Generell 30, Piranas B-day, Spitalwald Bülach, 23.02.08

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Napf-Zwärgli
Gold Member
Gold Member

Re: Generell 30, Piranas B-day, Spitalwald Bülach, 23.02.08

Beitrag von Napf-Zwärgli »

sodeli ond endlich hans au ech gschaft min senf de zue ts gä!

grad emol es fets lob an alli die tolle lütlis wo a dere wonderschön party gseh sind esch emmer weder toll in spetalwald ane party ts go esch etz scho mini 6 party gse ie dem schöne wald.

als ersts mues ech no öbis los wärde befor ech witter schribe!

Wet mech vo ganzem herze bem Joker ond so entscholdige han schins klei oder grosse blötsen use glo das kond de foh wemmer scho am nomitag ts fest is glas luegt ond den no die ganz nacht de zue kond no ds lsd den hanis nömme tscheget wasi do so glallet han auso hoffe das du mini entscholdigong a nemsch no einisch big sorry hoffe das kond nömme so schnell vohr.

de saund esch eifach de hammer gse ossert einisch ie de nacht voll de hert dark das het vo mehr us ned grad zo dere schön party passt.

zom schloss no es grosses danke schön ond komplimänt an sersch ond uf witteri gsondi gueti schöni johr
ॐ The Last Maya Dance 21.12.2012 ॐ
Medardus
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Medardus »

also ihr lieben leute,

erst einmal muss ich sagen, dass es sich gelohnt hat, dass ich mir den arsch aufgerissen habe das ding für den götti meiner tochter zu vorzu-organisieren!! für mich war das quasi der test für eine ganze reihe von partys welche ich noch (vor-/haupt-)organisieren werde. ich bin sehr froh, dass es keine grösseren zwischenfälle gab. an diesem punkt: danke an den cousin der blauen truppe, du warst im weitesten sinne unser eierschoner!
im weiteren danke ich allen die mitgeholfen haben die sache durchzuziehen (siehe dankesliste beissfisch).

@napfzwärg: was passt und was nicht das ist ja wohl geschmacksache...

@psythagoras: merci fürs kompliment..

@mellicymi: es ist lange her seit dem ich ein dj set hörte, welches mich mit meinem soundgeschmack derart zum shaken brachte- ich hatte hühnerhaut aufm rücken als ich dein set hörte: einfach nur genial! :-({|= ich werde dich gerne für meine geburttagsparty buchen, wenn du das möchtest 8)

liebe grüsse an alle

euer sebastian/medardus/mad art
Jones
Gold Member
Gold Member

Re: A Report of a Fish

Beitrag von Jones »

Fallen Angel 2 hat geschrieben:Was für eine Nacht - was für ein Tag.

:-D So viele Menschen, alle mit eigenen Geschichten, einem eigenen Universum, so vielfältig sind sie und nie zu durchschauen, nein statt durch die anderen hindurchzugucken, ist es angenehmer einander zu erkennen. Und anzuerkennen, was andere bewegt.
ach..wiä recht du häsch O:)

...unmöglich z beschriebe was alles ih mir drin abgange isch ah dere party. sie isch aifach de wahnsinn xi, unglaublich schön und sie het mir uh guet da. danke für alles!

bin zersch im dörfli näbet dra xi, ah de schnirkel wintergoa. diä deko isch umwerfend xi, wortwörtlich..."feuertanz zur winterzeit" :P
Schnee hat geschrieben: Zuerst sind wir nach Glattfelden an die Schnirkel-Party gegangen, hatte zwar 'ne überragende Deko aber es lief die längste Zeit monotoner Progi
monotoner progi...jaaa, und ch bin überhaupt nöd parat xi für so öpis. in bülach isch zum glück alles xi was ich han wellä. ihr goa-fraggels sind herrlich xi [-o<
°°Dance Into The Neverland°°

Wenn du was haben willst was du noch nie gehabt hast, dann musst du auch bereit sein etwas zu tun was du noch nie gemacht hast... - Mach die Augen auf und fange an zu verändern!
Napf-Zwärgli
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Napf-Zwärgli »

@medardus:

Jo do hesch rächt jede het en andere gschmach.
Aber ech lose au gern ab ond zue dark han ender gmeint zo sonere familiere party past dark ned e so ender psy aber das esch halt au weder min gschmach vielecht au ned wär weiss?
:-k :-k
ॐ The Last Maya Dance 21.12.2012 ॐ
piraña

