Summer`s End Festival - 1-3 sep 06

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Shmahu »

resq, danke für din post, hät di ganz diskussion da gad chli entspannt... :-D

mir hät dis set sehr guet gfalle. ich los susch sehr sälte progi, aber bim sound wo du bracht häsch, bini voll abgange. ich find du häsch sehr fini stuck uusgsuecht und mir hät die abwächslig zum fullon sehr guet taa.

ich bin übrigens au kei ahängeri vo de "früher-war-alles-besser-fraktion"... :lol:
mir gfallt originelle sound mit ere persönliche note. wänn alles gliich tönt wirds mer logischerwiis langwiilig, das isch bi altem und bi neuem sound genau gliich.

also, schöne abig!
subconsciousmind
artist
artist

Beitrag von subconsciousmind »

ich meine im Report isches ja no easy gsie was er gschriebe het...aber wenn ich mt ihm greded han ...denn tönts vo mir us eifach so .. Infected isch guet ...ich bin guet ...und alles andere isch gfühlslosi und unpersönlichi musig ...
Aso ehrlich Thujon. So öppis han ich nie gseit und es verletzt mich, dass Du so öppis behauptisch. Ich habe nichts dergleichen gesagt.

Es geht hier doch nicht um einen Wettbewerb der "guten" Musiker. Oder denkst Du das etwa?

Liss mal mini reports echli gnauer. Ich find jenes musig super, und weiss immer positivs zum säge, die letzten parties haben mir super gefallen, zb. kokopelli.
Neelix, Jaia, Tegma, Audiotec, Vibetribe, U-Recken, Beckers, Protoculture, Borderline, Silent Hill, sogar DNA.
Alles bands die ich immer wieder positiv erwähne und die in meinen Augen einige herrlich charaktervolle, gefühlvolle und persönliche lieder geschrieben haben.
Sogar Du hast in meinen Augen mit loosing control einen beitrag zu den schönsten goaliedern gemacht.

Und rumble pack! lest mal meinen Report ein bischen genauer. Ich hab gar nichts gegen die Leute gesagt!!! Besser genau lesen, dann reden!

Und SCHREIBT MIR DOCH PMs wenn ihr was gegen mich habt!
Oder seid ihr so down, dass ihr mich öffentlich angreifen müsst? Macht euch das stärker oder was? Denkt ihr, ihr könnt mir so mehr schaden, oder was soll das? Wenn schon öffentlich, dann mit Niveau, nicht so wie Thujon, so mit nebenbei noch über mich als Person und meine Musik herziehen etc.

Ende und aus mit der Öffentlichkeit.

PS: Darf man jetzt in diesem Forum nur noch seine Meinung sagen wenn sie positiv ist? Maulsperre für Kritik? Motzen verboten?
Alles weicheier ;)
Zuletzt geändert von subconsciousmind am Di 5. Sep 2006, 17:45, insgesamt 4-mal geändert.
M!GuZ / Wasabidelux
dj
dj

Beitrag von M!GuZ / Wasabidelux »

Last doch einfach djs dj sein und liveacts liveacts sein man das verdammte Gemotze immer
Ich schreibe jetzt auch mal ein kleiner bericht die sicht eines djs:

Ich persönlich spiele die tracks die mir gefallen also mein style
Und ich passe meine sets immer ein bischen an die zeit an und spiele was ich für richtig finde um diese zeit ich meine ich werde ja von jemenden gebucht der mein style kennt und in etwa weis was ich spiele und ich denke wen mich jemand bucht gefält es ihm auch
Also warum muss ich dann statt zb ein Pixel ein skazi spilen nur weil es pist , leute voll auf lsd sind oder der Sternenhimmel gerade zu dem track passt……

Ich finde es unter aller sau wen irgendjemand mich vom djpult ruft und sagt dan: man mach mal härter besser böser oder spiel mal ein Infected oder so das mus ich also gar nicht haben
Ich habe meine Linie und spile das was ich will wie schon mal gesagt

