AlienSpace Project FantasyIsland Sat, 07 .Sun, 8 Juli 2007

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Fingolfin
dj
dj

Beitrag von Fingolfin »

Muss mich nun mal auch zu Wort melden...

Fand die Location auf die eine Art sehr speziell... auf die andere Seite fand ich sie echt beschissen... was mir die ganze zeit ein bisschen auf den Bauch drückte....
Auch keine chillmöglichkeiten in der Nähe ohne zusammengeschissen zu werden ob von Bauern, Bevölkerung oder Security's..!

Hatte mich riesig auf das Line-Up gefreut.. als ich jeddoch die Zeiten an denen die Live-Acts spielten gesehen habe, war ich nicht mehr so begeister.. vorallem alle 3 nacheinander!!!
Guete Morge mitenand: Ha mau e Frag wo mir scho di ganz Zit im Kopf umeschwirrt. Wenn het eigentlich der Herr Linker ( Alien Project) si solo uftritt gha? Vor oder nach Alien vs. the Cat??? Ha drum irgendwie zgfühl dass i dass nid ha mitbecho, obschon i ab denn wos isch Lut worde ufem Dancefloor bi gsi.
Geht mir gleich... hab nix mitbekommen!!??!!

Zur Deko.. der Hammer so was hab ich ja noch nieeee gesehen!

Freundliche Grüsse
silverhaze
Gold Member
Gold Member
Beitrag von silverhaze »

Huhu zusammen!

Ich fand die Party eigentlich gar nicht so schlimm, klar, es hatte sehr viele leute (wie soll es auch anderst ein bei so einem LineUp??? ) und der Platz war deswegen auch begrenzt. Die Deko war ja super schön gemacht :) Sehr viele UV Fäden :) Dass die Musik in der nacht mal abgeschaltet war fand ich gar nicht schlimm, da es ja eh ein DarkPsy Act war... (Darkpsy = bäääh). Man konnte die Zeit gut nutzen um mit bekannten Gesichtern zu plaudern.

Das schlimmste war aber für mich persönlich als eine Kollegin von mir auf dem ToiToi (beinahe) vergewaltigt wurde, und sie dann nacher noch blutend ins Krankenhaus durfte... Wie weit sind wir eigentlich schon??? Solche Sachen sind für mich viel schlimmer als zuwenig Platz oder die komische Zeit der LiveActs.

Auch übel war die Krasse Überlastung des ShuttleBus... deshalb haben wir uns entschieden einem Taxi welches vom Bhf an die Party fuhr nachzufahren und unser Auto irgendwo in der nähe Abzustellen.

Betreffend der kommunikation... man muss nur die richtigen leute fragen dann erfährt man alles (Thanks to JP ;) )
Fallen Angel

Beitrag von Fallen Angel »

@silverhaze
oh shit :-( das isch ja ober scheisse! wie gaht's ihre dänn jetz? hätmer das Arsch gfasst? vergwaltiger sött mer eifach nur verschüsse! – villicht eine usem dorf, wo für sich dänkt, da une hegis ja es paar "hippies" jetz gaht er mal go luäge? gitts e strafundersuechig diesbezüglich? es wär villicht guet, wänn sie e azeig macht, falls sie d'chraft dezue findt. ich wünsche ihre vo herze gueti Genesig und dass sie das Erlebnis bald chan in Gedanke hinder sich lah. hey nei, das isch ächt schlimm, als maa chammer sich das glaub gar nöd vorstelle, wie schlimm das isch. De täter hät s'recht uf freyheit (und atemluft) verwürkt. Au wämmer ihn nöd finde sött, so söll er zumindest vor luter angst vornere entdeckig bibbere. wie hät die eint us dem dorf zunes paarne gseit: "mir hassed eu" - schrecklich, und frustrierend.

Alles liebi für dini Kollegin. Wür mi freue wenn ihre vo eus allne chöntsch en ganz en liebe gruess usrichte und ihre säge, dass mir in gedanke bi ihre sind.
gast

Beitrag von gast »

es kommt halt drauf an was man sucht. oder?

sucht man einfach nur party, laute fäzige musik, hat keine besonders grosse Ansprüche an Location und Atmosphäre, konsumiert vielleicht sogar zusätzlich noch sinnschliessende Substanzen wie Alkohol, Speed, Cocain, GHB etc. kam man wohl mehr oder weniger auf die kosten dort und konnte es sicher gut aushalten und Spass haben.

suchte man friedlichen goaparty space, wollte sich öffnen, mit natur und dieser unbeschreiblichen Atmosphäre etc. das fand man dort nicht...

Ich kam, sah, sah eine Chilbi, drehte mich um und fuhr soweit ich nur konnte wieder weg ohne SpaceCat für den ich eigentlich kam gesehen zu haben.

