Bildli gets do
Sommertanz 26.07.08
Sommertanz 26.07.08
Zuletzt geändert von 11 am Di 29. Jul 2008, 09:30, insgesamt 2-mal geändert.
-
bloodflower_of_psy
- Gold Member

Re: Sommertanz
Also guet am afang bin i i die i zaunte umgebig cho han mie net wohlgfült!!! aber aber i muss seg sooooooooooooooo arsch geile proogy han i lang nem kört!!! es kompliment a all dj vorallem der abig dure hets mie vool mit uf treiss gno!!!
und der dark psy am morge het mie wieder wach gmacht genau nach mim gschmack!! hehe au tlüt und tschtimmig der hammer allie sints am gnüsse gsie mercie viel mal a all die derte mitgwirkt hen echt super gsie

und der dark psy am morge het mie wieder wach gmacht genau nach mim gschmack!! hehe au tlüt und tschtimmig der hammer allie sints am gnüsse gsie mercie viel mal a all die derte mitgwirkt hen echt super gsie
losset immer uf eui innere schtimm sie will nur sbeschte für eu
-
bestia_climae
- Platin Member

Re: Sommertanz
hui, ha irgendwie nöd chönne glaube, dass dparty ide 2omin akündet gsi isch
puoah, ha etz ma 5 stündli chöne döse...
bin mitem kolleg bereits am samschtig namittag am drü det itroffe und mir hend üs erscht mal im naheglegene wald verkroche und eus de nachtspeck agfresse... hinterher simmer denn wieder füre zum partyareal und ab dem ziitpunkt ischs eigedlich so ziemli abgange
allerdings hani dlocation am afang skeptisch gmustered gha... isch mir vorcho wie imne käfig. aber das gfüehl hani relativ guet chöne ignoriere, da suscht eigedli alls ganz i ordnig gsi isch, niemert wo stunk gsuecht het, ganz tolli stimmig und offeheit sind stark präsent gsi. sehr schön.
ganz geil isch au de rege gsi, wo zwei mal igsetzt het... da het sich schlagartig dtanzflächi glichtet gha. wieso? isch doch huere geil gsi, sehr befreiend
*stampfstampfschlammspritz* ...
und all drü liter petrol sind au recht gschwind ufbruucht worde. heieiei, het das gfetzt...
bin allerdings scho am vormittag wieder hei - min körper het sin grechte schlaf gforderet
gruezelis, schlafed wohl...
puoah, ha etz ma 5 stündli chöne döse...
bin mitem kolleg bereits am samschtig namittag am drü det itroffe und mir hend üs erscht mal im naheglegene wald verkroche und eus de nachtspeck agfresse... hinterher simmer denn wieder füre zum partyareal und ab dem ziitpunkt ischs eigedlich so ziemli abgange
allerdings hani dlocation am afang skeptisch gmustered gha... isch mir vorcho wie imne käfig. aber das gfüehl hani relativ guet chöne ignoriere, da suscht eigedli alls ganz i ordnig gsi isch, niemert wo stunk gsuecht het, ganz tolli stimmig und offeheit sind stark präsent gsi. sehr schön.
ganz geil isch au de rege gsi, wo zwei mal igsetzt het... da het sich schlagartig dtanzflächi glichtet gha. wieso? isch doch huere geil gsi, sehr befreiend
und all drü liter petrol sind au recht gschwind ufbruucht worde. heieiei, het das gfetzt...
bin allerdings scho am vormittag wieder hei - min körper het sin grechte schlaf gforderet
gruezelis, schlafed wohl...
Ewig starr an deinem Mund zu hangen, wer enthüllt mir dieses Gluthverlangen?
Wer die Wollust, deinen Hauch zu trinken,
In dein Wesen, wenn sich Blicke winken, sterbend zu versinken?
Was ich ohne Dich wäre, ich weiss es nicht - aber mir grauet,
Seh' ich, was ohne Dich Hundert' und Tausende sind.
Das ist eben das wahre Geheimnis, das Allen vor Augen liegt,
Euch ewig umgibt, aber von Keinem gesehen.
Keks? ^^ ...amphiphil!
Und bitte, bitte, schaut doch nicht derart ungläubig drein,
Wenn ich euch doch sage, dass Lysergsäurediäthylamid weder meine Zunge benetzte noch meinen Geist umwarb...
Wer die Wollust, deinen Hauch zu trinken,
In dein Wesen, wenn sich Blicke winken, sterbend zu versinken?
Was ich ohne Dich wäre, ich weiss es nicht - aber mir grauet,
Seh' ich, was ohne Dich Hundert' und Tausende sind.
Das ist eben das wahre Geheimnis, das Allen vor Augen liegt,
Euch ewig umgibt, aber von Keinem gesehen.
Keks? ^^ ...amphiphil!
Und bitte, bitte, schaut doch nicht derart ungläubig drein,
Wenn ich euch doch sage, dass Lysergsäurediäthylamid weder meine Zunge benetzte noch meinen Geist umwarb...
Re: Sommertanz 26.07.08
Ein herzliches Dankeschön allen Organisatoren und Musikern - es war ein riesenspass!
Das musikalische Highlight war für mich Kara Mähl & La Baaz's Liveact. Ace Ventura hat zeitweise auch gerockt...
Schade kam die Sonne (die gelbe Sau) am Morgen nicht zum Vorschein, somit sind wir "früh" abgedüst...
Gerne wiedermal!
Das musikalische Highlight war für mich Kara Mähl & La Baaz's Liveact. Ace Ventura hat zeitweise auch gerockt...
Schade kam die Sonne (die gelbe Sau) am Morgen nicht zum Vorschein, somit sind wir "früh" abgedüst...
Gerne wiedermal!
Unter der Pasta ja ja da liegt der Strand. Komm reis auch du über die Berge ins Mutterland.
Zur Mutter.... Zur Mutter aller Parties....*Badabadaba-Badabadaba*
Zur Mutter.... Zur Mutter aller Parties....*Badabadaba-Badabadaba*
sodeli .. bääck to the ruuuuz .. aso ech be am afang recht iritiert xi waege der location .. aber chum han ech mis plätzli gfunde .. händ mier bekannti gsichter grad mini kritischi gedanke gnoh danke sändy,simon,roby and girlfrind,christoph und natürlich min 11 melliandra and tribalis .. danke euch .. und ech muen säge im dunkle esch die location no ganz spacig ine cho .. trotzallem han ech mal müesse mech erhole vo dene mensche mängi .. esch ja wahnsinn xi wievell mensche guete sound lose lol .. nei seich aso .. ebe för mech esch es fascht zvell xi@mensche .. han leider super sound verpasst .. i mine auge sind zwar all djs und live actler genial xi .. da es vo afang bis z`end eifach geile minimalistische progi xi esch .. thx too soundmacher und co ..
ech han nome öpis schad gfunde .... die oldschool frinds händ sech nöd welle fotografiere lah haha ..
wo ech doch so nett gfröged han .. ob mer es gruppe föteli dörfe mache .. hetts nome gheisse .. hey nei spinnsch sicher nöd ..
danke cafu för dis "spinnsch" hehehe ..
ps:wiiiterso@Solano .. chund guet die neu cd
ech han nome öpis schad gfunde .... die oldschool frinds händ sech nöd welle fotografiere lah haha ..
wo ech doch so nett gfröged han .. ob mer es gruppe föteli dörfe mache .. hetts nome gheisse .. hey nei spinnsch sicher nöd ..
danke cafu för dis "spinnsch" hehehe ..
ps:wiiiterso@Solano .. chund guet die neu cd
Tanzen ist Ausdruck der Lebensfreude
- Melliandra
- Platin Member