Man kann nicht erwarten das man 3tage an eine party geht und im der sound die ganze zeit passt da es ja für alle was hat da wehren wir wider bei der Geschmackssache
Seid doch verdamtnochmal froh das es überhaup leute gibt die sich den arsch aufreissen und
Solche festivals oder halt nonprofithippy partys organisieren ich denke wen nach jeder party gemotzt wird wie disen sommer dan gibt es bald keine partys mehr weil niman mer bok hat
Partys zu mache um danach ein Asozialäsgemotze zu kassieren

Ich will jetzt niemanden persönlich ans ein pissen aber man echt ehhhh
Lernt zuerst mal selber richtig zu produzieren oder richtig zu mixen oder gar über haup was in die Richtung machen bevor ihr irgendwelche sinnlosen Bull-shit komentare abgibt
Ihr kennt ja mein Lieblingsspruch Bild

Zeigt bitte mehr Respekt gegen über acts, djs, organisatoren, decoteams, und sonstige Freaks
Weil sonst wird’s solche bald nicht mehr geben
Peace und blüemli wollte niemanden ans Bein pissen schönes weihnachten schöne Ostern byby
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Shmahu »

miguz, tuet mer leid aber das chani etz nöd ganz ernst nää....

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

sölli etz uf das iigaa? hmmm...ich glaub lieber nöd, susch bricht da ändgültig no chrieg uus.

wieso münd sich di einte da so als obermacker uufspiele?
aso ehrlich...:lol: :lol: :lol:
Thujon
artist
artist
Beitrag von Thujon »

Hoppla ...

ICh han in minem Text minimum 4 mol erwänt das ich kei persönlich Problem mit dir han ...
jetzt viellicht scho ??? ...
heisst das der Freak vs.the Subcounscious Krieg ist ausgebrochen ?? wir beschimpfen uns nur noch hier im Forum...und wissen ab jetzt immer alles besser als der andere ??
HAAAAAAAALLLLLLLLOOOOOOOOOOOOO ?????!!!!!! Das isch e diskusion !!!!
vo mir us gseh bisch immerno de gliich Mensch ... eifach dMusig iistellig vo dir isch völlig anderst als mini ...

Ich han gseit Infected isch PRODUKTIONSTECHNISCH ALLNE überlege... was der ziemlich jede Act in de Technoszene wird säge au usem nid Goabereich ...
e ussag vo dir voreme Johr ...die einzige wo würklich no gfühl in Goa bringed sind Infected ... so han ich das ufgfasst gha ... viellicht hesch e falschi Wortwahl gha...was ich bi dir jedoch ned denke ...hehe

Wie zum Biespiel chasch du beaurteile ob irgendwelchi Musig persönlich isch ??
Kennsch denn du all die Artiste und weisch wie sie als Mensche sind ...
ich meine du seisch au bi minere musig sie isch der zwenig unpersönlich ...
Viellicht isches ja au die eigne Formel zum Ruhm und Ehre ?¨!?!
Ich weisses ned ... ich chan nur säge Dmusig passt ...oder es Passt mir ned ...
sgit ke schlechti Musig...sgit nur musig wo mir ned gfallt ...
Jedi Musig isch persönlich ...weil de wo sie Produziert will sie so ha ...

Ich fühl mich durch das ehrlich gseit ned agriffe ...
aber säg mol wie guet kennsch du mich als person ?
Ich kenn dich ned guet...obwohl ich dich scho es paar mol atroffe han ...aber ich chan ned würklich säge was für e Person du bisch ...ja viellicht chan i säge du bisch nett ...oder fründlich oder was au immer...aber ich kenne dini Lebensiistellig nöd---weiss ned mol din Nochname ... das sell ned heisse das weg dem kenn Kollege bisch das heisst eifach...ich han kei ahnig wieviel Raphi imene Subcoundsciousmind - Lied dine steckt ...

Ich findes eifach überflüssig im allgemeine das me immer muess übermusig motze ... oder eifach im allgemeine Motze ...