Als ich an die Party kam spielte gerade Psycharox, ohne Wertung, das soll jetzt wirklich nur beschreiben... wenn man das gehört hat, dann weiss man vielleicht warum die Menschen im Dorf so agressiv waren. wenn man ab und zu mal an einer Goaparty oder einer Chaberparty war, dann wusste man schon, dass es sich bei dem "Geräusch" theoretisch um Musik handelte.. doch wenn man noch nie so etwas gehört hat, dann muss sich jeder nichtgoaner wohl gefragt haben warum in gotteswillen ein normales menschliches Wesen sich oder anderen so etwas antun sollte...?

Welche Energien werden inzwischen an sogenannte Goaparties getragen, dass bereits solches wie oben von Silverharze genanntes (ich hoffe der Person geht es wieder einigermassen gut) möglich wird?
Was ich erlebt habe, musikalisch und von der Ausstrahlung der Party her, als ich an die Party heranlief war derart Herzlos (damit meine ich nicht die Deko) und Unmenschlich, dass es mich nicht wundert wenn sich teil Menschen dann auch so benehmen bzw. solche Menschen angezogen werden.

Ich habe keine Ahnung wieviel da von der Org kam, wieviel von der Musik, wieviel von der Location, von den Sternen, von den Besuchern etc. Ich möchte keine Anschludigungen machen, sondern nur sagen wie es auf mich gewirkt hat.
silverhaze
Gold Member
Gold Member
Beitrag von silverhaze »

Fallen Angel hat geschrieben:@silverhaze
oh shit :-( das isch ja ober scheisse! wie gaht's ihre dänn jetz? hätmer das Arsch gfasst? vergwaltiger sött mer eifach nur verschüsse! – villicht eine usem dorf, wo für sich dänkt, da une hegis ja es paar "hippies" jetz gaht er mal go luäge? gitts e strafundersuechig diesbezüglich? es wär villicht guet, wänn sie e azeig macht, falls sie d'chraft dezue findt. ich wünsche ihre vo herze gueti Genesig und dass sie das Erlebnis bald chan in Gedanke hinder sich lah. hey nei, das isch ächt schlimm, als maa chammer sich das glaub gar nöd vorstelle, wie schlimm das isch. De täter hät s'recht uf freyheit (und atemluft) verwürkt. Au wämmer ihn nöd finde sött, so söll er zumindest vor luter angst vornere entdeckig bibbere. wie hät die eint us dem dorf zunes paarne gseit: "mir hassed eu" - schrecklich, und frustrierend.

Alles liebi für dini Kollegin. Wür mi freue wenn ihre vo eus allne chöntsch en ganz en liebe gruess usrichte und ihre säge, dass mir in gedanke bi ihre sind.
Leider wüssed mir nid wers gsi isch.. sust wär die sau wohl au im spitol.... ob sie azeig macht oder nid waiss i nid.. sie isch denn nocher direkt vom chrankeauto abgholt worde und han bis etzt no nid mit ihre gredet... (hans au erst gester morge erfahre). FAKT isch: wenn mir de pisser findend, denn chan er hoffe dass er schlussendlich no lebt...

gruess
silverhaze
wallaby
Platin Member
Platin Member

Beitrag von wallaby »

Bin entsetzt über diese Meldung mit dem armen Mädchen.

Wünsche gute Besserung und viel Kraft.

Für den Täter hätte ich nur eine Lösung :
Mit der Schere,
schnipp schnapp,
Schniepel ab.

traurig
das_auge_gottes
Silver Member
Silver Member
Beitrag von das_auge_gottes »

gast hat geschrieben:konsumiert vielleicht sogar zusätzlich noch sinnschliessende Substanzen wie Alkohol, Speed, Cocain, GHB etc. kam man wohl mehr oder weniger auf die kosten dort und konnte es sicher gut aushalten und Spass haben.
mhuahahahahaaaaaaaa BIG UP!

und mit so vergewaltigungsgeschichten wär ich ganz allgemein sehr vorsichtig. vor allem wenn man nur so ein bisschen was vom hörensagen weiss
esst mehr schwein, es schmeckt so fein!
he
Gold Member
Gold Member
Beitrag von he »

wallaby hat geschrieben:

Für den Täter hätte ich nur eine Lösung :
Mit der Schere,
schnipp schnapp,
Schniepel ab.
korregiere..

Schniedel ab

genau dafür bin ich auch..was bringst denn wenn man se erwischt se 2 jahr in nen knast mit klotze zu stecken...das ding muss weg sonst hilft da eh nichts
*Das Leben ist eine Reise,
und reisen ist das Leben*

!!! *** better roads for Queensland *** !!!
wuchenendbefürworter

Beitrag von wuchenendbefürworter »

Jaaa... also da muess ich recht wiit ushole, um min Report da ine z bringe...

