Originelle Mysticalforum Usernamen :-)

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
LittleMissGinger

Originelle Mysticalforum Usernamen :-)

Beitrag von LittleMissGinger »

No doubt, dear forumfriends: Ich bin eine fleissige Mysticalforum-Surferin, weil's hier Spass und Freude macht.

Mir gefällt, u.v.a., gute Musik, aber auch die Fantasieeee hat es mir sehr angetan. Wenn der manchmal schnöde Alltags-(trott/schrott) versucht, mich zu übermannen/frauen, kommen mir oft lustige Gedanken in den Sinn.

So zum Beispiel unsere Benutzernamen und deren Bedeutung. Sagen diese überhaupt etwas aus? Wahrscheinlich schon. Ich z.B. nenne mich Ginger = Ingwer, weil ich diese/s Pflanze/Gewürz unendlich liebe, gerne rieche und esse (!) . Dies reicht von Ginger-Cookies (Guetsli) bis zu asiatischen und v.a. Gerichten, welche diese auf sehr eigene Art schmeckende +"einfahrende" Pflanze beinhalten. Kenner und Gourmets wissen, wovon ich rede.

Die Ingwerwurzel ist unscheinbar im Boden vergraben und ist die stille "Mutter" einer stattlichen Blume aus dem Hause der Daliengewächse. Holt man sie an's Tageslicht und geniesst diese "ulkige" Knolle, verblüfft sie Manchen mit ihrem ungewöhnlich pfeffrig-aromatischen Geschmack und ihrer verborgenen und erst später auftretenden Schärfe.

Die Einen hassen sie, Andere mögen sie und kriegen nie genug von ihr (von der Pflanze natürlich) *lach*. Aber von solchen Gewächsen gibts ja bekanntlich noch andere Sorten, hehe ... .

Ich finde das Username-Potpourri hier im Forum genial und einfallsreich. Wenige Beispiele davon:

- Glühwurm / analog-shocker / Fallen Angel / fingerhut / Flying Fish / Melliandra / tinu the psyschlumpf / Unix / stregone / shaktielfe / auge-gottes / Nachtaktiv / tashi und noch tausend mehr.

Erzählt doch mal eure Entstehungsgeschichte. Wäre interessant und amüsant!

:-D

Wünsche allen schöne, musikalische Ostertage sowie viel Partypower. Wird fetzen! Ahouga.
:dj :dj :dj

:ctf2:
Zuletzt geändert von LittleMissGinger am Mo 9. Apr 2007, 14:09, insgesamt 1-mal geändert.
altered
Platin Member
Platin Member
Beitrag von altered »

altered kommt von: altered consciousness = erweitertes bewusstsein
Dieser Beitrag ist an jene gerichtet die Wissenschaft von Satire zu unterscheiden wissen.

http://www.myspace.com/miniskirtetranger
http://www.myspace.com/schngeist

:-)
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

aso ich han mich eigentlich gar nie unbedingt so welle nenne. ich han mich damals uf goa.ch zersch oft und dann immer so gnennt... dann händmi einigi under kollegoli im internet kennt und deswege hani dann de name biiphalte.

eigentlich hanis en zimli blöde name gfunde....

aber mittlerwiile gfalltemer und ich will wiiter de kolleg-oli sii...

ich heisse so, well ich versueche kolleg mit möglichscht vielem zsii; mit em wald, mit de mensche, mitem esse, mit de musig, mit de wiese, uvm....
so wie de name isch, so bin au ich, und zwar: eifach, einzigartig und ohni übertriebes fachlatein. ich sägs immer so:

während de mensch oft d'tendenz hät, obe i de sterne und wiit entfernt im universum nach antworte zsueche, versuech ich sie da grad nebe mir zfinde - mit dere erfahrig bini bis jezt immer guet gfahre... oft isch dlösig nöd kompliziert und meega wiit weg, meistens sitzt sie gmüetlich nebed eus.. druf wartend bis mir ihre s'agebot vo kollegialität, also fründschaft mached.... vieli lösige und gueti gfühl händ de grundsatz vo de kollegialität, de grundsatz, dass sich 2 individue nöd prinzipiell bekämpfed und eifach anderer meinig sind, wells ego suscht in konflikt grated, sondern grundsätzlich devo usgönd, dass eigentlich beidi sgliiche wänd: möglichscht viel gueti gfühl, geborgeheit, kollegialität usw...

