Brazil strip party...

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Benutzeravatar
gionaTI
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 428
Registriert: Di 11. Jul 2006, 07:37
Wohnort: Ticino

Brazil strip party...

Beitrag von gionaTI »

It never happens in Switzerland....

Goa party in Brazil

p.s: YOU MUST BE AT LEAST 18 YEARS OLD
sMangiaDa faMiliaA

"Arriba! Arriba! Ándale! Ándale!"
__________________________________

_:: Rolling Bassline Addicted ::_
PotHead
Beiträge: 30
Registriert: Di 5. Dez 2006, 10:21
Wohnort: Amriswil

Beitrag von PotHead »

hihi ^^
doch aber sisch en ma gsi, de isch mit schwanz ide hand ufem dancefloor umegrennt aber need sehr lang den hetmeren exekutiert fu de party...
aber wens mal e frau gäbt, wür ich mich defür isetzte das si blibe dörft;)
()____)____________))))~~
Benutzeravatar
Axon
artist
artist
Beiträge: 237
Registriert: So 2. Nov 2003, 15:39

Beitrag von Axon »

lol..also öp das soo erotisch esch.... en fou druffni gseh nackt umetorkle...weiss ned;)... so en lustmolch beni ned...und vo dem här findis ou ned wörklech spektakulär oder mega speziell.... so wie das dört usgeht schnallt die doch gar ned wörklech was abgoht hehe.....
Time you enjoy wasting, was not wasted.
John Lennon
http://soundcloud.com/axon_human
Joss
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 441
Registriert: Di 16. Mai 2006, 17:12
Wohnort: Berikon-Widen
Kontaktdaten:

Beitrag von Joss »

supper muen scho säge :roll:
http://www.schutz-vor-waffengewalt.chBild
Benutzeravatar
Catweazle
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 510
Registriert: So 30. Jul 2006, 09:46
Wohnort: Zürich / Basel
Kontaktdaten:

Beitrag von Catweazle »

So öpis ähnlichs han ich a de Zoom 2004 gseh. Nur isch das en Typ gsi wo sich vor allne lüüt eis vo de Palme gwädlet het :shock:

Naja de tollsti ablick isch das nit grad, aber no viel schlimmer isch es für die Person sälber.
Ogetron
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 217
Registriert: Fr 25. Aug 2006, 20:57
Wohnort: Tsüri

Beitrag von Ogetron »

Naja viel meh als wie wenn eini im Bikini ume lauft gsesch det jetz au wieder nöd. Gsehsch au i de Badi..
Blöd wirds erscht wenn sie mit me chläbrige Mull im Gstrüpp ufwacht!
Benutzeravatar
müstik
administrator
administrator
Beiträge: 2568
Registriert: Do 16. Okt 2003, 21:53

Beitrag von müstik »

ahahaha .... i mues unbedingt mol nach braziiiil *LOOOOL* :oops: :roll: :lol:
Bild

facebook: Mystica Fanseite
facebook: Akustik Fanseite
facebook: Müstik Fanseite
PotHead
Beiträge: 30
Registriert: Di 5. Dez 2006, 10:21
Wohnort: Amriswil

Beitrag von PotHead »

@müstik, i chum gad mit!!^^
()____)____________))))~~
Joss
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 441
Registriert: Di 16. Mai 2006, 17:12
Wohnort: Berikon-Widen
Kontaktdaten:

Beitrag von Joss »

Ogetron hat geschrieben:Naja viel meh als wie wenn eini im Bikini ume lauft gsesch det jetz au wieder nöd. Gsehsch au i de Badi..
Blöd wirds erscht wenn sie mit me chläbrige Mull im Gstrüpp ufwacht!
guet abegschpillt!!! =D> =D>

also wet denn die mal ide badi gseh^^ die wür sicher uf de 5 meter ue torkle und en fette ränzler büte!! :lol: :lol:

ebe demit meini dass die wo ide badi halb nackt umelaufen nüechtern sind und sich ned irgenwie in mittelpunkt müend dränge (absichtlich oder au ned) indemm dases irgendwo uechlättered! :roll:
http://www.schutz-vor-waffengewalt.chBild
Lyra
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 52
Registriert: Do 29. Sep 2005, 09:24
Wohnort: Bern und Aargau

Beitrag von Lyra »

Esch jo eigentli scho tragisch, aber ech han do scho vell schlemmers gseh!
Am Sonica esch zum Bispel die ganz Zit en blau agmolte nacke Dröffel umegloffe, aber er hed alli zum lache brocht...wenigstens öppis, en schöne eschs nämli ned gsi :-)
Oder einisch anere Afterparty in Züri hed sech ergend sone Trottel nackt uszoge ond denn met emene Fürzüg chli a sech umebrötlet! Das esch ächt meeegaaa grusig gsi, und au no mega gföhrlich!
Aber was erwartid ehr, emmer meh Droge frässe, denn esch klar dass es emmer weder zu detige Zwüschefäll chunt. Müend euich mol vorstelle wie sech jetzt die Chica fühlt... also ech benide sie voll ned :-)
Idealismus ist die Gabe, Menschen so zu sehen wie sie sein könnten, wenn sie nicht so wären wie sie sind!
Benutzeravatar
@fire
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 344
Registriert: Mi 18. Mai 2005, 09:14
Wohnort: Atizapan de Zaragoza

