Wooddance, bis die Blätter tanzen

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Manu
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 202
Registriert: Mo 17. Okt 2005, 09:50

Wooddance, bis die Blätter tanzen

Beitrag von Manu »

Herzlichen Dank für diese wunderbahre Party am Freitag.

Der Shuttelbus lies zwahr ein wenig zu wünschen übrig, bzw ist man hinten fast verstickt, aber die Fahrt hat sich doch sehr gelohnt.
Schöne, kleine Location im Wald und guter Sound...lecker Chai und gute liebe Leute inklusive.

Wahr toll mit euch am morgen zu tanzen. Vorallem der Liveact von Psygnosis wahr einfach der Hammer und ging sehr tief...

vielen Dank an die Orgas und gerne wieder

so long,
manu
Benutzeravatar
Nicolas
dj
dj
Beiträge: 541
Registriert: Sa 24. Sep 2005, 12:17
Wohnort: Kriens

Beitrag von Nicolas »

Dem kann ich mich nur anschliessen, obschon ich nicht mehr alle Details so aktuell habe... Bild

hug an alle
Benutzeravatar
*Manik*
Beiträge: 29
Registriert: Mi 11. Okt 2006, 10:17
Wohnort: outer space

Beitrag von *Manik* »

Da ben ech erlichtered.........
mer heds nämli andersch guet gfalle abgse vom shuttel,
krankewage.....
D dave semmer go bsueche em gods weder guet muess zwar no 1-2 täg
döte verwille.
Ond vör alles andere wo ned obedengt hät mösse das esch eifach schecksal...........
Ech luege das do ie no paar pics gstellt wärde!!

Öriegens Organisation heisst neu Nada Brama

Das er wössed wo ner dörre mönd wen er an en voll verspace di party woi

Mega liebi grüess an alli

Info:
mini geburi Party werd ned dört statt fende
di blibt em chline rahme mer mönd eus mol e betz ruhe gönne
vör all wo eus betzt nöcher könne chömed doch of malters nöchst samstig ond gäbed mer es phone max 50. indoor!!
Ond es chömed qau nor friends ie!!
0774201856
ond bes bal....d =)

Wöhnscht eu d Manik
In Zeiten von Universeller Täuschung ist das ausprechen von Wahrheit ein Revolutionärer Akt.
Benutzeravatar
merxtewas
Beiträge: 17
Registriert: Di 15. Aug 2006, 12:58

Beitrag von merxtewas »

jo, war auf jedenfall lustig bei euch! endlich mal wieder ne richtige waldparty. und nachts liefen ja sogar mal ein paar "ältere" sachen, das hat mir gut gefallen \:D/ das stoiber sample als intro fand ich auch besonders amüsant, auch wenn mir der sound dann am morgen doch etwas zu düdelig war...

das mit dem shuttel hättet ihr ein wenig besser organisieren können, ich denk mal es haben einige am morgen nicht so ohne weiteres den weg zurück gefunden :-D

weiss einer was mit dem typ los war der vom krankenwagen abgeholt werden musste? ich hoff mal war nichts ernstes? :?

peace&light
"we do not fly because we have chosen to believe that we cannot fly." g.i.gurdjieff
biberfreund

Beitrag von biberfreund »

Höt Obe gits no es paar Pics ;-)
Benutzeravatar
suspect
Beiträge: 21
Registriert: Mo 13. Feb 2006, 16:40
Kontaktdaten:

Bilder von der Party

Beitrag von suspect »

Hallo zusammen..

ich wahr zwar nicht lange an der Party aber mir hat es riisen spass gemacht. danke auch für das angebot das wir bei euch noch hätten dekorieren dürfen.. leider hatten wir soo kurzfristig keine zeit... aber das Spider-Works team kommt nächstes mal bestimmt

unter http://www.goa-bilder.ch.vu findet ihr noch einige Bilder

Greez

Roli
psygnosis/mindsurfer
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 654
Registriert: Fr 8. Jul 2005, 11:29

Beitrag von psygnosis/mindsurfer »

ja sali zäme

bi erst i de nacht inne ad party gange. isch mega friedlich gsi. en huufe bekannti gsichter und lockeri stimmig. de zwischefall mit de ambulanz isch mer recht iigfahre.. hätt nid müsse sii, aber isch ja hoffentli alles guet usecho für di betroffnig person

@noldi .. merci fürs booking. hed mer mega spass gmacht dörfe z sounde. dasmal heds mal klapped (ohni dauerrege oder polizei-einmarsch :-)

@manu.. merci fürs kompliment. isch für mich s erst mal gsi anere party wo mal alles klapped hed. .... fortsetzung folgt :-D

cooli sach. gern wider mal....

gruäss

psygnosis
crawltothesky

Beitrag von crawltothesky »

Hallo!

