Atmosphere Festival 24. - 26.07.2009

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Antworten
Saphira
Platin Member
Platin Member

Atmosphere Festival 24. - 26.07.2009

Beitrag von Saphira »

Erste!

Schon wieder zu Hause, das war aber ein kurzer Ausflug ins Bündnerland.

Zuerst einmal Lob an die freundlichen Leute vom Bergbahn-Team, die hervorragende Bewirtschaftung im Restaurant. Allgemein scheint mir dieses Festival gut organisiert zu sein.

Und jetzt zum musikalischen Teil - Freitag Nacht:

*räusper*

Ei Frag a aui wo dert si gsi und d Musig mitübercho hei: Jetzt mau im Ärnscht - het das öpperem würkli gfaue? :-s I meine so richtig?

I weiss Musig isch Gschmacksach, aber das isch ja zu 90 % färnab vo Goa gsi. Huuuii... öbme eifach nur no wott e möglichscht breiti Masse aspräche? Hami ärnschthaft gfragt, und mi würd es ehrlichs Feedback no interessiere, darf au per PN cho!

Schad hets anschiinend Änderige ufem Lineup gä. (Mirkowsky doch ersch am Samschtig?)

Hoffe musikalisch wird no chli was bottä im witere Verlauf vom Festival und dass es de Petrus au no chli guet meint!

Saphira
-(°_o)/¯ ┐(-。ー ┌ ヽ(´ー`)ノ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩͡[๏̯͡๏]۶ ͡๏_͡๏ ٩(●̮̮̃•̃)۶ ≧△≦ 凸'へ'凸 ☽ (°ロ°)☝ ε(●̮̮̃•̃)з
amoa
Platin Member
Platin Member

Re: Atmosphere Festival 24. - 26.07.2009

Beitrag von amoa »

also mues au säge han mit dere popmusik au nid viel chöne ahfange,aber das isch halt immer gschmack sach.denke hüt wirds intressanter lineup technisch,und z wetter gset au besser us.

drum hopp ab ufe berg part 2.
Sven

Beitrag von Sven »

Hallo Saphira

Ja, es hat mir wirklich sehr gut gefallen. Genau so habe ich es mir erhofft, als ich am Freitag aus dem Haus ging.

Es fing ja au schon gut an; auf dem Weg zur Seilbahnstation habe ich mir fast den Fuss verknackst, weil ich im Dunkel auf eine Bierflasche getreten bin; und hinten an der Warteschlange wurden wir auch schon von ein paar johlenden Typen begrüsst, die die Schnapsflasche herumreichten.

Die Musik war phantastisch. Mit Ausnahme von 2 Stunden hatte sie immer so einen poppigen Drive, und man spürte immer gleich, dass jetzt bald ein Moment kommt, wo man voll abgehen muss. Dann, als der Tag anbrach, wurde auch tatsächlich noch mein Lieblingssong „fight for your right“ von den Beasty Boys gespielt.

Endlich muss ich mich nun nicht mehr von meinen Freunden auslachen lassen, weil ich auf Ballermann- und Schlagerpartys gehe. Denn nun kann ich das ganze in Goa verpackt haben, und werde auch in einer Szene akzeptiert. Ich freue ich jetzt schon auf die Zeiten, wenn endlich auch die Djs Ötzi und Bobo an den Goapartys auflegen.
milosz
Platin Member
Platin Member

Beitrag von milosz »

Sven hat geschrieben:Hallo Saphira

Ja, es hat mir wirklich sehr gut gefallen. Genau so habe ich es mir erhofft, als ich am Freitag aus dem Haus ging.

Es fing ja au schon gut an; auf dem Weg zur Seilbahnstation habe ich mir fast den Fuss verknackst, weil ich im Dunkel auf eine Bierflasche getreten bin; und hinten an der Warteschlange wurden wir auch schon von ein paar johlenden Typen begrüsst, die die Schnapsflasche herumreichten.

Die Musik war phantastisch. Mit Ausnahme von 2 Stunden hatte sie immer so einen poppigen Drive, und man spürte immer gleich, dass jetzt bald ein Moment kommt, wo man voll abgehen muss. Dann, als der Tag anbrach, wurde auch tatsächlich noch mein Lieblingssong „fight for your right“ von den Beasty Boys gespielt.

