Partys organisieren

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Antworten
Benutzeravatar
white
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 90
Registriert: Di 25. Jul 2006, 07:59
Wohnort: Mönchaltorf
Kontaktdaten:

Partys organisieren

Beitrag von white »

Ein Thread für alle Party Organisatoren...

Ist es normal für Gruppen die zusammen Partys organisieren, dass hinter der Bühne alles ein bisschen gestresster abläuft als das es gegen aussen den Anschein macht? Wie habt ihr Sachen wie Aufgabenverteilung bei euch geregelt? Ist das fix oder variiert es von Party zu Party..Reden die leute aneinander vorbei und arbeiten selbst vor sich hin, ohne an die Schritte zu denken, welche andere schon getan haben könnten? Oder gibt es bei euch das super teamwork wo jeder weiss, was seine Aufgabe ist?

Klar mit Zeit kommt Erfahrung...trotzdem würde es mich mal wunder nehmen wie das bei anderen Party Orgs aussieht.
Benutzeravatar
i.dot
artist
artist
Beiträge: 571
Registriert: Mi 4. Jan 2006, 17:56
Wohnort: homesweethome

Beitrag von i.dot »

..hi

also en tipp was guet is, einfach zusammen sitzen, alles was gebraucht wird aufschreiben und denn die aufgaben verteilen...

haben wir vor 2 wochen so gemacht und am schluss war alles da und easy organisiert ! also teamwork isch denn scho gueti sache

dom
facebook.com/twonezero
Titali

Beitrag von Titali »

hehe, wennn alles mau organsiert isch, denn stelle manne alles schwäre uf, grüst, soundsystem etc. und froue mache när fiiinarbeit mit dekoriere und znacht koche :wink:

aber es git ja immer eine oder mehreri, wo alles organisiere, wo alli connections het... und zämearbeit funktioniert irgendwie immer vo alleini... finds immer krass, wie suuber doch alles abläuft, obwohl mir meistens gar nid gross sitzige mache! naja, aber liegt wohl a däm guet organisator (smile to pi) wo mir aubes hei :wink:

wenn jede wott und gärn mithilft, de gseht jede vo sälber, wo är hand cha alege ou wenns nur mal en joint zum dräie isch :wink: team-work!
Flying_Fish
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 546
Registriert: Di 14. Feb 2006, 11:30
Wohnort: z'aarau am waldrand
Kontaktdaten:

Re: Partys organisieren

Beitrag von Flying_Fish »

white hat geschrieben:Ein Thread für alle Party Organisatoren...

Ist es normal für Gruppen die zusammen Partys organisieren, dass hinter der Bühne alles ein bisschen gestresster abläuft als das es gegen aussen den Anschein macht? Wie habt ihr Sachen wie Aufgabenverteilung bei euch geregelt? Ist das fix oder variiert es von Party zu Party..Reden die leute aneinander vorbei und arbeiten selbst vor sich hin, ohne an die Schritte zu denken, welche andere schon getan haben könnten? Oder gibt es bei euch das super teamwork wo jeder weiss, was seine Aufgabe ist?

Klar mit Zeit kommt Erfahrung...trotzdem würde es mich mal wunder nehmen wie das bei anderen Party Orgs aussieht.
Bei uns hat zum Beispiel jeder sein fixes Ressort (Administraiton/Behörden, Bar, Sound, Flyer,Stände, Aufbau, Abfall..etc) für das er verantwortlich ist und ein bestimmtes Budget zur Verfügung hat. Alle ein bis zwei Wochen eine Sitzung wo man sich austauscht. Mit der Aufteilung haben wir in den letzten Jahren gute Erfahrungen gemacht und man lernt bei jeder Party wieder dazu. man kann sagen unser Teamwork ist Spitze, hatten aber auch 10 Jahre Zeit, dass es so geworden ist :-D
Benutzeravatar
dalamascus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1031
Registriert: Mo 25. Jun 2007, 15:02
Wohnort: Zürich

Re: Partys organisieren

Beitrag von dalamascus »

push push... [-o<
Benutzeravatar
Titali
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 841
Registriert: Fr 29. Jun 2007, 11:25
Wohnort: Deep Somewhere...

Re: Partys organisieren

Beitrag von Titali »

*löl*

da hani ja vor langer zyt au mal was gschriebe!!!
naja, so locker gsehnis jetzt au nüme :?

sprichwort heisst: IMPROVISATION!!! :lol:

ämu bi üs bieler und jurassier!!!
The Drums don't Stop... Bild
Benutzeravatar
Janosch
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 394
Registriert: Mi 22. Okt 2003, 16:10

Re: Partys organisieren

Beitrag von Janosch »

Womer früener no rainbow tribe parties gmacht händ, simmer au immer paarmal vorher go znacht ässä oder eis trinke und händ e sitzig gmacht. Deht sind dänn die einzelne ämtli verteilt worde und mer isch am entsprächende wuchenänd nöd negativ überrascht worde.
Wichtig sind natürli zueverlässigi hälfer - au wänn bim ufruume meischtens nur no de härti chärn debi gsi isch, bis zum bittere ändi...
Aber stress und bitz schlächti stimmig am tag vorde party händ irgendwie au bitz dezue ghört - aber mit de ziit weiss mer wie mit dem umgah... O:)
Zume ritual hät au no es rächts z'nacht churz vorem party-start am abig ghört....
Unter der Pasta ja ja da liegt der Strand. Komm reis auch du über die Berge ins Mutterland.
Zur Mutter.... Zur Mutter aller Parties....*Badabadaba-Badabadaba*
biberfreund

Re: Partys organisieren

Beitrag von biberfreund »

Mer träffe eus monatlich, vor events wüchentlich und wenns uf ernscht goht denn täglich. Aber e chli Chaos schadet dr Kreativität sicher ned... =)
Benutzeravatar
Ajanix
dj
dj
Beiträge: 695
Registriert: Mo 2. Jul 2007, 23:35
Wohnort: Winterthur

Re: Partys organisieren

Beitrag von Ajanix »

Hehe, vilicht mal n chline input wie mirs gmacht hend (und es isch würkli super riibigslos abgloffe)

Jedi wuche es meeting zum bespräche, was no gmacht werde mues. Und Vo afang a scho ressorts verteile.
Ich zum Bispiel bin für alles was mit Musig ztue gha het zueständig gsi. Sprich Lineup zämestelle,PA organisiere, Special Equipment für Liveacts etc. Eine isch fürd Bar zueständig gsi und eine für die finanzielle sache, administration etc.

Mir hend zwar a de Party nie viel ziit mitenand chene verbringe, will ich immer vo de DJ's zur Bar und wieder retour gsecklet bin, de eint immer dbar im griff gha het und de ander de igang etc. Aber es het souverän super funktioniert, ohni eis chlises Problem. Und das nur zdritte.
Antworten