vegetarisch leben

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
The Dude

Re: vegetarisch leben

Beitrag von The Dude »

Xotix hat geschrieben:Vegetarismus ist für mich eine logische Konsequenz als Mitglied dieser Gesellschaft. Das ist Teil der Verantwortung. Eigentlich müssten wir Veganer sein. Aber den chani kei fondü meh ässä :(
Das häsch jetzt sehr schön xeit! Meine Rede... obwohl bi mier chunnt auno d'Milch im Kafi däzu womi vom Veganersii abhaltet... und ja, i weiss äs gäbt Alternative, aber zum die kriege, musi jedesmal ä halbi Wältreis undernäh, und da frägt sichs dänn scho was schlauer isch... jedesmal än Liter Moscht verbrätle nur zum ufen Liter Milch verzichte?
GoaBoa hat geschrieben:@ Dude
Han jetzt de earthlings film gseh und muess sege er het mer nüt würkli neus zeigt... es werde eifach immer die krassischte bispil zeigt, sodass total ufde emotional punkt vom mensch abzielt wird. Klar het das e ufklärendi würkig, aber i ha das alles scho i dr schuel glernt und vo dem her ischs nit würklich neu. Nid alli betrib sind mäschtigsbetrib usw.. Also i wirde au in zuekunft nid uf fleisch verzichte- trotz dem film. Nenn mich ignorant, aber für mich muess es halt au mol ab und zue e guets stück fleisch uf em teller ha, wel mer das eifach schmeckt und au vill protein enthaltet.
Da häsch scho rächt@emotional-riisserisch... wini da inne au scho erwähnt han, find ich persönlich Earthlings zu extrem und kabut, und finde äs git da bessers, wie Food Inc. oder We feed the World, etc. Für mich fangt s'Problem aber ebe scho bi sogenanntem Bio-Fleisch a, wo Chüeh vo jung a brutalscht enthornt werded, nur zum dä Profit steigere, wells so weniger Platz bruuched idä Ställ, über derre Design mer eh mal grundlegend drüber sött...

http://www.ffw.ch/uploads/media/JFW_92_2010_D.pdf Ab Siite 16

Und nei... Ignorant würdi di höchstens nänne, wänt jetzt nachem dävoseckle Dich hinderem Stei würdsch verstecke, aber häsch ja hüt bewiese, das nöd so eine bisch!

Äs "Müese" gitz dadezue aber nöd, äs gründet i dim eigne Welle ;) Aber no zur Info... bin früener au än krasse Fleischtiger xi.. immer die beschte Stuck, eigentlich täglich... aber isch etz scho lang her, woni uf obige einzig logische Schluss cho bin, und entsprächend radikal ghandlet han...

Bin aber kän militante Vegi, nöd dases da Verwächslige git O:)

@Lüüchti:
Merci für Dini wichtige Argument
Benutzeravatar
moonlightfairy
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 313
Registriert: Do 13. Mär 2008, 16:07

Re: vegetarisch leben

Beitrag von moonlightfairy »

The Dude hat geschrieben:
Xotix hat geschrieben:Vegetarismus ist für mich eine logische Konsequenz als Mitglied dieser Gesellschaft. Das ist Teil der Verantwortung. Eigentlich müssten wir Veganer sein. Aber den chani kei fondü meh ässä :(
Das häsch jetzt sehr schön xeit! Meine Rede... obwohl bi mier chunnt auno d'Milch im Kafi däzu womi vom Veganersii abhaltet... und ja, i weiss äs gäbt Alternative, aber zum die kriege, musi jedesmal ä halbi Wältreis undernäh, und da frägt sichs dänn scho was schlauer isch... jedesmal än Liter Moscht verbrätle nur zum ufen Liter Milch verzichte?
GoaBoa hat geschrieben:@ Dude
Han jetzt de earthlings film gseh und muess sege er het mer nüt würkli neus zeigt... es werde eifach immer die krassischte bispil zeigt, sodass total ufde emotional punkt vom mensch abzielt wird. Klar het das e ufklärendi würkig, aber i ha das alles scho i dr schuel glernt und vo dem her ischs nit würklich neu. Nid alli betrib sind mäschtigsbetrib usw.. Also i wirde au in zuekunft nid uf fleisch verzichte- trotz dem film. Nenn mich ignorant, aber für mich muess es halt au mol ab und zue e guets stück fleisch uf em teller ha, wel mer das eifach schmeckt und au vill protein enthaltet.
Da häsch scho rächt@emotional-riisserisch... wini da inne au scho erwähnt han, find ich persönlich Earthlings zu extrem und kabut, und finde äs git da bessers, wie Food Inc. oder We feed the World, etc. Für mich fangt s'Problem aber ebe scho bi sogenanntem Bio-Fleisch a, wo Chüeh vo jung a brutalscht enthornt werded, nur zum dä Profit steigere, wells so weniger Platz bruuched idä Ställ, über derre Design mer eh mal grundlegend drüber sött...

