Aeqinocticum Mysticus - Pfannenstiel 23./24. Sep. 06

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Drachenherz

Aeqinocticum Mysticus - Pfannenstiel 23./24. Sep. 06

Beitrag von Drachenherz »

Jutt... Getreu dem Motto "Die Letzten werden die Ersten sein" schreib ich halt mal den ersten Post zu dieser Party. :-)

Nach langer Zeit haben's der Dude und ich mal wieder geschafft, in den frühen Morgenstunden eine Party aufzusuchen. (Naja, soooo früh war's dann auch wieder nicht, sind so gegen die 0815 Uhr eingetrudelt...)

Beim Aufstieg vom Park- bis zum Partyplatz liess einen die Morgensonne, welche durch den Nebel drückte (der die ganze Natur regelrecht mystisch erscheinen liess...) vor Ehrfurcht erstarren... So ein Spektakel!

An der Party angekommen, riss einen die friedliche, harmonische und ja, schon fast familiäre, Stimmung sehr schnell mit.

Und obwohl der Sound nicht ganz mein Geschmack war (und über Geschmack wollen wir hier schon überhaupt nicht streiten), konnte ich mich dennoch gut dem Tanze hingeben - all den Mit-Tanzenden sei dank! (Besonders Edwina... DAS war jetzt würklich ein Tanzerlebnis der... einmaligen Art. ;-) )

Shmahu und Kolleg O.: War froh, dass ich diesmal auch ein paar Worte mit euch wechseln konnte. :-) Ist eine Freude, immer wieder solche Seelen kennen zu lernen wie euch, tut gut. ;-)

Hmm... auch sonst, hatte noch einige gute Begegnungen mehr, hat mich sehr aufgestellt. Überhaupt, sind nicht die Beziehungen zu seinen Mitmenschen genau das, was uns am Leben erhält und weiterbringt? Hmm... mja, doch... :-) Bin auf jeden Fall froh, dass ich ein wenig aus meinem selbergesponnenen Kokon ausbrechen konnte und eben, wieder in Beziehung zu anderen Menschen treten konnte. *g*

Joah... Lila, einen Tipp noch: Du weisst schon was! *ggg* War ein geiler Tag, auch noch weit nach der Party. Hihi, die Fotos kriegst Du noch, gell. *g*

gosh, auch Hirni, dank an Dich. Deine Art lässt einen einerseits Grübeln, ob Du jetzt wirklich so abgrundtief krank bist oder nicht - aber immer auf eine "gute" sprich positive Art. :-) *muahahaha* Gosh...

gäbe - wie immer! - noch einiges mehr... Aber für jetzt langts.

Ah... da wäre höchstens noch die Sache mit dem Schwert... *lol* Die armen Reiter und Velofahrer im Wald... *ggg*

Peace und so
A.

PS: Einziger Wehrmutstropfen: Ich sag nur: Die Fahne hinter dem DJ-Pult... hmm... als ich sie "entdeckt" hatte, sprich, als sie mir aufgefallen ist, bekam ich schon kurz ein ungutes Gefühl... In etwa so, als ob ich vor eine Nazi-Deutschland-Fahne hätte tanzen müssen... Jä nu...
Zuletzt geändert von Drachenherz am Fr 2. Mär 2007, 05:41, insgesamt 4-mal geändert.
tinu the PsySchlumpf
Platin Member
Platin Member
Re: Aeqinocticum Mysticus - Pfannenstiel 23./24. Sep. 06

Beitrag von tinu the PsySchlumpf »

Drachenherz hat geschrieben:(Besonders Edwina... DAS war jetzt würklich ein Tanzerlebnis der... einmaligen Art. ;-) )
hehehe jaja die liebe Edwina, die ist der Hammer gell! :-D
Bin auch immer wieder begeistert wenn ich die Dame mit den schönen grauen Haaren aufm dancefloor antreffe.
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

ja absolut obergeili party gsi!

han scholang nümme so extrem viel und uusgibig tanzt.

dmusighani voll geil gfunde. ENDLICH mal kei Non-Stop-fullon!! vor allem de DJ ide nacht wo glaub mit Vinyl ufgleit hät, aso das isch ja sooooooooooooooooooooooo geili musig gsi! boahhh, das nenn ich no psychedelisch. da werded ja ganz anderi chräft in mir gweckt wenni sowas ghör..... uiuiuiuiui......

e schöni geschte isch au gsi, dass grad liisliger gmacht worde isch, wo die drüü esel verbii glofe sind. Geili aktion @DJ.

d'stimmig isch die ganz party über voll geil gsi. das ishc echt familiär gsi. vor allem häts so viel tanzendi lüüt gha wie glaub no nie anere party wo ich gsi bin. aso ich meine tanzend im sinn vo mal so chli meh abgehend als eifach bier und zigi ide hand und chli füess bewege...

ganz geil isch natürli die flitzaktion ide nacht gsi. :lol: ihr sind echt geili sieche/inne @flitzer.

ja die arme riiter... die händ doch angscht gha dasses pferderagout gid wos dich gseh händ drachi....

das ganze hät äch wiedermal guet taa. ich bin fasziniert
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Shmahu »

yeeeeeeeee!

isch voll geil und meega schön gsi!
nachere chli komlizierte areiseaktion (letschte zug verpasse - stöpple versueche - auto uuftriibe (danke orla)) simmer ändli mal aacho und es hät sich tuusigmal glohnt.

irgendwie isches ufem dancefloor so abgange, dasi mi scho nach wenige minute wie uf trip gfühlt han und min körper sich vonelei agfange hät bewege. das hani de summer erscht zum zweite mal erläbt. und au mir isch uufgfalle, dasses so richtig geil vill wildi tänzer und tänzerinne gha hät, wo voll us sich use gange sind.

