11. September De Geni het gschiiter brönnt
-
M!GuZ / Wasabidelux
- dj
Re: 11. September De Geni het gschiiter brönnt
also a all die wos immernonig begriffe händ wiso eminem-remixes anere goa eifach nüt zsueche het, erchläris sehr gern. loset eu mol sini raps a, lueget mol sini videoclips a und was er susch no uselot. De eminem esch nun mal en intollerante, fraue- und schwulefeindliche, arrogante, sälbstfröhnende kommerzarsch. all das symbolisiert er. und das het annere goaparty nüt, gar rein nüt zsueche! man anere goaparty wot mr genau vo dem scheiss mol chönne abschalte. und wenn ich anere party en remix vo ihm ghöre, au wenn nur ein satz vo ihm ab und zue dine esch, den muessi eifach all das dänke wofür er stoht. und villicht esch eu jo ufgfalle, dass al das s absolute gägeteil vom goaspirit(odr früenrige goaspirit) esch.
aber jo zu derre party hets jo passt!
Behave hat geschrieben: @org: könnt euch sicher sein, die nächste Party wird keine schöne, nene - das könnwa scho ändern, so a beschissnes verhalten, gell!
so, und jetzt kriegt euch wieder ein. du überschreitest grad eine grenze. solche drohungen haben hier nix zu suchen. wir sind doch kein lynchmob hier. contenance!
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
musik und so
http://www.bufta.ch
- CyBird
- Platin Member

M!GuZ / Pump'n'King hat geschrieben:Dapanij Track hätti emu au gspielt =)
sorry, aber de track isch ja würklech schrecklich!!
- Beatis & Basshead
I was füre Traumwelt lebsch denn du? xDMonschti hat geschrieben:also a all die wos immernonig begriffe händ wiso eminem-remixes anere goa eifach nüt zsueche het, erchläris sehr gern. loset eu mol sini raps a, lueget mol sini videoclips a und was er susch no uselot. De eminem esch nun mal en intollerante, fraue- und schwulefeindliche, arrogante, sälbstfröhnende kommerzarsch. all das symbolisiert er. und das het annere goaparty nüt, gar rein nüt zsueche! man anere goaparty wot mr genau vo dem scheiss mol chönne abschalte. und wenn ich anere party en remix vo ihm ghöre, au wenn nur ein satz vo ihm ab und zue dine esch, den muessi eifach all das dänke wofür er stoht. und villicht esch eu jo ufgfalle, dass al das s absolute gägeteil vom goaspirit(odr früenrige goaspirit) esch.
- BuddhaNature
- Platin Member

so jetzt mussi also min komentar au na abgeh zu dere wundervolle kindergarteparty......
1. isch glaubs die schrecklichscht party gsi sit langem
2. sdurchschnittsalter isch glaubs bi 16i gsi ha mi also scho ziemli alt gfühlt und die viele gängschderlis wo umeglofe sind najjjjjaaaa wird wohl am eminem gläge si
3. Musig?! ich glaube da chammer gar nümm vo musig rede hoffe mal mini ohre hend kein schade devo treit....
4. 25fr itrit? hetti glaubs gschieder en teddy kauft heti na me devo ka
chönd jetzt na wieter so zügs schriebe aber ich glaube lahne das gschieder. sorry dutmer ja echt leid sonen komentar müsse abzge aber sone party gaht eifach nid!
chönd ja gern so öbis under kollege verastallte wo das cool findet aber bitte nümm is internet stelle da bliebi lieber dihei und strike hani glaubs na meh devo......
1. isch glaubs die schrecklichscht party gsi sit langem
2. sdurchschnittsalter isch glaubs bi 16i gsi ha mi also scho ziemli alt gfühlt und die viele gängschderlis wo umeglofe sind najjjjjaaaa wird wohl am eminem gläge si
3. Musig?! ich glaube da chammer gar nümm vo musig rede hoffe mal mini ohre hend kein schade devo treit....
4. 25fr itrit? hetti glaubs gschieder en teddy kauft heti na me devo ka
chönd jetzt na wieter so zügs schriebe aber ich glaube lahne das gschieder. sorry dutmer ja echt leid sonen komentar müsse abzge aber sone party gaht eifach nid!
chönd ja gern so öbis under kollege verastallte wo das cool findet aber bitte nümm is internet stelle da bliebi lieber dihei und strike hani glaubs na meh devo......