http://www.ffw.ch/uploads/media/JFW_92_2010_D.pdf Ab Siite 16

Und nei... Ignorant würdi di höchstens nänne, wänt jetzt nachem dävoseckle Dich hinderem Stei würdsch verstecke, aber häsch ja hüt bewiese, das nöd so eine bisch!

Äs "Müese" gitz dadezue aber nöd, äs gründet i dim eigne Welle ;) Aber no zur Info... bin früener au än krasse Fleischtiger xi.. immer die beschte Stuck, eigentlich täglich... aber isch etz scho lang her, woni uf obige einzig logische Schluss cho bin, und entsprächend radikal ghandlet han...

Bin aber kän militante Vegi, nöd dases da Verwächslige git O:)

@Lüüchti:
Merci für Dini wichtige Argument

@xotix: was s fondue betrifft, vegan sii isch ned primär en kulinarischi entscheidig. es git aber sogar für fondue alternative, hani aber no nie probiert. me döff natürli generell vo 'alternative' ned genau sgliiche gschmackserläbnis erwarte. 'ich hans eifach gärn' zähllt für mich persönlich eifach ned als argumänt. aber nüt für unguet und ned bös gmeint. genauso gsehni au dini ussag, goaboa.

@dude: pflanzemilch isch vill länger haltbar weder tierlichi. me muess also ned ei-liter-wiis go chaufe. au umständlichkeit isch für mich keis argumänt meh. ich wohne au es zimmlichs stückli weg vom chueche und es isch gar kes problem. wennmer wott, gahts au. und me cha uh vill au sälber mache.

sit ich gwüssi sache weiss, isch veganismus (so guät wies möglich isch, isch ja ide unmöglichschte sache tierlichs dinne, z.b. i gwüsse chläber, mit dene ettikete uf gläser kläbt werded und no i soo vill anderem züg..) für mich die einzig logisch schlussfolgerig. au ich ha all das gärn gässe, aber mittlerwiile eklets mi nur no a, de gedanke, verwesendi liicheteili zu mir znäh (sorry, fleisch isch nüt anders), menstruationsabfall vo hüener (sorry, aber eier sind nüt anders) oder dmuetermilch vonere andere rasse (komischerwiis finded die meischte de gedanke, muetermilch vom mänsch ztrinke grusig, vonere chueh oder geiss aber ned, schräg, ned?). usserdem, wäred mir würklich fleischässer, wär de gruch vo bluet und rohem fleisch für eus aziehend, mir hätted riisszäh und wäred schnäll gnueg, es tier zjage und ufzfrässe (mit eusem körper), euse speichel und euse urin (glaubs) wär andersch und euse verdauiigstrakt churz. das sind für mich eifach logischi, ilüchtendi argumänt. dass dmilch vonere andere spezies vor allem fürd bedürfnis vo de babies vo de gliiche spezies usgleit isch, und ned für die usgwachsne vonere andere spezies, isch irgendwie au logisch, find ich. dass mer mitem fleisch au alli strube stoffe mit ufnimmt, wo det drin sind (stresshormon wo stier vorem schlachte usschütted, hüfig antibiotika und anders züg, wo sie durs chraftfueter ufnähmed).
usserdem find ich, mir hend srächt eifach ned. und ich glaube, wenn jede sälber müesst jage und schlachte für sis fleisch, würded einigi weniger fleisch ässe.
für eier werded abertusigi vo männliche küke killt. i chäs heds oft es enzym usem mage vo tote chälber (lab)...

