Gleichgültigkeit unter Mitmenschen

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Antworten
Benutzeravatar
meli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 732
Registriert: Mo 20. Jun 2005, 09:40
Wohnort: CH

Gleichgültigkeit unter Mitmenschen

Beitrag von meli »

wahrschinlech hend alli scho dervo ghört. letzt wuche si in dütschland 9 toti babyleichene gfunde worde, wo d'muetter churz nach de geburt ermordet het.
es isch nid dr einzig fall im letzte jahr. in österrich isch dr glichi vorfall gsi.

bi beidne fäll hend d'nochbere und familie behauptet, sie heige die ganze 9 mönet lang nüt bemerkt.

unverständlech für mi, wöu i mir nid cha vorstelle, dass me 9 x 9 mönet cha schwanger si, ohni dass es irgendöpper söll merke.

mi würd wunder näh- wie stöht d'ihr zu dem thema? wie glichgültig sid d'ihr euchne mitmensche gegeüber?? merket d'ihr, wenn e nochber 1 monet wäg isch? wie fiinfüehlig sid d'ihr allgemein?
 
Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
ChriSmoS
dj
dj
Beiträge: 653
Registriert: Di 26. Okt 2004, 14:04
Wohnort: Burlen
Kontaktdaten:

Beitrag von ChriSmoS »

hmmm.......fiinfühlig sie wird immer härter i eusre welt. Wenn zu sensibel wirsch chasch ja das Elend garnömme verchrafte wo a vellne orte herrscht. Neumed durre müend mer chöne abstelle ala es chratzt euis weniger / ned. I denke chum das sich die verhungernde chind gedanke über euisi höch selbstmord rate mached. I finde beides glich schlimm, a beidne ort chönt mer helfe! Wasi demet wet säge isch ebe das mer euis neumed durre müend abhärte geg die krasse (velle) informatione.

jetz speziel zu dene 9 babys. I find das au huerre härt das da niemert sell gmerkt ha. Das cha ned si. Öb ich da be mim Nochber würd merke, gueti frog! Ich chas nid met bestimmtheit säge aber be 9mal hättis sicher gmerkt. Aber wennns nur eimal, 2mal wär?? me cha ja säge me hät en bleibuch oder suscht ergendwas (chrankheitlichs). den würd ich das dere frau au glaube!

Und ja i merk wenn de nochber 1MT weg isch, den mueni Pflanze güsse :-D
alles was du hast, hat auch dich

www.soundcloud.com/badbug
www.youtube.com/chrismos84
abraxas
administrator
administrator
Beiträge: 1934
Registriert: Di 4. Nov 2003, 13:43
Kontaktdaten:

Beitrag von abraxas »

Die meisten meiner Nachbarn seh ich gar nie. Ich fühl mich auch nicht verantwortlich für sie. Ehrlich gesagt habe ich auch überhaupt kein Bedürfnis danach, mich mit all denen zu verstehen und sie zu kennen. Ich wohne aber in einer Grosstadt. Leute die das Landleben kennen stören sich vielleicht an solchen Dingen, ich find die Anonymität ganz ok.
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
---------------------------------------
ChriSmoS
dj
dj
Beiträge: 653
Registriert: Di 26. Okt 2004, 14:04
Wohnort: Burlen
Kontaktdaten:

Beitrag von ChriSmoS »

das find ich intressant. Der unterschied zwischen dem "grossstadt" leben und dem "ländlichen". Ich gehöre dem letzteren an. Was mich da stört ist das alles hinten durch geht, es wird über alles und jeden geredet. Was ich jedoch probiere zu ignorieren. Das positive: eine hand wäscht die andere, sei es ein haustier das mal beaufsichtigt werden muss, pflanzen giessen etc... auch einbrecher etc. da wird mehr darauf geachted. Durch dieses "eine Hand wäscht die andere" kann ich auch ohne probleme bis in die nacht musizieren. Anonymität hat sicherlich auch seine Vorteile. Zürich oder eine andere grössere Stadt währe aber nichts für mich (zum wohnen), zuviel Beton + Menschen!!

Ich denke das die "landeier" generell feinfühliger auf ihre mitmenschen reagieren / achten als "städtler" :-D
kan mich aber auch täuschen.
alles was du hast, hat auch dich

www.soundcloud.com/badbug
www.youtube.com/chrismos84
Antworten