Endlich muss ich mich nun nicht mehr von meinen Freunden auslachen lassen, weil ich auf Ballermann- und Schlagerpartys gehe. Denn nun kann ich das ganze in Goa verpackt haben, und werde auch in einer Szene akzeptiert. Ich freue ich jetzt schon auf die Zeiten, wenn endlich auch die Djs Ötzi und Bobo an den Goapartys auflegen.
=D> rotfl!
CyBird
Platin Member
Platin Member

Beitrag von CyBird »

----
Zuletzt geändert von CyBird am So 26. Jul 2009, 07:04, insgesamt 2-mal geändert.
Saphira
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Saphira »

Vor luter Hitparade hani no en wichtige Punkt vergässe, woni no wett aspräche:

Am Igang bini gfroget worde, obi z Ässe debi heig. Woni die Frag mit "ja" erwideret ha, ischmer gseit worde, das Jahr sigi Ässe mitnäh nid erlaubt.

Ha nid schlächt gstuunet!

I bi bätte worde, mis Ässe dunge abzgäh, mit der Begründig, dassme dobe ja gnueg Verpflegig chönn chaufe.

Liebs Atmosphere Team - i ha Verständnis, wenn der kei Glas etc ufem Bärg weit ha. Aber das het nüt me mit Vernunft z tüe, dass isch eifach Konsumzwang und das het genau so wenig mit Goa z tüe wie das wo zum Teil vode DJs gspiut worde isch. Mit em Ungerschiid, dassme do nüm über Gschmack cha diskutiere, denn das isch eifach gschmacklos.

1. steit uf der Website vom Festival nur: Nicht erlaubt sind Hunde, Kinder und jegliche Art von Glas (PET erlaubt)
Please keep the nature clean!!

2. han i, da i nid zäutet ha, kei Möglichkeit gha, s Ässe dunge z deponiere.
-(°_o)/¯ ┐(-。ー ┌ ヽ(´ー`)ノ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩͡[๏̯͡๏]۶ ͡๏_͡๏ ٩(●̮̮̃•̃)۶ ≧△≦ 凸'へ'凸 ☽ (°ロ°)☝ ε(●̮̮̃•̃)з
Modulator
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Modulator »

/aaahh Wazup with Party? Pause? Chillzeit?

http://www.bergfex.ch/sommer/gruesch-da ... cams/c359/

Mein erster Post =D>

MfG
netztier

Beitrag von netztier »

Modulator hat geschrieben:/aaahh Wazup with Party? Pause? Chillzeit?
Glaub de Webcam isch schlächt worde, die zeigt scho sit em 16:30 s gliiche Bild (ziitstämpel obe rächts im Bild)

http://www.gruesch-danusa.ch/d/wetter/h ... danusa.htm
bzw.
http://www.gruesch-danusa.ch/d/wetter/S ... _gross.htm

Villich hets au chli viel Zuegriffe geh und und de Webserver i de Cam isch chli is Datekoma go abligge.

Egal. Ich gang etz de go packe... *händereib*. Falls no öpper wett mitfahre usem Ruum Bade/Züri/Pfnüselküschte, i luege nochli ine zwüschedure.
milosz
Platin Member
Platin Member

Beitrag von milosz »

CyBird hat geschrieben:
Sven hat geschrieben: Die Musik war phantastisch. .... und man spürte immer gleich, dass jetzt bald ein Moment kommt, wo man voll abgehen muss.
immer i de hoffnig das etz den endlich die ufgstaut energie chasch usela....
das kenni irgendwie: jetzt, jetzt chunts de... ohh nei, scho wieder s`gliiche wie vorher .... aber jetzt, jetzt gahts de ab ... ohh nei immernonig....

de chunt de amig bi mir d`frag uf (vorallem wänn rund ume gjublet und gummpet wird): bini z`alt und zlang debii zum würklech chönne abgah? oder isches doch d`musig wo mir nid ifahrt?
also wenn du verstehen willst, warum goa und party nicht mehr das gleiche bedeuten wie vor 10 jahren, empfehle ich dir dich mit der Theorie des "leeren Signifikanten" von Ernesto Laclau und Chantal Mouffe auseinandersetzen (falls dich das Thema interessiert, solltest Du auch noch einige zentrale Texte von Jacques Derrida, wie zum Beispiel "Die Différance" oder "Signatur, Ereignis, Kontext" verstehen, auf denen sie aufbauen).

und mit bezug auf deine konkrete frage: nein du bist nicht zu alt - es ist die musik. falls dich schnellere bpm-zahlen abschrecken, empfehle ich dir dich auf die suche nach psychedelischem techno zu begeben. falls du offen bist auf schnelleren sound, schick mir ein pn und ich empfehle dir ein paar tracks, die dein bedürfnis vielleicht eher befriedigen werden.

sorry für thread-hijack /yo
Nachtwandler
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Nachtwandler »

Modulator hat geschrieben:/aaahh Wazup with Party? Pause? Chillzeit?
http://www.bergfex.ch/sommer/gruesch-da ... cams/c359/
Ja, es isch glaub am Samschtig ab 15:00 oder so Chillout gloffe bis am Obe am 6i.... Jetzt: 7:30 Uhr gshet Tanz(matsch)flächi emol ziemlich voll us....