Beitrag von piraña »

uj, da würd i au gärn es wörtli mitrede. na ja, familiäri stimmig isch scho mal umegsi - denn, wo ich mal ide nacht id hütte gloffe bi, und sehr viel lüt durenand gredt hend, und ich bi füre und wieder hindere, und ich glaube, ke mönsch het vo mir notiz gno. das het mir gfalle. ich ha niemer allei, oder imene ecke gse. vode cousins müemer nümm afo (mir hend mittlerwiile im einte sini nommere - wellem, sägi nid), schwöschterli satropa isch au cho, obwohl sie gseit het, sie chäm nid, und d eltere vom gottemeitli sind au die meischt ziit umegsi. was familiäri stimmig süsch no usmache würd, das wär, wemmer alli chöntit en ischtellig erreiche, das mer nüt usschliessed. weder de darkpsy, no pitchers an remember-partys, no lüt a outdoors, die eus optisch nid so zuesäged, denn das sind genau die vorurteil, die sich i üsne chöpf bildet hend, und die eus verschliessed - und nid öffnet.
leider ghöri oftmals so züüg wie: "eee, dä dj wär scho guet, aber er het das mit de lüüt animiere nid im griff." sorry, i mine auge döffid uf kem fall alli d hampumänner hinderem mischpult mime, denn bi einige gseht das afäng voll künschtlich, wenn nid sogar luschtig us - find ich. em dj sett ich glich no chönne abchaufe, dass är das isch, und bi einige spüri das, anderi kenni mittlerwiile guet, und ich weiss, dass sie so sind, wie sie sich gänd - egal ob vor- oder hinderem mischpult sind. und de gits no gwüssi, die würdet au sch... frässe, wenns grad in wär, ohni füf sekunde z überlegge.
es anders phenomen isch, sich hinderem motze z verstecke. erläbi all pott, au vo lüüt, dene ichs scho hundert mal gseit ha: hei, hesch nüt vo dir z verzälle? s letscht mal hesch über d deko gmotzt, hüt über din kolleg, und über was motzisch, sobald ich e paar schritt wägstoh? na hoffentli!

i fang au wieder meh a motze - de bini viellicht wieder bald i dere szene debi. mer muess halt flexibel bliebe, das heisst, au mal de darkpsy dulde, au wenns nid min sound isch - es het au geile drunder. und mängisch chani mi sogar uf de iloh, wo mer afänglich gar nid passt. welch ein wunder.

i dämm sinn: peace zämme!

üche tiefseemotzer.

PS: jetz spam ich auno de thread voll :-k
satropa
Platin Member
Platin Member

Beitrag von satropa »

sooo parat zum en report schriebe....

also..das mol fangi am afang ah..isch scho fascht morge gsi, wo ich acho bin. unerwarteterwiis hei mich no zwei vo der vorherige party begleitet, will sie nid hei welle verantworte, dass ich allei im dunkle bülacherwald umespazier..(*g* DAAAAAANKE EUCH ZWEI SCHÄTZ) der superLocki isch grad am sounde gsi, jippa..grad zur richtige ziit itroffe. Vorallem nach ere nacht mit sehr trockenem progi/elektro, wo durchus au sin reiz gha het, isch mer de sound mega igfahre.
nach dem ich in der dunkelheit es paar verschloofeni, bekannti gsichter han chönne usmache, het mir d'saphira grad sofort spielgruppeleitig welle übergeh..han aber dankend abglehnt, hihi.
Denn endlich hani s'geburichind troffe...juhu...fein hesch gschmöckt ;) und ich han gwüsst, es isch guät gsi, hani mich entschiede doch no z'cho.
Ich han die meischti ziit redend verbroocht, sind es paar mensche ume gsi, wo ich seeeehr selte gseh, abgseh vom geburichindgrund en wiitere faktor wo dere party e spezielli färbig ghe het ;)
Danke bissfisch.....hesch du sooooviel Mensche wo ich normal nur einzeln atriff uf ein tätsch an gliche ort broocht ;)...zwirbeli(!wie lan gisch das her gsi, dass mir ois gseh hei?), FA (danke für de verschloofeni wegbeschreib), Shamhu, kollegO ( *muhh*), role, dani, elLoco, masta, waltuäch, janosch..etc..barcode, bella, saphi und ihre eselhund, s'duo paparazzi ;)... und die noie gsichter, wo ich hinter de nicks han dörfe atreffe.
Herrliche sunneschiin und extrem kulanti schlümpf hei de event zu öppis ganz bsunderem gmacht.
wo ich hei bin, isch scho wieder dunkel gsi ;)
Hörst du zu, lernst du meistens etwas.
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member

Beitrag von 604freund/Psykas »

ja da hab ich auch was wunderbares verpasst ! bin zwar fast traurig wenn ich das lese. nicht dabei gewesen zu sein, aber glücklich dass es immer wieder so schöne partys gibt!

nachträglich alles sgute zum burzeltag!
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild
@fire
Platin Member
Platin Member

Beitrag von @fire »

satropa hat geschrieben:sooo parat zum en report schriebe....

...zwirbeli(!wie lan gisch das her gsi, dass mir ois gseh hei?),.....
Ich wuerd sage so set Gaia Tek? :-" :-" :-"
satropa
Platin Member
Platin Member

Beitrag von satropa »

jaja ;) das weiss ich denk..*gg* aber bis zur gaiaTek waren es zwei jahre auf sicher..hehe
mein feuerchen O:)
Hörst du zu, lernst du meistens etwas.
@fire
Platin Member
Platin Member

Beitrag von @fire »

satropa hat geschrieben:
jaja ;) das weiss ich denk..*gg* aber bis zur gaiaTek waren es zwei jahre auf sicher..hehe
mein feuerchen O:)
burner......dein feuerchen...
Antworten