Schnarchen

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
PsyBLüemLiii

Schnarchen

Beitrag von PsyBLüemLiii »

Het öbert en gueti Lösig gege schnarchle? Oder gueti methode wasmer dagäge mache chan. Will es chan sehr närfig si wen öbert neb dier liegt und dauernd schnarchlet. Weni ehrlich bin ufem Netz go sueche schisst mi chle aa. Da ine schriebt meistens jede si Kommentar und jede weiss etwa chle wasmer mache chan usw.. Sind halt ales schlauii lüüt :D
Danke für dHilf wen wer hilft :))


Hoffe das topic gids noned han no ägstra so schnell spitz dure gluegt han nix gfunde.
Benutzeravatar
müstik
administrator
administrator
Beiträge: 2568
Registriert: Do 16. Okt 2003, 21:53

Beitrag von müstik »

jo: partner wechsle :mad:
Bild

facebook: Mystica Fanseite
facebook: Akustik Fanseite
facebook: Müstik Fanseite
PsyBLüemLiii

Beitrag von PsyBLüemLiii »

hehe muestik,glaube da hät er ned so freud. Das hani sicher au ned vor partner zwechsle wege dem,meine haltes ja scho lang us. Aber irgendwen magsches wohl eifach nümme ghöre *schnarch ZzZzzZzz schranch zzZzZZ* :))
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Beitrag von Kollegoli »

jaja, ich han da au so eini wo gern schnarcht... :lol:

1. eifach mal chli astuppse, was wahrschinli nüt hilft

2. uf dsiite oder uf de buuch dräie, wenns astubbse nüt ghulfe hat; han no niemert gseh ufem buch liegend schnarchle

3. wenns immer no nüüt hilft: nervig id siite mit em finger ine stuppse, weisch det be de rippli

4. muul zuehebe

5. tennisbölle is muul stopfe...

6. ohropax oder dohre nümm bbuzze
PsyBLüemLiii

Beitrag von PsyBLüemLiii »

lool

1. uf siete due nütz nix er,dreiht sich wieder.

2. ohredinger da nützet au ned immer will gid lüüt woo luut schnarchlet

3. nümm ohreputze isch chle gruusig :S

4.mhhh chamer echt nix mache anders ?? gids ned so ägstra hilfe...

naja oder eifach nümme im gliche zimmer schlafe :D
abraxas
administrator
administrator
Beiträge: 1934
Registriert: Di 4. Nov 2003, 13:43
Kontaktdaten:

Beitrag von abraxas »

manchmal hilfts die nase zuzuhalten. aber das schnarchen geht dann meist bald weiter :)

und: es gab da doch mal so eine sendung im tv..
gucksch du hier:
kassensturz sendung
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
---------------------------------------
trilobyte
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 341
Registriert: Mo 29. Nov 2004, 20:14
Wohnort: Lenggenwil

Beitrag von trilobyte »

Didgeridoo spielen soll längerfristig gegen schnarchen helfen.
PsyBLüemLiii

Beitrag von PsyBLüemLiii »

wen ich dnase zuehebe schlaht er sicher aus, und nase zuehebe duet glaub au ned würkli guet... mhh oder nase einfach zue stopfe :D
Benutzeravatar
Schmendrick
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 93
Registriert: Di 30. Mai 2006, 20:16

schnarch

Beitrag von Schmendrick »

Bild

Also min brüädär het früener gscharched wiene Motorsagi....

da isch voll dä närf gsi woni no metem i eim Zimmer gschafe han...

Si sind denn au zum Arzt weg dämm und de het denn au was chöne mache...glaub im ghörgang oder so...

weis nume sit ich Rauche und vorallem au nach Partys hani amel au en schnarch druf.... da hilft amel nu än schupf oder ging ... Bild

aber was so würkli sbescht wär weisi au nid....
Bild
Bild
PsyBLüemLiii

Beitrag von PsyBLüemLiii »

so en schubs wirkt halt au ned würkli lang immer... und meine ich wod doch ned en perosn immer schupse und pupse und kneife... de het die person ja am andere Tag mega blaui fläcke und wunde :))) am beste eifach mal zumne dokter gah wär warschindli no öbis... :)
ebe nachere party isches meistens am schlimmste mitem schnarchle
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Beitrag von Kollegoli »

inere sändig händs mal gseid, me söll zum schlafe en rucksack azieh und det en tennisbölle innetue. dann isch es unbequem ufem rucke zschlafe und mer dreht sich automatisch.

ja en rucksack zum schlafe isch chli unbequem...
aber es gid sicher ä ähnlichi lösig. nacheme ziitli e soo gwöhnt mer sich dann sicher nüümm ufem rugge zschlafe.

me chan ja eifach es loch durr de tennibölle mache und de dann so mit schnüür am körper befestige... isch zwar eigentlich en völllig übere gedanke miteme tennisbölle ufem rugge zschlafe.... :lol:
abraxas
administrator
administrator
Beiträge: 1934
Registriert: Di 4. Nov 2003, 13:43
Kontaktdaten:

Beitrag von abraxas »

PsyBLüemLiii hat geschrieben: nase zuehebe duet glaub au ned würkli guet...
quatsch :) warum sollte das nicht gut tun? was nicht gut ist, ist schlafapnoe. aber wenn du meinst es tut nicht gut weil es dann kurze atemaussetzer gibt, das ist völlig ungefährlich und nicht gesundheitsschädlich. wenn du stark erkältet bist passiert das auch.

bei mir hilfts jedenfalls wenn man mir die nase zuhält - dann ist ein paar sekunden still, ein kurzes japsen und ein drehen in eine andere position folgen, und das schnarchen ist erstmal vorbei.
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
---------------------------------------
ChriSmoS
dj
dj
Beiträge: 653
Registriert: Di 26. Okt 2004, 14:04
Wohnort: Burlen
Kontaktdaten:

Beitrag von ChriSmoS »

hehe nachre party chönt de partner so luut schnarchle wiener will, da bini en Stei.....aber wennd müe hesch ipenne, nase zuehebe hilft würkli, au wener sich wehrt, genau da stört ja sies schnarchle, lol.....oder ebe uf de buch und den luege das er sich nüm drülle chan hehe.....also weni ned penne chönt meg einre wo schnarchled, de hätti kei skrupel alles zmache dases ufhört.....de schlaf isch heilig.... :lol:

i tue den amigs au frage stelle, also mit de schlafend schnarchlend person afo schnurre....muesch frage stelle wo er / sie nur mit ja oder nei chan beantworte, suscht funktionierts ned wills zastrengend wird, da hät be mer au immer funktioniert.....
alles was du hast, hat auch dich

www.soundcloud.com/badbug
www.youtube.com/chrismos84
PsyBLüemLiii

Beitrag von PsyBLüemLiii »

hehe ok das machi mal =)) löööl
mal luege obs wirkt mit de frage =)) und nase zue hebe isch ned ungsund isch au no gad guet :D aber das mitem tennisball isch au ke schlechti idee =) mussi mal vorschlah hehehe
funk0r
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 282
Registriert: Mi 23. Nov 2005, 10:40
Kontaktdaten:

Beitrag von funk0r »

Nasepflaster? :p

Gseht zwar scheisse us, aber hilft glaubs...
*.* Dont' Panic! *.*
Antworten