Der Ewige Thraed: Goa Partys und Drogen

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Joss
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 441
Registriert: Di 16. Mai 2006, 17:12
Wohnort: Berikon-Widen
Kontaktdaten:

Der Ewige Thraed: Goa Partys und Drogen

Beitrag von Joss »

also ich muss wieder mal was loswerden! Ich war am Samschtag an der Schneefee party und es hat mich wieder einmal schockiert was für menschen man treffen kann ich will jetzt keine Namen nennen denn Diese Personen lesen dies sicher und ich hoffe ich bekomme eine Antwort!

als ich angekommen bin war ich noch recht müde weil ich nur 2 Stunden vorher gepennt habe!also beschloss ich mich gemütlich neben ein Feuer zu setzten und ein bisschen mit Leuten. Doch reden konnte ich vergessen ich konnte mir anhöhren wie einner, ich nannte ihn obermakker, weil er immer einen herablassende spruch parat hatte wenn jemand was in die Runde gesagt hatte diese Person hatte schohn jede menge tröpchen und speed, weis ja nicht o das eine gute mischung ist? Er musste immer im Mittelpunkt stehen und mir kam es so vor als ob ihn alle anhimmelten! Auf einmal kam eine riese Gruppe zu dieser Person hin und die wollten tröpfchen kaufen, was auch machten. nach zirka 10 minuten des schweigens frage der Verkäufer in die Runde ob er jetzt den Anderen die Tröpfchen überhaupt gegeben habe und meinte nur "naja wenigstens habe ich das geld,hihi" und genau das hatt in mie ein gefühl entwicklen lassen dass ich noch nie an einer Party fühlte und zwar nur noch agressivität! ab dann merkte ich langsam dasss alle 30 minuten wieder eine Line in der Runde umging also gezählt habe ich 12!

Jetzt zum eigentlichen! ich denke schohn dasss es noch die menshcen gibt die ihren Konsum noch im griff haben an einer party! ich selber konsumiere nur Alkohol doch lansam auch nicht mer viel an dieser party warens nur 1 liter!und ich schwankte ncht oder fühlte mich betrunken! doch die frage die ich mir schtelle, ist es überhaupt noch möglich eine Party ohne drogen zu feiern? denn ich denke , obwohl ich keine ahnung von Drogen habe, sollte doch der flash eine spezielle spirituelle erfahrung sein!und braucht es dazu wirklich diverse mengen von drogen und ein für mich nicht normales mass? Finde es ehrlich gesagt traurig und ich werde in zukunft lange keine Party besuchen gehen denn ich fühlte mich an dieser party ehrlichgesagt alleine und ich ging immer an partys um bekanntschaften zu schliesse und mit leuten zu feiern und jetzt habe ich halt mal das gegenteil gsehen, menshcen die in ihrem Rausch sich selbts versuchten auf ein Leve des unereichbahren hinaufzuspielen au die Kosten anderen Menschen und das finde ich ein sehr sehr asoziales Verhaten.

Ich hoffe mein Bericht fasst bei ein paar menschen noch verständniss auf! ich will hier jetzt nicht der anti drogen held spielen überhaupt nicht, ich akzeptiere jeden mensch so wie er ist doch in den nur 3 jahren in denhenen ich ich an partys gehe kam es mir erst letzes wochenende so krass vor!

und das argument alkohol ist auch eine Droge kenne ich bereits!! und das binn ich mir auch im klaren denn ich habe meinen konsum im griff weis nicht wenn es mich zum letzten mal wirklich weggetischt hatt und ich n icht mer wusste was ich getan habe!!

gruss Dave
http://www.schutz-vor-waffengewalt.chBild
Benutzeravatar
Waldgeischtli
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 155
Registriert: Mo 24. Jul 2006, 08:53
Wohnort: Baden

Beitrag von Waldgeischtli »

was ich da dezue cha säge esch, dass mer eifach uffallt dass immer meh jüngeri scho uhuere däne send...ben au ned grad die ältischt aber findes sehr schlimm dass me mit 16, 17 scho soooo druffe esch wienis bi einige a dere party gseh han! :shock:

weni sälber a party konsumiere, so wie das weekend, fallt mer ned gross uf wievell druffe send..anderersiits weni nüchtern bliibe wie z.b.in affoltere a.a. gseht me erscht rächt dass praktisch alli ergendwas konsumiert händ und ja...scho ned grad beruhigend!!! :roll:
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Beitrag von Kollegoli »

hmmm..... :-k sendlose thema.....