Ich glaube du hesch mini Bricht au ned all glese ...
han irgendwie scho befürchtet das du dich agfiffe fühlsch ...
han der eifach au welle "d'Auge öffne" (sorry tönt voll blöd und belehrend) ... aber eifach welle zeige dases nie allne wird passe ...

ICh sitze zum Biespiel vor sCubase und säge mir o.k. jetzt will ich es lied mache wo rockt ... bin halt meh en rocker als en Gfühlsmensch ...
mis Musig spektrum isch soooo breit ... wenn ich gfühlsmusig will lose denn sicher ke Goa ... denn losi lieber Morcheena(Skye) , Portishead , oder süschtige sound wo mich au würklich berüert ...
goa isch für mich halt eifach Tanzmusig ... wenn ich zum biespiel Elektro lose ...find ich das hützutags fast psychedelischer als Psytrance...in jeder hinsicht ...

nehmer mol als biespiel ... ich nimme Z3ta VST...het hammer appregiatore ... und super presets ...cha me einton spiele und es tönt zum teil mega emotional ... nur wegem appregio ... also sägemer du ghörsch das ufem dancefloor...du weisch aber ned dases z3ta isch ... denksch denn au ...woow de musiker het mega viel gfühl dri brocht in das lied ...
Also ich denke denn ...mega billig eifach es preset ne und de appregio laufe lo ...

jetzt no was chlises zum Myfullon ...
Hesch du dir damit was welle bewiese ?
Sozäge...ich chönnt jo au fullonmache wenn ich lust hett ?
mir isch das ebe chli so inecho ...vorallem wo ichs uf isratrance posted gseh han ...

"It's not actually my style. I just tried to go in direction "FullOn" as much as I could without loosing myself. " das isch dini ussag ...
wieso nimmsch denn ned eifach es Lied vo dir wo du de Hammer finsch und büütisches ah ??
Wieso machsch es Fullon Lied und schriebsch dezue it's actualy not my style ?

Ich han au nie NIEEEEEEEE gseit din Soundgschmack isch Komisch !! das isch en Vorwurf ...
Ich han gseit mir hend e total anderi istellig zum sound...en Gschmack isch en Gschmack ...chan au ned us Zwieble Zucker mache ...
und Gschmack isch au was guets...süsch würded alli jede Tag Pizza esse ...

Wie gseit...
bin ich ein Musiker weil ich es paar chlötzli ufem Bildschirm umschiebe...und es paar Midimelodie chan setzte ???
En Musiker isch vomir us gseh eine wo chan singe ...wo chan gitarre spiele ...
Ich probieres en Musiker zsie ... aber bis dete isch no en Wiite weg ...

Also Raphi ...hoffe chasch mer au nöchst mol wemmer euis gsend no HOI säge ... und diskutiere...

es forum isch do zum diskutiere...
Ich glaube du luegsch das ganze chli ernster ah als ich ...
für mich isch das e usgwogeni diskussion und ken Striit ...
wenn ich striite denn rüer ich mit Messer ...haha ..

Greetz

Simon
http://www.facebook.com/khainzmusic
http://www.myspace.com/khainzmusic
http://www.myspace.com/freakulizer

18 Aug. Daydance (Simon Slice Live) , Luzern, Switzerland
18 Aug. Synthesis of Sound Round II Raum Zürich ,Switzerland
24 Aug. Danghai Club Danghai Club, Curitiba, Brazil
25 Aug. Field Club Field Club, Santa Catarina, Brazil
26 Aug, Electrance Electrance, Sao Paulo, Brazil
31 Aug. Limited Hangout 2 Rote Fabrik, Zürich, Switzerland
subconsciousmind
artist
artist

Lassen wir das Topic hier den Partyorganisatoren

http://www.mysticalforum.ch/viewtopic.php?p=24835#24835
Lila
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Lila »

läck du mier..da gohts weder mal ab...

ich glaub ich verschon euch ez mit mim senf und sege nur zum d stimmig vilicht chli zhebe..

lueged eu das geile foti aa ;-)

http://www.klangarena.org/img/thumbnail ... 000870.JPG
müstik
administrator
administrator