Danke für die super Party. War wohl die kleinste Party auf der ich bisher gewesen bin, aber umso schöner und gemütlicher :-D

Eine sehr schöne Location, wenn es auch nachdem die Kerzen aus waren in der Nacht etwas schwieriger war, zum Auto zurückzufinden :wink:

Der Sound war besonders gegen Ende der Nacht sehr schön.

Ich hab' die Sache mit dem Krankenwagen nicht richtig mitgekriegt, wünsch' aber dem Betroffenen gute Besserung, falls er noch nicht wieder ganz munter ist.

Der weite Weg hat sich gelohnt :-)
biberfreund

Beitrag von biberfreund »

Pics sind da! Merci ad Chandrani...

http://www.dideldum.ch/galleries
Benutzeravatar
Psylectrix
Beiträge: 19
Registriert: Do 6. Apr 2006, 11:21
Wohnort: Innerschwyz

Beitrag von Psylectrix »

Also ich has au mega friedlichi Party gfunde, obwohl ich scho früeh wieder ha müesse ga.... :-(
Merci fürs Booking.....es hed entlich mal klappet mit de Ziite :P
Gruzz'n'PeAcE Mac
satropa
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 574
Registriert: Do 31. Mär 2005, 18:29
Wohnort: irGendwo deZwüscHE

Beitrag von satropa »

Ich kann mich im Gseite nur aschliessä.
Ich bin das Johr an fascht keiner Party gsi und die Wenige hei mich nid chönne überzüge, dass es sich rendiert an mehr Events z'goh als an 3-4 pro Johr, aber he...mini Meinig isch revidiert...ich han wiedermol es richtigs Fescht gha und has meeeeega gnosse :-)
Danke de ORG's und de liäbe Lüüt um mich ume ;-)
Zuletzt geändert von satropa am Mi 18. Okt 2006, 18:03, insgesamt 1-mal geändert.
Hörst du zu, lernst du meistens etwas.
Benutzeravatar
chandrani
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 96
Registriert: Fr 4. Nov 2005, 10:24
Wohnort: Olten
Kontaktdaten:

Beitrag von chandrani »

da chani mi nur aschliässe a diä idrück... :-) isch ächt e mega schöni, fridlächi und absolut härzlächi party gsi...dr sound het so was vo grockt, mini muskle heisäch bisäm mäntig müässe devo erholä \:D/ \:D/ \:D/

danke a alli wo diä party hei mügläch gmacht.. =D>

liäbi greeez
Benutzeravatar
IndigoChild
Beiträge: 21
Registriert: Sa 9. Sep 2006, 15:31
Wohnort: über mir

Beitrag von IndigoChild »

Jo, isch gmüetlich gsi!! dä Sound het wieder mol voll abgrockt :-D
Aaaaaaaaaaaahh!!!!!
Elfenrausch
Beiträge: 9
Registriert: Sa 5. Aug 2006, 16:18

Beitrag von Elfenrausch »

:mrgreen: Jep :mrgreen: gaaaaaanz grosses komplimänt ad organisatore und aui wo dä schön waudtanz hei möglech gmacht!! Isch en wunderschöni chlini fini party gsi und me het eifach gmerkt das si mit liebi gmacht isch... Ha mega fröid gha o mau wider are party z lande wos eidütig nid ums gäud isch gange :-D Geit aus eini vo de beschte Parties id gschicht vo däm summer i ....o weni d nacht chlei verschlaafe ha...

Knorzporzrätschdätschbängufneswitersmaustämpelhüpfundso...
PsyBLüemLiii

Beitrag von PsyBLüemLiii »

Hoi Hoi

ja isch gueti party gsi, muss i wohl au no loswärde... Leider hani au mega früeh müesse gah.... Aber die fotos wo vo mier dine sind,hättets ja ned mösse schiesse :D so schlaui fotos sinds nemlich ned :)))

aber bis uf bald charly und noldi koboldi moldi :))
Antworten