Beitrag von @fire »

Joss hat geschrieben:
Ogetron hat geschrieben:Naja viel meh als wie wenn eini im Bikini ume lauft gsesch det jetz au wieder nöd. Gsehsch au i de Badi..
Blöd wirds erscht wenn sie mit me chläbrige Mull im Gstrüpp ufwacht!
guet abegschpillt!!! =D> =D>

also wet denn die mal ide badi gseh^^ die wür sicher uf de 5 meter ue torkle und en fette ränzler büte!! :lol: :lol:

ebe demit meini dass die wo ide badi halb nackt umelaufen nüechtern sind und sich ned irgenwie in mittelpunkt müend dränge (absichtlich oder au ned) indemm dases irgendwo uechlättered! :roll:
Wer sagt denn, dass sie sich in den Mittelpunkt draengt? Warum sollte niemand sich entblaettern wie wir geboren wurden? Was ist falsch daran, vorallem, in dieser ach so "offenen Szene"? Wenns dir nicht passt, schau nicht hin,..........aber es ist natuerlich und liegt in der Freiheit eines jeden Individuums sich so zu zeigen, wie er/sie es verantworten kann. Auf dem Video ist ersichtlich, dass dieses Maedchen (oder Mann) einen ziemlich verwirrten Eindruck macht. Und anstatt dieser Person zu helfen, gucken alle nur ziemlich bloed oben drein und verurteilen dieses Verhalten und du gehoerst auch zu dieser Sorte, vermutlich bist du auch einer, der einen hilflosen eher verurteilt anstatt zu helfen.

@fire
Benutzeravatar
altered
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 558
Registriert: Di 1. Jun 2004, 11:31
Wohnort: room 31
Kontaktdaten:

Beitrag von altered »

hehe, ig finds lustig wie hützutags mit nacktheit umgange wird, sogar vo de sogenannte hippie nachfolger (de goaner). sowit eg mich mag entsinne sind jo d hippies am woodstock zB zu tausende nackt im schlamm umeghüpft. und höt esch das so es mega spektakel/skandal wen sich mol eini us droffheit uszieht, das me das grad muss unfeh und im internet verbreite. truurig findi das, macht mer grad luscht mi nackt uszieh a der nächschte partie und zwar us protest geg die übertribeni verchlemmtheit (nid eppe wil eg das geil finde oder so). im grundgnoh empfinde ich der mensch jo scho schöner mit chleider als nackt (der chönd das jo fetischismus nenne) aber wenn der chleiderzwang durch scham begründet wird (statt durch funktionelli oder ästhetischi grönd) findi das krank und überwindenswert.
Dieser Beitrag ist an jene gerichtet die Wissenschaft von Satire zu unterscheiden wissen.

http://www.myspace.com/miniskirtetranger
http://www.myspace.com/schngeist

:-)
Benutzeravatar
@fire
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 344
Registriert: Mi 18. Mai 2005, 09:14
Wohnort: Atizapan de Zaragoza

Beitrag von @fire »

altered hat geschrieben:hehe, ig finds lustig wie hützutags mit nacktheit umgange wird, sogar vo de sogenannte hippie nachfolger (de goaner). sowit eg mich mag entsinne sind jo d hippies am woodstock zB zu tausende nackt im schlamm umeghüpft. und höt esch das so es mega spektakel/skandal wen sich mol eini us droffheit uszieht, das me das grad muss unfeh und im internet verbreite. truurig findi das, macht mer grad luscht mi nackt uszieh a der nächschte partie und zwar us protest geg die übertribeni verchlemmtheit (nid eppe wil eg das geil finde oder so). im grundgnoh empfinde ich der mensch jo scho schöner mit chleider als nackt (der chönd das jo fetischismus nenne) aber wenn der chleiderzwang durch scham begründet wird (statt durch funktionelli oder ästhetischi grönd) findi das krank und überwindenswert.
Eben..............
Benutzeravatar
sunshaker
dj
dj
Beiträge: 516
Registriert: Mo 7. Feb 2005, 08:10

Beitrag von sunshaker »

danke altered und @fire

für mich schaut dieses girl ziemlich verwirrt aus. ähnlich wie eine kollegin von mir, die sich auf lsd auch nackt auszog. ich hatte dann das "vergnügen" sie danach zu tripsitten. sie begründete ihr tun mit dem gefühl, dass kleider den weg zur ursprünglichen energie versperrten. war nicht sehr lustig jedoch sehr intensiv und auch sehr spannend.

also liebe leutz bitte nicht einfach urteilen! und schon gar nicht lachen über solches tun! für die betroffenen ists nicht einfach!

gruess
the middel of a paradox is my favorite place
Benutzeravatar
Zauberhäxli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 508
Registriert: Fr 22. Sep 2006, 08:49
Wohnort: Land of Fantasy

Beitrag von Zauberhäxli »

Also schlimm finds is au nöd. Muess aber säge, dass ich nöd grad unbedingt Luscht druf han Lüt nackt zgseh a Partys.

Letschte September sind bin ere Party zwei Manne und ei Frau voll nackt am tanze gsi, die händ aber nöd verwirrt usgseh. So nackti Lüt wo voll am tanze sind gseht mer au nöd all Tag.
Antworten