ABFALL SITUATION AN GOAS

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Benutzeravatar
imnotyourhero
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 50
Registriert: So 3. Feb 2008, 18:18
Wohnort: Basel

ABFALL SITUATION AN GOAS

Beitrag von imnotyourhero »

es wird sommer und unsere geliebten openairs stehen vor der türe.......

bin jetzt 31 jahre alt und irgendwie entwickelt man mit dem alter eine andere sichtweise...
wird empfindlicher gegenüber respektlosigkeiten....

achte mich jetzt vielmehr auf die zigis auf dem tanzboden, die achtlos auf dem fussweg vor dem eingang weggeworfene bierbüchse....die verschiessenen wälder....oder besser gesagt ich kann das nicht mehr ignorieren wie früher...

es geht mir hier nicht darum, negativ mit dem zeigefinger zu sagen, haltet mehr sorge zur umwelt,
mehr einen positiven umgang zu finden, zum beispiel wie man so was verbessern könnte, das thema ist ja schon 1000fach diskutiert worden, auf eine witzige art und weise....vielleicht entstehen hier auch ideen, die die festivalveranstalter übernehmen können, oder es bilden sich interessengruppen und und und
ideen: ne lustige clown abfall-truppe die leute darauf aufmerksam macht wenn sie was auf denn boden schmeisst....
mehr kreativität, sich mehr einbinden, aktiv werden, nicht mehr nur konsumieren.....irgend so was

ich finde jedoch wir müssen uns ALLE an der nase nehmen, zusehen heisst akzeptieren...
die welt wird immer mit mehr verboten, regeln ausgestattet und eine goa bedeutet auch eine gewisse FREIHEIT für das individuum

wir müssen also alle dazu sorge tragen....zu unserer umwelt, unseren mitmenschen, das solche veranstaltugen auch weiter hin möglich sind von behörden und regierung aus....

bin gespannt was alles dabei herauskommt und entsteht.....

die schreibfehler dürft ihr zählen und behalten :-&
Pufflibäng

Re: ABFALL SITUATION AN GOAS

Beitrag von Pufflibäng »

Jeder so wie er will ...
The Dude

Re: ABFALL SITUATION AN GOAS

Beitrag von The Dude »

word@urownhero ;)
das thema ist ja schon 1000fach diskutiert worden,...
/pfeil http://www.mysticalforum.ch/viewtopic.p ... abfall+goa
Benutzeravatar
imnotyourhero
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 50
Registriert: So 3. Feb 2008, 18:18
Wohnort: Basel

Re: ABFALL SITUATION AN GOAS

Beitrag von imnotyourhero »

Pufflibäng hat geschrieben:Jeder so wie er will ...
The Dude hat geschrieben:word@urownhero ;)
das thema ist ja schon 1000fach diskutiert worden,...
/pfeil http://www.mysticalforum.ch/viewtopic.p ... abfall+goa

solche kommentare kann man sich sparen, bringen unsere gesellschaft nirgendwos wo hin
tut nichts, tut sich nichts, schön hab ihr für euch, eure problem so einfach gelöst
die abfall-situation wird nicht gelöst, indem man seine selbstverantwortung an der kasse mit dem eintritt abgibt
unsere wohlstand-gesellschaft lebt vom wegschauen, ignoranz.....
The Dude

Re: ABFALL SITUATION AN GOAS

Beitrag von The Dude »

solche kommentare kann man sich sparen
hui, häsch scho gläse? ;)

aso i find i dem thread wird das problem scho guet diskutiert...

und da hani grad no eine gfunde, falls dr das noni gnueg isch...

http://www.mysticalforum.ch/viewtopic.php?f=25&t=12497

und wännt immerno findsch
solche kommentare kann man sich sparen
dänn chamer sich grundsätzlich au all die threads da spare ;o)

vilich luegsch au eifach liebes äs filmli däzu :-k

Xotix
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 448
Registriert: Do 28. Jan 2010, 23:11

Re: ABFALL SITUATION AN GOAS

Beitrag von Xotix »

Also weg de Zigistummel. E stecke und e leeri Dose dragnaglet und zmitz ufe Dancefloor und guet, wie am Somuna.
miaumiau
The Dude

Re: ABFALL SITUATION AN GOAS

Beitrag von The Dude »

9 kilo pro nase??? das chani ja fasch nöd glaube... 9 kilo kriegi ime monät a abfall zäme... wänn überhaupt...

und die anti-glas-asicht gaht mer ehrlich xeit bitz uf dä sack... glas ischä geniali erfindig... idiote wo ihri lähre fläsche eifach neume here schmeissed weniger... ](*,)
Damit weniger Abfall mitgenommen wird und einfach rücksichtslos auf den Boden geschmissen wird, braucht es aber das Bewusstsein und den Respekt von jedem Einzelnen, von uns allen...
schön xeit *signed* !!!
Xotix
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 448
Registriert: Do 28. Jan 2010, 23:11

Re: ABFALL SITUATION AN GOAS

Beitrag von Xotix »

Ja, ha au scho denkt mer chent die type fu pocketbox, stolze bsitzer :P, mal afräge wegere schachtle voll wemer en party macht. Naja, und weg de aschebächer, schade tuets ned und susch eifach, wemer den aschebächer verteilt het dlüt froge ob sies ned raffe unds ihne halt mal zeige.


