Ein Thread für alle Party Organisatoren...
Ist es normal für Gruppen die zusammen Partys organisieren, dass hinter der Bühne alles ein bisschen gestresster abläuft als das es gegen aussen den Anschein macht? Wie habt ihr Sachen wie Aufgabenverteilung bei euch geregelt? Ist das fix oder variiert es von Party zu Party..Reden die leute aneinander vorbei und arbeiten selbst vor sich hin, ohne an die Schritte zu denken, welche andere schon getan haben könnten? Oder gibt es bei euch das super teamwork wo jeder weiss, was seine Aufgabe ist?
Klar mit Zeit kommt Erfahrung...trotzdem würde es mich mal wunder nehmen wie das bei anderen Party Orgs aussieht.
Partys organisieren
hehe, wennn alles mau organsiert isch, denn stelle manne alles schwäre uf, grüst, soundsystem etc. und froue mache när fiiinarbeit mit dekoriere und znacht koche
aber es git ja immer eine oder mehreri, wo alles organisiere, wo alli connections het... und zämearbeit funktioniert irgendwie immer vo alleini... finds immer krass, wie suuber doch alles abläuft, obwohl mir meistens gar nid gross sitzige mache! naja, aber liegt wohl a däm guet organisator (smile to pi) wo mir aubes hei
wenn jede wott und gärn mithilft, de gseht jede vo sälber, wo är hand cha alege ou wenns nur mal en joint zum dräie isch team-work!
aber es git ja immer eine oder mehreri, wo alles organisiere, wo alli connections het... und zämearbeit funktioniert irgendwie immer vo alleini... finds immer krass, wie suuber doch alles abläuft, obwohl mir meistens gar nid gross sitzige mache! naja, aber liegt wohl a däm guet organisator (smile to pi) wo mir aubes hei
wenn jede wott und gärn mithilft, de gseht jede vo sälber, wo är hand cha alege ou wenns nur mal en joint zum dräie isch team-work!
-
- Platin Member
- Beiträge: 546
- Registriert: Di 14. Feb 2006, 11:30
- Wohnort: z'aarau am waldrand
- Kontaktdaten:
Re: Partys organisieren
Bei uns hat zum Beispiel jeder sein fixes Ressort (Administraiton/Behörden, Bar, Sound, Flyer,Stände, Aufbau, Abfall..etc) für das er verantwortlich ist und ein bestimmtes Budget zur Verfügung hat. Alle ein bis zwei Wochen eine Sitzung wo man sich austauscht. Mit der Aufteilung haben wir in den letzten Jahren gute Erfahrungen gemacht und man lernt bei jeder Party wieder dazu. man kann sagen unser Teamwork ist Spitze, hatten aber auch 10 Jahre Zeit, dass es so geworden istwhite hat geschrieben:Ein Thread für alle Party Organisatoren...
Ist es normal für Gruppen die zusammen Partys organisieren, dass hinter der Bühne alles ein bisschen gestresster abläuft als das es gegen aussen den Anschein macht? Wie habt ihr Sachen wie Aufgabenverteilung bei euch geregelt? Ist das fix oder variiert es von Party zu Party..Reden die leute aneinander vorbei und arbeiten selbst vor sich hin, ohne an die Schritte zu denken, welche andere schon getan haben könnten? Oder gibt es bei euch das super teamwork wo jeder weiss, was seine Aufgabe ist?
Klar mit Zeit kommt Erfahrung...trotzdem würde es mich mal wunder nehmen wie das bei anderen Party Orgs aussieht.
- dalamascus
- Platin Member
- Beiträge: 1031
- Registriert: Mo 25. Jun 2007, 15:02
- Wohnort: Zürich
Re: Partys organisieren
push push...
::::: TEAM SERIÖS :::::
https://www.facebook.com/pages/Team-Ser ... 05?fref=ts
::::: NEXT EVENT :::::
https://www.facebook.com/events/1456004 ... 8/?fref=ts
https://www.facebook.com/pages/Team-Ser ... 05?fref=ts
::::: NEXT EVENT :::::
https://www.facebook.com/events/1456004 ... 8/?fref=ts
Re: Partys organisieren
*löl*
da hani ja vor langer zyt au mal was gschriebe!!!
naja, so locker gsehnis jetzt au nüme
sprichwort heisst: IMPROVISATION!!!