ich wett niemer bekehre, aber ich persönlich will bi dem zirkus nümm mitmache, ich hans vill zlang und schäme mich defür und wünschti, ich hätt mich früener demit usenand gsetzt. mir gahts meh ums bewusstsii und zum nahdänke arege und ich finds wichtig, dass jede für sich en bewussti entscheidig trifft, wie die au immer usgseht. dassmer weiss, wasmer macht und ned us unwüsse, bequemlichkeit oder am gnusswille sache macht, wo mer eigentlich villicht ned cha understütze. und au ich will versueche, mir über möglichscht vill bewusst zsii und bin froh, über sache wo ich nonig weiss ufklärt zwerde, au wenns bi gwüsse theme unagnähm isch, härezluege..
Xotix
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 448
Registriert: Do 28. Jan 2010, 23:11

Re: vegetarisch leben

Beitrag von Xotix »

hmm d eier wachse bi mir im garte. Eusi hühnere sind immer wider mal 100% frei. sArgument, mich grusets findi au wider komisch. Da chuntmer eifach de moderni, hygienisierti mensch in sinn.

Aber stimmt scho, wir söte vegan lebe und das isch au guet möglich, gits ja au spitzesportler wo so lebet. Es git aber au ander argument gege veganer wie z.b. s vitamin b13 (oder so) womer bruchet für zellteilig oder sowas lustigs... was nur im darm fu tier produziert wird. Aber das sig anschinend eifach zum ufneh wen biz dreck issisch (ungwäschngis zeug z.b.) aber naja weis au ned wie toll so argument sind.

Isch doch gschisse was gsund isch solang di gsund fülsch. Wenich ez en chue het wo den mal schwanger isch find ichs nöd schlimm mal es glas abzknüpfe. Die ganzi Industrialisierig fu de Lebensmittel isch s hauptargument. aber naja, ich bin nonig sowit veganer zsie, ganz eifach. :)

chäs gits gnueg ohni lab sondern mit irgend sowas künstlichs, aber naja... au ned dr sinn fu de sach.
miaumiau
Benutzeravatar
moonlightfairy
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 313
Registriert: Do 13. Mär 2008, 16:07

Re: vegetarisch leben

Beitrag von moonlightfairy »

Xotix hat geschrieben:hmm d eier wachse bi mir im garte. Eusi hühnere sind immer wider mal 100% frei. sArgument, mich grusets findi au wider komisch. Da chuntmer eifach de moderni, hygienisierti mensch in sinn.

Aber stimmt scho, wir söte vegan lebe und das isch au guet möglich, gits ja au spitzesportler wo so lebet. Es git aber au ander argument gege veganer wie z.b. s vitamin b13 (oder so) womer bruchet für zellteilig oder sowas lustigs... was nur im darm fu tier produziert wird. Aber das sig anschinend eifach zum ufneh wen biz dreck issisch (ungwäschngis zeug z.b.) aber naja weis au ned wie toll so argument sind.

Isch doch gschisse was gsund isch solang di gsund fülsch. Wenich ez en chue het wo den mal schwanger isch find ichs nöd schlimm mal es glas abzknüpfe. Die ganzi Industrialisierig fu de Lebensmittel isch s hauptargument. aber naja, ich bin nonig sowit veganer zsie, ganz eifach. :)

chäs gits gnueg ohni lab sondern mit irgend sowas künstlichs, aber naja... au ned dr sinn fu de sach.
hey, findi okay, wennmer sini eigene hüehner hed und dene guät luägt. isch aber leider d usnahm. vo wäge 'moderne, hygienisierte mensch'. ich läbe ufem land, han en garte, ich wüehle ide erde, ich wett kei sterils umfäld und ich bin mer ned im gringschte zschad, mir dfinger dräckig zmache. ich bi au de meinig, chli dräck hed no nie öperem gschadt. ich finde, dass ichs en ekligi vorstellig find, toti tier oder duscheidige vo tier zässe, hed für mich nüt mit dem ztue. ich wett au ned unbedingt mueterchueche ässe oder fruchtwasser trinke oder bluet vore frau wo ihri täg hed oder so. da finds wohl au niemer komisch, wenn eim das eklet. aber villich gahts dir ja da andersch?

