25.04.09 Storche Stampfele - Steg ZH

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Benutzeravatar
Grüner_gnom
Beiträge: 33
Registriert: So 29. Mär 2009, 12:11

25.04.09 Storche Stampfele - Steg ZH

Beitrag von Grüner_gnom »

ui die party isch soooo hammer gsi mini lachmuskle im gsicht gönd fascht nüme eweg /stop /happy /happy


hammer geili lüüt.....meischtens geile sound...
au d atmosphäre isch kuul gsi...und en meeegaa schééne wald mueni sege /color

ui und erschd de gross kachel ofe im chillout....kuschlig warm /doof


es grosses lob an verastalter /grim /happy /happy /happy /happy crazyeye
Benutzeravatar
psy-co
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 386
Registriert: Mo 30. Jul 2007, 20:59

Re: 25.04.09 Storche Stampfele - Steg ZH

Beitrag von psy-co »

ja Party isch easy gsi aber de Wald isch mega schön gsi und Lüt sie mega cool drüfe gsi /bigs /bigs /bigs ! Hammer ha ich au gfunde das ächli Dark glofe isch das ha ich mega hammer gfunde /yo /yo /yo !!!
Am beschde gfale hed mehr Nemo würklich super geile saund und das sag ich nid viel wel ich ender de Darki ben =D> =D> =D> =D>
Aber a lag hed mehr nid so gfale hed paar mal mega überschlage und das isch nid grad so perlig gsi [-X [-X [-X [-X .
So aber muss sage wen ich na Dänke isch en glunigi Party gsi :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
ANTI-POP Productions

Antipop "Sea of Green" EP Free Dowload Here!!!!!

https://rapidshare.com/files/445700354/ ... _Green.rar
Benutzeravatar
Gnömlii
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 257
Registriert: Do 8. Mär 2007, 18:57
Wohnort: Purzel Wald!!
Kontaktdaten:

Re: 25.04.09 Storche Stampfele - Steg ZH

Beitrag von Gnömlii »

JIPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!

Das isch en Hammer luschdigi Party gseh!!!numme seich mache isch glaub Moto gseh vo dere Party!han u viel lüütlis gseh woni scho länger nümme gseh han,woooww!Freuuuu.abelaufe isch au voll witzig gseh!u es hed meeega viel schnegge ufem weg gha,voool luschdig hihih.en liebe gruess a all die Lüüütlis woni neu kenne glehrt han wer das die au immer gseh sind,sind voll liebi u zwägi..
Danke a Party org,u a Dj`s ahhhh ja u na es riese dankeschööööön a de wo mine Brun Schal gfunde hed und ans ailien ane ghange hed. /doof

Liebs Gruessli
Gnömlii /yo
ॐPeace & Blüemliiॐ
ॐReAdY tO fLyॐ
ॐMasala-Chaiॐ
·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠ meine zeit lass ich mir nicht stehlen - von niemandem ·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠
Benutzeravatar
darvida
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 176
Registriert: Di 30. Jan 2007, 16:32

Re: 25.04.09 Storche Stampfele - Steg ZH

Beitrag von darvida »

ach war das schön.... doch von Anfang an:

Beim Bahnhof Steg fielen zuerstmal die vielen besoffenen Teenies auf, welche auch auf den Shuttle warteten. Störte nicht gar extrem, aber wir hofften schon, dass dies auf dem Platz dann besser sein wird - war es dann zum Glück auch.

Die Location dann, war super. Schalltechnisch ideal gelegen: bis zur letzten Kurve vor dem Partygelände hörte man rein gar nichts vom Sound. Dazu kam genügen Platz um sich breit zu machen, einen schönen bach um morgens den Kopf zu waschen, super heimeliges Haus um sich aufzuwärmen... es stimmte einfach alles.

Der eine DJ irgendwann nach Mitternacht hatte anscheinend nicht gerade seinen besten Tag, so dass ich die Gelegenheit nutzte und mich, gut eingewickelt, aufs Ohr haute. Doch kurze Zeit später wurde ich unsanft geweckt: Ein Kollege wollte auf die Suche nach einem Hotel gehen, es sei im zu kalt zum pennen. Ich konnte ihn dann doch von diesem vorhaben abbringen und überzeugen, sich im Haus drinn ein wenig auszuruhen. So krochen wir auf den Kachelofen, genossen die wohlige Wärme und schlufen bald darauf ein.

