finds es bitzeli übertribe din post. s einzig, woni mi wüki aschlüsse chan isch da mit de soundalag. bini au chli enttüscht gsi. sust denki bisch du eifach zu empfindlich...
5 stutz für es bier? da hets kes kafi und ke bar, wo du s bier günstiger berchunsch. figgsch die au a, das die sone rise marge druf hend? au a parties hani scho me zahlt.
das d party selber 25 stuz choschted isch au scho im vorus klar gsi, wennd di mal informiert hettisch.
denn hettisch übrigens au s lineup gse und gmerkt dases kes internatinoals star ufgebot ka het...
und ja, es het echli es durenand ge am afang (het au gründ ge defür), aber im 2. thread isch denn wüki alles suber ufglistet gsi...
aber ja, wills dier nöd passt het zwünsche dass de geni brennt isch ja mal di richtig istellig (sorry, aber das isch ja wohl öppis vom asozialste woni sit längerem kört han :/ )
villicht hets dier nöd gfalle. ich aber han min spass ka (und wies usgse het no einigi andere lüt au) und han de sound vor und nach eusem liveact teils au sehr chöne gnüsse. isch nöd alles ganz mis ding gsi, soundtechnisch, aber monoton findi anderst. sind am 11 am abed dete gsi und has trotz de "guete alag" chum vom dancefloor weg gschafft...
ich denk de priis isch sicher happig gsi, wobi minere meinig na no a de grenze.
villicht bisch eifach chli verwöhnt mit guete parties, aber gan mal irgendwo anderst ane party (jetz speziell nöd goa) wo di ganz nacht durelauft und dj's und liveacts chömed... zahlsch sicher me als da a de party zahle würsch. und wennd dete motze würsch, würdisch warschindli nur usglached werde...
naja, ich han e super nacht ka und hend mitem schneidi au sehr spass ka bim spiele. danke de lüt wo trotz de soundalag vorne am abga gsi sind und sich de spass nöd ne la hend