Summer`s End Festival - 1-3 sep 06

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Shmahu »

isch e easy party gsi.

soundmässig hani bsk voll geil gfunde, de psyhigh und de müstik händ super uufgleit und de fiin progi am suntig isch e sehr agnähmi abwächslig gsi zum susch sehr durchschnittliche dauer-fullon wo mir bis am suntig morge langsam aber sicher uf de wecker gange isch.

d'nacht uf de samstig hani pennt, da ich eidütig e tag-tänzeri bin. de samstig isch dänn au sehr schön gsi mit vill sunne und villne lächlende gsichter.

i de nacht uf de suntig dänn bini zimli lang vor em zält gsässe und han ufs partygschehe abegluegt. dur de laser, d videoanimation, de fette schiiwerfer und s uv-deko isch mer das ganze ehner wienen zirkus vorcho, dezue isch di meisti ziit no so uufblasene, chalte sound gloffe. ich han rächt gstunt drüber wie vill firlefanz nötig isch, demit d'mänsche e party geil findet. ich hett gern eifach chli de nachthimmel über mir gnosse, nur hät mer de schiiwerfer da immer chli driigfunket...debii: was giz für schöners und geilers deko als en sternehimmel und gspacti wulcheformatione?

gottseidank isch irgendwänn s'cherzemeer entfacht worde, das hät en schön natürliche uusgliich gää zu dem ganze kitsch, danke für das.

alles i allem hät mer die party öppis für mich wichtigs zeigt: dass ich in zuekunft doch lieber wider a gmüetlichi, chlini wald-goas gane, wo en sternehimmel no langed zum d'mänsche i stune versetze.
elei für die erkänntnis hät sich d party glohnt für mich.

gruess, andrea
gizmo
Platin Member
Platin Member

Beitrag von gizmo »

@Müstik...chusch sicher au no uf dä gschmack :wink: ...

und da no es paar bilder -> HIER
"But I don't want to go among mad people," Alice remarked.
"Oh, you can't help that," said the Cat: "we're all mad here. I'm mad. You're mad." - Lewis Carrol

http://myspace.com/gizmogoa
müstik
administrator
administrator

Beitrag von müstik »

gizmo hat geschrieben:@Müstik...chusch sicher au no uf dä gschmack :wink:
huahuahuahua..... glaub weniger dass ich uf de gschmack chume.... aber ebe du häsch en klari linie i dim set ka. über musik kann man streiten, das machi aber jetzt ned :-)

ps: danke fürd fotos !
Bild

facebook: Mystica Fanseite
facebook: Akustik Fanseite
facebook: Müstik Fanseite
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

ja aso ich han party voll geil gfunde
schöne ort, schöne himmel, en wasserhahne, wie immer luschtigi lüüt

musikalisch hätmer am beschte BSK, Psyhigh und vor allem de proggi am morge, wo glaub de dj resq bracht hät, gfalle. über dnacht chani nöd viel säge, han meischtens pennt.

im grosse und ganze häts mer au chli zviel fullon gha, chli meh abwechslig het minere meinig na nöd gschadet, aber ich hans au nöd andersch erwartet.
uf jede fall hani e voll geils wucheend gha.
Zwirbelzwerg

Beitrag von Zwirbelzwerg »

Ja hey partyolli dä gratis wasserhahne isch zimlich nützlich gsi :-D dparty allgemein hani hammer gfunde, nume de sound hetti teils chli langsamer, vertroimter derfe sii.. Ha au freud gha paar lüüt widermal aztäffe woni scho länger nüm gseh han.. und ich danke de dunkle wulche das a ois verbizoge sind (mit usnahm vu paar tröpfli) :D

danke ad org & ali helfer!
subconsciousmind
artist
artist

Beitrag von subconsciousmind »

Mier hets au gfalle,

wobii...

GMS: besche liveact und musig wo sie je bracht hend und TROZDEM find ich sie nach wie vor RIESE SCHROTT! ihri musig chund mier eifach sehr unehrlich inne...

Traumhafte, einzigartig schöne stärnehimmel, hesch aber vo de party uus nöd gsee wegem fille flicker flacker scheiss.... mal ehrlich, das chans doch eifach nöd sii!?

Skylight het sogar no de schternähimmel gschtöört wenn wiit weg vo de party gsii bisch.. nei aso ehrlich, so öppis isch doch eifach NUR doof.

Samschtiig nacht. Elitäre, uufblasene, protzige, hochglanzpolierte FullOn das es mer schier schlächt worde isch. Grauehaft.

