ich wäre auch gerne gekommen - alleine schon wegen electrypnose, aber die entfernung nach stans war für uns einfach günstiger, da wir unterwegs jemanden abgeholt haben. Und dann noch der schöne Engelberg, die schöne Zentralschweiz ...
Biolive 5 Jahre, 08.09.2007, Reconvilier
-
Capablanca
-
clonekarma
En Anektote zum Sound gehäcksel!! Has vergnüge gha unfreiwillig vonere Truppe HC Lütt uf em Wäg an d Party (biolive) begleitet z wärde! Däm entsprächen erlösend und erholend hanis für mich empfunde woni ändlich die erschte Tön vo dr Party vernoha!! Losed doch au mol chli HC!! Das hilft sicher

Alle für einen einer für alle!
-
talaa
ok .....ICH ha der sound also GAR NID GUET gfunge....
und damiti nid alli verletzte, bi nur vo 2-3 döt gsi, also, dä wo den het ufgleit han IG nid guet gfunge
schad wird immer gad ahgfiggt wenn me mau e negativi Kritik abgit....Meinunsfreiheit für alle......ha niemer wöue ahfigge, nur MINI meinig gseit....sodele.....Piiis und blüemli und so
p.s. ah ja, gah meistens a Prööögi und Electro Partys....weg dem han IG`s äuä rächt hert gfunge...obwohl electro au ab und zue strub cha si....viellech hät MIR eifach der Sexy music Bass gfählt dört obe.
ha durs glehrt
wird nüm a so pardeeis go....de gits au kei schlächti Kritik me...vo mir.....villicht

schad wird immer gad ahgfiggt wenn me mau e negativi Kritik abgit....Meinunsfreiheit für alle......ha niemer wöue ahfigge, nur MINI meinig gseit....sodele.....Piiis und blüemli und so
p.s. ah ja, gah meistens a Prööögi und Electro Partys....weg dem han IG`s äuä rächt hert gfunge...obwohl electro au ab und zue strub cha si....viellech hät MIR eifach der Sexy music Bass gfählt dört obe.
ha durs glehrt
-
( (( {-_{-_-}_-} )) )
- Platin Member

die beiden soundmotzer:

sorry, das musste jetzt einfach raus... ihr habt beide ziemlich über den sound gelästert, wobei ihr so gut wie nichts davon mitbekommen habt...
urteilsverkündung im schnellverfahren ohne anhörung von zeugen
und talaa, negative reports sind erlaubt, die eigene meinung auch, aber man kann das auch anders schreiben... so a la "alles scheisse gsi...punkt" ... da brauchst du dich nicht wundern, dass "zurückgefiggt" wird... so wie man in den wald hineinschreit... du weisst es selbst, ich hoffe ich brauch dir das nicht zu erklären...
zudem ist es ja wohl logisch, dass ein electro/progi-fan auf so ner party nichts finden wird... und dann meckern, das versteh ich echt nicht...
hab mich anfangs gewundert, wie solche derart negative reports zustande kommen... nun weiss ich es...
und ich bin immer noch gespannt, was unser klassikliebhaber hier für beispiele präsentieren wird... bezüglich seiner wagner oper (wehe wenn sich das als wagner pizza herausstellt *ggg*)... aber er hat wohl die nase voll von so anspruchslosen McDonalds kunden wie mich... wahrscheinlich würd ihm eh nur astrix und infected einfallen... nicht wahr?
also gell, ich hoff ihr nehmt es mir nicht übel... aber so konnte ich eure reports einfach nicht stehen lassen ...
peace und blüemli (für den darkpsyler: schwarze rosen *muahahaha*)
phloroscent hat geschrieben:sound war so gut, dass wir um 2 uhr wieder richtung basel gefahren sind.
*pruuuuuuuuscht* da chasch ja echt fascht nümmetalaa hat geschrieben:bi nur vo 2-3 döt gsi
sorry, das musste jetzt einfach raus... ihr habt beide ziemlich über den sound gelästert, wobei ihr so gut wie nichts davon mitbekommen habt...
urteilsverkündung im schnellverfahren ohne anhörung von zeugen
und talaa, negative reports sind erlaubt, die eigene meinung auch, aber man kann das auch anders schreiben... so a la "alles scheisse gsi...punkt" ... da brauchst du dich nicht wundern, dass "zurückgefiggt" wird... so wie man in den wald hineinschreit... du weisst es selbst, ich hoffe ich brauch dir das nicht zu erklären...
zudem ist es ja wohl logisch, dass ein electro/progi-fan auf so ner party nichts finden wird... und dann meckern, das versteh ich echt nicht...
hab mich anfangs gewundert, wie solche derart negative reports zustande kommen... nun weiss ich es...
und ich bin immer noch gespannt, was unser klassikliebhaber hier für beispiele präsentieren wird... bezüglich seiner wagner oper (wehe wenn sich das als wagner pizza herausstellt *ggg*)... aber er hat wohl die nase voll von so anspruchslosen McDonalds kunden wie mich... wahrscheinlich würd ihm eh nur astrix und infected einfallen... nicht wahr?
also gell, ich hoff ihr nehmt es mir nicht übel... aber so konnte ich eure reports einfach nicht stehen lassen ...
peace und blüemli (für den darkpsyler: schwarze rosen *muahahaha*)
- halucinognom
- Platin Member

