shmau goes online...

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Psymäleon
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 885
Registriert: Sa 13. Aug 2005, 14:37
Wohnort: Bern

Beitrag von Psymäleon »

Muss doch auch noch ein Kompliment loswerden... Du hast wirklich eine super Stimme und nutzt sie auch, um mit deinen Texten was auszusagen; nicht nur dummes Blabla. Wirklich schöne, tiefgründige Musik ohne grosses Tamtam drumherum. =D> =D> =D>
Es ist nicht wenig Zeit die wir haben. Sondern viel Zeit, die wir nicht nutzen.
TheAngel1985

Beitrag von TheAngel1985 »

Ich han sie, ich han sie, ich han sie... *ätschbätsch* *lach* DANKE Andrea... :-) und joah... kaufe kaufe kaufe @alli andere... :-)

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/
Benutzeravatar
Rahel
Beiträge: 7
Registriert: So 29. Okt 2006, 20:14
Wohnort: 8910 Affoltern am Albis
Kontaktdaten:

Beitrag von Rahel »

chan ned meh sägä als wooooow... wunderschööön...
Joss
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 441
Registriert: Di 16. Mai 2006, 17:12
Wohnort: Berikon-Widen
Kontaktdaten:

Beitrag von Joss »

Wooooow ......... findi wücki meeega schöhn dini schtimm respäkt wücki sänglische verschtahni zwar nur dhelfti aber wanderer isch supper schöhn und reggt zum dänke ah und berüert zimmli tüüf! meinsch en uftritt annere mertägige goa wer e schlächti idee chan ja au am morge wennd sunne schtaht sie binnere eintägige dänke das wür na passe! lose dini 2 lieder ja scho gern aber live wers ebe scho rächt schöhner...........................

Das isch jetzt en ufruef ad orgs gsie sie ich bin der meinig dases annere goa au gern mal was handgmachts derf sie öppis wo ned ufem computer entstande isch sonder idemfall ide shmahu ihrem chopf und herz!
http://www.schutz-vor-waffengewalt.chBild
psygnosis/mindsurfer
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 654
Registriert: Fr 8. Jul 2005, 11:29

Beitrag von psygnosis/mindsurfer »

wow es früührt mi grad bim lose. isch mega mega schön. gad sehr tief... bi sprachlos... ha glaub scho lang nüm so öppis fiins und doch kraftvolls glost..

carry on!
battlefairy
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 288
Registriert: Fr 14. Jul 2006, 23:15
Wohnort: Allenwinden ZG

Beitrag von battlefairy »

hey voll schön! Ha zwar "nur" chönne Schattespiel lose (bim ander het sich min pc churziitig verabschiedet) aber würkli supper, hesch en uh schöni Stimm!! \:D/

De Text musi no ein zwei mal lose, me chans mängisch zwei drü dütig verstah :-)

Drum alles Gueti und mach ja wiiter! :-o
*singhüpftrallalaa*
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 529
Registriert: So 13. Aug 2006, 14:13
Kontaktdaten:

Beitrag von Shmahu »

hey ihr liebe

danke nomal villmal a alli wo mir so schöni feedback gschribe händ und a all wo sogar no e cd bstellt händ... wow, es hät mi schier us de socke gschmisse, han mega freud!

@joss: sicher, ich fänds mega cool anere goa es chliises konzertli zgää (das säge jetzt; in würklichkeit würdi mer gad es brunzi id hose mache vor luuter angscht), allgemein fändis schön, wänn au anderi musigstil willkomme wäred anere goa...

liebe gruess, andrea shmau
Benutzeravatar
Human
artist
artist
Beiträge: 130
Registriert: Mi 28. Dez 2005, 13:38
Wohnort: Kt. Zürich
Kontaktdaten:

Beitrag von Human »

So.. han scho vill früener wölle cho go poste, bin aber scho länger nüme da im Forum gsii..


Als erschts; a alli wo vo dene 2 Lieder scho überwältigt gsii sind;
Warteds ab bis ihr die ganz CD diheime händ und verzelled dänn nomal :-D

Die CD isch de beschtmöglichi musikalischi Start is 2007 gsii, ville Dank Shmau (ich höre :wink: - ähm, insider.. *grins*), eifach traumhaft!


Ich stimme übrigens am Joss zue! :-D

Mer händ die traumhaft Stimm ja au scho mit Jenseiz Art a Goas ghört kah (*melancholisch-an-die-guten-alten-zeiten-zurückdenk-und-hoff-dass-es-von diesen-klangzauberern-wieder-mal-was-zu-hören-gibt*) - wieso nöd au mal "Shmau" wo ihri Raindropwall präsentiert? Irgendwo im Summer im Wald, anere 3-tägige Party, am Samstig bi Sunneuntergang.. *träum*

Also los Organisatore, zeiged chli Kreativität! \:D/
° °
°° °°
https://m.soundcloud.com/dj_human
°° °°
° °
Antworten