Lautsprecher aus Glas

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.

würdet ihr lautsprecher aus glas kaufen?

ja logisch
4
13%
ja wenn der preis nicht zu hoch ist
10
32%
nein so was brauche ich auf keinen fall
17
55%
 
Insgesamt abgegebene Stimmen: 31

Benutzeravatar
hobicht
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 265
Registriert: Mi 4. Mai 2005, 17:03
Wohnort: brunnen am vierwaldstättersee

Beitrag von hobicht »

mues ja nid umbedingt us holz si ...man schaue dehn HLA Bass von JBL!!

...abr holz isch hald heimelig...


:lol:
...chääsrööschti... ...REMEMBER... ...honigchryter...
Benutzeravatar
hobicht
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 265
Registriert: Mi 4. Mai 2005, 17:03
Wohnort: brunnen am vierwaldstättersee

Beitrag von hobicht »

hobicht hat geschrieben:mues ja nid umbedingt us holz si ...man schaue dehn HLA Bass von JBL!!

...abr holz isch hald heimelig...


:lol:

voll vergässe (isch hald nochli früe) KARBON tueds au!
...chääsrööschti... ...REMEMBER... ...honigchryter...
Rusty
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 135
Registriert: Mo 21. Aug 2006, 11:01
Wohnort: Zug

Beitrag von Rusty »

ja ja....karbon tuts auch, doch ist es zu teuer...lohnt sich nicht. Preis leistung stimmt nicht mehr...der eizige vorteil ist dass die box nicht so schwer wird. Aber meine rede ist halt schon noch etwas oldscool: eine box hat gefälligst schwer zu sein, und ist aus holz.
Das Leben ist zu kurz für schlechte Soundsysteme.
Benutzeravatar
druide
Beiträge: 22
Registriert: Mo 14. Aug 2006, 19:00
Wohnort: sifferdorf

Beitrag von druide »

also erstens chan i glas härte, dur da chasch es nöd eifach gheie loh und es goht kaputt. da mag no es paar schläg mit em vorschlaghammer verliede

zweitens 300kg wirds sicher nöd. obwohl s glas fast 1 1/2 mol so schwer isch wies holz. aber es git scho 300 kg schweri alage, die sind aber us granit (da git en geile bass!!!)

nur de mit em pris muen i eu recht geh. us de gliche baureihe war sglas sicher türer. leider!! aber da lieht nur dra das Glas uf em Weltmarkt mega knapp isch.
Die Musik muss laut sein, damit wir nicht hören wie die Welt zusammenbricht!

Wer die Musik liebt kann nie ganz unglücklich sein.
Benutzeravatar
*Manik*
Beiträge: 29
Registriert: Mi 11. Okt 2006, 10:17
Wohnort: outer space

Beitrag von *Manik* »

Die Klingel Freitag Allag ede Sattelegg, esch die Gmietet worde?,
oder getzt es paar wo sech di allag zockt hend ond sie eifach so selte ufstellet??, Wenn ja werom vermietet er si ned a Festivals?, Primate Allag wo das johr öberall gstande esch hed mi nämli voll ned öberzügt oder esch eu das z heikl, wi e paar lüüt met so sache omgönd? Esch halt schos finschte was so ged!
Han bes dötte nome lüüt ghört vo dere Allag schwerme ond woni den döt ofm Dancefloor am abgo gse ben hed mi da alag voll ond ganz öberzüügt, ech hät si eifach gern mol en voller leistig ghört :-) \:D/
In Zeiten von Universeller Täuschung ist das ausprechen von Wahrheit ein Revolutionärer Akt.
Benutzeravatar
müstik
administrator
administrator
Beiträge: 2568
Registriert: Do 16. Okt 2003, 21:53

Beitrag von müstik »