Ausgeruht und mit einem Frühstücksbier ausgerüstet ging es dann wieder auf die tanzfläche, den Morgen erwartend... und der kam dann auch bald schon. Es war einfach traumhaft - ein weiteresmal wurde mir bewiesen, dass meine Zeit an parties der Tag ist. Einfach nur schön, die strahlenden Gesichter zu sehend, sich im genialen Sound zu verlieren, Köpfe die man noch von früher kennt wiederzuerkennen und immer wieder mal dazwischen nette Gespräche zu führen.

Irgendwann nach 13uhr glaubs, ging es dann aber doch nach Hause...

Ein grosses Dankeschön und Kompliment an die organisatoren, Helfer, DJ's und Shuttlefahrer - ihr habt was echt geniales auf die Beine gestellt. Die Eröffnung in den Partysommer, in dem ich auch wieder vermehrt an Parties gehen werde, ist durch und durch gelungen.
Benutzeravatar
atombrot
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 94
Registriert: Do 3. Mai 2007, 11:28
Wohnort: Kanton Zürich

Re: 25.04.09 Storche Stampfele - Steg ZH

Beitrag von atombrot »

So, au mal was chlises schribe, bevors wider uf de platz zum fertig ufruume gat.

Isch sau glatti party gsi, und wött mi gad mal bi allne helfer, dj's, ad verständniss volle bsitzer vo de hütte, de gmeind steg und natürlich de partygänger bedanke. Isch super gange, d dj's hend alles ge (sorry simi, dasi dich verpasst han, aber han eifach mal go penne müese).

s tuet mer leid für d ussetzer vo de soundalag. het mi selber chli möge, dass de bass all paar minute usgsetzt het. danke a die lüt, wo trotzdem voll am abga gsi sind und mich understützt hend. zum glück hets de gänte denn no uf de platz gschafft, zum die problem z behebe.

merci vill mal a de djembe spiller vorne, hani voll glatt gfunde, wied min sound begleitet hesch ;)

hoffe s hend all guet heigschafft

schribe villicht no me, aber im moment bini eifach z müed ;)

oh, und hett wär no föteli gmacht?
Benutzeravatar
shivajanine
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 465
Registriert: Di 15. Aug 2006, 09:14
Wohnort: Schweiz
Kontaktdaten:

Re: 25.04.09 Storche Stampfele - Steg ZH

Beitrag von shivajanine »

Platz war zauberhaft /color naja ausser das wichtigste war echt nicht so dolle, die anlage,….
War in der nacht mal so irretiert, da ich dachte, weiter unten haben sie einen alternativ floor eingerichtet /doof

Was ich persönlich auch nicht so toll fand war das line up.
Ab 4 legte Sokrates auf und danach noch 2 stunden mitm Garfield. Das war echt nicht gerade das gelbe vom ei. Bisschen Abwechslung hätte da nicht geschadet und ich glaub ich sprech da für viele andere auch.
Nichts für ungut, habs ja bereits vorher gewusst, dass es stiltechnisch nicht mein ding sein wird, aber ich glaube die stimmung auf dem dancefloor hätte da noch bissle mehr eingeheizt werden können,….

Dickes merci dafür, dass ihr es ermöglicht habt am schluss noch 2 shuttle busse zu organiseren =D>

Bitte, bitte, bitte nehmt es euch zu herzen, investiert mehr in die anlage, das ist einfach das wichtigste PUNKT [-o<

Und dies soll kein gemeckere sein, party berichte sind dafür da, dass es fürs nächste mal noch unvergesslicher wird /happy

PEACE
Don`t dream your life, live your dreams
Benutzeravatar
Gnömlii
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 257
Registriert: Do 8. Mär 2007, 18:57
Wohnort: Purzel Wald!!
Kontaktdaten:

Re: 25.04.09 Storche Stampfele - Steg ZH

Beitrag von Gnömlii »

atombrot hat geschrieben:oh, und hett wär no föteli gmacht?
Ja ich han fotis gmacht!!
crazyeye

done chasch fotis alli go aluege!
http://de.netlog.com/Gnoemlii

underem Set:25.04.09 Storche Stampfele - Steg ZH

Liebs Grüessli
Gnömlii
ॐPeace & Blüemliiॐ
ॐReAdY tO fLyॐ
ॐMasala-Chaiॐ
·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠ meine zeit lass ich mir nicht stehlen - von niemandem ·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠
firetiger
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 67
Registriert: Sa 14. Apr 2007, 18:55
Wohnort: erde

Re: 25.04.09 Storche Stampfele - Steg ZH

Beitrag von firetiger »