de sound hät mir meistens mega gfalle, nach all dene fullon-parties de summer isch das genau s richtige gsi, so wunderbare psychedelische inesuugi-sound.

und d lüüt sind de hammer gsi und händ uu e fridlichi und familiäri stimmig verbreitet. das sind no parties womer vo wildfremde zuedeckt wird bim umedööse, wo de dj wägere eselkolonne lisliger macht, wo gföhrlichi schwärtkämpfer im wald umefuchtlet, wo lilas eim us heiterem dureknuddled und hirnis eim abstruusi sache verzelled...:lol:

also, ich dank eu für das schöne erläbnis, für die coole gspröch (ich hoffe, mer gseht sich bald wider drachi) und für di ville lächlende gsichter.

bis bald, shmahuuuu
Käpten Hirni
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Käpten Hirni »

hmmm..mir duet alles weh???...

Party isch der hammer gsii...dlüt superluschtig...alles het gstumme....nur weissi leider nüm vil...sorry lüt...

Aber dasi lüt vom forum troffe ha da geischteret mir no ume u das de drachi so es geils schwert debii ka het da isch absolut de hammer gsii..doch leider heni keis filet schnide chöne:-( hmmm...na ja nägscht mal

ähm u de joke schnalli au nid mit gosch?...egal...super gsii...u vorallem de sound vor em goa:-))))

ja ähm...mues wider go ligge..

peace euch mensche:-)))))
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
Zwirbelzwerg

Beitrag von Zwirbelzwerg »

soo mun ez au no min kommentar zu dere party abgeh... ich hans en hammer platz gfunde und s'schönschte isch de suuneufgang gsi woni mer han derfe uf dem ussichtsturm inezieh.. dä HAMMER!!

dä sound vorem goa isch mal ä perfekti abwächsli gsi & hät huere guet zu dem edle füür-suppe-kessel passt ;)

und komplimänt a animi defectus für die schöön deko und überhaupt en riiseknuddl a ali wo die party ermöglicht hend..
han scho lang nüme so us mir use chöne bim tanze und mich so wohl fühle zwüschet andere tänzer/inne..

ha mi gfreut so vil vu minere "family" azträffe und merci an chaschper das mi mitm devil stick spile agsteckt häsch :-D
Lila
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Lila »

jo isch wükech en luschtigi party gsi..

guet organisiert..mega friedlich gsi..und das ganze für 10stutz..voll geil!

ich weiss leider au vil nüme..aber da woni na weiss isch dases eifach mega die coole zwäge lüüt gha hed..

und au de sound vorem goa isch zum teil na zimli geil gsi..

au nach de party isches na luschtig gsi gäll drachi und dude..lol..
Drachenherz

So, wenn alles geklappt hat, solltet ihr

hier

noch ein paar Pics zum Sonntagmorgen dieser herrlichen Party finden.

Sorry, sind zwar chronologisch, aber ein bisschen "Kraut und Rüben".

Aber trotzdem: enjoy! :-)

Peace
A.

PS: Falls sich jemand nicht im Netz sehen will, PM an mich... ;-)
Zuletzt geändert von Drachenherz am Fr 2. Mär 2007, 05:40, insgesamt 3-mal geändert.
Zwirbelzwerg

Beitrag von Zwirbelzwerg »

juhui sgit mal föteli vu mir ade party.. :-D

ich mun mer unbedingt au widr e cam zuetueh...
Käpten Hirni
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Käpten Hirni »

*looool* geili pics drachi...shit i gseh i mues weniger trinke u meh schlofe*looooooooool*....
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
Nicolas
dj
dj

OT...sry

Beitrag von Nicolas »

@Drachenherz: Wär interessant, mal mit Dir über die Kunst des Schwertführens zu diskutieren. Sieht nach einem Kung Fu Tai Chi Schwert aus...
Drachenherz

@Nicola: jederzeit, gerne @diskutieren.

Und jep, ist ein Tai Chi Schwert.

Nur: Ich habe betr. die Schwertkunst keinerlei Ausbildung... Hab nur meinem Lehrer ein wenig zugeguckt und ansonsten höre und fühle ich meinem Schwert zu, wie es gerne geführt werden will. :-)
funk0r
Platin Member
Platin Member
Beitrag von funk0r »

hrhr... tolle und witzige foddos :D n1!
*.* Dont' Panic! *.*
Drachenherz

Hehe, danke für's Kompliment, hab aber nicht alle Föteli selber geschossen. Und Fotos sind nur so gut, wie die Motive die druff sind. Und da hat's doch ein paar ganz gute drunter. ;-)

Hey Shmahu, jup, freue mich auch auf die nächste Gelegenheit, mal ein wenig palavern zu können. :-) (Ah, hab da übrigens noch 1, 2 herzige Föteli vo Dir und noch jemandem... hihi, kann sie Dir ja noch mailen. *g*)

Hehe, aber Hirni, wenn Du weniger Bier trinke und meh schlafe würdisch, chämt das guet? Und mit "Gosh" hani eifach so en uusdruck wie "oh gott" oder so gmeint kha... :-)

Hihi, judihui es schiffet dusse wiedermal! Geil, dänn chan mer wieder so richtig in es paar glunkene inestampfe und d'Lüüt nasssprütze, hehehe... ähm...

Joah, peace und so.
A.
Lila
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Lila »

muahaaa die föteliii...ich gseh zwar uf allne voll däne us..wasi au gsi bin..hehe..

aber esch isch glich en geili erinnerig :lol: 8) :lol:
Antworten