Zu de Musig: Ja, es sich ned so psychedelischs Züüg gloffe halt eher so rumpelipumpeli aber es isch doch immer en Istelligssach: findsch dMusig gfallte mer ned und "da chani ja voll ned dezue tanze" denn wirds glaub au gar nümm besser cho, emol für dich. Machsch Party hesches guet mit dine Lüüt denn chasch au abgah zu Sound wo halt ned ganz perfekt isch für dich/euch/üs. Ich persönlich han d`Musig ned schlächt gfunde und ich bin 28i und kenne au no die Partys wo vor 10 Johr gloffe sind.....

und hey Sven ich han imfall au no ganz bösi Lüüt gseh die hend sogar uf de Tanflächi so en Mariuna Zigerette umgäh und hend die ganz Ziit so umglachet - isch ja voll denäbe. (Vielleicht hends ja die Fläsche ned dörfe ufenäh drum hends sie halt dunde trunke, ich weiss es nicht?!)
CyBird
Platin Member
Platin Member

Beitrag von CyBird »

---
Zuletzt geändert von CyBird am So 26. Jul 2009, 21:31, insgesamt 1-mal geändert.
Modulator
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Modulator »

Nachtwandler hat geschrieben:Ich persönlich han d`Musig ned schlächt gfunde und ich bin 28i und kenne au no die Partys wo vor 10 Johr gloffe sind.....
Jo und Isch bin grad frisch 16ni worde...... eieiei

Sorry hei wotti nid dum ahmache, aber für mich isch es Openair wo 3 täg goht eifach nur römsrömsröms aber richtig. Schlafe chame wenn meh ...... de rescht kennsch siicher ^^ off topic

ABER isch

Space Tribe
Azax Syndrom

guet gsi, oder isches nur mal wider playback gsi?..chli so am poti umeschrubet? 1 synth + lapi und CD nid vergesse ^^

MfG
blueemli

Beitrag von blueemli »

he nachtwandller i muess dir voll komme recht geh, i bi mit soo liebe mesche zäm gseh, do chas eim eifach nume suppi guet gah. ......... smile

mir het party sehr gfalle ....... trotz rege und kommischi regle wie : ke esse mitneh, ke blache spanne , dunne im tal zelte usw. für veues hani verständnis aber anere goa?????

naja, wie gsagt haupsach hopsi di höi und gueti lüd .....

sven ::bem rege het au guet do zköre ....... de rege isch nid ume und de schlamm da isch e blüemliwiese .. smile

euches momentane pflotschi blüemli
Nachtwandler
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Nachtwandler »

Modulator hat geschrieben:
Nachtwandler hat geschrieben:Ich persönlich han d`Musig ned schlächt gfunde und ich bin 28i und kenne au no die Partys wo vor 10 Johr gloffe sind.....
Jo und Isch bin grad frisch 16ni worde...... eieiei

Sorry hei wotti nid dum ahmache, aber für mich isch es Openair wo 3 täg goht eifach nur römsrömsröms aber richtig. Schlafe chame wenn meh ...... de rescht kennsch siicher ^^ off topic
he du hesch mich falsch verstande... han demit ned Chilloutmusig am Namitag gmeint, ich bin hei bevor die ruhig Ziit agfange hett, ebe hei go schlofe will ich ja scho "alt" bin :lol: :lol: :lol:
abraxas
administrator
administrator

Beitrag von abraxas »

Nachtwandler hat geschrieben: he du hesch mich falsch verstande... han demit ned Chilloutmusig am Namitag gmeint, ich bin hei bevor die ruhig Ziit agfange hett, ebe hei go schlofe will ich ja scho "alt" bin

da häsch aber en kapitalfehler gmacht. zersch über die flachi musig motze, und denn de outland verpasse ;)
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
---------------------------------------
Antworten