ämu bi üs bieler und jurassier!!!
da hani ja vor langer zyt au mal was gschriebe!!!
naja, so locker gsehnis jetzt au nüme
sprichwort heisst: IMPROVISATION!!!
ämu bi üs bieler und jurassier!!!
The Drums don't Stop...
Re: Partys organisieren
Womer früener no rainbow tribe parties gmacht händ, simmer au immer paarmal vorher go znacht ässä oder eis trinke und händ e sitzig gmacht. Deht sind dänn die einzelne ämtli verteilt worde und mer isch am entsprächende wuchenänd nöd negativ überrascht worde.
Wichtig sind natürli zueverlässigi hälfer - au wänn bim ufruume meischtens nur no de härti chärn debi gsi isch, bis zum bittere ändi...
Aber stress und bitz schlächti stimmig am tag vorde party händ irgendwie au bitz dezue ghört - aber mit de ziit weiss mer wie mit dem umgah...
Zume ritual hät au no es rächts z'nacht churz vorem party-start am abig ghört....
Wichtig sind natürli zueverlässigi hälfer - au wänn bim ufruume meischtens nur no de härti chärn debi gsi isch, bis zum bittere ändi...
Aber stress und bitz schlächti stimmig am tag vorde party händ irgendwie au bitz dezue ghört - aber mit de ziit weiss mer wie mit dem umgah...
Zume ritual hät au no es rächts z'nacht churz vorem party-start am abig ghört....
Unter der Pasta ja ja da liegt der Strand. Komm reis auch du über die Berge ins Mutterland.
Zur Mutter.... Zur Mutter aller Parties....*Badabadaba-Badabadaba*
Zur Mutter.... Zur Mutter aller Parties....*Badabadaba-Badabadaba*
Re: Partys organisieren
Mer träffe eus monatlich, vor events wüchentlich und wenns uf ernscht goht denn täglich. Aber e chli Chaos schadet dr Kreativität sicher ned... =)
Re: Partys organisieren
Hehe, vilicht mal n chline input wie mirs gmacht hend (und es isch würkli super riibigslos abgloffe)
Jedi wuche es meeting zum bespräche, was no gmacht werde mues. Und Vo afang a scho ressorts verteile.
Ich zum Bispiel bin für alles was mit Musig ztue gha het zueständig gsi. Sprich Lineup zämestelle,PA organisiere, Special Equipment für Liveacts etc. Eine isch fürd Bar zueständig gsi und eine für die finanzielle sache, administration etc.
Mir hend zwar a de Party nie viel ziit mitenand chene verbringe, will ich immer vo de DJ's zur Bar und wieder retour gsecklet bin, de eint immer dbar im griff gha het und de ander de igang etc. Aber es het souverän super funktioniert, ohni eis chlises Problem. Und das nur zdritte.
Jedi wuche es meeting zum bespräche, was no gmacht werde mues. Und Vo afang a scho ressorts verteile.
Ich zum Bispiel bin für alles was mit Musig ztue gha het zueständig gsi. Sprich Lineup zämestelle,PA organisiere, Special Equipment für Liveacts etc. Eine isch fürd Bar zueständig gsi und eine für die finanzielle sache, administration etc.
Mir hend zwar a de Party nie viel ziit mitenand chene verbringe, will ich immer vo de DJ's zur Bar und wieder retour gsecklet bin, de eint immer dbar im griff gha het und de ander de igang etc. Aber es het souverän super funktioniert, ohni eis chlises Problem. Und das nur zdritte.
DJ Ajanix: http://www.facebook.com/djajanix
24/7 Records: http://www.twenty4seven.cc
One Love Festival: http://www.onelovefestival.ch
Earthdance: http://www.earthdance.ch
Earthdance on Facebook
One Love Festival on Facebook
24/7 Records on Facebook
24/7 Records: http://www.twenty4seven.cc
One Love Festival: http://www.onelovefestival.ch
Earthdance: http://www.earthdance.ch
Earthdance on Facebook
One Love Festival on Facebook
24/7 Records on Facebook