Absolut Krank und verdammt Scheisse

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Benutzeravatar
Käpten Hirni
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 486
Registriert: Fr 2. Sep 2005, 09:37
Wohnort: Rapperswil

Absolut Krank und verdammt Scheisse

Beitrag von Käpten Hirni »

Bitte nicht anschauen, wenn man(n) schwache Nerven hat...
Es ist für mich wirklich unverständlich, wie man so mit Lebewesen umgehen kann...Ich hoffe diese Leute werden als Waschbär/Hund oder ähnliches in China wiedergeboren...
Absolut grausam.............

Kann man dagegen was unternehmen??

Verflucht habe ich ne Wut....

http://www.petatv.com/tvpopup/video.asp ... speed=_med
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
Psymäleon
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 885
Registriert: Sa 13. Aug 2005, 14:37
Wohnort: Bern

Beitrag von Psymäleon »

Echt übel... also ich konnte mir nicht den ganzen Film antun. Wie kann man sich nur einen Pelz(mantel) kaufen, wenn man solche Bilder sieht? Da kommt mir echt die Galle hoch... Hauptsache man hat einen angesagten Fummel. Was dazu nötig ist, intressiert ja nicht. Das ist einfach nur arrogant, überheblich und dekadent. Aber wenn man einen Bentley fährt, für dessen Innenraum 18 Kühe ihr Leder hergeben musste, dann braucht es eben auch einen Pelzmantel für die Gattin, egal was das für die betroffenen Tiere heisst. Und wegen solchen Idioten habe ich mich jetzt fünf Minuten aufgeregt und dadurch mein kostbares Leben verkürzt...
Es ist nicht wenig Zeit die wir haben. Sondern viel Zeit, die wir nicht nutzen.
ChriSmoS
dj
dj
Beiträge: 653
Registriert: Di 26. Okt 2004, 14:04
Wohnort: Burlen
Kontaktdaten:

Beitrag von ChriSmoS »

zvill man, echt voll zvill..... :cry:
alles was du hast, hat auch dich

www.soundcloud.com/badbug
www.youtube.com/chrismos84
Benutzeravatar
Cat
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 503
Registriert: Di 18. Apr 2006, 18:10
Wohnort: Uf em Land
Kontaktdaten:

Beitrag von Cat »

Mann, Schock, und ich ha nanig emal än Kafi g'ha...
Han en nur öppe ä halbi Minute lang aag'lueget.
Öisi Wält wär perfäkt, ohni 's Individuum Mänsch :shock:
"It's not reality, it's just the way you feel." Mark Knopfler
rizlaman
Beiträge: 15
Registriert: So 2. Apr 2006, 16:14

Beitrag von rizlaman »

ja voll krank, da gibts nichts zu beschönigen! aber solange es so dumme (=reiche?) leute gibt, wird sich das wohl nicht so schnell ändern. schade....
psygnosis/mindsurfer
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 654
Registriert: Fr 8. Jul 2005, 11:29

Beitrag von psygnosis/mindsurfer »

isch wie die ganz pharma-industrie mit de tierversuech... echt zum kotze.... damit mier üses duschmittel chönd istriche hend hunderti vo tierli müesse sterbe... aber trotzdem duschid alli wiiter... me fragt sich gar nid weg tierversuech... me wotts gar nid wüsse.. das findi s schlimme
silverhaze
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 230
Registriert: Do 27. Jul 2006, 15:07
Wohnort: CH --> Kt. SG
Kontaktdaten:

Beitrag von silverhaze »

Your request was denied according to the following content categorization: Politics/Opinion;Streaming Media;Gruesome Content

achja.. das blöde geschäft, darf man ned mal videos anschauen ^^
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 529
Registriert: So 13. Aug 2006, 14:13
Kontaktdaten:

Beitrag von Shmahu »

wuaa, das isch ja voll zvill..

scheisse, aber bin froh, dasses so dokumentatione git, wo eus mänsche mal chli konfrontiert. ich wür so sache amel am liebste irgendwo in züri ane grossliinwand projiziere, und alli passante uf sitz festschnalle, demit mal all zwunge werdet zum aneluege. was da im film zeigt wird isch eh nur eis vo hunderte vo verbräche, wo mir ade läbewäse uf dem planet aatüend. und mir mit eusem konsum förderet das schliessli. scho nur mir i dem forum, simmer mal ehrlich:

-wer vo eus chauft nur toiletteartikel, wo "keine tierversuche" druffstaat?
-wer vo de fleischässer da chauft nur produkt, wo garantiert dass d tier mit respäkt behandlet worde sind?
-informiered mir eus über d'hindergründ vo de produkt wo mir täglich chaufed oder wämmers lieber gar nöd wüsse? wivill läbensruum wird zerstört und wivill läbewäse quält oder usglöscht, damit mir chönd es produkt i de händ hebe, womer eigentli gar nöd bruuched? gebed mir eus müeh, die zämehäng z'überblicke?
-und schliessli: ziend mir würkli konsequänze us de informatione wo mer dur so film erhaltet oder luegemer morn scho wider weg?