zudem hats no en musikalische zämehang; aso als musiker heissi ja au soo. und oft werded musiker als was bessers agluegt (aso ich zum glück nöd), verherrlicht... viel musig entstaht us geltegssucht.... das willi nöd, ich will das klar isch, ich bi de oli und eifach en kolleg....
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Melliandra »

Hej Ginger :mrgreen:

Das isch ja mal en kuuli Idee, erkläre werum dass mer uf sien Nick cho isch! *jubel*

Also, da du mich nätterwies erwähnt hesch, :-D erklär ich au vowo mien Name chund:

MELLIANDRA isch en Roman Figur, resp. de Titel vom erschte Band
vo dem drüü-Teiler. Seehhhr z'empfäle. :wink:

Buchausschnitt:
---------------------------------------------------------------------------------------------------
In der riesigen Burg Harvell, in der König Lesketh auf dem Sterbebett
liegt, verknüpfen sich die Schicksale dreier völlig ungleicher Charaktere:
In den königlichen Gemächern rebelliert die junge Prinzessin Melliandra
gegen ihre Zwangsvermählung mit dem zwielichtigen Prinz Kylock. Und in
den Küchen entdeckt der Bäckerjunge Jack plötzlich seine magischen,
noch unkontrollierten Fähigkeiten. Zusammen fliehen die beiden aus der
Burg, verfolgt von einem machtgierigen Zauberer. Gleichzeitig bricht ein
junger Ritter auf, die legendäre Insel Larn zu suchen, um hinter ein
uraltes Geheimnis zu kommen, das auch Jack und Melliandra betrifft ...
--------------------------------------------------------------------------------------------------
*poink*
battlefairy
Platin Member
Platin Member

Beitrag von battlefairy »

Hey mini Süessi

Das hani ja gar ned gwüsst! Guet, ich han ja au nie gfragt, hihi :-D
Aber das tönt ja cool, nimmt mi grad wunder!

*knuddelmuddel* und CU sehr soon *freu*
*singhüpftrallalaa*
( (( {-_{-_-}_-} )) )
Platin Member
Platin Member

Beitrag von ( (( {-_{-_-}_-} )) ) »

selbsterklärend :lol: muss nur genau hinschauen ... grins
Zauberhäxli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Zauberhäxli »

So ä spezielli Bedütig hät min Name nöd. Ich bin us Zuefall druf cho.

Anere Party vor ca. gli föif Jahr bin i mal meega agspaced am tanze gsi und han grad uf Fröid gha. Dänn isch en Kolleg zu mir cho und hät gseit, dass ich so tanz als wär i grad am zaubere, dann han i druf gantwortet; ja weisch ich bin ebe äs Zauberhäxli. Das isch ihm det blibe und plötzlich händ mich äs paar Kollegä nur no Zauberhäxli gnennt.

Au scho uf goa.ch wo i mängisch öpis gschribe gha han, han ich immer unter Zauberhäxli gschribe. Deswege han i dä Name au im mysticalforum bibhalte.

Dä Name isch für mich ä Erinnerig ane wunderschöni und berührendi Party.
schanti-schanti
Silver Member
Silver Member

hm

Beitrag von schanti-schanti »

schanti- schanti
das isch hindu und bedütet irgendwia sowas wia pacific würdi etz säga?jo i weiss bündneri halt, aber so nimms ruigh.
Und dass passt eba scho no zu miar, han zwar in India lang brucht bis i wirklich verstanda han was das heisst schmuntzel ....langi leitig amigs
naja dafür sympatisch!!!kopf hoch 8-[
kaidun
artist
artist
Beitrag von kaidun »

Kaidun esch en meteorit wo uf russland gheit esch... #-o
aber um das eschs mer ned gange..
ke ahnig, hedmer eifach gfalle.

Interessant esch ehner d zämesettzig vo dem teil.
Kaidun

aus Wikipedia, der freien Enzyklopädie

Der Meteorit Kaidun fiel am 30. Dezember 1980 bei einer sowjetischen Militärbasis in Südjemen. Es wurden von diesem Meteoriten insgesamt 841,5 g Material geborgen.