Am Fritig bini am Zürifäscht gsi bis irgendwänn am Morge, dänn hani gfunde ich chönt ja no id Kaserne gah. Gah ja normalerwiis nöd elei a Partys, aber s isch würkli no e gueti Idee gsi. Nöd wegem Sound dert oder de Location, sondern willi dänn drü voll gechillti Lüütlis känne glernt han. Mer händ dänn beschlosse, dass mer all zäme no uf Frauefeld gönd, obwohl sech unter eus grad mal zwei Lüt kännt händ. Han dänn im Zug no chli mis Rüschli usgschlafe. Wo mer dänn ad Party cho sind isch mer als erschts mal die geil Deko ufgfalle. Um die Ziit häds no fascht kei Lüt gha und isch würkli huere gmüetlech gsi. Sound au voll easy, also bini es bitzli go tanze. Plötzli hät sech aber wieder d Müedigkeit gmäldet und so bini eigentli de ganz Tag e chli umeghocket und han gschlafe (Merci an Hängemattebsitzer, dassi so güetlech han döffe schlafe und an Martin für d Unterhaltig...). Ide Nacht hani dänn wider es bitz Energie gha und han usnahmswiis mal nöd gschlafe...Am Morge hani dänn no e Schuelkollegin troffe, bin aber leider wieder so müed gsi, dassi scho gli heigange bin und Alien Project und Rum Chatz leider verpasst han...

So, dä Bricht tönt etz zimlich langwiilig, aber eigentli söder s gmüetleche vo dere Party überebringe, will so han ich sie empfunde: Gmüetlich, friedlich, wie en Bündner wür sega: PACIFIC

Wo de Sound abgschtellt hät isch niemert ustiggt, niemert häd umegschroue und mer hät sogar en huufe lachendi Gsichter gseh. Das hätmi mega beidruckt.

S isch öppe s erschtemal gsi, dassi (fascht) völlig nüechtern ane Party gange bin und dänn au no (sozäge) allei und mer häts uu huere gfalle, ich wird das sicher wider mal so mache.

Ich has eigentli grad s guete gfunde, dass all Lüt so nöch ufenand obe ghocket sind, so hät sogar sonen schüche wien ich no ab und zue es schön-ischs-Wetter-Gschpröchli gha. Klar dass mer so iizünt isch hät mir au nöd gfalle...

Deko, da meuni glaub nüme viil dezue säge, und d Lasershow ide Nacht isch au voll geil gsi...

Ich verschtahs scho, wäme die Party nöd grad de Hammer gfunde hät, aber trotzdem dänki etz mal dass es jede chli hät chöne gnüsse, han jefalls niemert mit emne sehr depressive Gsicht ade Party umelaufe gseh. Schisst mi scho chli aa dassi 35 Stutz zahlt han und d "Hauptattraktion" verpasst han, aber wieso sich uf das fixiere, wänis susch guet gfunde han???!!!

Naja ich has geil gfunde...

@fallen Angel: Schad weissi nöd wied usgsehsch, susch hättemer euses Forumgschpröch mal ade Party chöne wiiterfüere, bin au eine vode erschte gsi det...
Asrael
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Asrael »

hallo mitenand
bin am dekoriere xi ,shät sehr spass gmacht mit mine lüüt und bekannte i oisem grosse vereins gärtli ume zchille ,händs meeeega luschtig gha....zmizt drin und doch abgschirmt.
händ ja ois au möse erhole idem sehr härte 3-4 tages iisatz....sind am schluss alli sehhrrr müed xi

d Deko hät scho am fr. abig sehr gfunklet obwohl nonig fertig, bsunders im mondschii liecht mitde renate hani en rundgang gmacht. d uv s hend brännt und niemert susch ume xi. so schön

am sa ide nacht mitem laser zäme ischs dän de überhammer i sinere Art xi. mini meinig(bin nöd unbedingt en laser fan, aber de isch no beeidruckend xi)

(all dj s hend mir eigentli gfalle bis ufde psycharox . zwüschetdure ,so kabutti und geischtlosi ghirnwöschmusig lönd all zombies wieder uferstah.
finde dark eigentli no easy . abr mini flüg stimmig isch det de bach abe.)