wägde vitamin, das sind zwei verschideni, wo du asprichsch. vitamin b12 chunnt tatsächlich eher i läbensmittel vor, wo eher sälte ufem alltägliche spiiseplan stönd, z.b. i lupine oder alge. deshalb isch das scho öpis, wo veganer druf sötted luege. ich dänk aber generell dassmer, egal wie mer sich ernährt, bewusst und vielsiitig sött ässe, wennmer wert druf leit, sich 'gsund' zernähre u alli wichtige stoffe ufznäh. luschtigerwiis chömed all bide veganer mit 'aber da fählt der doch iise, zink, vitamin d, ....', achtet aber sälber bi ihrer ernährig ned würkli uf usgwogeheit und abdeckig vo dene stoffe. ich glaub, die meischte veganer känned sich besser mit ernährig us und ernähred sich vill gsünder als omnis (ganz abgseh devo, öber grundsätzlich glaubt, dass tierlichi produkt gsund sind oder ned'), eifach will sie sich vill meh demit usenandsetzed. isch ämu mini beobachtig i mim umchreis.
nomal zrugg zum vitamin b12. git z.b au zahpaschta mit vitamin b12 oder ebe regelmässig alge oder lupine und so ässe, oder halt supplementiere. und ja, i z.b. ungwäschnem gmües hedses au teilwiis, aber det chunnt üsi überhygienisierti gsellschaft de doch no zum träge, bi üs chamer so ned druf gah, gnue vit. b12 ufznäh.

sandere wo du meinsch isch vitamin d3, das gits tatsächlich nur alls tierlichs produkt. das isch aber keis thema, da üse körper sälber vitamin d produziert, wennd dsunne uf üsi hut schiint. im winter hend darum fast alli lüt, egal öb vegan oder ned, en vitamin d mangel, es wird empfohle, im winter zsupplementiere. asüschte eifach gnueg veruse und wenn möglich jede tag z.b. dunterarme ohni sunnecreme für es paar minute id sunne hebe.

klar, ich dänk au, es isch weniger schlimm, wenn 'mal en chue hesch, wo mal schwanger isch u de dere chli milch abzchnöpfe'. realität isch aber, die chüeh sind höchzüchtet um völlig unrealistischi mänge a milch zgäh, werded gschwängeret, chum isch s chalb u de wält, wirds ihre wäggnoh (was, wännmer a d liidfähigkeit vo tier glaubt u dreaktione gsehnd denah us, es traumatischs, schmerzhafts erläbnis isch) und dmilch wird füre mänsch brucht. das immer wider, bis sie nümm gnueg 'produktiv' isch, denn wird sie tötet. so laufts. und au dä nätti buur ume egge wird keis 'chuehaltersheim' ha, er luegt villich chli besser, wird aber vermuetlich dchüeh genauso lah schlachte, sobald sie usdient hend. also ich find das en zimlichi kackvorstellig, so zläbe und wett ned tuusche... abers halt nümm understütze. und vo wäge 'nonig so wiit'... wennmer wott, gahts. wenn mer ned wott, natürlich ned.

klar chamer positivi energie i jedes ässe inegäh. chasch di au super fühle, wenn en burger vom mcdoof issisch. glaub isch aber energetisch und vor würkig ufe körper her scho ned ganz sgliiche, wie öpis sälberkochets mit früsche zuetate. nur so als biispiil.

wägem chäs, gseh ich au so, ned de sinn vo de sach, de was künschtlichs znäh. lab usem mage vo tote chälber znäh find ich aber au ned de sinn vo de sach. gseh generell nümme vill sinn hinder dere ganze sach.
Xotix
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 448
Registriert: Do 28. Jan 2010, 23:11

Re: vegetarisch leben

Beitrag von Xotix »

supplementiere? Definier mer mal dis supplementiere.

Falls das im Stil fu bewusst ässä sprich alge in salat mixe (echti alge) isch es ok aber sobalds irgend sone vitamin tablette isch würd ich vorher 2,3mal im jahr es steak ässä. (Obwohls ned fein isch :P)

Was isch schlimm dra en Muetterzkueche zesse wener mit biz Pfäffer (oder was ihr so drufdönt, isse so guet wie nie reini Eier) okay schmökt? Ich check das irgendwie nöd. Ich han ja selber biz de Tick i die Richtig bi Eier aber ich würd das nie als Argument neh wels eifach nöd verhebet. Wen susch nix hetisch würsches au esse. sArgument mag für dich stimme aber de Veganismus allgemein so zrechtfertige finid ned so passend. :) Das hani au mit hygienisiert gmeint. (Falsl du nur für dich gredet hesch isch ja alles tiptop)

Nonig bereit halt, wel ich mich zerst nu ganz devo mues Überzüge und ich mich zerst nu biz mues mit Esse usenandersetze.