alles nur ufd pelzträger abzwälze isch doch au nur es ablänkigsmanöver vo eusem eigene schlächte gwüsse...oder nöd?

nachdänklichi grüess
Benutzeravatar
Käpten Hirni
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 486
Registriert: Fr 2. Sep 2005, 09:37
Wohnort: Rapperswil

Beitrag von Käpten Hirni »

He Smahu..das mit de grosslinwand hani mir imfall überleit...bi leider nur no bis im november ir schwiiz aber mer chönti doch so en beemer und strom uf st.moriz näh, am abig e linwand ufstelle, bim plaza und de film stunde lang laufe loh und de lüt es infoblatt ad stirn postische...aso i währ voll debi..villicht no stele züri mitnäh damit nid gad polizei üsi kundgebig ruumt:-) währ isch debii? und wär chan da en beemer bsorge????

endi okt fändi guet..so eröffnig vo de schiiseson.....
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 529
Registriert: So 13. Aug 2006, 14:13
Kontaktdaten:

Beitrag von Shmahu »

hey käpten, geil din enthusiasmus... :lol:

wie gseit, ich find es gaat um me als nur pelzträger. wänn scho, dänn lieber di gross masse aspräche. film zeige vo maschtgäns oder tierversüech für irgendwelchi unnötigi alltagsprodukt. die alltags-konsumänte aaspräche, die mached en vill grössere prozäntsatz uus als die paar pelzträger.

und, was ich no vill wichtiger find: eus sälber mal chli hinderfröge und a de eigete nase nää. oder wotsch mir öppe wiissmache, dass du über d hindergründ vo dim eigete konsum bscheid weisch und da voll bewusst läbsch? ich ämel nöd...
TheAngel1985

Beitrag von TheAngel1985 »

*graus, würg, brech* läck isch das abartig... ich han öpä 30 Sekunde gseh vo däm Video und wär fast uf Toilette... zu was isch de Mänsch hützutags eigentlich nöd fähig? Lago mio... was chan mä dadrgägä mache? HELP!!!
Benutzeravatar
Käpten Hirni
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 486
Registriert: Fr 2. Sep 2005, 09:37
Wohnort: Rapperswil

Beitrag von Käpten Hirni »

hesch scho recht shmahu....

Git vil woni no mues lerne..doch bis jetzt dueni nestle prod. boykott, mc donald u alli verkakkte burgerchettene..coca cola u fleisch nimmi us de metz vom kolleg:-)) da isch frisch u us sim buurehof:-)..ja und und ...aber ebe...git no vil vil:-)
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 529
Registriert: So 13. Aug 2006, 14:13
Kontaktdaten:

Beitrag von Shmahu »

hey käpten, das isch doch scho mal rächt vill...uf jede fall vill meh als di meiste lüüt vo sich chönd behaupte.
aber ja, es git no vill meh, au für mich, und din thread hät mi gad wider mal chli wachgrüttlet, merci für das! :)
Hallucinelve
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 184
Registriert: Sa 22. Mai 2004, 19:26
Wohnort: Niederglatt
Kontaktdaten:

Beitrag von Hallucinelve »

LittleMissGinger

Beitrag von LittleMissGinger »

Hoi Käptn

Ziemlich schrecklich, was Du da postisch aber eigetlich nüt neus, heul.

Per Zufall ist mir grad heute so ein Heft ins Haus geflattert: VgtT -Nachrichten = Verein gegen Tierfabriken. 14. Jahrgang, Nr. 2. August 2006.

Auf Seite 2 + 3 wird über Herrn Johannes Schoch berichtet. Geboren 14.05.1916, gestorben 12. Juli 2005.

Auf beiden Seiten gibt es zwei Abbildungen. Und zwar Texte auf Steinen "geschrieben".

Diese lauten wie folgt:

Seite 2)

"LIEBER ANGLER!
... und wenn
der eiserne haken einst Dir selbst
durch den lüsternen Rachen dringt,
dann wünsche ich Dir,
dass Du schreien könntest, dass
vielleicht jemand sich Deiner
erbarm".

Seite 3)

MEINST DU,
wir Menschen könnten jemals in
Frieden, Freiheit
und Sicherheit leben,
solange
wir die andern Geschöpfe
täglich verfolgen, gefangen-
halten und abschlachten oder
als Versuchs-tiere "wissenschaftlich"
zu Tode quälen lassen?

*Wo meine Jünger schweigen, werden die Steine schreien!"

Luk. 19.40
Antworten