Beitrag von müstik »

Lila hat geschrieben:läck du mier..da gohts weder mal ab...

ich glaub ich verschon euch ez mit mim senf und sege nur zum d stimmig vilicht chli zhebe..

heyyyyy ahahaha... verdammt jetzt her er das doch drii toooo huauhahuahuahuahauahu .... starkes frau , oder leichtes mann ?!?
Bild

facebook: Mystica Fanseite
facebook: Akustik Fanseite
facebook: Müstik Fanseite
ResQ
dj
dj
Beitrag von ResQ »

muestik hat geschrieben:

heyyyyy ahahaha... verdammt jetzt her er das doch drii toooo huauhahuahuahuahauahu .... starkes frau , oder leichtes mann ?!?
Hier sind so zwei auf dem Bild zu sehen, die wohl zum CH-Festivalinventar zählen und von denen wir schon eigene Personengallerien auf Klangarena mit vielen Bildern füllen könnten, die sich über die letzten zwei Jahre angesammelt haben :P
each day affects the next
subconsciousmind
artist
artist

Hey liebi org und lüüt.

Ich habe das Gefühl in meinem Report ist nicht rüber gekommen, dass mir die Party trotz allem gut gefallen hat, ich war da wohl etwas undeutlich mit der Betonung. Die negativen Punkte waren da, ja, aber sie haben nicht verhindert, dass ich viel Spass hatte. Was ich "bemängelte" war allgemeiner Natur. Bei meinen negativen Bermerkungen gings vorallem um Sachen, die auf fast jede Party zu treffen, die mir diesmal einfach besonders klar wurden.

An den beiden Tagen fand ich die Stimmung auf dem Dancefloor super und ich habe Stundenlang getanzt, was ich nur kann, wenns stimmt.

Für mich hat sich die Party gelohnt und ich finde die Organisation hat es gut gemacht, inkl. Zmorge und so. Mir ist nicht entgangen wieviel Mühe sie sich gegeben haben und ich weiss das auch zu schätzen.

Also, peace, und Gruss
tinu the PsySchlumpf
Platin Member
Platin Member
Beitrag von tinu the PsySchlumpf »

Muhahaha das Foto isch ja der Oberhammer!! :lol: :shock: =D>
Aylon
administrator
administrator
Beitrag von Aylon »

muestik hat geschrieben:

hihihihi scand.... daran kann man sich gewöhnen, gelle :P :P
Thujon
artist
artist
Beitrag von Thujon »

Jaja Scand wird auf Händen getragen :P ...
masch das bi de Hochziit au so ?? lol ...
denke scho das dich dFrau über dSchwelle wird träge wenn der kante gisch :D hahaha
http://www.facebook.com/khainzmusic
http://www.myspace.com/khainzmusic
http://www.myspace.com/freakulizer

18 Aug. Daydance (Simon Slice Live) , Luzern, Switzerland
18 Aug. Synthesis of Sound Round II Raum Zürich ,Switzerland
24 Aug. Danghai Club Danghai Club, Curitiba, Brazil
25 Aug. Field Club Field Club, Santa Catarina, Brazil
26 Aug, Electrance Electrance, Sao Paulo, Brazil
31 Aug. Limited Hangout 2 Rote Fabrik, Zürich, Switzerland
Lila
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Lila »

Thujon hat geschrieben:Jaja Scand wird auf Händen getragen :P ...
masch das bi de Hochziit au so ?? lol ...
denke scho das dich dFrau über dSchwelle wird träge wenn der kante gisch :D hahaha
huahahahaha...genau sooo wirds sii...

das bild seit ja scho alles..mer chönd doch das bild bearbeite..sie mit zylinder und er mitem brutchleid 8)
Titali

Beitrag von Titali »

hehe@pic mit müstik :lol: :P :lol:
ha doch scho immer gseit, du bisch en goazwärg...ehm riis :wink: :P :wink:

p.s. ha die nacht irgendwie vo dere party tröimt ... kurios!
Antworten