aso ich kenn das natürli au, was du beschriibsch. wenn eifach nur drüffels um dich umehäsch, wos dermasse übertriebed, dasses nümm luschtig isch. dann isch dstimmig immer irgendwie eifach KAPUTT; das schlaht mega uf die eigeni stimmig. min kolleg wür jetz säge, be dir isch a dere party de samichlaus gstorbe.



ist es überhaupt noch möglich eine Party ohne drogen zu feiern?
ja isches. ich bin au a dere party gsi, eifach erscht am morge. und ich muss säge, vo öpe dene 50 lüüt, oder wieviel das gsii sind, han ich öpe 5 würkli druffi gseh. ich finde dasses ide nacht generell schlimmer isch diesbezüglich. ich empfiehle dir, mal am morge erscht zgah, dann gsehsch schnell, dass viel hät, wo nüechtern sind oder halt so wie du ein zwei bier/ en joint trunke/graucht händ. so fuzzdruffni falled eifach mega uuf und händ meh ifluss uf dstimmig als en normale nüechterne. schnell chunnts so ine, als wäred alli druf, au wenn 3/4 vo de lüüt gar nöd druf sind.

was ich mega schad finde:

wieso getroud sich fasch niemert ohni bier, zigi oder joint i de hand ztanze? be einige gsehn ich, dasses das würkli us gnuss mached, aso sbier trinke etc. Aber be de meischte, gsehn ich eifach e meeeega unsicherheit. ich gseh dass viel lüüt nur zigis rauched bzw. immer es bier i de hand händ, wells suscht nöd wüssed wie dastah, wo ane mit de händ. wieso isch das soo? was chanmer degege mache? es chas doch nöd sii, dass sich so viel schämed vor enand? so mümer doch echt nöd sii? chli fuego wenni bitte dörf!!!

das verhalte chunnt au in bezug uf anderi droge vor ---> ebe zum biispiel isch doch das ahimmle vo dealer bzw. sufspiele vo gwüssne dealer au uf das zruggzfüere?

irgendwie bruuched dmensche da eifach meh muet, offeheit und temprament! cha mer das igendwie fördere? vorschläg?
Joss
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 441
Registriert: Di 16. Mai 2006, 17:12
Wohnort: Berikon-Widen
Kontaktdaten:

Beitrag von Joss »

@ Olli!
merci für dini antwort!het anders erwartet!

Zu dim Punkt mit em bier,zigi oder Joint: So han ich das na gar nie agluegt und hanmer sälber grad gedanke gmacht wiso ich bim shake eis rauche oder es bier trinke (Kiffe tueni ja nöd) und ich muen zerscht mal säge dasses mir eigentlich scheissegal isch wer mir zueluegt wenn ich tanze findes eifacht schad dasses lüüt git wo mir denne sgfühl vom beobachtet sie gend! aber das intressiert mi ehrlichgseit gar ned! wenni ehrlich bin bini was das betrifft en huere egoischt wenn ich shake intressiered mich anderi eigentlich gar ned , o.k. isch vilicht au falsch gseit!klar nimis wahr und ich lache au am einte oder andere mensch zue wenni gseh dasses ihm/ihre öppe glich gfallt wie mir! und wenn ich eis rauche oder eis trinke denn nur us dem grund wili luscht han und ich shake meischtens au ned gad dete wo die meiscte shaked ich laufe au gern mal elei in Wald ie und gnüsse de sound vo wiiter weg vorallem letsc samschti ade schneefee het das guet ta chi weg vo dem womi würklich gnervt het!

Also Oli chani uf dini frag isch mini antwort nei mer chan nüt mache was mich jetzt betrifft wenns wücki lüüt git wo währed em shake eis racuhed oder trinked nur wills ned wüsse was suscht mit de händ und ärm azfange findi das chi sorry weni das säge erbärmlich weis isch chi hert gseit! ebe wie gseit ich rauche/trinke bim shake wills mer denach isch und ned willi ned weis was aschtelle!!
http://www.schutz-vor-waffengewalt.chBild
Benutzeravatar
Catweazle
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 510
Registriert: So 30. Jul 2006, 09:46
Wohnort: Zürich / Basel
Kontaktdaten:

Beitrag von Catweazle »