Klar werde d Küeh bim Nachbar au so behandelt.

Wegen Vitamin, ich ha eigentli was anders gmeint. Wo wir echt nru durch Tier ufnäh chönd. Hmm ha das mal irgendwo gläsä wos um Studie wo Veganer wege mangelernährig aluegt gange isch. Find das nur gad nöm. De dreck wels guet düngt worde isch.
miaumiau
Benutzeravatar
moonlightfairy
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 313
Registriert: Do 13. Mär 2008, 16:07

Re: vegetarisch leben

Beitrag von moonlightfairy »

supplementiere cha heisse, z.b. eifach dzäh mit zahpasta zputze, wo vitamin b12 drin hed, oder ich z.b. nimm algepresslinge. ich wett definitiv keis tots tier meh ässe, solang ich dwahl han, und die hani ja.

isch ned unbedingt was schlimms dra. ja 'wenn ich nüt anders hett', scho klar. aber um das gahts ja, ich ha dmöglichkeit, drum läb ich so. mir mänsche sind zu vill fähig, wenn mer i notlage sind, das isch mer scho bewusst. aber glaube ned, dass du, wennd wahl hättsch, dich füre mueterchueche würsch entscheide, oder öpe scho? isch ja au egal, isch nur es bispiil gsi. logisch red ich nur für mich, cha ja nur für mich rede u ned für öper anders :) und hey, dä 'ekel' isch nur eine vo villnä gründ und eher einä vo de chlinschte. ich isse nüt tierlichs us ethische, ökologische und gsundheitliche gründ wo ich ilüchtend und nahvollziehbar find. dä kulinarisch teil chunnt am schluss und isch am unwichtigschte. obwohl ich wie gseit nüt vermisse unds ned im gringschte verzicht isch für mich, da s mich ächt sowas vo nümme gluschtet. und logisch wär das andersch, hätt ich sus nüt aber das isch völlig hypothetisch, wills ja ned so isch.

es git keis vitamin, wo nur über tierlichs ufgnoh werde chan, nach mine infos.
Xotix
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 448
Registriert: Do 28. Jan 2010, 23:11

Re: vegetarisch leben

Beitrag von Xotix »

Vitamin.. Irgend en Stoff. :) Ich mueses mal sueche. ich irre mich evtl. au.

Klar maches us Überzügig. Ich is au kei Fleisch meh us Überzügig und es glustet mich garnöd. Wobi ich Fleisch au nie würklich gern gah han. User de McDoof und co als teenie. Aber s guete Fleisch, wiemer seit, hetmer nie zuegseit. Eies und Milch sind halt schonu debi, vorallem indirekt.

Ich bin eifach noni 100%ig devo überzoge, was ja ned heist es isch schlecht. Würsch du dis Chind so ernähre? was haltisch den fu Honig?
miaumiau
celiney
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 100
Registriert: Fr 10. Jun 2011, 08:07

Re: vegetarisch leben

Beitrag von celiney »

moonlightfairy hat geschrieben:supplementiere cha heisse, z.b. eifach dzäh mit zahpasta zputze, wo vitamin b12 drin hed, oder ich z.b. nimm algepresslinge. ich wett definitiv keis tots tier meh ässe, solang ich dwahl han, und die hani ja.

cooli sach, wo gihts so zahnpasta oder algenpresslinge? ha bis jetz nur s algepulver trunke und s'isch mega wüescht. xD

bi au dinere asicht, ernähre mich sit ca 1 johr vegan...aber findes zum teil müehsam sich immer müesse erkläre, wieso mer das macht..vor allem wenns während em ässe passiert. x) für mich stoht fest: ich will ned dass es tier weg mir liide muess und mir hend übrhaupt kes recht, tier z'töte und uszbüte! go vegan!
Kunst spricht von Seele zu Seele.
celiney
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 100
Registriert: Fr 10. Jun 2011, 08:07