Esch wérklich en schöni Party gsi schöne wäg no schöners acho am platz. d lüüt send au vo halti stell zo halti stell aghnehmer worde /doof
..Bem Bass esch es wie e de metzg, Echli meh esch au Guet...
flüppchen
Beiträge: 3
Registriert: So 26. Apr 2009, 15:39

Re: 25.04.09 Storche Stampfele - Steg ZH

Beitrag von flüppchen »

helllooooooo /bigs /doof

es isch e ganz e geili party gsi, soundtechnisch ischs ide nacht nöd so guet gsi, defür de am morges hets rächt gfäget!! /pille danke und grosses lob and djs
en schöne platz, tösstal isch doch eifach dä hammer /color /happy
es hett ganz luschtigi lüt gha, bis uf ei usnahm, wo sich so frei gfühlt hett immer de fraue z nöch z cho, sie azsabbere und agaffe so direkt, dass es andri partybsuecher agwidderet het(natürli vor allem fraue)
grosses pfui dadazue!!! [-X und schaade, dass sich die einte nöd under kontrolle chönt halte

peace und gueti zit /color
Benutzeravatar
psyfreak
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 848
Registriert: Mo 11. Jul 2005, 10:43
Wohnort: planet earth
Kontaktdaten:

Re: 25.04.09 Storche Stampfele - Steg ZH

Beitrag von psyfreak »

abgeseh defo, dass d'alag ussetzer gha hed und de sound no einiges fätziger hätti dörfe si, esches en absolut super schöni party gsi!!!

danke vill mol!!

ah jo, d'Wanderig vo öpe 50 min. a Bahnhof esch au mega easy gsi!
osser, dass anschienend einigi bim cho scho hindere glofe si, ond all ihre müll am strosserand verteilt hend
ond einigi schwarz-wissi töggel hend müesse demoliere ond ome rüere... naja, denäbe... eifach denäbe... [-X

aber Party, d'Lüüt, de Place ond ond ond... esch super gsi.... merci!!!! =D>

ah jo!! am meischte hed mi das verdammte Liecht gstresst! be zwar nome bsoffe gsi... aber das verdammte liecht esch sogar för Alk-Verhältnis no z'hell gsi!!!
be froh hani nüd anders intus gha! was allgemein vell besser esch! ;-)

peace and out
Bild Bild and Bild
Benutzeravatar
shivajanine
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 465
Registriert: Di 15. Aug 2006, 09:14
Wohnort: Schweiz
Kontaktdaten:

Re: 25.04.09 Storche Stampfele - Steg ZH

Beitrag von shivajanine »

flüppchen hat geschrieben: es hett ganz luschtigi lüt gha, bis uf ei usnahm, wo sich so frei gfühlt hett immer de fraue z nöch z cho, sie azsabbere und agaffe so direkt, dass es andri partybsuecher agwidderet het(natürli vor allem fraue)
grosses pfui dadazue!!! [-X
wenn den selben meinst wie ich, hatte ich auch das vergnügen. Muss dazu aber ganz ehrlich sagen, dass er zwar sehr aufdringlich war, aber irgendwie auf ne lustige und nette art. Hab die ganze zeit nur geschmunzelt /happy
Der war so voller freude, der hätte glaub am liebsten die ganze welt umarmt crazyeye Hatte da wirklich schon ganz andere erlebnisse, aber hast ja recht pfui, pfui, pfui [-X
Don`t dream your life, live your dreams
Benutzeravatar
essiggurke
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 94
Registriert: Do 17. Jul 2008, 12:26
Wohnort: wo de fuchs am biber guetnacht wünscht..

Re: 25.04.09 Storche Stampfele - Steg ZH

Beitrag von essiggurke »

möff!

ich glaube, so s'allerwichtigst isch scho gseit worde, usser vilich na es schüchs kompliment fürd deko, und d'infrastruktur inkl. abeshuttle am morge!! isch glaub s'erst mal, woni kein abespaziergang gnosse ha. wobii, de abschied isch eh falsch und überstürzt cho, snegst mal wird mr wohl müese eher uf die chliine glöggli im chopf lose. aber allgemein het mis empfinde wohl anderi ursache gha als wie vom fescht uscho sind..

aber das tuet nüt zur sach, isch supergmüetlichi stimmig gsi am morge, au das herzige bächli het mitm bass harmonisiert. =) zudem de wasserfall underem ufeweg, s'wcpapier wo nöd usgange isch und di selbergmachte iitritsbändel. wobii, vo so details chönti na wiiterschwadroniere. but, anyways: mit liebi zur sach.

ha nuna eis z'verhuupe, und zwaar vo wege fundgägeständ!!!!
het öpper en schwarze kapuzepulli mit 5 zeiche (peace, es herzli, en smiley, es e imene chreisli - woni immernani ganz schnall - und es glas) ufglese oder gfunde?
will de scho so einiges mitgmacht het ischer mir es müü as herz gwachse und au deshalb wartet igedes überraschigsdankeschöön uf de finder! *bestech* /bigs
When going through hell, keep görkin'.