Mir isch au mal so öpis ähnlichs passiert. Ich bin anere Party gsi isch jetzt sicher au scho 3-4 mönet här. Ich ha mir vorgno en Drogefreie Party zmache, das heisst au kei Bier und Joint, anderi sache konsumiere ich vieleicht 2-3 mal im Jahr. Es isch ziemlich heiss in dem Club gsi also bin ich use vor tür. Ha denn dörte eine trofe wo ich flüchtig kenne und mit dem agfange rede usw. Irgendwenn het er mich gfröget ob ich en Trip oder es chli Speed wot. Ich ha im gseit das ich nüt wot. Dä siech isch mich während de Party die ganz zit go fröge ob ich nit lieber doch en trip wot. Bi denn ziemlich sauer gworde nach däm er mich zum 50mal gfröget het. Wo nem denn gseit ha das er sich de Trip in A.....schiebe chan isch er mega sauer gworde und het gfunde ich verstöhni nüt vo Goa und blablabla.

Ich meine sorry was sind das nur für lüüt? Was isch daran lustig öper mit Droge es so lang go närve bis me unfrundlichi sache muess go säge?
Clandestina
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 105
Registriert: Sa 10. Feb 2007, 12:46

Beitrag von Clandestina »

Weiss nicht obs dasselbe Feurer war, aber stand ne weile auch bei einem "weissen Pulver Feuer".
Mir persönlich fällt auf, dass Pulver jeglicher Herkunft langsam an jeder Goaparty anzutreffen ist. Schade finde ich...
Vorallem die Dorgenkultur hat sich meiner Meinung nach geändert. Kam man "früher" noch mehr oder weniger nüchtern an eine Party, so kommen einige heutzutage schon völlig durchgeknallt. Dies Ändert die Gesamtstimmung....
Benutzeravatar
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1011
Registriert: Mi 24. Mai 2006, 13:14
Wohnort: Affoltere am schöne Albis
Kontaktdaten:

Beitrag von Melliandra »

Hm… isch no witzig, das für mich gad umgekehrt isch. Bin früener immer
druffe a Partys gsie und jetzt nümme. Bin mitlerwiele doch so wit dasi
säge psychoaktivs und mdma isch sowiso für dehaime, oder
zumindescht nid für ad Party, will weni ehrlich bin, hani, au wend dFlashs
immer guet gsie sind, voll nüd vo de Party mitübercho. Klar mer lernt meh
Lüüd känne (wasi eigendlich au es luschdigs Fenomen finde) aber was
sind das für Fründschafte?! Ja genau, für die eint Party oder denn die
negscht, aber nid meh....

@Joss

Die Gschicht wo du verzellt hesch... hm... wär der de Type nid au schreg
inecho, wenn er sich so verhalte hät und nüechtern gise wär? Klar, isch
dFrag öb er sich denn so verhalte hät, aber ich dänke in erschter Linie
hed dich ja sies Verhalte ufgregt und nid dass er Droge konsumiert?!

Ich glaube nid dass es nume Droge sind sonder eifacht nur es breiters
Bublikum wo halt mitlerwile a Goas gad. dPartys sind halt au immer
eifacher z’erreiche und mer chan fängs mit de Lack- Schüeli ane Goa cho.

Ich weiss ja jetzt nid wie de usgseh hed und es gid sicher au „Goaner“ wo
so chönd due, aber mier isch ufgfalle umso umständlicher mer ad Party
chund, um so weniger dass es im grosse style ufzoge isch umso weniger
hez dLüüd ume wo „störed“.

UND das vom Kollegoli chani bestätige, gang am Morge ane Party oder
no besser gang am Abig und vo 2i- 5i/6i go pfuse. :-)
*poink*
Joss
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 441
Registriert: Di 16. Mai 2006, 17:12
Wohnort: Berikon-Widen
Kontaktdaten:

Beitrag von Joss »

@melliandra

Luschtigi zyt hesch gschribe han von 3 bis halb acht gschlahfe wehri denn gern na ch go ahake aber woni ufgwacht bin hani de ander wider gseh rupfe und sini dummi schprüch risse und da het mer gad ales versaut han zwar na probiert ztanze ish aber ned gange es het mi würklich im chopf vervolgt und wenn ich de siech gseh agluegt han würi säge das isch en goaner aölse jetzt mal ufs üsserliche bezogen und meliandra es isch a sim konsum gläge er het au die ganz zyyt gseit dases en grad weghaut und dasem das gfalli!
naja für mich sind goas in negshcter zyyt gschtorbe jetzt ned nur us dem grund sondern muen na en lap beschtah und das brucht na paar weekends schtrebere und mit de erinnerig a die letscht party fallt das au ned so schwer!

