TOTAL HARMONIC DISTORTION !!!!

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Antworten
Benutzeravatar
psy-co
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 386
Registriert: Mo 30. Jul 2007, 20:59

TOTAL HARMONIC DISTORTION !!!!

Beitrag von psy-co »

Isch en glunigi Party gsi isch eifach hamer gsi!!! Aber vor dem hed es einiges geh zum ufe schlepe ein chrapf bes mehr alles dobe gah hand crazyeye !!!
Aber es hed sich glond! /bigs /bigs
Ich hoff das gli wider mal so öbis stand chund und freue mich uf die nechscht rigler Party ufem Zuggerberg!!
/happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy
Bes den den!!!
Gruss monkey de

Dark 4-ever
ANTI-POP Productions

Antipop "Sea of Green" EP Free Dowload Here!!!!!

https://rapidshare.com/files/445700354/ ... _Green.rar
Benutzeravatar
Outofcontrol
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 57
Registriert: So 9. Nov 2008, 20:26
Wohnort: Seengen

Re: TOTAL HARMONIC DISTORTION !!!!

Beitrag von Outofcontrol »

ueeee das isch haaaaaaaammmmmmmmmmerrrrr gsi :D

nur geile sound vom übelschte :D aber ganz am schluss die plötzlich sound bremsi isch recht uncool gsi... weiss ja d gründ nöd defür aber echli langsamer abeschrube oder sogar nochli sound bis am nomitag wär huere geil gsi ...

naja mir hets andersh gfalle und das mit em matsch ufem floor hett eim zimli schnell nümm so intressiert^^

lg
_hirnfick_

Re: TOTAL HARMONIC DISTORTION !!!!

Beitrag von _hirnfick_ »

Outofcontrol hat geschrieben:ueeee das isch haaaaaaaammmmmmmmmmerrrrr gsi :D

nur geile sound vom übelschte :D aber ganz am schluss die plötzlich sound bremsi isch recht uncool gsi... weiss ja d gründ nöd defür aber echli langsamer abeschrube oder sogar nochli sound bis am nomitag wär huere geil gsi ...

naja mir hets andersh gfalle und das mit em matsch ufem floor hett eim zimli schnell nümm so intressiert^^

lg

genau mini meinig. =D :-D

chani i allne pünkt nur zuestimme.


aber sehr geili party gsi. /happy
Benutzeravatar
Dark Silence
Beiträge: 19
Registriert: Di 13. Jan 2009, 06:18
Wohnort: Zug /CH
Kontaktdaten:

Re: TOTAL HARMONIC DISTORTION !!!!

Beitrag von Dark Silence »

DANKÄ ad organisatore für die ghörigi riggler party!!!!
isch ä gmüetlichi sach gsi .. de sound hammer mässig! .... leider hani min fuess relativ früh verstuucht ... aber was sölls :-({|=
meh zyt zum sälber sounde /happy

ps: ES RIESIGS MERCI NO A LARA , nici , adi, julia , nico, rafi , crazy womer gholfe hend das bärgli wider obe abe cho !!!!
thx a lot !!!!

=D>
http://www.myspace.com/darksilence83
--- ! N T E L L ! N O ! S E ---
Benutzeravatar
Medardus
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 77
Registriert: Di 3. Jan 2006, 20:25
Wohnort: winti
Kontaktdaten:

Re: TOTAL HARMONIC DISTORTION !!!!

Beitrag von Medardus »

die party war der "oberhammer el obergeilo"!! ich möchte mich aufs herzlichste bei allen die da echt harte arbeit geleistet haben (berg&materialaufschlitten=extremschwitz). ich musste nur mich selbst da hochschleppen und war, als ich oben ankam, recht ausser atem. aber wir alle wurden mit ner geilen location und ner top aoundanlage belohnt!!
es hat mir extrem spass gemacht für euch zu sounden, da ich so 'ne stimmung und 'ne deratige geilheit auf "rigler" selten erlebt habe.danke euch allen. *schmachtschmacht*. so ein publikum wie euch und solche veranstalter traut man sich kaum zu wünschen, aber es gibts doch. das war n obergeiles erlebnis für mich und ich hoffe ihr hattet ähnlich viel spass dabei /color darum: DANKE ,JUNGS, FÜRS BOOKING!(*immamalwidamann* /bigs )


ich wünsch euch allen eine schöne woche und grüsse aufs herzlichste

sebi
Benutzeravatar
Outofcontrol
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 57
Registriert: So 9. Nov 2008, 20:26
Wohnort: Seengen

Re: TOTAL HARMONIC DISTORTION !!!!

Beitrag von Outofcontrol »

gits eigentlich no föteli undso... ha ebe selber gar kei cam willi si sowieso verlüre würd :-.-:
Space-Devil
Beiträge: 42
Registriert: Mo 17. Mär 2008, 17:21

Re: TOTAL HARMONIC DISTORTION !!!!

Beitrag von Space-Devil »

crazyeye isch also würklich e hammmer party xi!!! hed spass gmacht ka im schlamm umezhüpfe! Hans nur chli schad gfunde das am morge überall ufem weg chli müll verteilt xi isch und vorallem bide bergstation vom bähnli... Hebed doch chli respekt vor de natur weme scho a sonere geile location chan e super rigler party verahstalate!!! [-( Merci ad verahstalter für die party!! /yo
Benutzeravatar
Tamjee
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 279
Registriert: Mi 20. Dez 2006, 19:17
Wohnort: pfffnau

Re: TOTAL HARMONIC DISTORTION !!!!

Beitrag von Tamjee »

jooo, esch en super party gsi /happy
merci de organisatore und soundmacher
Space-Devil hat geschrieben: Hans nur chli schad gfunde das am morge überall ufem weg chli müll verteilt xi isch und vorallem bide bergstation vom bähnli... Hebed doch chli respekt vor de natur weme scho a sonere geile location chan e super rigler party verahstalate!!!
fendi also au!!!
Love, Peace and Chuehdärm





Bild
Antworten