PEAK 566 BY SOLANUM

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Saaphyri

Re: PEAK 566 BY SOLANUM

Beitrag von Saaphyri »

Psychobella hat geschrieben:
Saphira hat geschrieben:Dj 'Spontanosio' (wer isch denn das gsi?)
de dj drubadix usm aargau..

:D

liabs grüassli
Jedermann hat gerade soviel Eitelkeit, als es ihm an Verstand fehlt. (Friedrich Nietzsche)
*glühwurm*
Silver Member
Silver Member

Beitrag von *glühwurm* »

bli bla blub...
durchwäg en ganz geniali sach gsi!
stärneklari nacht und fantastisch glezerndi wenterlandschaft...
esch wonderschön gsi, däm pfad döre waud z'folge & emmer weder uf nöi cherzli z'stosse.
ar party acho, hetme sech wörkli wie dehei chöne fühle... i allne härze het es liechti brönnt & förne einzigartige harmonie gsorgt. somet möchti eifach mou es riese dankeschön usspräche!
solanum, bar team, chai stand, turntable rockers 8), alli metwörkende, ehr hend da super gmacht. juheeee.

paar vertöifti sache... nach mim vertrödlete zog, hani metere stond verspötig dochno mis kaffii in aller ruhe dörfe gsniesse, merci psychobella. den partynacht esch wie obe erwähnt wörkli fantastisch gsi... aber verabschede esch net mis deng, oder net eifach *lach*
trotzdäm esches schön z'gseh wie vöu lüt alles dra lege dasme no blibt ;-)
i dene 4h witer glühe ond luege wies hell werd, hani dochno einiges dörfe erläbe & tolli lüt dörfe könne lehre, wow.
schlossäntlech beni metem glänzende lächle a bhf pilgeret, bes mer im zog d'ouge zuegeit send & ech nachere stond heifahrt no mini station verschloffe ha... ergendwie hani es müeds lache net chöne verchlemme & die zigi pouse met 30min warte, esch ruck zuck verbi gsi... O:)

psychobella, bloodhound, sven, saphira, josh, oli, swen, pilzli, donat, selina, essiggurke, fish, bahia, kornel, sabrina & dave + all die wo met mer glachet hend... esch super gsi met öich! merci.

insider: fish, ech hoffe du hesch de franco, wo näbe der steit inzwösche gfonde *am boden welz*

beste grüsse, glühwurm
Gnömlii
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Gnömlii »

jipaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

Danke Danke!!au ich hans en meeega schöni Party gfunde!merci
ॐPeace & Blüemliiॐ
ॐReAdY tO fLyॐ
ॐMasala-Chaiॐ
·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠ meine zeit lass ich mir nicht stehlen - von niemandem ·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠
Mini Naked Race Car

Beitrag von Mini Naked Race Car »

1A /color
Anomalie
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Anomalie »

war echts schön! hatte die ganze zeit ne tasch bei mir und merkte erst beim gehen, dass dort noch eine jacke drin gewesen wäre#-o

danke!
Bild
Bloodhound
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Bloodhound »

Ah, chuntmer no grad z'Sinn: Wär isch z'Aarou am Bahnhof eigtl. üse Reisefüehrer gsi? Womer Gleis 5 gsuecht hei, hinger bir Stäge use, obe ume, düre Flugzügwalkway aus wider zrüg und am Schluss wider bim Start si acho? Wet dir no dr "Kleiner Pfadfinderorden für Ehrenpfadfinder" verleihe!
essiggurke
Silver Member
Silver Member

Beitrag von essiggurke »

joodliboodli.. mues da au na grad ineheepe!

erstens mal: joo was alli andere au gseit hend --> hammer party, sound, location, deko (au uf'd xundheit vodr auge will g'achtet werde :P) und vorallem mensche!

mal schön xi chli unbekannteri gsichter zgseh bzw. die aschlüssend kännelerne, würkli uusgezeichnet xi.. drum da en liebe grunz a all woni ha döfe bekanntschaft schliesse.
Bloodhound hat geschrieben: Speedy, hoffe, du hast den Job. Schwedenkerzenneuentfachteam: Danke für das Feuer.

