14.3.08 Pulsbeschleuniger Bern

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Antworten
Benutzeravatar
Ka
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 118
Registriert: Mo 14. Feb 2005, 16:16

14.3.08 Pulsbeschleuniger Bern

Beitrag von Ka »

Hoi zäme! Merci für die geili Party!! Hett gschubet!

Nätti lüüt ume gsi, was chli doof isch gsi si d'barpriise. Aber da hani scho ä erchlärig bercho vom Barpersonal :) D'musig isch 1a gsi, praktisch durchgehend, danke de Dj's und dr Org für die Party! Speziell dä fründleche Baragstellte und dr persönleche verabschiedig am morge womer gange si! ^^
Blibt mer i gueter erinnerig!

Ciao u ä liebe gruess ka
Revolution is Evolution!
Benutzeravatar
psyfish
Beiträge: 27
Registriert: Mi 12. Dez 2007, 06:31
Wohnort: Bern

Re: 14.3.08 Pulsbeschleuniger Bern

Beitrag von psyfish »

Yep, bi ganz dire Meinig Ka!
isch eini vodä bessere Indoor partys gsy!

Es Dankeschön ad Organisation und ad DJ's!

O d Bsuecher hei gfägt, sympatheschi lütlis dert gsy u het so e gueti Stimmig gä :)

Witer so!!!!!!!
Thalamus
Beiträge: 5
Registriert: Mi 21. Jan 2009, 21:00

Re: 14.3.08 Pulsbeschleuniger Bern

Beitrag von Thalamus »

Hallo zäme
Besten Dank für eure netten Beiträge. Nun ist es schon eine Woche her, doch immer noch habe ich ständig solch schöne Partybilder vor meinen Augen. Die ganzen Anstrengungen haben sich gelohnt. Es war auch dank den vielen netten Besuchern ein richtig schönes Fest.
Für die Barpreise möchte ich mich im Namen der Pulsbeschleuniger entschuldigen, doch hatten wir auf das keinen Einfluss. Nun man muss das wohl oder übel als normale Klubpreise hin nehmen. Besten Dank für das Verständnis. Sobald wir draussen loslegen können, wird sich das aber bestimmt ändern!!!
Wir freuen uns jetzt riesig auf den Sommer und hoffen wir bleiben euch allen in bester Erinnerung. Für uns, auch dank euch, war es eine der schöneren, liebevolleren, freudigeren Partys in dieser Wintersaison.
Merci viu mau allne Hälfer: Christian,Pascal, Regina,Andrea,Dania,Hannes,Säm,Patrizia,Janin,Maurin

De Gast Dj`s: Chuan,Löru,Ädu

Danke Danke Danke
Eure Pulsbeschleuniger: Märsu,Nicole,Lämu und Ändu

Partyfotos gibs auf

http://www.myspace.com/spacedjthalamus

/ohaa /happy /bigs
Antworten