Re: vegetarisch leben

Beitrag von celiney »

The Dude hat geschrieben:
Xotix hat geschrieben:Vegetarismus ist für mich eine logische Konsequenz als Mitglied dieser Gesellschaft. Das ist Teil der Verantwortung. Eigentlich müssten wir Veganer sein. Aber den chani kei fondü meh ässä :(
Das häsch jetzt sehr schön xeit! Meine Rede... obwohl bi mier chunnt auno d'Milch im Kafi däzu womi vom Veganersii abhaltet... und ja, i weiss äs gäbt Alternative, aber zum die kriege, musi jedesmal ä halbi Wältreis undernäh, und da frägt sichs dänn scho was schlauer isch... jedesmal än Liter Moscht verbrätle nur zum ufen Liter Milch verzichte?
chasch ja selber mache :) mandelmilch zum bispil. schmöckt find ich sowieso 100x besser als Sojamöuch
Kunst spricht von Seele zu Seele.
The Dude

Re: vegetarisch leben

Beitrag von The Dude »

Yes@ die Damen Hauptmann und Oberst :)

Eure Befehle werden alsbald befolgt, wenn ich meinem Sieb im Kopf mal endlich eingehämmert habe, beim nächsten Ladenbesuch gefälligst endlich eine Auswahl von Milchalternativen zu kaufen, es gibt da ja so einige, und sie zu testen ist allemal das mindeste, was man tun kann!

Jetzt wo es auch noch so hier steht, gelingt dies hoffentlich!

Ps. Vom guten, auserlesenen Bergkäse und der geheimen Spezial-Fonduemischung meines Käsers des Vertrauens bringt ihr mich aber - Mageninhalte hin oder her - nicht ab. ;)
Benutzeravatar
moonlightfairy
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 313
Registriert: Do 13. Mär 2008, 16:07

Re: vegetarisch leben

Beitrag von moonlightfairy »

celiney hat geschrieben:
moonlightfairy hat geschrieben:supplementiere cha heisse, z.b. eifach dzäh mit zahpasta zputze, wo vitamin b12 drin hed, oder ich z.b. nimm algepresslinge. ich wett definitiv keis tots tier meh ässe, solang ich dwahl han, und die hani ja.

cooli sach, wo gihts so zahnpasta oder algenpresslinge? ha bis jetz nur s algepulver trunke und s'isch mega wüescht. xD

bi au dinere asicht, ernähre mich sit ca 1 johr vegan...aber findes zum teil müehsam sich immer müesse erkläre, wieso mer das macht..vor allem wenns während em ässe passiert. x) für mich stoht fest: ich will ned dass es tier weg mir liide muess und mir hend übrhaupt kes recht, tier z'töte und uszbüte! go vegan!

hey, yeeah, glichgsinnti :) algepressling gits ide regle im biolade oder reformhuus (ha z.b. im egli zbern am bahnhof gfunde). vit.b12 zahpasta gits da: https://www.portanatura.ch/de/shop/prod ... 2&count=10
Benutzeravatar
moonlightfairy
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 313
Registriert: Do 13. Mär 2008, 16:07

Re: vegetarisch leben

Beitrag von moonlightfairy »

Xotix hat geschrieben:Vitamin.. Irgend en Stoff. :) Ich mueses mal sueche. ich irre mich evtl. au.

Klar maches us Überzügig. Ich is au kei Fleisch meh us Überzügig und es glustet mich garnöd. Wobi ich Fleisch au nie würklich gern gah han. User de McDoof und co als teenie. Aber s guete Fleisch, wiemer seit, hetmer nie zuegseit. Eies und Milch sind halt schonu debi, vorallem indirekt.