.. schweedecherze? finnecherze! wird wohl ersch s'nächst ma uufglöst. =)

ou und nama es chapeau fü die lischtene über de chübel mit de vermoderigszite! isch zumal interessant, spannend, nützlich und sicher au präventiv xi!! so di chline, fiine details sind wüki s'tüpfli ufm i.

nur na eis alige:

wommr mitem flo euse gross ufbruch gstartet hend, hemmer ihn und sin -vermeintliche- rucksack packt. schön und guet, bis er üs im zug über d'wahrhet ufklärt het, dass es ebe nöd sine seg.. drum: tuets mr schüüüli leid fü de wonen VANS OFF THE WALL schwarze rucksack mit 2 pins (anihma und suswas) undme totechopf druf vermisst!!!! er isch sicher und warm bi mir dihei glageret, und nöd gstohle worde!

mörci am küde, donat und allne andre mensche fü die hüpfversammlig und gueti besserig allne chränklis!
When going through hell, keep görkin'.

Gott liess uns fallen, so stürzen wir denn auf ihn zu. [ - F.Dürrenmatt in "Der Tunnel" ]

isn't it easy?

Hagestolz und Heuel Party Corporations präsentierend Flügendi Füessle!
Stampfer

Beitrag von Stampfer »

Muess jetz do doch au no min Senf dezue gäh. Es hed soooo guet do. Han zwar leider erst am Morge churz vor Sunneufgang chönne dete si, aber danke de Wegwiisende Heimwanderer hemmer die wunderschöni Location au bald gfunde gha. Endlich wider mol es chlises tolls Festli mit ganz agnähme Lüüt. Die letste zwei Partys hend mi ned sehr Glücklich gmacht und drum heds mi um so meh gfreut, dass i do han dörfe debi sii.
Traumhafti Location, Gueti Aaalag, knackige Sound und zfrideni lachendi Gsichter. Was will me meh vom Läbe...

Danke an d Orgs und a die Lüüt wo mi per Message uf die Party hiigwise hend (Clandestina, Essiggurke und Donat) Jederzyt wider!!!!
/doof
Dragonfly

Beitrag von Dragonfly »

Achherrje, ich wäre zu gern gekommen. Aber in der Nacht von Samstag auf Sonntag lag ich mich 39 Grad Fieber im Bett. ](*,)
Ausgerechnet unmittelbar vor dieser Party bin ich krank geworden, ich fasse es nicht. Ich hatte seit mindestens 10 Jahren keine richtige Grippe mehr und ausgerechnet kurz vor einer Goa erwischt es mich. :n25
Saphira
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Saphira »

ach dragonfly, reg dich nicht auf! Wenn du vor der Party nicht krank gewesen wärst, wärst du es spätestens jetzt ;)

es wird bestimmt noch viele goas geben, an die du gehen kannst :-)
-(°_o)/¯ ┐(-。ー ┌ ヽ(´ー`)ノ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩͡[๏̯͡๏]۶ ͡๏_͡๏ ٩(●̮̮̃•̃)۶ ≧△≦ 凸'へ'凸 ☽ (°ロ°)☝ ε(●̮̮̃•̃)з
donat
Gold Member
Gold Member

Beitrag von donat »

Zuletzt geändert von donat am Mo 17. Mai 2010, 19:19, insgesamt 1-mal geändert.
Omline
dj
dj

Beitrag von Omline »

so jetzt komme ich endlich auch mal dazu, meinen bericht abzugeben :-D

nach einem schneestapf quer wald ein durch den in der beginnenden dämmerung heller werdenden tannenwald habe ichs nach 7 uhr morgens auch noch an die party geschafft! ey so ein verschneiter wald hat so eine kraftvolle ausstrahung!! eine halbe stunde früher begonnen zu sounden, und eine halbe stunde länger als geplant damit aufgehört. ja so konnte man die grippelnden djs auch kompensieren hehe! donat nach mir hat ja auch super sound gebracht, weiter so :-D und zwinker@cuue-taste ;)

danke benny, donat und co. für eure parties! gerne wieder!!!

:-D :lol: 8) :lol: :-D
Clandestina
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Clandestina »

möcht mich auch noch für die wunderschöne Party im so schön verschneiten Wald bedanken.... war supper friedlich aber zwischendurch sau kalt.... :-D
Samuel
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Samuel »

scho wieder so ne geiiiiiiiiile party (wo nid uf do drii gstande isch)
und scho wieder eifach nur schön gsii, erst recht musik wo am morge cha isch bis zum läschte ton am zmittag /happy /happy
was für ein gegensatz zur ne so ****hölen möchte gern macher party voll druffni orgs lüt*** #-o
märci
Anomalie
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Anomalie »

Samuel hat geschrieben:scho wieder so ne geiiiiiiiiile party (wo nid uf do drii gstande isch)
märci
isch ebä geil!
undergrund funktioniert ä so n-smile_2151.gif
Bild
Antworten