- Nichtlustig
- Platin Member

goaszene=spiegel vo de gsellschaft
oder
problem ide goaszene=spiegel vo de problem vo de gsellschaft
oder
spirituelli suechi nach de gegewart(nofuture)
oder
oder
Ego loslah(zäme mit em gwüsse)
oder
aliens
oder
doch eifach e ganz normali musigszene, wo ehner inen club ghört als in wald use
bin für e rückkehr zu richtige ritual ide natur mit natürleche kläng, natürlecher deko, natürleche droge und weniger defür würkli interessierte mensche...(falls öpper en tipp hät, please pn)
oder
problem ide goaszene=spiegel vo de problem vo de gsellschaft
oder
spirituelli suechi nach de gegewart(nofuture)
oder
GemeinsamOrganisierterAbsturz
oder
Ego loslah(zäme mit em gwüsse)
oder
aliens
oder
doch eifach e ganz normali musigszene, wo ehner inen club ghört als in wald use
bin für e rückkehr zu richtige ritual ide natur mit natürleche kläng, natürlecher deko, natürleche droge und weniger defür würkli interessierte mensche...(falls öpper en tipp hät, please pn)
-
u.s.l.
Monschti hat geschrieben:De eminem esch nun mal en intollerante, fraue- und schwulefeindliche, arrogante, sälbstfröhnende kommerzarsch. all das symbolisiert er.
all das symbolisiert mindischtens jede zwoit bekannti act i dere scene mindeschtens genauso guet - vor, nach, oder während em uftritt. s dumme isch nur, dass es so lang goh cha (wie under umständ bi mir), bis mer nach jahrelanger sälbsttüschig würkli äneluegt, sich mal trout sis umfäld mit nüechterne auge z betrachte, und sich ändlich schafft devo z überzüge, dass die wält (oder i dem fall die szene), nid so guet dastoht, wie mer sich das jahrelang gschafft het vorzmache. schlimmer sogar - mer het dä ganzi bullshitt no tatchräftig understützt
defür bruchts au so viel parolene, wie: liecht und liebi, plur, harmonie, toleranz, bis a bach abe und zrogg, bis mer merkt, dass die szene gar nie das verkörperet het, was mer sich i sim schädu so vorgstellt het. und zuemülle findi a partys genauso fähl am platz, wie da inne. es isch trurig, dass es meh drumm goht, am verastalter zuezschiebe, dass er zwenig güssusäck ännegleit het, als sich sälber e paar mal z bücke, und chli vo dem müll wägztue. de müll versandet de i fore wie dem, was nur no meh schad isch, will die, dies würkli agoh würd - die möched sich ke gedanke drüber - sälbscht wenn sies würdet läse.
tja - viellicht chont ja au mal d zit, womer sich nümme so mit bullshitt wett usenandsetzte. wos eim im läbe um chli meh goht, als öpis z erwarte vonere fiktive szene, dies so, wie im eigete hirn - weder jemals gäh het...no jemals gä wird. amen (und so).
BuddhaNature hat geschrieben:
Herrlich, Kino for free
CaLbOn(Minimal-Techno-Progressive-House)
Musik allein ist die Weltsprache und braucht nicht übersetzt zu werden.
Berthold Auerbach (1812-1882)
Musik allein ist die Weltsprache und braucht nicht übersetzt zu werden.
Berthold Auerbach (1812-1882)
I bi au dört gsi, vor allem wel mi Kolleg zum erschte mol DJ gmacht het und mir hets gfalle au wenn d aalag nid perfekt gsi isch... Super Länz! Und s negscht mol no chli dark bitte
und suscht hani au villi bekannti gsichter droffe und ha glich mi gaudi gha, au wenn i 25 stutz zahlt han.- Und sooo dermasse mies isch die party au wider nid gsi.. aber naja.. jedem das seine.. s konzept hätt me vellicht no chli chönte überarbeite... nobody s perfect.. Usserdem isch jo alles im inet a kündigt gsi: Dj/priise etc..
