29.09 e paar fründe am stadtrand vo basel

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
pashanti

Beitrag von pashanti »

jawol das wahr mega fetti party wiedermol -me fühlt sich willkommen. = =D> .pashanti
princes of Abraxax
pashanti

Beitrag von pashanti »

jawol das wahr mega fetti party wiedermol -me fühlt sich willkommen.paar videoszu sehn au f http://www.myspace.com/pashanti = =D> .pashanti
Zuletzt geändert von pashanti am Mi 24. Okt 2007, 05:22, insgesamt 1-mal geändert.
princes of Abraxax
psylorg
Gold Member
Gold Member

vo minere siiite:

Beitrag von psylorg »

ha dänk jetzt mues ich au no was schriibe zu däm alass.

also wie gwüssi vellicht wüsse hani jo leider müesse schaffe am suntig morge. im vorfäld het s mi scho bitz agschisse ehrlich gseit, aber i hätt nie dänkt, dass es denn so hart wird.
dr ufbau am samstig nomittag isch eigentlig gsi wie immer und solang ich öppis z due gha ha, hani nid dra dänkt, dass i jo an dr party sälber nid wird drbi si.
wo denn gege ne obe alli langsam heim sin sich go früsch mache oder öppis go bisse,
bini uf ei mol sehr truurig worde. e gfühl als wär dass unseri letschti party oder als würd d sunne nie meh ufgoh het sich in mir breit gmacht.
hane klotz im hals becho und ha schnäll müesse go.
uf em marsch durch s überwuecherete gebiet, wo bi (fascht) vollmond, wieder mol traumhaft usgseh het, hani mr denn die eint oder anderi träne nid chöne verkneiffe.
am nögschte daag noch em schaffe, hani wieder wölle uf e platz go hälfe abbaue, wie mit de andere verabredet.
am telefon hani erfahre, dass d party no lauft und hami schnäll uf e wäg dört ane gmacht.
was i dört atroffe ha het mi fascht umghaue. hammer stimmig, nur luuter fründlichi bekannti gsichter und mini fründe wo mi sozsage hinter s mischpult zerre:) die hän nämlig zämme usgheckt, dass mr extra us däm grund länger mache. was für e glungeni überraschig.
bi so grührt gsi das mr wieder fascht träne cho wäre.
so bin ich denn an unsere erschte party wo ich nid drbi gsi bi, doch no biz zum sounde cho. schöners cha me sich nur schwer vorstelle.
danke allne wo cho sin und danke mine paar fründe, dass dr verruckt gnueg sin dass dört hinde immer wieder z mache.

so soviel vo däm wo (fascht) nid drbi gsi isch...

greetz psylorg

p.s. jo nygma e anders mol:)
Jan

Beitrag von Jan »

jau, also do au no mii sänf (sehr frieh jo)

es isch e geili sach gsi, vo affang a bis fascht ganz am schluss. e party wie si in mine auge sött si. mir hänn widder emol dörfe ganz viil positivi energie uffnäh und gniesse - danke viilmol an alli wo kho sind!

für mi persönlich isches au eini vo de ussergwöhnlichschte partys gsi, wo mr je gmacht hänn: scho im vorfäld hett sich viiles anderscht entwickelt, als mir uns das gwöhnt sind, hänn e paar neui lösige miesse usstüftle.

denn binni au no zwei taag vorhär krank worde und d party isch ziimlich uff dr kippi gschtande (schlächts wätter am mi/do, usserdäm die erschti party ohni psylorg wo hett miesse schaffe) är und ich hänn denn trozdäm beschlosse die sach duurezzieh und es hett sich eidüttig glohnt;)

wo mr denn am samschtig uffe platz kho sind, isch no e anderi crew uffem platz gsi, wo vom friitig uffe samschtig dööte minimal-party gmacht hett, isch sehr witzig gsi, wi mir uffbaut hänn während sie "trüfflend" und sehr langsam zämmegruumt hänn;) - au sehr cool gsi zum gseh, wie die alternativi kulturszene in basel am blieh(blühen fürd nid basler;)) isch und de platz gnutzt wird, es gitt jo weiss gott nid viil söttigi in basel...

party sälber denn hammer, es hett zwar wiider pisst und das nid z knapp, es hett dr stimmig aber kei abbruch to. merci ihr partypeople, ihr sind vom feinschte gsi!
- merci an alli crewmitgliider, d barlüüt und djs für e top iisatz, schpeziell em nygma wo s erschte (wohl nid s letscht) mol bi uns gsoundet hett; sehr sehr geil gmixt und phette sound!
sorry für dr kurzi ussetzer vom geni, aber dä hett durscht kha, dass es nümm schön gsi isch:/ wenigschtens isch är schnäll wiider zu sich kho...

wie dr jerry scho gschriibe hett, hämmers duurezoge, bis är am eins uffe platz kho isch. mi kopf hett zwar scho ganz schön brummt, aber sini freud zgseh und no e baar mixes mit ihm aanezlege, isch es bi wiitem wärt gsi!!! denn wiiter bis am drei - rekord uff dämm platz;)

phuu, es gäbt no ganz viil meh zschriibe, aber i beloss es jetzt mol bi dämm und schliess mit eme GROSSE GROSSE DANK an alli wo uns immer unterstütze und die feschter zu däm mache wo sie sind! ich lieb euch alli und wie dr clonekarma (wo au geil gmixt hett am morge;)) schriibt:
eine für alli und alli für eine
Antworten