Gott liess uns fallen, so stürzen wir denn auf ihn zu. [ - F.Dürrenmatt in "Der Tunnel" ]

isn't it easy?

Hagestolz und Heuel Party Corporations präsentierend Flügendi Füessle!
little nemo
Beiträge: 12
Registriert: Mi 26. Sep 2007, 15:07
Wohnort: st.gallen

Re: 25.04.09 Storche Stampfele - Steg ZH

Beitrag von little nemo »

super gsi, merci fürs booking... wird ja scho fascht zurgwohnheit, dass eui partys eifach geil sind =D> /happy
i han jetzt da es paar mal gläse das de sound nöd eso acho isch, nur mit dere usssag chani leider wenig afange. schribed doch e chli präziser was eu nöd passt het (alag? soundstil? weli djs? eifach gschmackssach oder verbesserigsvorschläg?) konstruktivi kritik isch super, nur sötti sie ebe au entsprechend formuliert werde... dases chlöpft und fägt wänd mer ja alli und versueched au s beschte z geh.
namal merci an tom, tüdel, jan und alli andere wo das uf d bei gstellt hend, guet gmacht!!!

nemo
Benutzeravatar
psyfreak
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 848
Registriert: Mo 11. Jul 2005, 10:43
Wohnort: planet earth
Kontaktdaten:

Re: 25.04.09 Storche Stampfele - Steg ZH

Beitrag von psyfreak »

little nemo hat geschrieben:i han jetzt da es paar mal gläse das de sound nöd eso acho isch, nur mit dere usssag chani leider wenig afange. schribed doch e chli präziser was eu nöd passt het (alag? soundstil? weli djs? eifach gschmackssach oder verbesserigsvorschläg?) konstruktivi kritik isch super, nur sötti sie ebe au entsprechend formuliert werde... dases chlöpft und fägt wänd mer ja alli und versueched au s beschte z geh.
jo denn versuech ech mol z'beschriebe, was mir chli gfählt hed:

mer sind so um die halbi elfi, elfi ufem Dancefloor acho.
so ab de halbi zwölfi hani afo tanze ond ha au bock gha witer z'tanze bis ca. am 5i am morge.
was mir i däre ziit eifach ufgfalle esch, esch dass immer öpe sgliiche glofe esch.
Remix det Remix do.... Eminem.... ond weis ech was alles... aber immer Groovig rumpel rumpel
ond denn wider zwöscheteil.... mega langi zwösche teil... immer und immer wider... me hed fascht
nie chönne voll abgoh so 10 minute am stück oder au länger.

Mir hed eifach de rechtig fätzig sound gfählt, wo mim gmüet zu folge so ab de 2 bis ca. am 7ni
am morge sött laufe; Space Tribe, Azax Syndrom, Absolum, Sick Addiction, Tryambaka, ESP, om nor
es paar wenigi z'nenne.


aber ebe; sound esch immer en gschmacksach ond sicher au abhängig vo de persönliche stimmig!!!

Grundsätzlich hed de sound scho grockt! aber eifach zwenig!

ond weg de alag; do mümmer glaubs ned diskutiere; usetzer sind halt eifach scheisse; sorry för de usdrock!
ond die teils lange onderbröch vo Act zu Act send au ned so toll öbere cho!

aber wieni scho obe gschrebe ha: es esch en mega schöni Party gsi! bi also z'friede und guet glunt hei gange!

Merci

/bigs
Bild Bild and Bild
treppenkind
Beiträge: 1
Registriert: Mo 20. Apr 2009, 21:56

Re: 25.04.09 Storche Stampfele - Steg ZH

Beitrag von treppenkind »

essiggurke hat geschrieben: ha nuna eis z'verhuupe, und zwaar vo wege fundgägeständ!!!!
het öpper en schwarze kapuzepulli mit 5 zeiche (peace, es herzli, en smiley, es e imene chreisli - woni immernani ganz schnall - und es glas) ufglese oder gfunde?
will de scho so einiges mitgmacht het ischer mir es müü as herz gwachse und au deshalb wartet igedes überraschigsdankeschöön uf de finder! *bestech* /bigs
jop dä hämmär gfundä, isch bi mir dihai /happy
Antworten