*Manik* hat geschrieben:Die Klingel Freitag Allag ede Sattelegg, esch die Gmietet worde?,
oder getzt es paar wo sech di allag zockt hend ond sie eifach so selte ufstellet??, Wenn ja werom vermietet er si ned a Festivals?, Primate Allag wo das johr öberall gstande esch hed mi nämli voll ned öberzügt oder esch eu das z heikl, wi e paar lüüt met so sache omgönd? Esch halt schos finschte was so ged!
Han bes dötte nome lüüt ghört vo dere Allag schwerme ond woni den döt ofm Dancefloor am abgo gse ben hed mi da alag voll ond ganz öberzüügt, ech hät si eifach gern mol en voller leistig ghört :-) \:D/
ja sattelegg het bis jetzt immer en kling und freitag PA ka . da wird sicher au ned ändere. mir tüend die amigs zuemite. s K&F pa kostet es bitz me aber das lohnt sich uf all fäll ! ende das johr bringt K&F es komplet neus system uf de markt , da de freued mer eus emaol druff *fett grins*

aber dezue chan dir sicher de Rusty meh erklähre denn er isch euse sound man und macht en SUPER job! au en grund warum es bi eus immer so klar und druckvoll tönt... Rusty sei dank !!!!

wenn du mol wotch en K&F miete so meld di doch bi ihm ;-)
Bild

facebook: Mystica Fanseite
facebook: Akustik Fanseite
facebook: Müstik Fanseite
Benutzeravatar
kaidun
artist
artist
Beiträge: 665
Registriert: Sa 3. Sep 2005, 16:47
Wohnort: Biel / Bienne
Kontaktdaten:

Beitrag von kaidun »

chmer ned vorstelle as us glas e guete resonanzkörper chasch baue..
hed secher sini gründ ases holz und blächinstrument gid und kei us glas.
Benutzeravatar
hobicht
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 265
Registriert: Mi 4. Mai 2005, 17:03
Wohnort: brunnen am vierwaldstättersee

Beitrag von hobicht »

die us glas hend doch bestimmt en guete klirrfaktor :lol: :lol: :lol:


mag ja guet töne, doch sind ehner füre homegebruch. dänkichmal

es wäär mer nid ganz so wohl weni müesst es glas-pa flüge und ad rigging-pünkt hänge!
was für abgriff machsch denn da?
bi holz weissi dasses starch verschrubet isch und au erlaubt (tüv-geprüft) zum ufhänke.
wett nid plötzlich mit samthäntsche müessä schaffe.
bim holz chasch wenigstens mal en steel (safety) la draknalle, oder eifach in truck tippe ohni dasses verschärbelet!!!

@müstik ...de rusty isch wirklich en guete tönler, und hed zudem au en grossi ahnig vom liecht und rigging! macht immer wider spass mid ihm z'wörkä :-D
...chääsrööschti... ...REMEMBER... ...honigchryter...
Benutzeravatar
druide
Beiträge: 22
Registriert: Mo 14. Aug 2006, 19:00
Wohnort: sifferdorf

Beitrag von druide »

also us dem glas won i defür nimm han i scho so einiges gmacht.
z.b.

e 6 meter langi rutschbahn, 2,5 meter hoch ohni ei schruube. si isch bis jetzt scho a es paar usstellige gsi und benutzt worde. immer no ganz

en sitzbank mit iibauter heizig

ganzi stege mit 27 tritt (kei schruube und kei metall)

e liinwand 12 x 25 meter

usw ..........


aber d boxe wird i scho verschrube, eifach zur unterstützig will bis jetzt weiss i nöd wie guet das em liim die dauerbelastig vom bass chunt
Die Musik muss laut sein, damit wir nicht hören wie die Welt zusammenbricht!

Wer die Musik liebt kann nie ganz unglücklich sein.
Benutzeravatar
kaidun
artist
artist
Beiträge: 665
Registriert: Sa 3. Sep 2005, 16:47
Wohnort: Biel / Bienne
Kontaktdaten:

Beitrag von kaidun »

da heds no wass i die rechtig

http://www.glas-platz.de/magic.htm
Benutzeravatar
druide
Beiträge: 22
Registriert: Mo 14. Aug 2006, 19:00
Wohnort: sifferdorf

Beitrag von druide »

@ kaidun: die han i au scho gseh die gsehnd scho no cool us. nur i wott e grosses soundsystem mache und nöd nur satelite. es git scho es paar linie us glas aber ebe kein subwoofer. und öppis unmöglichs gits nöd, drum mue jetzt en geile woofer ane.

@suncollecto: würd ich gern aber i glaub nöd das i da dörf (@gschäftsgheimniss) und bis jetzt gits au no kei bilder oder was wo sich wür lohne zum fötele. aber spötestens wenns so wiit isch werded ihrs erfahre
Die Musik muss laut sein, damit wir nicht hören wie die Welt zusammenbricht!

