Kein Bock....

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
FTisch
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 310
Registriert: Do 13. Sep 2012, 21:30
Wohnort: zur Zeit die Erde

Re: Kein Bock....

Beitrag von FTisch »

Nichtlustig hat geschrieben: Do 30. Apr 2020, 01:17 hehe was sech alles so tue chan innerhalb vo 13 jahr...

dete bini 19i gsi(als wuchenendbefürworter unterwegs), bi id kanti gange und ha no kän peil gha, dassmi no ca. sibe psychiufenthält erwartet, bisi tschegge, dassi eigentli gar kä schizophrenie han - wasi zwar gha han, aso s ganze programm mit stimme, paranoia und so, luut icd 10 - sondern nur es luuts unterbewusstsii, wo mer hät welle säge, dassi mal chli gnauer uf mini lebesgschicht und beziehige sött luege und wider s stüür i mim bewusstsii übernäh...you create your own reality

wani au glernt han isch, dassi zwar chan hilf aneh unds au immer lüüt rundume gha hät - mängisch bewusst, mängisch unbewusst, mängisch offesichtlech, mängisch versteckt - wo händ welle helfe, dassme de letscht schritt zunere gwüsse form vo innerem glück, innerem fride oder innerer freiheit aber selber muen mache...

mittlerwiile weissi au, wie befreiend dasses isch, wänn mer e ethisch usgrichteti scheissegalität(chönnti etz da länger erkläre, hoffe aber dassmes nöd falsch verstaht) lebt und sogar em tod mitere gwüsse selbstironie begegnet...

stell der vor, de tod begegnet der, hät angscht vor dir und du erklärsch em langsam, dass du nur d selbschtironie representiersch und er eigentli scho vor jahre am ernscht begegnet isch und en eifach killt hät...

jedefalls, nachdemi no churz de tüüfel gsi bin und mer vorgschtellt han ine ewigi höll zcho hani irgendwie müsse mini philosophie vom lebe überdenke und es ziitli lang medis neh, bisi depressiv und alkoholiker worde bin...

ok, tönt etz grad recht scheisse, aber s geile chunnt zum schluss...

hüt bini so scheisse froh hami nöd umbracht...

s lebe isch geil und wäns das nöd isch bestaht immer d möglechkeit, dasses das werde chan...

ziit heilt wunde, definitiv...

bitzli geduld und en philosophische weg vo de vergebig dezue...

selbschtmitleid sii lah, druf luege wamer hät und nöd wamer nöd hät...

und geeeeeduuuuldd....

gaht nöd vo hüt uf morn...

und immer sich bewusst sii, dasses immer mindeschtens ein mensch git, wo eim gern hät...

und da wär de worstcase...

warschinlecher sind meh...

und susch chame ja immer no sich selber gern ha...

und dur das au die andere...

was dänn die andere gspüred...

und eim dänn au gern händ...
Da sprichst du zu grossen Teilen mir aus der Seele! So mal prinzipiell ganz nüchtern betrachtet, ist das Leben geil. Nicht immer leicht und ich weiss wo von ich rede. Ich habe überlebt, im letzten Moment und alle Überlebende wissen was ich meine und wer Hilfe braucht nach der ganzen Scheisse, findet mich!
Antworten