Kaidun ist einzigartig in der großen Vielfalt seiner mineralogischen Zusammensetzung. Die Matrix von Kaidun entspricht der von CR2-Chondriten. Es finden sich aber auch viele Einschlüsse von Material, das anderen Meteoritenklassen, beispielsweise anderen kohligen Meteoritenklassen oder von Enstatit-Chondriten, entspricht. Auch zwei Einschlüsse, welche reich an Alkalielementen sind, wurden gefunden, welche in Meteoriten sonst sehr selten sind und ursprünglich von einem differenzierten Himmelskörper mit eisenreichem Kern und silikatischem Mantel stammen müssen. Aufgrund dieser außergewöhnlichen Varietät in der Zusammensetzung wurden die Monde des Mars, speziell Phobos, als Ursprungskörper dieses Meteoriten vorgeschlagen. Die alkalireichen Einschlüsse würden nach dieser Theorie letztlich vom Mars stammen und wären bei einem Asteroideneinschlag auf Phobos verfrachtet worden.

In diesem Meteoriten wurden auch einige Minerale gefunden, welche vorher nicht in der Natur beobachtet wurden, wie etwa FeTiP (Florenskyit).
Zauberhäxli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Zauberhäxli »

Han bi mim Post no öpis vergässe: Zauberhäxe sind ganz liebe Wesä wo dä Lüt nur gern wöted äs lächle is Gsicht zaubere. Aber so en touch Lusmeitli isch ebä au no drin, darum ebä s`häxli wo mängisch au ä Rolle spielt.
chef_wouf
Silver Member
Silver Member

Beitrag von chef_wouf »

i bi mit mim exfründ,mau amänä wundrschönä summertag am wundrschönä thunersee, chli am chillä u so gsi.u när si mir irgändwiä druf ko weläs tiär mir am liäbstä möchtä si. u ha haut alphawouf chefwouf gseit.u das isch när wärändr beziähig o mi namä gsi.u da i dä namä no süsch äs paarnä ortä ha, hani dänkt de kani mi doch mit däm gad amäudä;)
*glühwurm*
Silver Member
Silver Member

Beitrag von *glühwurm* »

*grins* esch würkli no interessant.
be uf glühwurm cho wels es tolls fiechli esch!
userdäm esches net bewundernswärt, wenn ir nacht ufmene waldwäg entlang laufsch und de
glimmeret da was chli und zierlich, grüen/gälb z.b. amene pflänzli O:) (es natürlechs phänomen)
... gnieset serigi augeblecke :-D
Bild
biogurke

Beitrag von biogurke »

biogurke, weil ich ursprünglich gärtner bin, selbstversorger mit gemüse und weil ich ein jungchen bin (EDIT: es geht ums prinzip, nicht die dimensionen, wurde darauf angesprochen, deswegen). 8-[

gruz bio
Zuletzt geändert von biogurke am Di 1. Jul 2008, 07:38, insgesamt 2-mal geändert.
"...and on the seventh day Shiva created Hasheesh!"

Aiemdeg Rassman
( (( {-_{-_-}_-} )) )
Platin Member
Platin Member

Beitrag von ( (( {-_{-_-}_-} )) ) »

wegen der anatomie
:lol: :lol: :lol: mich verhauts gleich... ist die anatomie denn irgendwie zweckmässig? :n3
Morgaine le Fay
Silver Member
Silver Member
Beitrag von Morgaine le Fay »

das sich würklech e bäumigi idee!! =D>

auso...

Morgaine le Fay isch e hoheprieschterin uf der Insle Avalon gsi...
vilich seit öich "Artus und die Tafelrunde" öppis. dMorgaine isch sini schwöschter gsi. Sie isch die gsi, wo mitem Merlin het zland im lot bhaute. sie het für dnatur gsorgt und het rituau und anderes ghaute...si het kämpft um dfreiheit vo ängland und irland...

sie het magischi chräft gha, weme däm so wott säge....sie isch dbehüeterin vom druidetum gsi, i dere ziit.

i ha dä name usgsuecht, wüu ig mi dere frou verbunde füele...

Gruess Morgaine le Fay
A dhaoine Sidhe,
A Tuatha Dé Danann,
Beannachtai Dé Danann oraibh aqus orainn.

O ihr menschen der Sidhe,
O du Stamm der Göttin Danu,
Der Segen der Göttin Danu ruhe auf euch und auf uns.
Antworten