Also mier hez au mega guet gfalle. Vorallem dMusig und Begägnig mit de Lozärner. A dere Stelle en mega liebe und dicke
Knuddel a alli wo am Morge/Mittag no um euses Büsli ume gstande sind. =o)
Zu de Party. Hihi isch also speziell gsie. =o) Aber das so viel Clubber ume gha hed, hani mi wieder biz wie früener gfühlt und
ich wett ja niemert beleidige, aber die Jungs und Mädels wüsset no wiemer Party macht und händ so Freud gha a de Musig und
das wieder mal händ chöne Verusse sie, dasi mi also scho chli han müesse fröge, brüchtis ächt au meh Clubbers a Wald-Goas?
Zu de Org. 1A würdi da mal säge. Es hed zwar mega mega MEGA viel Lüüd gha, aber es hed passt. Mit em Abfall isch halt immer so
en Sach, aber ich hans jetzt no im Rame gfunde.
Alles i allem Dank ich de Org. dass ich wieder mal durch und durch han döffe guete Sound lose und es isch also au möglich, dur
dNacht gmüedliche Progi und am Morge biz psychodelischere Sound la zlaufe.
dFüür-Künschdlet händ ihres beschte gäh, au wenn die schöne Deko-Fäde chli händ müesse liede. =o)
Wens also wieder heisst Sommertanz mit Progi-Sound bini sicher wieder debie. Viellicht chönt mer denn dAbsperrig chli durchsichtiger
mache damit mer sich nid so i gschränkt fühlt i de Sicht.
*poink*
Also eigentli chani mi bi allne Brichte wo da scho gmacht worde sind nume ahschlüsse. Jedesjahr isch es eifach wider ganz was spezielles in Eglisau. Werum? Hmmm das hani mi auscho paarmal gfroget und wie dMelliandra scho ahgsproche hed, heds eifach mite super Mönsche ztue wo det ahwesend gsi sind. Oder besser gseid, immer sind. Denn ich hans no nie andersch empfunde. Soo vill fröhlichi, zfridni Gsichter uf eim Huufe....eifach herrlich. Halt aumal än Ort wos nuchi Älters (nid 20gi) ume hed, paar Freaks umelaufid und aumal no äs Gsicht vomene Labyianer oder süsteme Clubber gseht. Die ganzi Mischig machts us und......natürli garnid zvergässe....dOrganisatore wo das überhaupt mögli machid und dä ganzi Schwung dribringid.
Dän zum Sound....mammamiaaa...garamia.......genau eso und nid andersch
amu nach mim Gschmack hehe. Martin & Liquid Soul hmmmm (nur scho Eu zuezluege bim uflegge hed spass gmacht). Und dän Ace Ventura.....haammmer. Nei würkli, also da isch äs Line up gsi womer sich als Progi Fan glaub nur chan wünsche
...und drum.....bis zum nöchste Johr
Dän zum Sound....mammamiaaa...garamia.......genau eso und nid andersch
...und drum.....bis zum nöchste Johr
auch von mir ein grosses merci - für mich wars die party des jahres. ein besonderes dankeschön an Götterbote.... 
ich fand die mischung an verschiedenen leutz echt witzig und unterhaltsam. die musik war fett - endlich durfte ich Solano live erleben, Ace Venture fand ich auch spanned und unsere liebe Artemis hat uns in den morgen getragen - einfach nur WUNDERSCHÖN. Martin und Earsugar und überhaupt einfach nur hammer

