sehr sehr geili party gsi
de zeltplatz sehr schön. es isch sehr gmüetlich gsi.
de dancefloor u huuerre schön. sehr schön dekoriert.
s'esse: fein!
zur musig:
magmadeli hät mi voll begeistert. es sehr geil oldskool set isch das gsi. es hat mi voll umegschuuubet. dasch no musig. *zwirbel*
dann bini mal go schlafe (de neui normalo-fullon nach dere alte übergeile musig hat halt scho zimli wie... ääh... plastik? tönt... es isch eifach was anders, wenn dmusig nöd nur dur d'fettheit und d'qualität "funktioniert")
am morge dann hatme psygnosis sehr guet gfalle. be dim liveact chunnt immer mega viel liebi uf. was ganz speziells. supper gsi.
de progi nachher hani zum grosse teil chli unspektakulär gfunde. halt eifach progi. igendwie sgliiche wie de 0815 fullon, eifach in progiversion. immerhin hats eim rum für sis eigene ding lah und eim nöd bevormundet - grosse vorteil. s'letschte lied vom DJ vorem chillact hani huerre geil gfunde. igendes minimal lied... weis öper wies heisst? isch huerre geils lied ihihi.
dann de chillact.. hexagnum oder so heisster. hatmer au sehr guet gfalle. ich ghöre sehr gern mal anderi musig anere goa. hat supper passt.
dann electypnose - day. hatme au zimli guet gfalle. zimli spezielli musig.
und dann igendwann sgrosse highlight. s'cosma remember set. uuuuuuiiiii neiii... die musig isch ja andersch krass. würklich brutali musig zum teil. han selte musig mit so viel schmerz drin ghört. am schluss hani müsse hüüle es hat mi so mitgnoh. s'ganze set isch eifach.... boaaahhh... es isch echt nöd zum lache gsi. es hat mi nur no gschuubet. zwüschedure händ no paar lüüt en schreiafall übercho... das hatmi sehr gstört. wie chamer zu so musig afange umeschreie? so als würis jetz voll geil easy und so sii. echt fehl am platz. voll stumpfsinnig. pfuii. wo mer dann eine direkt is ohr hat müsse schreie, weller gseh hat, dass mich dmusig voll schuubet, hans echt zviel gfunde. es passiert mir würkli sehr selte... aber i dem moment hät ich dem eifach am liebschte eis id frässi gschlage. und das passiert mir würkli sehr selte, dass ich so wiit bin. normalerwiis bringtmer mich nöd us de rueh. aber die musig hat mi härteschtens mitgnoh und dann no igendwelchi überbsonnfi stumpfisinnige lüüt sindmer eifach zviel worde.
und sletzsche lied hat mi dann ebe endgültig wegghaue, da hani voll müsse hüüle.
weis öper wies letschte lied vom cosmaset gheisse hät?
ja dann hani uf jedefall mal müsse absitze und s'cosmaset verdaue.
... dann no electrypnose - night. eigetnlich sehr geil, nur für min gschmack zu viel breaks und deswege zwenig härt.
dann schlaf.
am sunntig hat me celles no sehr guet gfalle. en geile uftritt gsi.
würkli hammer party gsi.... han e sehr schöni ziit gha und vorallem s'cosma set wird mir in erinnerig bliibe. schön dasses mich so us de fassig bracht hat.
danke