he scho lang nüt meh vom K.H cho
händer än usem forum gschmisse?
wär ja wohl nöd zschad um dä..chan ja nöd mal mitem richtige name hinder sinere meinig stah..
nei so öpis au!!!
findes schad, dass mär 9 siite fülle muess mit so unnützem züg wiä aafiggereie und drohige.
das hät das forum nöd verdient!!
ich finde kritik ja guet.aber si sött konstruktiv si und nöd so chindergarte mässig..
und wämmer so dummi sache muess schriebe fändi än PN wohl aagebrachter!a diä person wos aagaht und nöd für diä ganzi öffentlichkeit.
mär macht sich nämlich mängisch mit gwüssne üsserige sehr unbeliebt und lachhaft!
mir sind ja schliesslich meh oder weniger erwachse
han leider au nöd chöne ad party cho..aber danke trotzdem ad crew wo das ermöglicht hät
stundelangi arbät steckt dähinter, bookings zmache, deko organisiere, blabla mit behördene, uufstelle und abboue.
das choschted vill ziit und nerve.und da däfür dank ich jetzt mal allne organisatore wo diä müäh uf sich nämed
vill vo dene gwüssne "goaner" sind eifach langsam zu verwöhnti "Rotzgöhrene" wo gar nöd wüssäd was alles dähinder steckt
und das märs allne rächt chan mache isch eifach ein ding der ünmöglichkeit!!
früähner...ja früähner isch alles anderscht gsi..hihi
wäge dä bar prise.diä sind üblich so im Xtra,au wänn kei goa lauft.bin früähner au paarmal döt gsi
D'Oganisation chan würklich nüt däfür für diä bar prise, diä chömäd vom X-tra uus
und au live acts und dj's, deko lüüt und so isch hüt au nüme gratis..so isches halt
live acts vom uusland müänd ja au irgendwiä id schwiiz cho..sprich per flugi..jajaja..choschtet halt au wieder..
wünsche uff all fäll allne äs schöns weekend und hoffe dass ane party gönd wos mit erfreutem herze wieder hei chönd ga und schöni reports chönd da inne schribe.
und wämer anere party merkt, dass es eim nöd so gfallt, dänn gaht mär halt wieder hei oder äs huus wiiter.ganz eifach.jawohl
greetz
cämix