dalamascus hat geschrieben:ich habe es auch wunderbar gefunden..... bis auf die lautstärke....
alle kommen doch an so einen event um druck und musik zu spühren....
dies war leider kaum möglich, da man alles gespräche links und rechts auf dem dancefloor hörte.....
aus diesem grund kam keine richtig tanzfreude auf..... bei mir und einigen anderen zumindestens....
ich denke nicht das diese vorschriften vom staat gemacht wurden....
sondern durch die komerziallisierung dieses events....
mit migros als sponsor... migros hat dies in ihren richtlinien verankert..... siehe frauenfeld openair.... 96 dez.....
schaaade hoffe das nächste mal auf einen sponsor aus dem genre.... der die lautstärke nicht vorschreibt...!!!
@dalmascus
WORD!!!
also ich han lang überleit öbi sell öpis schribe zu dere party....well ehrlichgseit isches eus allne, mir sind öppe 20 lüt gsi, genau glich gange wie obe beschribe...es isch schlicht keine tanzfreude ufcho die ganz nacht lang und das isch würklich zimlich frustrierend gsi...vorallem nachedem mer a jene andere goas und festivals gsi isch womer sich bis zur totale
häppiness hät chönne d füessli wundstampfe...naja, no loudness, no pressure, no fun...
luschtigerwis isches dänn abem morge am sibni irgendwie dänn dochno luschtig worde, nachdem mer eus eine abgfrore händ die ganz nacht..grosses thanx an liquid soul und da great jack...dank eu simmer dänn auno voll happy ufem floor am abshake gsi, sünneli hät sin teil dezue ta...und es hät afange gfalle!
ich wett aber nöd nur kritik üebe...mues säge das mir deko super gfalle hät und au dases die zwei
wc wäge gha hät hani im verglich zu toi tois en aboluti supersach gfunde "thumpsUp"
++++ deko
++++ location und umgäbig
++++ stimmig ufem floor ab de sibne am morge
++++ tuned,akustik,liquid soul und jackmeister
++++ de fein sambuca,vanille,vodka india-kafi wos a eim stand geh hät
++++ d lütlis wo sich trotz allem nöd händ beirre lah
+++ nätti securities
+++ de beefburger und pommes sind schmackhaft gsi
- - - - - - - soundlutstärchi, kein druck kein nix, sehr enttüschend
- - - - - - sound hät irgendwie ide nacht nöd würklich überzügt, guete track/langwilige track/guete track....etc.
- - - - - de müll wo ächt uf allne träppeabsätz umegläge isch, dräckigi halb volli täller everywhere
- - - - - toi tois überloffe und zimlich übel zuegkackt
- - - - - es paar super agressivi type wos umegha hät, han mindeschtens 4 vo dene gsichted
- - - keis sunnesägel ufem floor vo 10.00 bis 15.00, wär also kein ufwand gsi
- - - mini füürli....aber ebe,mer hät ja sälber au meh klamotte chönne mitneh...also easy!
södeli, ich hoffe ich bin mit mine idrück niemerem zfescht ufd füess gstande...isch hald eifach wie die
party uf mich gwürkt hät...
öbmer next time wider debi sind wüssemer nonig so richtig.....d hälfti vode leitls händ gmeint ehner nüme!
bin mal gpannt was d org next year so alles kommuniziert vor de party...vilicht simmer dänn au wider debi..
nix für unguet...und wie scho gseit....es sell konstruktivi kritik si...
BOOM vom belly