ResQ mit Progi am Sunntig, ok, het aber zeigt, dass die Musigrichtig genau sgliiche problem heet wie de full on. Huere vill sound isch eifach langwiilig und ideeäloos. Aber ich bin froh gsi das mal andere langwiilige sound glofe isch.
Hetti de resq aber 8 stund lang gsoundet wärs genau so langwiilig gsii wie de immer gliichi fullon.

Frage: Wenn schaffeds DJs i beide genres eifach mal de iifalsrichi sound us de genres usezpicke?

Antwort: De PsyHigh und de Müstik hends was fullon betrifft gschafft.

De PsyHigh und Rumblepack sind für mich dHighlights gsii.
Wenn au Rumblepack scho vill aapasster töönt het als no als bluevortex, was ich sehr schad gfunde han.

UV Fluoro Deko, mit liebi gmacht, mit liebi aagordnet, mer het gmerkt, dass sich da öpper mega müe gä het.
ABER: ich chan mit dem UV züüg gar nüd aafange. Warum um alles i dä wält söt mer en bemahlte gnom anere schnuer über em dancefloor uufhänke?

A dere Party isch mer mal öppis mega uufgfalle.
Ich han grad es mega scheiss gfühl gha, so en chlotz im herz wo eifach nur weh macht. Denn bin ich uf de dancefloor abe und det unne hets laser gha, videoliinwand, uv schnickschnacks, irgendwelchi liechter, huere luute sound wo nur wirr i de gägend ume zischt... 1000sache wo mer chan dranane luege. Und das mach ich denn auch ich lueg überall ane, aber nöd a miis üble gfüühl... und wusch nach es paar minute isch miis gfühl vergässe.. oder besser verdrängt. denn no chli alk drüber oder speed oder cola (wo ja bekanntlich negativi gfühl abdämpfed, mängisch isch das ja au guet) und schwupps mer chan fun ha a sonere party au wenns eim eigentlich gar nöd guet gaat.

Aber hey? Isch dass sinnvoll? Ich find ehrlich nööd und bin schnäll widder gange, han mer es friedlichs plätzli gsuecht und das gfühl won ich gha han mal aagluegt. Isch rächt scheisse gsii, aber ich han den vill über mich uussefunde und schlussendlich bin ich zfride gsi und han mich besser gfühlt. Nöd will ich öpisch verdängt han, sondern will ichs glöst han. Nachher sind so gar mal no zwei lieder gloffe wo das gfühl genau troffe hend und mich bim aanä vo dem gfüühl underschtützt hend. Leider isch nur en chliine teil vo de musig so offe und berüerend gsii.

De ganzi Zirkus a de Goaparties und en grosse teil vo de musig dient miinere meinig na schlussendlich nur dezu eus vo eus sälber abzlänke und das find ich schad.

Klar mängisch muess mer eifach abschalte, das isch ok und ich veruteil das au gar nöd. Aber wenn jedi Goaparty nur no so usgleit isch, dass mer möglichst schnäll abglänkt isch und abschalte chan, denn isch das so ziemlich gar nöd dPhilosophy hinder dere szene, wo ja eigentlich spirituelli ziil het. Und au dmänsche lueged sich denn vill weniger a und es lauft vill weniger zwüsched de mänsche, debii isch doch das öppis vom beschte im läbe. A de parties, bsundersch a dere isch en riese uufwand tribe worde, dass mer sich und anderi ja nöd muess a luege... CHANS DAS SII??

spaar fetti boxe, es füür, fackle um dä dancefloor, es paar liechter wo d bäum alüchted und fertig. Wer mee brucht zum abdanze und es schöns wuchenänd ha, de verschtan ich nöd.

Aber gliich. Ich han e gueti Ziit gha a de party... immer am taag, wenn de ganze nervigi schrott nüm so uufgfalle isch.

Am Dekomeischter es dankeschön für siini liebi, si het de party öppis gää, aber in zuekunft wür ich die energie i öppis sinnvoller inveschtiere. öppis bescheideners, deko us natur produkt etc. villicht findsch ja föteli vom schnirkel openair.