öbbä so wie die FWAB-Goaner , hüt isch aus scheisse
(*FrüherWarAllesBesser*)
öbbä so wie die FWAB-Goaner , hüt isch aus scheisse
(*FrüherWarAllesBesser*)
forget the past and rely on your instinct
http://myspace.com/halucinognom
http://myspace.com/tmpsoundz
http://myspace.com/namaragnom
http://myspace.com/halucinognom
http://myspace.com/tmpsoundz
http://myspace.com/namaragnom
-
Drachenherz
Wenn i ämel d Fotene alueg mues i scho säge FWAB
So wenig Happy-Smiling-People hani no selte gsee
So wenig Happy-Smiling-People hani no selte gsee
In den Momenten, in denen es uns gelingt, zu sein, was wir sind, ohne zu fragen,
was wir sein sollten, funkelt unser Lebenslicht wie ein heller Stern.
Liebe das Leben
aber lebe die Liebe.
***G L O B A L I Z E *** LOVE
Liebe das Leben
aber lebe die Liebe.
-
clonekarma
Eine Kirsche für die Sahnetorte bitte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
So LIEBI Lüt es Längt! So en Mischt wo do gwüssi vo sich gän wo nid e mol döt GSI sind!!!Ich bruch kai Name aber eine isch der hit en Superträffer!ICH wött jo gärn see wie du dri lugsch wend DIE GANZI NACHT BI DREI GRAD USSETEMPERATUR DUREDANZT HESCH UND AM MORGE! GITZ KAI SUNNE NAI BRUDER SONDERN WIND UND NÄBEL!! DARK HALT VOM FINDSCHTE WÄR IN DERE NACHT SINI OHRE FÜR DAS BRUCHT HET WOSI GMACHT WORDE SINN waisWASS ICH MAIN! FÜR MICH PERSÖNLICH ISCH DASS SOUND MÄSIG DI BESCHTI DARK PARTY GSI WON ICH BISS dött HAN DÖRFE HÖRE,SEE ,FÜHLE,!!! MERCI,MERCI BIOLIVE FOR EVER !!!!! (VERDAMMT Lütt Ihr wänd Goaner SI !)
Alle für einen einer für alle!
@ clonekarma..mir gfallt gwüsse psycore au sehr guet. Electrypnose z.b.
Aber ich has au scho gnueg mal dörfe erläbe, wie es dancefloor am morge voll Happy-Smiling-Dancing-People gsii isch
und das nach Nächt wos einiges under 3°C gsii isch
Ich cha der die Erfahrig vonere Winteroutdoor Psyparty, falls du sie no nie erläbt häsch,nu wärmstens empfele
Und das woni im vorherige Biitrag gschribe han, isch nu mini persönlich Beobachtig...und au mit spassvolle Absichte, gmachtworde.
Es freuit mi ja, wenns für dich en super Party gsii isch
Aber ich has au scho gnueg mal dörfe erläbe, wie es dancefloor am morge voll Happy-Smiling-Dancing-People gsii isch
Ich cha der die Erfahrig vonere Winteroutdoor Psyparty, falls du sie no nie erläbt häsch,nu wärmstens empfele
Und das woni im vorherige Biitrag gschribe han, isch nu mini persönlich Beobachtig...und au mit spassvolle Absichte, gmachtworde.
Es freuit mi ja, wenns für dich en super Party gsii isch
In den Momenten, in denen es uns gelingt, zu sein, was wir sind, ohne zu fragen,
Liebe das Leben
aber lebe die Liebe.
Liebe das Leben
aber lebe die Liebe.
-
clonekarma