Oder mer leit en blache an bode, hihi. Naja ich denk mer chan dlüt ned erzieh aber komischerwis isch s'soumna zimlich suber gsi. :)
miaumiau
Benutzeravatar
imnotyourhero
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 50
Registriert: So 3. Feb 2008, 18:18
Wohnort: Basel

Re: ABFALL SITUATION AN GOAS

Beitrag von imnotyourhero »

ist sicher ein gesellschafts problem.....darum wird es wohl hier auch schon so lange diskutiert.
frag mich wie die leute so mechanisch geworden sind, das nicht darüber nachgedacht wird...

wird es aber immer wie extremer, an normalen open-airs werden ja ganze zelte, sofas und anderes einfach stehen gelassen.

das burning mountain hat pocketbox.ch, british american tobacco angefragt, leider haben sie abgelehnt.....

glas ist ne super erfindung, leider zu zerbrechlich.....dosen schlecht für den regenwald...pet für die meere
ich bleibe ab jetzt zuhause....und trinke direkt ab dem hahnen.... O:)
Benutzeravatar
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 2115
Registriert: Do 19. Okt 2006, 20:39
Wohnort: Dortwodierömerwohnten
Kontaktdaten:

Re: ABFALL SITUATION AN GOAS

Beitrag von 604freund/Psykas »

boah, hesch du en bierhahne dihei? O:)

mini meinig, 10% vo de gäscht sind sich dur drogeifluss nid bewusst dass sie d zigi an bode rüered, 80%send sech gar nid bewusst, das mer en zigi ja nid set an bode rüere, das die irgendwer wider mues ufläse, und dass das de umwelt nid guet tuet will mer selte ali wider findet, und chömet drum gar nid ufd idee en chübel go z sueche...und 10% dänked scheiss drauf i gange eh hei bevors hell wird...

so han ich sgfühl isches a vilne partys... was am meischte nütze wür,isch lüt azspreche, i trou mer das au nid immer zue, vorallem welmer ja mängmal echt nid chan abschätze wie öpper reagiert... i hans aber doch immerhi scho parmal gmacht... luschtigschti situation:

ich als nichtraucher han mer 2 pocketboxes bstellt mitem gedanke die an sündigi raucher z verschenke... e chlini 50nase party in basel im wald ame wunderschöne plätzli, i gseh wie e sehr jungi dame i de nacht iri zigi an bode rüert, ich tippe si ah und säge: he, du hesch was verlore.... sie lueget erschrocke a bode, findet nüt, luegt mi wider ah, i säge, die glüendi zigi hani gmeint... woruf si konteret, aha, die hani extra an bode grüert...dodruf hanire die einti pocketbox gschänkt, mitem fründliche hiiwiiss dass sie das eigetli nid setti amche will sie öppert wider mues uflese am negschte tag...sie het dwält nüme verstande, het sech köschtlich mit irere kollegin über die gschicht amüsiert, und i weiss nid ob si über mich oder wege mir glachet het, aber i bi happy gsi dass sie mindischtens a dem abe wohl keini meh an bode grüert het, und sich sicher au in zuekunft ihri gedanke da drüber mache wird... /happy

ahja, d idee mit de dose findi super, vorallem chan mer die na gstalte, d crew vom LostInNature het die gäl agmalet und en zigi druf zeichnet, i wörd si aber uv farbig bespraye... geniale deko zuesatz und es stolperet niemert drüber :-) leider konsumier ich zweni dose food O:)
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild
Benutzeravatar
Waldfrieden
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 231
Registriert: Fr 24. Jun 2005, 20:13
Wohnort: Zwischenwelt
Kontaktdaten:

Re: ABFALL SITUATION AN GOAS

Beitrag von Waldfrieden »

604freund/Psykas hat geschrieben:mini meinig, 10% vo de gäscht sind sich dur drogeifluss nid bewusst dass sie d zigi an bode rüered, 80%send sech gar nid bewusst, das mer en zigi ja nid set an bode rüere, das die irgendwer wider mues ufläse, und dass das de umwelt nid guet tuet will mer selte ali wider findet, und chömet drum gar nid ufd idee en chübel go z sueche...und 10% dänked scheiss drauf i gange eh hei bevors hell wird...