Wer die Musik liebt kann nie ganz unglücklich sein.
Rusty
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 135
Registriert: Mo 21. Aug 2006, 11:01
Wohnort: Zug

Beitrag von Rusty »

ooohhh....danke für die blumen von müstik und hobicht...ich fühle mich gebauchpinselt :-D :-D

@ Druide: wenn du ein hochleistungssytem bauen möchtest, dann tu dies. Ich befürworte sehr gerne deine kreativität...doch schluss und endlich frage ich mich: was willst du mit diesem system erreichen...denn ich glaube dass eine PA aus glas einen schweren stand auf dem markt haben wird. Zumal die anforderungen an ein hochleistungssystem doch erheblich sind. Was für komponenten willst du verbauen? Horngeladen oder konventionell??Kannst du auch einen system controller dazu liefern, der in meinen augen unverzichtbar ist. Ist das system flugfähig? und soweiter und sofort....
Verstehe mich nicht falsch, ich will nicht sagen dass das nicht geht, doch sehe ich mehr probleme als lösungen. Vielleicht ist es besser wenn wir das per pm ausdikutieren. Aber gerne will ich dir mit ein paar tips und kniffs witerhelfen, wenns denn sinn macht. :wink:
@ Manik: danke auch dir fürs lob. Nun, die sache mit der lautstärke ist eines der themen dass schwierig ist. Aber folgendes kann ich dir sagen: hätte ich die PA lauter gefaren, so wäre die dynamik, und die klare auflösung des sounds am arsch gewesen. Dies ist nicht nur bei k&f so, sondern gilt für die meisten systeme. Aber mal ehrlich: ich hatte einen konstanten pegel über 100 db/A in der mitte des dancefloors. Das REICHT völlig. Wenn du es gerne laut hast dann stell dich direkt vor den PA turm, und alles wirds anderst.. :-D Lies meine signatur, dann verstehst du was ich meine. Es kanns nicht sein, dass gilt zumidest für mich, dass ich aktive körperverletzung an 500 oder mehr leuten befürworten kann. Da habe ich eine andere einstellung dazu. Wenn ich vor den türmen stand um diese zu checken, dann ists mir jedesmal bald anderst geworden wie laut das war...aber eben: lautärke ist ein dehnbarer begriff. Und letzteres: wenn du weisst was so eine anlage kostet, dann würdest auch du dich davor hüten sie ans limit zu fahren.. :twisted: :twisted:
Lange rede kurzer sinn....das fazit dazu ist : weniger ist MEHR, klasse statt masse.
In diesem sinne gruss an euch. Ich sitze hier gerade wieder neben einer etwas "grösseren" K&F PA, und schreibe diesen beitrag, während mir die bässe den rücken massieren :-D :lol:
Audiophiler gruzz und bis bald.....ich bin ja gespannt auf das glas PA!!
Das Leben ist zu kurz für schlechte Soundsysteme.
Benutzeravatar
Galaktikvibes
Beiträge: 19
Registriert: So 3. Dez 2006, 14:16
Wohnort: baden

Beitrag von Galaktikvibes »

vor einere wuche hani au mal ghört wie die tönet und mues säge die töned echt hammer :-D aber ligged ned i mim budget :-D
Benutzeravatar
hobicht
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 265
Registriert: Mi 4. Mai 2005, 17:03
Wohnort: brunnen am vierwaldstättersee

Beitrag von hobicht »

Miguz hat geschrieben:hatte mal solche aus glas und die klingen hammer
[img]http://images-eu.amazon.com/images/P/B0 ... ZZZZZZ.jpg
[/img]

abr die komischä hüüfä sind doch eh us plexi.


die akkustisch grundeigeschaft vo glas isch ja voll kakke!!!
...chääsrööschti... ...REMEMBER... ...honigchryter...
Benutzeravatar
hobicht
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 265
Registriert: Mi 4. Mai 2005, 17:03
Wohnort: brunnen am vierwaldstättersee

Beitrag von hobicht »

iihäimischs holz

säb isch häimälig
...chääsrööschti... ...REMEMBER... ...honigchryter...
Antworten