Gruess und tschüss
Raphi
Käpten Hirni
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Käpten Hirni »

=D> chönt vo mir si din bricht:-) subconsciousmind!!! =D>

Grösser...besser..lüchtiger..knabeschüsse...chas nid si:-)

P.S. schnirkel photis chömet no:-)))
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
müstik
administrator
administrator

Beitrag von müstik »

so einen sternenhimmel ist schon was schönes.... aber dafür geh ich nicht auf eine party! ich kann zu hause (wohne auf dem land) auf eine wiese laufen und mich hinsitzen und den sternenhimmel reinziehen. dafür brauchts doch keine party!?!

ich fand den laser hammer!!! er war auch an einem guten platz , wenn du kein bock mehr hattest auf laser so konntest du dich dem gut entziehen.

der skyline war schon überflüssig!

@ subconsciousmind + Shmahu... danke fürs kompliment a mis set :-)
Bild

subconsciousmind
artist
artist

Beitrag von subconsciousmind »

Merci captain :-)

Geht halt jeder wegen was anderem an eine Party.
Aber wozu outdoor, wenn nicht himmel?

Man kann im garten nicht mit 1000 anderen leuten und lauter musik tanzen.
Es geht ja um die Kombination. Sterne, Musik, Menschen.

Wer laser sehen will kann an eine Tranceparty gehen. Hat mit Goa nicht viel zu tun.
Wer den Himmel nicht sehen will kann an eine Indoorparty gehen.

Wohin sollen dann die gehen, die Unter FREIEM Himmel zu goa tanzen wollen? Bisher keine Goaparty dieses Jahr hat diese Chance gegeben. Immer waren da irgendwelche Dinge die im Weg waren.
Thujon
artist
artist
Beitrag von Thujon »

subconsciousmind hat geschrieben:Mier hets au gfalle,

wobii...

GMS: besche liveact und musig wo sie je bracht hend und TROZDEM find ich sie nach wie vor RIESE SCHROTT! ihri musig chund mier eifach sehr unehrlich inne...

Traumhafte, einzigartig schöne stärnehimmel, hesch aber vo de party uus nöd gsee wegem fille flicker flacker scheiss.... mal ehrlich, das chans doch eifach nöd sii!?

Skylight het sogar no de schternähimmel gschtöört wenn wiit weg vo de party gsii bisch.. nei aso ehrlich, so öppis isch doch eifach NUR doof.

Samschtiig nacht. Elitäre, uufblasene, protzige, hochglanzpolierte FullOn das es mer schier schlächt worde isch. Grauehaft.

ResQ mit Progi am Sunntig, ok, het aber zeigt, dass die Musigrichtig genau sgliiche problem heet wie de full on. Huere vill sound isch eifach langwiilig und ideeäloos. Aber ich bin froh gsi das mal andere langwiilige sound glofe isch.
Hetti de resq aber 8 stund lang gsoundet wärs genau so langwiilig gsii wie de immer gliichi fullon.

Frage: Wenn schaffeds DJs i beide genres eifach mal de iifalsrichi sound us de genres usezpicke?

Antwort: De PsyHigh und de Müstik hends was fullon betrifft gschafft.

De PsyHigh und Rumblepack sind für mich dHighlights gsii.
Wenn au Rumblepack scho vill aapasster töönt het als no als bluevortex, was ich sehr schad gfunde han.

Gruess und tschüss
Raphi

Du motzisch jetzt eifach immmmmer bim Sound scheiss egal wers isch ...usserd bi Infected (weil das sind jo eh Soundgötter) ...

Ich han mich früener nie beschwert über dini Acts au wenns mer ned würklich taugt het ...und alles ziemlich gliich tönt het ...

ich denke snöchst mol nimmsch am beste en Discman mit mit dinere Cd mit ...
Die ewige Sounddiskussione wo ich mit dir han gömmer langsam uf de Wecker ... Ich weissd jo langsam was du für e iistellig hesch ...
Du seisch immer das de Sound soo unpersönlich isch... zu mir hesch gseit bi minem Sound steckt zwenig Simon dine ...
Viellicht isches jo nedmol so ...weil vielleicht steckt jo genau das dine was ich möcht...au wenns Mainstreamig isch ...ich findes halt am beste so ...
Als Künstler settisch au chli Innovativ sie klar ... Settisch aber au offe gege usse sie ..anderi Musig toleriere ...
Fortschritt durch Technik ... klar tönt es Hallucinogen Album anderst als de Sound hützutags ...
ich chönnt immene Lied 10 Melodie anemache wo mega gfülsvoll sind ...
will ich aber ned es bin ned ich ...ich mag ken Kitsch ...weil ich lieber STREIGHT GROOVIN SOUND han ...
drumm han ich GMS au guet gfunde ...und au Astrix find ich au Hammer ...oder Wrecked Machines ... die sind zwar ned grad psychedelisch ...defür Hammer tanzbar ...(für mich zumindest) ...
Viellicht liegt das au drah das ich ke Droge konsumiere /oder extrem selte (all johr viellicht emol) ... Sett ich meh LSD konsumiere damit ich wieder psychedelischer werde ??? nei das han ich ke lust druf ...