aber es juckt mi zinnerscht immerno also ned dasi mi jetzt ganz vernhalte vo dere szene sungwüsse dasi doch mal na en interesanti person egal öb ma oder frau kennelerne triibt mi au wiiter a partys! aber ebe jetzt zerscht mal pause
http://www.schutz-vor-waffengewalt.chBild
Benutzeravatar
gizmo
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 650
Registriert: Do 16. Sep 2004, 18:41
Wohnort: Zureich

Beitrag von gizmo »

Bei mir wars auch so... früher, als ich anfing an parties zu gehen war ich auch nie ohne drogen unterwegs!

Irgendwann kam dann die erkenntniss, dass ich mich nicht kaputt machen will und auch, dass ich mich in dieser "szene" noch einige jahre bewegen will...was nur mit mässigem drogen konsum zu machen ist!

Mittlerweile nehme ich nix mehr ausser bier (ja,auch ich weiss,dass alk ne droge ist).

Mir persönlich ist in all den jahren aber auch aufgefallen, dass die super-drüfnis nich lange anzutreffen sind! mit wenigen ausnahmen siehst du die während einem oder max. zwei jahren...dann sind sie weg (oder in der psychiatrie).
"But I don't want to go among mad people," Alice remarked.
"Oh, you can't help that," said the Cat: "we're all mad here. I'm mad. You're mad." - Lewis Carrol

http://myspace.com/gizmogoa
Benutzeravatar
altered
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 558
Registriert: Di 1. Jun 2004, 11:31
Wohnort: room 31
Kontaktdaten:

Beitrag von altered »

hehe, das esch wökli es eewigs thema. und nid nur i der goaszene.

eg han so erlebnis wie du das we gha hesch au gha (komischer wiis au eppe nach 3, 4 jahr i der goaszene) und han denzumol au müese für es ziitli pausiere, will das sowit gange isch das weg dem ungute gfühl und die entfremdig vo der szene mer scho fascht der sound usgfahre isch (das isch so eppe im johr 2004 gsii). bin de nacher aber au wider an partys gange, nachemene ziitli.

komischerwiis mues eg au (wie anderi do inne au scho gschribe hend) au zuegeh das eg am aafang au oft droge gnoh han, zum teil au us dem grund will eg halt so besser über mini (us mim jetzige blickwinkel us gseeh unbegründeti) selbstbewusstsiinsproblematik hinweg cho bin mit hilf vo mdma. aber nachemene ziitli hani glehrt das wo mir s mdma geh het au ohni mdma z erreiche, eg han hüt kei problem meh z schake wie eg wott (nid nur a goas au in schiki miki house clubs wo me eher uffalt mitemene eigenartige dance style). und das isch au de ziitpunkt gsii wo mir s mdma nüm das geh het wo eg vorher devo bechoo han, drum konsumier eg hüt sozsäge nüm (1 mal im jahr 1 pille, aber nid zum besser chönne shake sondern wil mer d wirkig halt zwöschedure scho no gfallt). das unterscheidet gloub au d lüüt wo heftig konsumiere vo dene wos nur als en erfahrig bruche. wenn me am punkt aaglangt isch wos eim nütmeh git, hört me entweder uf oder steigeret der konsum bis is ungsunde mass.

mittlerwiile ben ig nüm so oft an goas aaztreffe, das het aber demit z tue das mir de sound nüm so gfallt wie früeher. aber will eg halt gliich no vill lüt kenne wo an goas gönd (und au asprechbar blibe ;-) ) chumm eg gliich immer wider anere partie verbii. was eg demt wett säge isch, au wenns äme nid so usgseeht es git scho lüt a goas wo nid voll d drüffnis sind (die lüüt findet me aber eher an grössere verastaltige und die gönd au nid jedes wuchenend a goas, so nachem motto weni scho wenig go go parti mache den musses grad es spektakel sii). grad a so chliine parties im winter für usse konzentriert sech d mengi vo de druffnis dönkts mi (epper wo im normale zuestand isch goht jo nid bi minusgrad dusse go fiire, aber die ausnahme bestätigt gewöhnlich die regel)

eg hoffe das der lütlis nid ganz d goaszene ufgebet, wil im herze beni scho no mit euch waldgoaners verbunde, au wenn eg hützutag eher der clubgänger worde bin (nid wil mer der wald nid gfallt sondern wil mer d musig i de clubs besser gfallt, wald isch cool ;-) ) . und wenn so lüüt wie ihr wo nid masslos druffe sit au nüm im wald aztreffe siit, han eg bald gar kei grund meh ane outdoor z goh, was eg sehr schaad würd finde.