finde au das nachem abbruch vom sound besser informiert het söle werde

wie au immer ha nöd vill chöne schlafe vom nachem normal schaffe fr. ufde sa . geschweige dem bis am so. abig. mo. wieder normal work work

sa. morge 07, 09 uhr :die erschte lüt sind itrudlet und sisch friedlich xi und de sound isch guet abgange . dsune isch voll am schiine xi, und ich han freud zum ufstelle gha. so viel freud das min rugge sich en sunnebrand iigfange hät bim bastle vom riese dreamcatcher .was macht mer nöd alles füre party odr fürd orgs

en riese gfalle. naja

ca. 5-7 pers . vo ois ANIMI DEFECTUS und FILZLI sind JE ca. 25 h (wänn nöd no vill meh) im iisatz gstande zum dekoriere. und aaaaallllii uv lampe montiere = ca. 4/5 vode gsamte deko . Inkl. abboue

und d orgs gsend das nöd ganz ii. OISE UFWAND. ((vielleicht kommt das noch)oder auch nicht)etc.

shet nödso ganz klappet mitde versorgig vode versprochene lebensmittel für oise verein,, ad orgs.!!

de dän und sis team am undere foodstand , kompliment ,ihr händ schinbar riibigslos funktioniert . und improvisiert, und ois super versorgt. =D>
merci villmal

mir kollege händ oises schöne fäschtli gha

grüessli
!! schlussendlicher beitrag von mir -folgt noch!!
Asrael `s Decoration http://www.facebook.com/?ref=logo#!/gro ... 6590733152
vorläufiges datum Jonglierfestival kulti 18/19. Juni
Asrael84@gmx.ch
http://www.Lunastix.ch
http://www.Kulturfabrik.ch +Jongliertreff ,Mittwoch
http://www.AnimiDefectus.ch
Bild
edoArdo
Gold Member
Gold Member

Beitrag von edoArdo »

Fallen Angel hat geschrieben:vergwaltiger sött mer eifach nur verschüsse! – villicht eine usem dorf, wo für sich dänkt, da une hegis ja es paar "hippies" jetz gaht er mal go luäge?
Jo wahrschinlech .... #-o
http://www.mrsgreen.ch

"Jeder, der glaubt, exponentielles Wachstum könnte endlos weitergehen, ist entweder ein Verrückter oder ein Ökonom.“
suspect
Einige Impressionen

Beitrag von suspect »

Also ich fands cool... wer motzt solls doch selber besser machen...

auf http://www.goa-bilder.ch.vu findet ihr noch ein paar Impressionen

greez
Fallen Angel

Beitrag von Fallen Angel »

@Asrael
also hey viiiiiiiiiiiiele dank für eui arbet, das isch gewaltig gsi und hät di ganz stimmig vo de party massgeblich beiiflusst, ja villich sogar erschaffe, ihr sind eifach die gröschte ihr sind genial. schad wenn das d'orgs nöd gsehnd, d'lüüt händs jedefalls gseh und für d'lüüt händers ja au gmacht, dankeschön, das isch wunderbar gsi. so wunderschön, so vill liebi drinne, wo us dem deko uf d'lüüt abgstrahlt hät, hey so was hani no nie gseh - wunderschön!

@edoardo
jo häsch ja recht so vermuetige sind doof, aber es erschiint mir zumindest wahrschinlicher als dass es öpper gsi isch wo regelmässig a goapartys gaht. aber wie au immer, du häsch rächt, vermuetige i soneme zämehang sind sinnlos. bewiis oder ahaltspünkt wäred guet, wänn öpper irgedwas gseh het, verdächtigs verhalte oder so...
Gnömlii
Platin Member
Platin Member
Re: Einige Impressionen

Beitrag von Gnömlii »

suspect hat geschrieben:Also ich fands cool... wer motzt solls doch selber besser machen...

auf http://www.goa-bilder.ch.vu findet ihr noch ein paar Impressionen

greez
jUHUII DEN SIMMER SCHO 2
ॐPeace & Blüemliiॐ
ॐReAdY tO fLyॐ
ॐMasala-Chaiॐ
·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠ meine zeit lass ich mir nicht stehlen - von niemandem ·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠
Moon Boots
dj
dj

Beitrag von Moon Boots »

So mini Stimmig hett sich au weder besseret und im nachhinein sind die 35.- ned wörkli zum Fenster usgworfe gsi. Erstens hani nüt für d'Reis muesse zahle will ich s'GA han zum andere hani en schöni Ziit mit mine Kollege und Kolleginne, be eusem chillige aber schräge Zeltplatz verbracht :D

da na 3 grusigi und 3 schöni Bilder, wiiteri folget denne gli uf dideldum:

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Und obwohl ich DarkPsy eigentli ned mage, muessi sege, dass de sound ja übelst psychedelisch sie chan!! :lol:
Moonboots = DJ Eletriptan & DJ E Tea
Free Flow Foundation
http://www.myspace.com/djmoonboots
http://www.myspace.com/djeletriptan
Antworten