die lokation, obwohl ich anfangs auch etwas skeptisch war, hat mir gut gefallen. der
hat einfach gepasst und ich fands erfrischend.
beim nächsten mal bin ich sicher auch wieder dabei. freu mi etz scho!
liebi grüess a alli
Plus die sich nicht gerne fotografieren lässt
und immer noch auf
schwebt

ich fand die mischung an verschiedenen leutz echt witzig und unterhaltsam. die musik war fett - endlich durfte ich Solano live erleben, Ace Venture fand ich auch spanned und unsere liebe Artemis hat uns in den morgen getragen - einfach nur WUNDERSCHÖN. Martin und Earsugar und überhaupt einfach nur hammer

die lokation, obwohl ich anfangs auch etwas skeptisch war, hat mir gut gefallen. der
hat einfach gepasst und ich fands erfrischend.beim nächsten mal bin ich sicher auch wieder dabei. freu mi etz scho!
liebi grüess a alli
Plus die sich nicht gerne fotografieren lässt
und immer noch auf
schwebtPlus
da wir erst zur morgentlichen afterhour angekommen sind, hat uns die location und das besonders feine geschmäckli nicht grad besonders angemacht......
...na ja, wir mussten uns erst assimilieren und eintauchen........
der sound und die organisation war super, grosses kompliment an die chief- schlaflozzz mädels und alle, die geholfen haben.
ich habe viele "alte"
partyhasen von früher gesehen,....schenkte mir für ne kurze weile das magische gefühl aus den guten alten zeiten.
thanx.
der sound und die organisation war super, grosses kompliment an die chief- schlaflozzz mädels und alle, die geholfen haben.
ich habe viele "alte"
thanx.
live love
hallo liäbs partyvolk...
mir het party au sehr guät gfalle und do ich d location ja sowiso scho vode letschte party kennt und mich drum au chöne druff iistelle...dä sound isch durchgehen geil gsi und het mega passt. aja ha no es paar filmli gmacht vode live-acts also vom la baaz&kara-mähl vo earsugar und natürli au no es paar vom ace ventura viel spass bim luägä
http://youtube.com/watch?v=F1j71il-aLc
grüässli vode shiZahra
mir het party au sehr guät gfalle und do ich d location ja sowiso scho vode letschte party kennt und mich drum au chöne druff iistelle...dä sound isch durchgehen geil gsi und het mega passt. aja ha no es paar filmli gmacht vode live-acts also vom la baaz&kara-mähl vo earsugar und natürli au no es paar vom ace ventura viel spass bim luägä
http://youtube.com/watch?v=F1j71il-aLc
grüässli vode shiZahra
-
Capablanca
Vielen Dank für diese Hammer-Party, die für mich zu den Highlights des Jahres gehört.
Und danke an das Partyvolk: ihr wart unglaublich.
Musikalisch hat mir bis auf Kara Mähl & La Baaz's Liveact alles gefallen.
Sie sind zwar musikalisch sehr gut (das merkte man sofort), konnten aber
im Durchschnitt das psychedelische Niveau des übrigen Line-Ups nicht mal
annäherungsweise erreichen, daher fand ich sie etwas deplatziert
Besonders möchte ich Funky Dragon und das geniale Progi-Set von Braincel hervorheben
Braincel als DJ ist einfach ein Traum. Danke für das Cosma stück ....
das kam wie aus einer anderen Welt.
2 Anmerkungen noch:

Aber vielleicht ist für dich jeder ein Clubber, der nicht eine Goa-Kapuze trägt
Und danke an das Partyvolk: ihr wart unglaublich.
Musikalisch hat mir bis auf Kara Mähl & La Baaz's Liveact alles gefallen.
Sie sind zwar musikalisch sehr gut (das merkte man sofort), konnten aber
im Durchschnitt das psychedelische Niveau des übrigen Line-Ups nicht mal
annäherungsweise erreichen, daher fand ich sie etwas deplatziert
Besonders möchte ich Funky Dragon und das geniale Progi-Set von Braincel hervorheben
Braincel als DJ ist einfach ein Traum. Danke für das Cosma stück ....
das kam wie aus einer anderen Welt.
2 Anmerkungen noch:
Ich hab bis auf ein paar wenige in den Stoßzeiten keine Clubber gesehenMelliandra hat geschrieben:Aber das so viel Clubber ume gha hed, hani mi wieder biz wie früener gfühlt
Aber vielleicht ist für dich jeder ein Clubber, der nicht eine Goa-Kapuze trägt
Minimalistischer Progi ist für mich was anderes. Auf der Party lief überwiegend Psyprogi, Morningprogi oder einfach nur Progi, der für Goa-Party Verhältnisse üblich ist.ilenja hat geschrieben: .. da es vo afang bis z`end eifach geile minimalistische progi xi esch ..
- Melliandra
- Platin Member

Was en Clubber isch? Eine wo mit de Sunnebrülle und em Träger- T-shirt ufem Platz ume stolziert.Capablanca hat geschrieben:Ich hab bis auf ein paar wenige in den Stoßzeiten keine Clubber gesehenMelliandra hat geschrieben:Aber das so viel Clubber ume gha hed, hani mi wieder biz wie früener gfühlt
Aber vielleicht ist für dich jeder ein Clubber, der nicht eine Goa-Kapuze trägt..
Oder die Dame wo mit de Stögelischueh und de mini Röckli a wesend sind. En Clubber isch für mich
au eine wo kei Dechi mit nimmt und usser sZigiphäckli und em Portemonai nüd bi sich hed. Eine wo leider
keis Dösli a siem Gurt a gmacht hed um Zigistumme z'ammle (Oke das mached au vili Glöglifrösch nid) So
öber pfust warschiendlich au nid im Zält, sonder isch halt die ganz Party wach oder drüffnet mal is Auto.
Halt ebe so wie dich verhaltisch, wenn ine Club in Usgang gasch.
I de abgschwächte Form hetzt ja wohl viel vo dene gha. Ich sett das wüsse, bin schliesslich au lang so
underwägs gsie, bevor ich mich mit Zält, im Wald verloffe han. ;o)
*poink*
die psygoaner losed au kei kei minimalprogi gell
..
hauptsach du chasch immer wieder anderi zrecht wiese gell@Capablanca 
denn esch ja guet wenn du ja so gnau über musik bscheid weisch .. müend mier ja nöd drübert disskutiere ..was wo wenn gnau was för sound gloffe esch ..
denn esch ja guet wenn du ja so gnau über musik bscheid weisch .. müend mier ja nöd drübert disskutiere ..was wo wenn gnau was för sound gloffe esch ..
-
Conclusion
- Platin Member

hä? hab ich was verpasst? ich hörte eigentlich (ausser am samstagnachmittag) nur psytrance.... stück an stück.....zahra hat geschrieben:.. da es vo afang bis z`end eifach geile minimalistische progi xi esch ..
hä? wann denn? also ich hörte am morgen keinen unterschied zur ganzen nacht.bloodflower_of_psy hat geschrieben:und der dark psy am morge het mie wieder wach gmacht genau nach mim gschmack!!
naja, egal, wir hatten ja unseren spass!
war eine coole party!