Ich weiss ned wieso du immmmer muesch Motze ... Willsch de Lüüt damit zeige ....lueged do Subcoundsciousmind isch de oberpersönlich gfühlsvoll Music und nur das isch de ware Sound ??
ich würd jo säge o.kj. wenns ein-zweimol pro johr isch ... aber bi jedem vo dine Reports muess ich was devo löse das de SOund jo soo schlecht gsie isch ... aber wieso hett er erfolg ?? weil er schlecht isch ??
Wie so het andere Sound weniger Erfolg ?? weil er de Hammer isch ??

... aber mir chunts echt chli ine als wärsch/fühlsch du dich als GOTT der gefühlsvollen/psychedelischen Musik ...
Mini Asicht gseht do ganz anderst us ... mir chunnts amigs meh ine als müesstisch du dich uf irgend e Art bewiese ...und de Lüüt zeige das du eigentlich über dem ganze stohsch ...

Ich lose mol dis Album und gib der e 100% ehrlichs Feedback o.k. ?

Bitte mach mer mol es Fullon Lied wo qualitativ em sozäge "Mainstream" Fullon ane chunnt ...und soo Komplex isch wie Fullon ;)
das würd ich gern mol vo dir ghöre ...und denn chasch vo mir us wieter motze sobald sowas gmacht hesch ...und jetzt säg bitte ned ich sells my Fullon go lose ... denn dete fehled vo mir usgseh no etlichi Sache ...

viellicht han mer mit dem Text es paar Feinde gmacht ...
trotzdem isches eifach Ehrlich was ich do schriebe und mini Asicht ...

greetz

Simon der nicht innovative und unpersönliche --- :twisted:
Zuletzt geändert von Thujon am Di 5. Sep 2006, 13:43, insgesamt 1-mal geändert.
http://www.facebook.com/khainzmusic
http://www.myspace.com/khainzmusic
http://www.myspace.com/freakulizer

18 Aug. Daydance (Simon Slice Live) , Luzern, Switzerland
18 Aug. Synthesis of Sound Round II Raum Zürich ,Switzerland
24 Aug. Danghai Club Danghai Club, Curitiba, Brazil
25 Aug. Field Club Field Club, Santa Catarina, Brazil
26 Aug, Electrance Electrance, Sao Paulo, Brazil
31 Aug. Limited Hangout 2 Rote Fabrik, Zürich, Switzerland
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Shmahu »

ja müstik, klar chani de sternehimmel au dihei inezieh, um das gaz ja nöd.

wäni znacht anere party umespace, wo ame traumhafte platz stattfindet, das aber gar nöd chan gnüüsse willi di ganz ziit nur vo dem schnickschnackkack aagflackeret wird, dänn findis eifach nur no scheisse. vor allem wäni dem nur chan uuswiiche, indem ich mich wiit vo d party wegbewege oder, no schlimmer wie bi dem wuchenänd, vom skyline und vom laser gar nöd chan flüchte. das chas doch voll nöd sii? dnacht hett sone schöni mystischi atmosphäre gha und isch mit laser und co. (und vom sound sowieso) eifach übelscht überprotzt worde...
ich finds voll krass dass so vill mänsche s'eifache nüme zschätze wüssed, dass de mond und d'siluette vo de berge oder ebe en funkelnde sternehimmel anschiinend nüme gnueg sind.
machemer doch party s'nöchscht mal gad inere tüüfgarage, yeee, da chunt de laser sicher no geiler...

ich stahn au voll nöd uf die uv-deko, au wänn si sicher mit liebi gmacht worde isch. ich finds grässlich wäni i de nacht vo allne siite vo dene farbe aagschroue wird und am tag gsehts eifach nur no abfuckt uus. ich find es isch langsam ziit für e revolution...vom schnirkel chönd sich villi goadekoaner e fetti schiibe abschniide, so öppis geils hani gläbs no nie gseh. schlichte aber wunderschöne natur-space pur, wo eim d'liebi und d'sorgfalt wo dehinder steckt s'herz wärmt.

