Goaflösser Closing Party 18.12.2008

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Antworten
Benutzeravatar
Saphira
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 628
Registriert: Sa 19. Mai 2007, 19:59
Wohnort: CH

Goaflösser Closing Party 18.12.2008

Beitrag von Saphira »

Dann mach ich halt mal wieder den Anfang:

War meine Premiere im Flösser, nie hätte ich eine solche Stimmung und soviele Leute erwartet an einem Donnerstag Abend. Das Lineup sowie die Tatsache, dass mit dem Abend der Saisonschluss eingeläutet wird, lockte ein grosses Publikum an, welches bis zum letzten Ton von Midimal feierte und tanzte.

Ich fands schön bei euch!

Bis bald und aufwiedersehn
-(°_o)/¯ ┐(-。ー ┌ ヽ(´ー`)ノ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩͡[๏̯͡๏]۶ ͡๏_͡๏ ٩(●̮̮̃•̃)۶ ≧△≦ 凸'へ'凸 ☽ (°ロ°)☝ ε(●̮̮̃•̃)з
Psychobella
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 587
Registriert: Di 21. Aug 2007, 21:47

Re: Goaflösser Closing Party 18.12.2008

Beitrag von Psychobella »

Für einen Abend mitten unter der Woche war dies ein Partyzückerchen der Extraklasse...vielen Dank =D>

Ich hätte nicht erwartet, so viele aufgestellte Leute anzutreffen, und ich durfte so manche witzige Unterhaltung führen.
Dj's und Gäste haben alles gegeben, um mit dieser letzten Party den Goa Flösser in bleibender Erinnerung zu behalten.

Nach einem Ritt auf dem Hexenbesen bin ich ohne Verbrennungen, Blasen oder andere Zwischenfälle irgendwann am Morgen im Bett gelandet O:)

Danke an Marco und Helfer, ich komme gerne wieder nach Aarau!
Sei das Wunder, das du erleben willst! Bild

Man bekommt im Leben nicht das, was man sich wünscht, sondern das, woran man glaubt oder was man für möglich hält!
Benutzeravatar
Titali
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 841
Registriert: Fr 29. Jun 2007, 11:25
Wohnort: Deep Somewhere...

Re: Goaflösser Closing Party 18.12.2008

Beitrag von Titali »

hehe, dä hääääxebäääse /happy /grim /happy
ja has au schön gfunde, sehr gmütlech und liebvoll gmacht gsi!
danke für die party, speziells gfühl amene donschtig bis fast am
morge scho zfiire... aber mitem wüsse, dass no ganz weekend vor
eim liegt /happy
The Drums don't Stop... Bild
Benutzeravatar
Napf-Zwärgli
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 169
Registriert: Di 16. Jan 2007, 17:50
Wohnort: Luzern

Re: Goaflösser Closing Party 18.12.2008

Beitrag von Napf-Zwärgli »

jep esch werklien super stemiggse im flösser ha scho lenger ömme so vell lüt amene donstig det gse.

danke no de titali förs kenne lehre ond die schöni onterhaltig het mi mega gfreut dech dörfe mol persndlech ts kennelehre

so alne no es nice wickend
ॐ The Last Maya Dance 21.12.2012 ॐ
Flying_Fish
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 546
Registriert: Di 14. Feb 2006, 11:30
Wohnort: z'aarau am waldrand
Kontaktdaten:

Re: Goaflösser Closing Party 18.12.2008

Beitrag von Flying_Fish »

jeah.. /happy

esch also en mega schöne abschluss gsi vom goaflösser johr!

danke allne wo cho send und so en super stemmig verbreitet hend, danke an c-mohn, gameboy und midimal für de geili sound..

und natürlich viele dank an alli helfer wo no ufgruumet hend und natürli minere chaufeusse wo mi bis an hussigang gfhare het...;)

=D>
Benutzeravatar
Bahia
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 285
Registriert: Do 17. Aug 2006, 17:09
Wohnort: Lenzburg
Kontaktdaten:

Re: Goaflösser Closing Party 18.12.2008

Beitrag von Bahia »

Flying_Fish hat geschrieben:jeah.. /happy

esch also en mega schöne abschluss gsi vom goaflösser johr!

danke allne wo cho send und so en super stemmig verbreitet hend, danke an c-mohn, gameboy und midimal für de geili sound..

und natürlich viele dank an alli helfer wo no ufgruumet hend und natürli minere chaufeusse wo mi bis an hussigang gfhare het...;)

=D>
Ja ich geil gsi.....an Donstig ja besser gseit jede Donnstig..........ich wett mich jetz nöd speziell uf die letzt Party ,musik ,und so witer bezieh, eifach mal allgemein.


Vo minere site wett ich hüt i dem Report mal es RIESIGS DÄNKESCHÖN an Marco und sis Team usspreche.

