Hobbingen- ein Traum vom Zusammenleben

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Antworten
Benutzeravatar
%A%
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 185
Registriert: Mo 16. Okt 2006, 20:17

Hobbingen- ein Traum vom Zusammenleben

Beitrag von %A% »

Frisch drauflos ist Famos.. mein Kindheitstraum war es immer mir ein Haus selberzubauen.. also eine Hobbithöhle natürlich 8)
Zwischenzeitlich wollte ich dann auch mal n eigenen Tempel bauen und ne eigene Religion gründen und ne neue Kampfkunst entwickeln. Psy-CHi :lol:

Also ich möcht eigentlich immer noch eine Hobbithöhle bauen und lieber doch ein ganzes Dorf. Wer hilft mir??

Oder was habt Ihr so für Träume bezüglich zusammenleben???
Benutzeravatar
hobicht
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 265
Registriert: Mi 4. Mai 2005, 17:03
Wohnort: brunnen am vierwaldstättersee

Beitrag von hobicht »

hee dü...

psy-chi gids imfall scho... "referier"

isch aber kän kampfsport, sondern en dj!
leid sogar grad next weekend ade reel-party im ürnerland uf, wos als live-act us schwedä dä FILTERIA iiflüged!

war wohl nix mit kampfsport "schenkelklopf"
...chääsrööschti... ...REMEMBER... ...honigchryter...
Benutzeravatar
%A%
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 185
Registriert: Mo 16. Okt 2006, 20:17

Beitrag von %A% »

hobicht hat geschrieben: war wohl nix mit kampfsport "schenkelklopf"
Häää
nix Checki
.."Schenkelkopf" ??

hm..isch ja toll gits so nä Dj.. das heis abr nid das äs ou so nä Kampfkunst gä cha. Irgendwo in Rum und Zit gits aus wo mir üs chöi vorsteuä.

Hatt der Same etwas mit dem Baum gemeinsam??
Benutzeravatar
Waldgeischtli
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 155
Registriert: Mo 24. Jul 2006, 08:53
Wohnort: Baden

Beitrag von Waldgeischtli »

Hmm..tönt sehr verlockend esone hobbithöhli zbaue und dä natüüüürli gaanz e grossi vorratschammere mit feinem züg iberächne :lol:

nei im ernscht, esones hüttlil irgendwo amene ruhige fläck ide berge würd mi würkli reize..wär scho schööön..

velecht chömmer eus eusi träum ja mal erfülle?

aber bes dänn dörff me ruhig nochli wiiter träumele, gäll :-D
Benutzeravatar
meli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 732
Registriert: Mo 20. Jun 2005, 09:40
Wohnort: CH

Beitrag von meli »

i glaube, i wär es zu grosses stadt-chind für söttigs!! ohni richtigi zivilisation füehl i mi nümme wohl...
 
Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
elfchen
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 115
Registriert: Do 2. Nov 2006, 06:46
Wohnort: graubünden

Beitrag von elfchen »

also für mi wär das au öpis.....han au immer gmaint i fühli mi wohl in dr stadt...aber sit i so richtig in dr stadt wohne.....nainai...es sich nüt für mi...i vermissa huora sgrüene, bäum, land....schnief.
i will mer au umbeding emol so en traum erfülla....nur es hus baua kanni nit....gg
aber miete isch doch au scho mol öpis....smile
naja wer weiss..........es kunt alles so wias ku muass........
Benutzeravatar
Zauberhäxli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 508
Registriert: Fr 22. Sep 2006, 08:49
Wohnort: Land of Fantasy

Beitrag von Zauberhäxli »

So ä Hobbithöhli isch scho en schöne Traum. So chli und herzig a dä Landschaft apasst!

Ich han scho vor Jahre Büecher vum Tolkien verschlunge z.B. au der kleine Hobbit. Ich han mir dänn immer mini eignä Fantasie gmacht wiä so ä Hobbithöhli oder so äs Dorf für mich söt usgseh.

Aber ich dänke das rächt schwirig würd werde dä Traum id Realität umzsetztä :?

Min Traum isch scho sit langem äs älters Burähus z`kaufe und dänn umgstalte, neu irichte, amale und allgemein kreativ gestalte. Am beschtä chli i dä Natur näbed ämne schöne Wald. Dänn chönnt mä det chlini gedigni Partys mache direkt näbed dä eignä Hustür :P

Tröim sind uf jedä Fall ä schöni Sach und berichered s`läbe ungemein. Wämer dänn no en Teil vu sinä Tröim cha umsetztä ischs umso besser :P
elfchen
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 115
Registriert: Do 2. Nov 2006, 06:46
Wohnort: graubünden

Beitrag von elfchen »

Min Traum isch scho sit langem äs älters Burähus z`kaufe und dänn umgstalte, neu irichte, amale und allgemein kreativ gestalte. Am beschtä chli i dä Natur näbed ämne schöne Wald. Dänn chönnt mä det chlini gedigni Partys mache direkt näbed dä eignä Hustür


jo das hesch jetzt u schön gsait...........
Benutzeravatar
Nejalan
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 80
Registriert: Fr 28. Jul 2006, 15:14
Wohnort: Mueter Ärde

Beitrag von Nejalan »

bi uf edä fall debii....sgitt nüd schönners als de wald mit sine grüene hööche boim und dene villne chliiine sache wo schusch niemert me will gseh und ghöre... am liebschte würdi mi selbständig mache und mit de richtige lüüt mini siebe sache zäme packe und gah...für ein und alli mal.
mit allem drum und drah...tier, choche, garte, wasser, hüüsli (am liebschte e baumhütte odr so) und höölene....mit allne dene, wome sichs cha vorstelle öppis neus azfange...

mal sehn, was die zeit bringt....sichr nid jetzt...abr irgendwenn!!
Warum in die Ferne schweifen?
Sieh, das Gute liegt so nah.
Lerne nur das Glück ergreifen,
denn das Glück ist immer da.
( (( {-_{-_-}_-} )) )
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 865
Registriert: So 11. Sep 2005, 19:50

Beitrag von ( (( {-_{-_-}_-} )) ) »

am liebschte würdi mi selbständig mache und mit de richtige lüüt mini siebe sache zäme packe und gah...für ein und alli mal.
hey, du sprichst mir aus der seele... :-)

und ich werds eines tages durchziehen... ist so ne vorahnung hehe :wink:

bei interesse bitte melden ...hahahaaaa
Benutzeravatar
Waldgeischtli
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 155
Registriert: Mo 24. Jul 2006, 08:53
Wohnort: Baden

Beitrag von Waldgeischtli »

bei interesse bitte melden ...
aha! da näme mer di aber bim wort!!! :-D
Antworten