aber das isch gläbs ja eh nöd erwünscht...? naja...
müstik
administrator
administrator

Beitrag von müstik »

@Shmahu....

ich denke wenn du anes festival gosch chasch du ned erwarte nur de sternehimmel als deko zgseh. i denke grad amene festival wird viel bote, wie au laser, füürwerk, und und und.... das isch de unterschiid zwüsched enere chline party. de laser isch jo ned die ganz ziit gloffe und er isch au im egge gsie und ned zmizt i de tanzflächi. aso i ha dem guet chöne uswiiche ... ganz links hets kei laser ka.

und das meer vo chärze am bode i de 2. nacht isch en sehr orginelli idee gsie wo mich total begeisteret hät!

s deko fand i au ned wirkli toll... wie scho gseit das deko hinter de bar war um einiges besser. für mich persöndlich sind die ziiite mit dene fade und bauschaumstoff schnörkel züügs eidütig verbii. elementari sache wie gspannti tüecher oder eifachi forme gfalled mir viel meh und die gsend im tag au besser us... hier mol es biispiel was ich es TOP deko find:

nacht:
Bild

tag:
Bild

Bild

© by tribe of frog (UK/ibiza)
Bild

Mahakala
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Mahakala »

tja ja, zu meckern gibts halt immer was...
den einen gefällt der sound nicht, den andern die deco nicht... was wollt ihr denn alle??? schaut euch doch vor der party mal an was da so für leutz sind: an den acts und djs sieht man schon was für sound gespielt wird, an den deco-artisten kann man sich teilweise schon ein bild machen wie es in etwa aussehen könnte... und dann gibts halt immer noch leutz die die party trotzdem besuchen obwohl ihnen eigentlich klar sein müsst, dasses nix für sie ist...
bin extra am freitag hingegangen weil ich GMS hören wollt - sie haben mich enttäuscht, an der fullmoon haben sie 10mal mehr gerockt... und jetz? was solls... meinen spass hab ich freitags trotzdem gehabt... die deco auf dem floor war meiner meinung nach der knaller, gerade weil so viele kleine sachen überall rumgehangen sind, wärs nicht so gewesen hätt ichs akzeptiert...

versucht lieber mal, wenn ihr an ne party geht das positive zu genießen das die party euch bringt und euch nicht über das negative aufzuregen... das leben ist viel zu kurz um sich über sowas aufzuregen, eh ihr euch versieht könnt ihr nur no mit krückstock über de dancefloor wackeln - wenn überhaupt...

greetz
vom Alex
---**schnöftepüppel**---
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Shmahu »

aso simon, din post findi etz gad voll schräg. :-s

wänn di andere posts gläse hetsch, dänn hetsch sicher gmerkt, dass de raphi nöd de einzig isch, wo mitem sound nöd zfride gsi isch, kritik isch mehrmals gfalle.
aber der sound war (freitag nachts) billig produzierter kommerzieller fullon..also nei....versteht mich nicht falsch
Auch gms fand ich langweilig..und normalerweiße gefällt mir ihr sound..

freitag muss ich sagen hat mir (vor allem sound technisch) auch nicht so gefallen, da muss ich äm domi eindeutig zustimmen: planloser fullon (?!?) (GMS - haha)
okay, zu gms muss ich auch noch was loswerden:
sowas "kitschiges" hab ich glaub noch nie auf ner psytrance
party gehört - die nehmen sich selbst aber hoffentlich auch nicht mehr
ernst, oder???
zum sound : up and downs all the time ! mir isch a dere party ufgfalle dass vieli djs ned wirkli en linie dinen ka hend... bis uf es paar usnahme wie de gizmo er hät en linie ka, aber leider isch das ned min sound
soundmässig hani bsk voll geil gfunde, de psyhigh und de müstik händ super uufgleit und de fiin progi am suntig isch e sehr agnähmi abwächslig gsi zum susch sehr durchschnittliche dauer-fullon wo mir bis am suntig morge langsam aber sicher uf de wecker gange isch.
usw...

wienich uselise häsch du gläbs ehner es persönlichs problem mitem raphi, dänn lös doch das au über pm, de thread findi voll nöd de platz defür.

gruess, andrea
müstik
administrator
administrator

Beitrag von müstik »

@ Mahakala .... hast recht wollte nicht motzen :) nur meine sicht vermitteln! ich fand die party geil!
sonst wär i ja ned bis zum schluss geblieben :wink:
Bild

Antworten