Ich bin eifach noni 100%ig devo überzoge, was ja ned heist es isch schlecht. Würsch du dis Chind so ernähre? was haltisch den fu Honig?
Klar würd ich mis Chind so ernähre. Ich gah ja schliesslich devo us, dasses gsund isch. Zum Thema Honig: "Zur Gewinnung von Honig für den menschlichen Konsum müssen ganze Bienenvölker manipuliert und kontrolliert werden. Der natürliche Entwicklungsprozess der Völker wird durch die Entnahme des Honigs massiv beinflusst. Sobald die Leistung der Bienen entsprechend abnimmt wird das Volk ganz oder teilweise eliminiert." (Quelle: http://www.vegan.ch) Finde vegan.ch eh super und informativ.
So was will ich wie gseit ned understütze. Genau so wenig aber au i andere Bereiche vom Läbe, z.b. Monokulture was pflanzlichi Nahrig abelangt, Wegwerfmentalität det wo sichs laht lah vermiide und und und. Veganismus isch für mich nur ein Teil vom ganze - aber en wichtige, für mich persönlich.
Xotix
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 448
Registriert: Do 28. Jan 2010, 23:11

Re: vegetarisch leben

Beitrag von Xotix »

Aha, merci. Ja klar, uf so Zeugs wie mini eigetei Müllproduktion probier ich au zache etc. Aber ebe, ich mues das Schritt für Schritt mache. Vll mal dr Honig weglah etc. etc. :) Obs so gsund isch es Chind vegan zernähre, weis ja nöd. immerhin hend dini Vorfahre die letschte paar Hundert Jahr total anderst gesse, aber wot da au nüt dezue sege. Kei ahnig fu dem Thema.

Guet das so lebsch. Aber Zahnpasta mit Vitamine neh nur wel mini Ernährig das nöd büttet wär für mich es absoluts no-go. Lieber Alge esse au wens zimlich bäh sind. :) danke für dinfos

Edit:

http://kedarvideo.wordpress.com/2010/12 ... in-zurich/ finde die ussag da zimli guet.
miaumiau
Benutzeravatar
Amanita
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 688
Registriert: Di 5. Jun 2007, 00:12

Re: vegetarisch leben

Beitrag von Amanita »

Us ökologische und ethische Gründ vegan wellä z'läbe, find i sinnvoll. Aber dass es gsund isch, glaub i nöd und es Chind wür i nie vegan ernähre. Ir Entwicklig isch mer uf sämtliche Mineralie und Vitamine scho no meh agwiese als als Erwachsenä. Wenn denn wür i das nur nur mit Unterstützig vo Ernährigsberotig/Naturarzt etc. mache und zwar au scho i bzw. vor dä Schwangerschaft.

Gsundi Ernährig isch für mich Vollwerternährig, mit wenig Zucker, vollwertige Nahrigsmittel (Mehl etc.), guetä Öl, biologisch(-dynamisch)e Läbensmittel, saisonale, lokale Produkt, kei Fertigprodukt, vorwiegend vegetarisch mit wenig qualitativ hochstehende tierische Läbensmittel.

Ich versuche mich möglichscht mit Iheimische Produkt zernähre - vo Gwürz ezt mol abgseh - Alge und Soja ghöred do nöd däzue, dass hend mini europäische Vorfahre nöd kennt und mis Verdauigssystem isch sich nöd dra gwöhnt.
Däfür find i die "alte" Gmüäs vo ProSpecieRara und so ganz toll.

Bezüglich Vit B12, in Hefeflockä hets das glaub au drin, gits im Reformhus. Ersetzt aber ä Substitution nöd vollständig.
Aber isch no fein zum sälber Gwürzmischigä mache..

Han mir jetzt mol Eiersatz kauft, zum min Eiverbruch zreduziere. Bin gspannt wie sich das ir Praxis macht.
Han mir zwar Eier no nie als Menstruationsblut vorgstellt, ekle mich aber au nöd vo mim Bluet, ghört zum nä gsundä Körpergfühl däzue.. Ghöre aber scho nöd zu denä Lüt wo mit ihrem Bluet Pflanze dünget oders vergrabet.

Befasse mich jetzt grad chli mit 5-Elemente-Ernährig, jedoch uf Iheimische Produkt (und mit Gwürz) apasst und nöd nach dä chinesische (?) Version.
Kennt das öpper?
lg Amanita ૐ

Das Wirkliche ist ebenso zauberhaft, wie das Zauberhafte wirklich ist. (Ernst Jünger)

Bild
Xotix
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 448
Registriert: Do 28. Jan 2010, 23:11

Re: vegetarisch leben

Beitrag von Xotix »

Soja isch denki scho ganz ok.

prospecierara kriegich da mini oldschool same? :) Bi letschit go same sueche und ha mich gnervt wel nix agschribe gsi isch und ich halt richtigi same wot. :)
miaumiau
Antworten