d goaszene bruucht so lüüt wie euch vill meh als die chopflose konsumente, vo dene gits scho gnue und z vill, denket dra. peace
Dieser Beitrag ist an jene gerichtet die Wissenschaft von Satire zu unterscheiden wissen.

http://www.myspace.com/miniskirtetranger
http://www.myspace.com/schngeist

:-)
Joss
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 441
Registriert: Di 16. Mai 2006, 17:12
Wohnort: Berikon-Widen
Kontaktdaten:

Beitrag von Joss »

gizmo hat geschrieben:Bei mir wars auch so... früher, als ich anfing an parties zu gehen war ich auch nie ohne drogen unterwegs!

Irgendwann kam dann die erkenntniss, dass ich mich nicht kaputt machen will und auch, dass ich mich in dieser "szene" noch einige jahre bewegen will...was nur mit mässigem drogen konsum zu machen ist!

Mittlerweile nehme ich nix mehr ausser bier (ja,auch ich weiss,dass alk ne droge ist).

Mir persönlich ist in all den jahren aber auch aufgefallen, dass die super-drüfnis nich lange anzutreffen sind! mit wenigen ausnahmen siehst du die während einem oder max. zwei jahren...dann sind sie weg (oder in der psychiatrie).
aber genau das ists was mich nervt wenns wirklich so ist wünsch ich das niemandem!ich weis dass mich das eigentlich nichts angeht aber jucken tuts mich gleich........

eine goa ist für mich immernoch eiine spezielle erfahrung an der ich mich sehr gut mit mir selbst befassen kann weil einfacjh die umgebung schtimmt und irgenwann will ich meine gedanken die sich entwickelt haben auch mit ander menschen die vor ort sind teilen sind dies Kollegen oder "fremde" neue personen die ich kennenlerne.....

und ich kann nicht zusehen wie einer sich wirklich vollpump udn wenn mam mit ihm dann reden will er gar nicht begreift um was es eigentlich wirklich geht und wenn dies wirklich so endet wie du gesagt hast gizmo tut mir da weh denn dann fühl ich mich wie ein zuschauer aber das binn ich nicht ich will helfe und viele sehen dann in mir ein anti drogen freak blüemli chind aber das binn ich auch nicht ich weis eiafch nicht wie ich damit ungehen soll........

hoffe jemand verdteht wie es mir zumute ist

ich habe mir auch gedanken über meinen alkoholkonsum gemacht und ich habe gemerkt dass es nicht nur bei alkohol so ist!ich findi jeder flash hat nicht mer sehr viel mit der Wirklichen realität zu tun weil das aufnahme vermöge völlig eingeschränkt ist und um so weit zu gehen muss mann mit sich selber zufrieden sein und den "durchblick" haben. ich stelle mir das immer so vor als wehre das leben eine gerade rolltreppe, und wenn ich wirklicht besoffen bin falle ich aus der Rolltrepe und der rest zieht weiter und ich weis dass ich viel energie brauche dies wieder aufzuhhlen denn nur schohn im nüchtern zustand den flash vom vorabend zu verdauen braucht gebug energie! höhrt sich vieleicht wirr an aber genau solche gedanken mache ich mir wenn ich an party bin und am besten gelingt dies mir im nüchternen zustand \:D/
http://www.schutz-vor-waffengewalt.chBild
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 529
Registriert: So 13. Aug 2006, 14:13
Kontaktdaten:

Beitrag von Shmahu »

es isch wüki so, dass es hüt vill jüngeri lüüt git, wo a de parties futzedäne umetorklet und nüt me schnalled. und wo ihre drogekonsum meistens au luutstarch müend verkünde.. es wundered mi aber ehrlich gseit überhaupt nöd. di jugendliche sind sowieso voll däne, das gseht mer nöd nur a de goas sondern überall im alltag und es isch au nöd ihri schuld, sondern die vo eusre gsellschaft.

