da ich so viel zitiere wott *puh* schribi nöd immer all näme undenane sondern druck eifach d zitat fett.
(ja mir isch so dermasse langwilig. mhm.)
Bin zwar nöd dörte gsii... ABer trotzdtem... Eminmen andere goa-partyy? HOW COULD YOU?
eminem isch sehr geil. eminem isch kommerz wil er so geil isch. und sini text sind echt de hammer.
aso: mark, das hesch du sehr guet gmacht

evanescence oder roxette anere party gaht ja au...
oder rampadam...
also mini meinig vo därä organisation..i loh dfinger dervo und understüze die nüm...ech am arsch mit so vilnä druffnä jungä möchtegernsozialenaturverbundene
dito. und achtung, es git no meh wie die... findi uncool.
und leuts. au wenn mega geili acts chömed. mached das nöd. nicht nicht nicht. nei nei nei. nei.
2. sdurchschnittsalter isch glaubs bi 16i gsi ha mi also scho ziemli alt gfühlt und die viele gängschderlis wo umeglofe sind najjjjjaaaa wird wohl am eminem gläge si
nid euses problem wenn du dich alt fühlsch.
und bis nid son huere fascho. alles wo ke filz ufm chopf und wullehose ahet isch grad en wannabegängster oder wasauimmer.
isch doch geil wemmer i die szene cha cho und sim style treu blibe.
regt mich auf.
doch eifach e ganz normali musigszene, wo ehner inen club ghört als in wald use
find ich au, vorallem segemer immer save the nature blabla und denn lömmer weissnid wieviel watt starki lutsprächer de wald volldrööhne so dasses d tierli meh stresst als e jagd.... und s gestampfe vo ois laht d erde vibriere denn meined d regewürmer es regnet, chömed use nd werdet vertramped. debii sind die wichtig füre bode.
seich. au wennd atmosphäre anere outdoor geil isch.
mit legal und dinne sii wür mer zwei flüüge in ein sarg stecke. wasauimmer.
all das symbolisiert mindischtens jede zwoit bekannti act i dere scene mindeschtens genauso guet - vor, nach, oder während em uftritt.
*rampadam* dä hät gsässe.
Ich denk mal bis der Thread die Anzahl Beiträge erreicht wie das Summer Never End, wird Müstik ihn schliessen Aber unterhaltsam ist es
nei ich glaub ihn unterhaltets so sehr daser nurno da liest...
@boris ich han so kei angst vor dier und au du sötsch vo m hoche rrosss abecho..schliesslich haands dur mich pitcher wider oder isch der das gar nid wert du asi!!!
wenner en asi isch chaner sich doch es ross gar nid leiste?
doppleti sich widerholendi unlogik.
Falls bot^ris zu Thomsen nach Hause geht, wird er mit Bierdose auftauchen??? Fragen über Fragen
de best us dem thread.
lömer das alles verfilme -
gute hippies schlechte hippies.
hippies in schwanensee
hippie wars
300 hippies
lindenhippies
...
definitiv der beste thread des jahres! abwechslungsreich und witzig.
true, true.
http://www.grapheine.com/bombaytv/movie ... 349ab.html
Ich glaub Jemand wird mich dafür noch hassen
bestleistig sebi.
so. mir ish immerno langwilig.