Selber nähen

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Antworten
Sven

Selber nähen

Beitrag von Sven »

Hallo!

Während meines Bastelanfalles dieses Wochenende habe ich mich gefragt, ob ich wohl nicht selber z.B. so eine Fliessjacke mit Zipfelkapuze nähen könnte. Allerdings bräuchte ich dazu noch ein Schnittmuster.

Weis vielleicht jemand, wo es so was gibt?

Love & Light

Sven
Benutzeravatar
Titali
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 841
Registriert: Fr 29. Jun 2007, 11:25
Wohnort: Deep Somewhere...

Re: Selber nähen

Beitrag von Titali »

hoi sven

am eifachschte isches, wenn es jäckli hesch und schnittmuster när ahand
vo däm biespiel nachzeichnisch!
ich glaube nid, dass sones schnittmuster chasch kaufe.

mini schwöster macht das geng eso, sie isch dameschniderin!!!

naja, aber isch nid ganz eifacht!!!

viel spass...
The Drums don't Stop... Bild
blaues hufeisen
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 314
Registriert: So 25. Nov 2007, 20:22

Re: Selber nähen

Beitrag von blaues hufeisen »

ey sven, ich han mal vor laaanger ziit es chüssi gneiht - versuechs mitere Nähmaschine chunnt sicher besser als vo hand. schöscht würd i mal zerscht echli üebe, damit d'technik gliichmässig isch. woni am meischte schwierigkeite han, sind bi de chnöpf - die hebed genau 2-3 mal alegge, hihi
take your dress, burn it and come to me. let me be your skin, feel your dream come true, inside you
Benutzeravatar
Titali
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 841
Registriert: Fr 29. Jun 2007, 11:25
Wohnort: Deep Somewhere...

Re: Selber nähen

Beitrag von Titali »

ehm, also vo hand chasch das eh vergesse! :-k
The Drums don't Stop... Bild
Sven

Re: Selber nähen

Beitrag von Sven »

Also d Näimaschene hetti sozsäge jo scho organisiert. Han sogar schomol chli demet omeexperimentiert ond ben zom Schloss cho das ich das Grät so +/- en Greff kriege.

es happeret ebe no am Schnittmuschter. Ond es Jäggli poschte damet ichs nochher sälber nomol chan näie donkt mi chli merkwördig :-k
Velecht chani mer jo mol eis borge zom abchupfere.
Benutzeravatar
Amanita
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 688
Registriert: Di 5. Jun 2007, 00:12

Re: Selber nähen

Beitrag von Amanita »

Han i mir ebä au scho überleit, aber nie dra gwogt (isch aber no so es Projekt), i glaube eba au, dass grad Fasi zimli easy zum neihä wär.
Schnittmuschter abnäh isch sicher am sinnvollschtä, aber das muen mer ebä au chönnä..
Am beschtä wär denn natürlich grad no en Overlockmaschine.

Han zwar nöd viel gfundä, wo dir chönnt wiiterhälfä, aber viellicht interessiert die Site susch öpper, söll ziemlich guät sie und git au es Forum derzu.
http://www.natronundsoda.net/main.html
lg Amanita ૐ

Das Wirkliche ist ebenso zauberhaft, wie das Zauberhafte wirklich ist. (Ernst Jünger)

Bild
Bhabrâ
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 74
Registriert: Di 21. Nov 2006, 15:21
Wohnort: Paradies

Re: Selber nähen

Beitrag von Bhabrâ »

hmm... schnittmuster?
ich hani es zitli fascht alli kleider selber gnäht. hose nähi immer no selber wel i keni find i minre grössi mit schlag (bi chli chli grate) ;-)
ou be de hose hani no nie es schnittmuster gha. han eifach d mass vom bund vo anderne hose gno wo mir passend.
und Jägglis mit kapuze: d kaputze isch nit schwer zum mache voll easy aso chasch eifach es schnittmuster vo mne normale Jäggli näh. oder du hesch es alts Jäggli wo chasch als schnittmuster bruche.
vil spass!
Das GLÜCK kommt meist zu dieser Tür hinein, bei welcher man vergessen hat das mann sie offen gelassen hat.
--
Ein Paradisvogel landet nur auf einer Hand die nicht nach Ihm greift.
piraña

Re: Selber nähen

Beitrag von piraña »

und ich sueche e frau, wo chan näie 8-[

susch gsehts doch doof us, wenn mer bim tanze plötzlich d nöht fönd affo loh :lol: :oops:
Sven

Re: Selber nähen

Beitrag von Sven »

@ Amanita: Be minere Mum stod ebe sogar en overlock Maschine ond ich han mich sozsäge schomol för en Trainingskurs agmolde 8)

@Bhabrâ: Schlaghose wäred denn au mol sones Thema vo mer.

Merci uf jedefall för di schnelle Raktione. Falls ich sälber öppis fende sötti, füegi de Link do ii.

Love & Light
Benutzeravatar
Morgaine le Fay
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 145
Registriert: Do 22. Mär 2007, 13:36
Wohnort: Elfenwald - Broceliande
Kontaktdaten:

Re: Selber nähen

Beitrag von Morgaine le Fay »

wuuuahaha...wa gsehni de da....der Sven chunnt unger d' mcgaaiiiiifer....*chch* Willkommen im Klub!!=)
i choufe scho lang nüm goajäggli, höchschtens wenn mi eis würklech vom hocker hout.*hüstel* naja, chunnt ir letschti mee vor....*hüühüü* :lol:

Naja, aso, hät der Schnittmuschter am meter und loufband und trainingsband und was da no so am band louft. *gg*
Tja, aso wenn de wotsch, chani ja mau was übere Schicke, oder mi trifft sech doch mau no....mäud di eifach, if yuu want. =) Weisch ja, jiitz losi der wieder zue....*gg* /color :-D :-D

Knuddelfelixx°°°*schwuupsdiiwuupsundrämbäbäbäbmmmm*~~
A dhaoine Sidhe,
A Tuatha Dé Danann,
Beannachtai Dé Danann oraibh aqus orainn.


O ihr menschen der Sidhe,
O du Stamm der Göttin Danu,
Der Segen der Göttin Danu ruhe auf euch und auf uns.
ninasch

Re: Selber nähen

Beitrag von ninasch »

http://www.stoff-junkie.de
http://www.natronundsoda.net/klamotten/index.html

viel Spass beim suchen...
beim ersten Link wirst du sicher fündig oder Du kannst dir zumiondest das basiswissen holen..

Lg ninasch
Sven

Re: Selber nähen

Beitrag von Sven »

Merci /happy
ninasch

Re: Selber nähen

Beitrag von ninasch »

gern gscheh..und wennd susch na hilf bim nähe bruuchsch..eifach fröge
Antworten