au susch gsehni, dass d goaszene immer meh "zuegaat". mängisch chunts mer vor, als wäred de oli und ich die einzige wo wüki nüechtern sind (mit nüechtern meini weder alk, no en joint, no zigarette, no susch öppis, sondern nume wasser :wink: ) und de rescht versteckt sich immer hinder irgendeme suchtmitteli, leider au immer meh hinder wiisse pülverli. wieso? villicht langwiiled sich ja au alli eifach nur, will immer de gliich sound lauft? :lol:

naja, ich mues ehrlich säge, ich sehn mi nachere positive veränderig i dere szene, langsam hangt mer die entwicklig zum hals use und es fallt mer immer schwerer, mich uufzraffe, zum ane party zga, wasi eigentli mega schad find.

wieso tüemer eus eigentli nöd zäme und mached e wüki schöni und geili party?
ufem flyer staat dänn: dies ist KEINE schneeparty! oder: jugendliche unter 18 dürfen nur unter aufsicht von erwachsenen drögelen! :lol:

aber im ernst: da häts alles mänsche, wo sich di gliiche gedanke mached. wieso veränderemer dänn nüt???

wer isch debii???????
Joss
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 441
Registriert: Di 16. Mai 2006, 17:12
Wohnort: Berikon-Widen
Kontaktdaten:

Beitrag von Joss »

du hesch scho rächt Shmahu hannmer au scho villi sache überleit aber ich denke es liit a eusere gmeinsame entwicklig und demit meini jede ainteln en alterbeschränkig chan ja ücki au ned dlösig si findi prävention währ nüt schlächts aber ned mur mit steckbriefli und und und e alaufschtell direkt annere party wehri was tolls aber ich deke vorallem bide junge wird das nur es schmuzle ufem gsicht usläse und die würed danke dasmer sie in ihre freiheit agriffed will i mine auge rächt wenig vo irem tällerrand chönd drüberluege.............
http://www.schutz-vor-waffengewalt.chBild
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 529
Registriert: So 13. Aug 2006, 14:13
Kontaktdaten:

Beitrag von Shmahu »

vonere alterbeschränkig hani nüt gschribe und die bemerkig vo wäge, dass jugedlichi under 18 nur under ufsicht dörfed drögele isch natürli en witz gsi..
:lol:

ich beobachte eifach a mir sälber, dasi mi us de szene zruggzieh, wili d nase voll han vo dem ganze scheiss; droge werdet respäktlos konsumiert, de natur wird nöd sorg ghebt und de sound langwiilt mi ztod. und das isch alles doch igendwie mitenand verchnüpft. wänn de sound langwiilig und unpsychedelisch isch, dänn brucht mer meh droge zum in tanztrance cho. wämmer meh droge nimmt, dänn isch eim irgendwänn alles egal, au ob mer etz sin abfall in wald rüehrt oder nöd.

irgendwo mueses e veränderig gä. ich plädiere für besseri, fründlicheri und psychedelischeri musig!
Benutzeravatar
gizmo
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 650
Registriert: Do 16. Sep 2004, 18:41
Wohnort: Zureich

Beitrag von gizmo »

Joss... ich kann dich sehr wohl verstehen und glaub mir, auch ich finde es gar nicht schön zu sehen was zum teil so abgeht! Mit den Jahren hat sich allerdings so eine Art von "wenn sie's nicht lernen sind sie selber schuld" Mentalität bei mir entwickelt... auch wenn das nicht gerade sehr nett ist. Ich steh dazu.

Klar wär biz meh Prävention kein Seich, au wänn's halt so isch dass jede sini erfahrige sälber muäs mache! Und so müänd die einte halt eifach mal uf'd frässe gheie bevor's merked dass sie was sötted ändere!

En guäte Afang isch aber, dass es glich Lüht idä Szene gitt wo au en kritischi Sicht in bezug uf Droge händ und die au verträted...und ich ich glaube dass langsam au s'Bewusstsie wachst, dass "Chind" a Goas nüd z'suäche händ...(dä mit dä Begeleitig vo Erwachsene wär ja mal was...hahaha...Wänn die Eltere wüssted wo ihri Chind sich d'Nächt um d'Ohre schlönd)

ps: Glaube persönlich nöd, dass es me Konsum als no vor 7 oder 8 Jahr gitt... s'Problem isch eifach dass es meh und vor allem meh unerfahreni Lüht gitt! So sache wie "Bowle-Parties" sind definiv passé
ich plädiere für besseri, fründlicheri und psychedelischeri musig!
....da chömed miär jetz aber wider chli vom thema ab...
"But I don't want to go among mad people," Alice remarked.
"Oh, you can't help that," said the Cat: "we're all mad here. I'm mad. You're mad." - Lewis Carrol

http://myspace.com/gizmogoa
Antworten