I bi denn am morge direkt go schaffä... wies mit em Müll usgseh het am schluss weiss i nid, aber wenn das alles wider zemmegruumt worde isch, ischs jo halb so wild.
und suscht hani au villi bekannti gsichter droffe und ha glich mi gaudi gha, au wenn i 25 stutz zahlt han.- Und sooo dermasse mies isch die party au wider nid gsi.. aber naja.. jedem das seine.. s konzept hätt me vellicht no chli chönte überarbeite... nobody s perfect.. Usserdem isch jo alles im inet a kündigt gsi: Dj/priise etc..
I bi denn am morge direkt go schaffä... wies mit em Müll usgseh het am schluss weiss i nid, aber wenn das alles wider zemmegruumt worde isch, ischs jo halb so wild.
I seh dr Wald vor luter Bäum nümme...

Thomsen hat geschrieben:och etwas es war wegen dem SOUNDSYSTEM: Mier händ dalag vo VIBRATIVE SOUNDS scho e wuche vor de party gmietet gha mitem cheffe perönlich gredt..ein tag vor de party isch miergseit worde das es beschwerde gä hät und dedän eus dalag nid vermiete will..Wel e sone bestimmti person gmeint hät er müssi in party post schriibe das mier dparty bem erdmannli machen...was wir ja gar nie vor Hatten!!als ich das dän sagte meinte er das dies wider eine völlig neuesachelage sei...und ich di PA trotzdem haben kann.wir aber berreits eine notlösung gefunde hatten THX noch an euch graubündner!!!
ich habe nie erwähnt das wir eine Kling und freitag anlage dort haben also hoeschi blei du bei derwahreheit...aber das fällt diersehr schwer...klar:-() gäll
den han ich nie gseit das ich 3000.- im vorus usgä han...und au wen das gat genau ei person was ah ...wievil geld ich i die party gsteckt han...und nur well ich gwüssi lüt nid gratis bez. uf mini gästeliste gnahan ischmer natürli hässig oder eher doch niedisch??
Salü zäme. wollte mich auch noch äussern.
Zum PA: Sehr wohl gab es Beschwerden einer solchen Organisation wie euch die Anlage zu vermieten. (Und damit meine ich nicht Rö und co.) Und zwar von einem grossteil der Leute, die Vibrative Sounds unterstützen (Helfer, etc). Denn scheinbar geht es bei euren Anlässen nicht um das was wir unter Goa oder Spirit (und es gibt in doch, thanks somuna) verstehen. Ihr veranstaltet kommerzielle (=nur auf Geld bezogen) Anlässe auf illegaler Basis, die in keinerlei Preisleistungsverhältnis stehen. Wir sind nicht bereit, dass hunderte von Leuten auf eure Verarsche reinfallen, und die die womöglich zum ersten mal an einer Goa sind, dies als Standart definieren. Wenn ihr schon Kohle scheffeln wollt, dann sucht euch Arbeit. Euer ganzes Verhalten wird nur noch durch euer Auftreten überragt, welches eure ganze Vorgehensweise untermauert. Das ihr die Party scheinbar beim erdmanndlisteig machen wolltet, was nicht der Fall ist, wäre nur die Spitze des Eisbergs gewesen, und trägt nichts zu dieser Debatte bei.
Wenn ich gewisse Dinge ausfürlicher erläutern muss, kann man mich gern dazu auffordern. Hatte jetzt nur keine Zeit um Romane zu schreiben, da mein Internet spinnt.
Ich kann es mir leider nicht verkneifen. FUCK YOU!!!
Boris
p.s. Zitat: "sind das die gliichä
http://www.mysticalforum.ch/viewtopic.p ... a&start=15 "
ja das sind die gliche.
endlich sagts mal jemandkaha hat geschrieben:kommerzielle (=nur auf Geld bezogen) Anlässe auf illegaler Basis
Daankee vielmal MiGuZ!!!;-)M!GuZ / Pump'n'King hat geschrieben:Dapanij Track hätti emu au gspielt =)
Drop Acid,Not Bombs
CoLoR oF SuN
CoLoR oF SuN
ProTone
upcoming Gig's:
.
.
14.9 Revelations @ Chur
21.9 Earthdance 2013 @ Dietikon
28.9 Forest Progressive Power
5.10 Autumn Colors II @ TG
19.10 Underground @ Stadthalle Dietikon