Ich bin immer weder beidruckt vo de Arbeit vo euch, ich meine vo niemerem bis anhin erwähnt händ Ihr a dere Letzte Party das Johr, öppe 15 000 Franke für gueti zwäck , speziell für Chinder gspendet, us ihname vo eune Party (DANCE FOR CHILDEREN UND DE STONE DANCE) wo Ihr gmacht hend. Das find ich sehr speziell und sehr guet, well abgseh vom geld wo d Chind sehr guet chönnet bruche und wo sicher au im Vordergrund stoht, find ich, das es eifach anderi Party s sind mit anderne Wetschäzige und Hintergründ.
Klar gömmer alli gern an Partys und festet ab und ziehnd ihne uf das wo mir grad loscht hend, und gniesset die Zit,und klar gset jedi Org au gern kohle, für die gmachti arbeit, drum find ichs ebe sehr schön das ihr so was möglich machet und versuechet nebe dem Image wo üsi Szene ja het, glich na öppis Guets z TUE............danke eu allne do defür. SUPER GMACHT.!!

Im Marco speziell wett ich es THX usspreche für dini Nerve wo du öppedie mal brucht hesch mit uns 2, hehe ja mängisch hämmer halt eis über de durscht trunke, und ich findes mega vo dir dass Du net nachtragend bisch.Bisch en Tolle Cheib.
Natürlich findis schad, dass de Flössi scho fertig isch, und net wie letzt Jahr bis im Februar got, aber ich weiss das Du ja no einiges vor hesch, und do de für wünsch ich Dir alles gueti und ganz vell ERFOLG!!


Ich han au i dem Goaflösser Jahr weder gueti Lüt kenneglert und bekanntschaffte vo letzt Jahr besser chönne kenne lehre, das han ich neb em Sounde jedes mal nach em Flösser gnosse, eu troffe z ha, und so witer....mir werd de Flösser jewils am Donnstig fähle.


THX TO ROTM. UND TEAM UND HOFFENTLICH ENDE 09 AUF EIN NEUEN GOAFLÖSSER.

GREEEZZZ FRA AKA BAHIA
Bild


Bild


NEXT BAHIA BOOKINGS

22.08.15
UG Büllach Bahia
Dragan Events

29.08.15
Streetparade Dynamo ZH
Beathoven vs Bahia B2B
Dreamland Prod.

05.09.15
Komplexx ZH
B2B Bahia vs Badaboom
Konzeptfabrikk

11.09.15
NeverSleepAgain
Bahia
Schlaflos Aarau

12.09.15
UG Büllach
Bahia
AudioDesign
Konzeptfabrikk
donat
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 205
Registriert: Do 12. Apr 2007, 13:16
Wohnort: Lenzburg
Kontaktdaten:

Re: Goaflösser Closing Party 18.12.2008

Beitrag von donat »

merci vellmol rotm för die velle partys im flössi. i ben doch am einte oder andere donstig be euch gsi, und d stemmig esch eigentlech emmer guet gsi.
aber d closingparty esch no s 10i gsi, geniale sound, vell gueti lüt und en knackigi aalag.

see you in 2009
Flying_Fish
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 546
Registriert: Di 14. Feb 2006, 11:30
Wohnort: z'aarau am waldrand
Kontaktdaten:

Re: Goaflösser Closing Party 18.12.2008

Beitrag von Flying_Fish »

und natürli no viele dank an franco!! esch es geils johr gsi.. /happy
Benutzeravatar
pUrZeL
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 167
Registriert: Mo 18. Sep 2006, 13:08
Wohnort: RhythmOfTheMoon Land
Kontaktdaten:

Re: Goaflösser Closing Party 18.12.2008

Beitrag von pUrZeL »

danke für die blumen :)
jo, cooli sach gsi und vermesse de goa flösser gläb jetzt scho!

jede donschtig esches emmer ganz andersch gsi und kei goa flösser het em andere gleche.
au vo mer an alli es fetts danke: samarasa team, rotm team, dj's, kasse- und bar lüt und vor allem allne bsuecher!!!

hebed eu sorg und wunderschöni feschttäg!
marco-purzel
Benutzeravatar
Bahia
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 285
Registriert: Do 17. Aug 2006, 17:09
Wohnort: Lenzburg
Kontaktdaten:

Re: Goaflösser Closing Party 18.12.2008

Beitrag von Bahia »

Flying_Fish hat geschrieben:und natürli no viele dank an franco!! esch es geils johr gsi.. /happy

haha das wär jetzt aber nöd nötig gsy ....
Bild


Bild


NEXT BAHIA BOOKINGS

22.08.15
UG Büllach Bahia
Dragan Events

29.08.15
Streetparade Dynamo ZH
Beathoven vs Bahia B2B
Dreamland Prod.

05.09.15
Komplexx ZH
B2B Bahia vs Badaboom
Konzeptfabrikk

11.09.15
NeverSleepAgain
Bahia
Schlaflos Aarau

12.09.15
UG Büllach
Bahia
AudioDesign
Konzeptfabrikk
Antworten