:)
das rächtfertigs aber ned.
esch uf jede fall en dauerbrenner und... konsequenze send halt, dass waldbsitzer etc ke goas meh zuelünd und wahrschinli genau die wo am meischte lönd la lige en grossi frässe händ und über die intolerante lüt herziehnd...
5 stotz depo und kein eigets getränk me ine lo find ech inzwösche völlig ok.
Wenn`s z vell verlang isch 2meter laufe um s züg in sack z entsorge
"Es führt kein Weg zum Frieden,
Frieden ist der Weg"

Mahatma Gandhi
The Dude

Re: ABFALL SITUATION AN GOAS

Beitrag von The Dude »

Xotix hat geschrieben:und susch eifach, wemer den aschebächer verteilt het dlüt froge ob sies ned raffe unds ihne halt mal zeige.
das nänn ich doch mal kreative und lösixorientierte aktionismus! respect! :)

@fläsche... aso ich han sit jahre eini däbi - kä lust uf impotänz vodä ganze weichmacher im plastik.. - und mier isch nonie eini verbroche... zudem laht sichs wunderbar recycle...
lüüt wo ihri fläschene eifach ane wand, oder in see, oder wald, etc. schmeissed, sött mer eifach mal d'fläsche zrugg schmeisse.. wänn möglich an grind :twisted:
und ja.. wänns natürli än brunne am platz oder dihei hät dänn isch abem hahne eh s'idealschte.. zum nöd all paar minute müse an hahne seckle isch da aber hald au wieder glas nützlich ;o) *glas-promo-mode-off* :lol:
mini meinig, 10% vo de gäscht sind sich dur drogeifluss nid bewusst dass sie d zigi an bode rüered, 80%send sech gar nid bewusst, das mer en zigi ja nid set an bode rüere, das die irgendwer wider mues ufläse, und dass das de umwelt nid guet tuet will mer selte ali wider findet, und chömet drum gar nid ufd idee en chübel go z sueche...und 10% dänked scheiss drauf i gange eh hei bevors hell wird...
schön xeit goafründ.. aber die rächnig gaht nöd uf... well mit dä 10 oder 20% aständige, mit xundem mänscheverstand xegnete mänsche gäbt das 110 - 120% ;)
aber da gitz ähnlichi lösige wi mit dä fläsche an grind... eifach s'partygländ zuemache und d'lüüt ersch uselah wänns wieder suuber isch z.b. :mrgreen:

:lol: @dosefood.. leider????? glücklicherwiis meinsch ;)
Benutzeravatar
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 2115
Registriert: Do 19. Okt 2006, 20:39
Wohnort: Dortwodierömerwohnten
Kontaktdaten:

Re: ABFALL SITUATION AN GOAS

Beitrag von 604freund/Psykas »

The Dude hat geschrieben: schön xeit goafründ.. aber die rächnig gaht nöd uf... well mit dä 10 oder 20% aständige, mit xundem mänscheverstand xegnete mänsche gäbt das 110 - 120% ;)

aber da gitz ähnlichi lösige wi mit dä fläsche an grind... eifach s'partygländ zuemache und d'lüüt ersch uselah wänns wieder suuber isch z.b. :mrgreen:

:lol: @dosefood.. leider????? glücklicherwiis meinsch ;)
shit, vor luuter mich drüber ufrege hani die ja voll vergässe... 10% aber wohl im behscte fall... also i wör meine meistens eher 5%... und am somuna o.ä. wohl nöch a die 90%...

danke före hiiwiiss... :-)

aber ohni dose chani kei äschebächer mache, mues glaub aml go sammle im block :lol:
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild
Pufflibäng

Re: ABFALL SITUATION AN GOAS

Beitrag von Pufflibäng »

Du brauchst gar keinen Aschenbecher. Tabak rausdrehen, Glut verstampfen, Zigarettenfilter in den Hosensack. Fertisch :-)
The Dude

Re: ABFALL SITUATION AN GOAS

Beitrag von The Dude »

10% aber wohl im behscte fall... also i wör meine meistens eher 5%
Hui /aaahh isches würkli scho sooo schlimm worde?? bin ebe sit bald eme jahr nüme anere outdoor xi...
Tja dänn hilft wohl würkli nur no Gitter rundume und Portal ersch wieder ufmache wänns suuber isch :-D
Obwohl, und da musi jetz mal ä Lanze für d'Sünder bräche, irgendwie verstahni sogar, wämmer amene profitorientierte Abzockerfestival sis Züg eifach an Bode schmeisst, well mer sich seit: "Pah, Putzarbeite sind ja im Itritt scho mitgrächnet"
Au wänni sälber nie so würd agiere, aber i gang ja auch nöd a Kommerzfestivals :D
Antworten