Kinder und Partys

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.

Was haltet ihr von Kindern an Goapartys

Mir egal!
10
15%
Finde ich guet.
10
15%
Finde ich absolut Scheisse!!!!!!!!
46
70%
 
Insgesamt abgegebene Stimmen: 66

makau
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 142
Registriert: Di 13. Jun 2006, 10:17
Kontaktdaten:

Re: Kinder und Partys

Beitrag von makau »

Voodooman hat geschrieben:
de hund ghört anere party genau s'gliiche wie mir.
Falsch, hünd händ es dütlech bessers Ghör als mier, höchi und tüüfi frequenze mal usglah.
Für en Hund isch dMusig um einiges lüter als für üs mensche.

Tier ghöred eifach nöd vor dBoxe wo so luuti musik lauft, ich han de Hund in Niederbipp gseh und er het nöd zfride usgseh.
wieso falsch? sicher ghörter s'gliiche, öppis anders isch gar nöd möglich. ok, velicht ghörters lüüter aber woher weisch denn du das? häsch du hundeohre? bisch du e hund wo cha schriibe und e compi bediene? :-D ... es git au hünd wo nüm so super ghöre (luutstärchi-mässig) aber eis chammer doch säge: sie ghöre de gliichi inhalt wie mir mänsche.
Benutzeravatar
Voodooman
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 107
Registriert: So 4. Mai 2008, 18:35
Wohnort: Züri City

Re: Kinder und Partys

Beitrag von Voodooman »

velicht ghörters lüüter aber woher weisch denn du das?
Ich weiss das wil ich mis ganze Lebe lang Hünd gha han und wil mier dank Wüsseschaftliche forschige wüssed das Hünd Sache chönd ghöre wo vil witer weg sind als bi üs Mensche.

Zudem gseht me das emene Hund a obs em wohl isch mit de Lutschterchi und wenn sini Ohre zruggleit sind de schwanz iizoge und bi jedem Beat sis Ohr liecht zuckt denn gfallts ihm sicher nöd.
es git au hünd wo nüm so super ghöre (luutstärchi-mässig)
Jawohll das stimmt, wie bi de Mensche wirds Ghör bi de Hünd schlechter im Alter. Ich vermuete aber das üse GOA-Hund scho vil früener es gschädigts ghör häd...

▲ ▲
Benutzeravatar
meli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 732
Registriert: Mo 20. Jun 2005, 09:40
Wohnort: CH

Re: Kinder und Partys

Beitrag von meli »

Stärndli- gehts dir eigentlich noch gut?? ich hab hier niemanden beleidigt, sondern dich nur darauf hingewiesen, dass dieses forum auch eine boardsuche hat...

übrigens- danke saphira!! und herzlich willkommen zurück... :-D
 
Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
Benutzeravatar
rasta
Beiträge: 7
Registriert: Do 4. Sep 2008, 12:08

Re: Kinder und Partys

Beitrag von rasta »

sorry strändli,aber i find du übertribsch da unnötig ..............
Benutzeravatar
Indigo
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 982
Registriert: Mi 3. Okt 2007, 13:59
Wohnort: funkytown, nähe winti-summi

Re: Kinder und Partys

Beitrag von Indigo »

vielen dank abraxas für deinen ehrlichen kommentar!

immer wieder diese diskussionen von wegen kindern und hunden an parties ... . für mich eine überflüssige frage, denn beides gehört meines erachtens weg davon. ich habe einmal ein ganz grausiges erlebnis an einer mehrtägigen outdoor mitanschauen müssen, als etwa 4 eltern ihre etwa 7 kinder sowie einen pitbull (!!!!) in ihren zelten (sry des ausdruckes) vergammeln liessen, während sie sich vollknüllten und party feierten.

mir verging das tanzen und die freude beim anblick dieses szenariums. so gesellte ich mich zu den kindern, kochte mit ihnen etwas auf der feuerstelle und ging mit dem hund spazieren. ein leider unvergessliches erlebnis.

ich habe eine 13-jährige tochter und ich würde sie niemals mitnehmen, wenn Mamma mal a bisserl abflippen geht. sie kann, wenn sie erwachsen ist nämlich selbst entscheiden, wohin ihre nase tanzt. elektronische musik findet sie eh sch... und steht momentan eher auf Metallica usw.

wenn schon, dann mal an ein gemütliches openair à la Montreux, Gampel u.s.w.

n-smile_excited.gif
"Der intuitive Geist ist ein heiliges Geschenk und der rationale Geist ein treuer Diener.
Wir haben eine Gesellschaft erschaffen, die den Diener ehrt und das Geschenk vergessen hat."

(Zitat von Albert Einstein)

e qui i miei piccoli "fratelli":

- http://www.youtube.com/watch?v=Rp1eOqYF ... re=related
- http://www.youtube.com/watch?v=D3HwnYbU_1A
- http://www.youtube.com/watch?v=49e9rYk5FyI
- http://www.youtube.com/watch?v=zM_MEAijeu0
stärNdli
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 54
Registriert: Fr 27. Jul 2007, 12:03
Wohnort: Zug

Re: Kinder und Partys

Beitrag von stärNdli »

meli hat geschrieben:ich krieg die kriese- habt ihr auch mal neue themen auf lager?

und sonst: ustfse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

meli hat geschrieben:Stärndli- gehts dir eigentlich noch gut?? ich hab hier niemanden beleidigt, sondern dich nur darauf hingewiesen, dass dieses forum auch eine boardsuche hat...

übrigens- danke saphira!! und herzlich willkommen zurück... :-D

Also nei beleidigt hesch würkli niemert...demfall hesch eifach nid so anig vo astand...
Mer cha so öbis au anderst schribe...
naja ich entschuldige mich da dasi d boardsuchi nid verwendet ha! Maches z nächst mal! Ha nid gwüsst das das so schlimm isch... und au sorry dasi so zrug gschribe ha aber ebe find mer cha so öbis au anderst sege aber muess zuegä has au nid besser gmacht! hoff es kehrt jetzt wieder friede i!!! Lg
salüüüü xD
stärNdli
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 54
Registriert: Fr 27. Jul 2007, 12:03
Wohnort: Zug

Re: Kinder und Partys

Beitrag von stärNdli »

Äm so viel ich weiss sind sStärndli und de Psy-co dEltere vom gliche Chind. =o) :-# Oder bin ich da jetzt total falsch...? Den müend er
entschuldige.

Ehmmm neiiii aso das grücht muessi sofort us de wält schaffe... Ich kenne s mami sehr sehr guet vom psy-co sim chline... Ich selber ha aber kei Kinder!!! :-D
salüüüü xD
KeiFantasieFürName
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 226
Registriert: Fr 19. Dez 2008, 17:49

Re: Kinder und Partys

Beitrag von KeiFantasieFürName »

ich bin scho a sehr schöne goas gsih, z.b in ungarn.. oder be eus uf de bärge mit guete lüüt, und han au scho chind gseh, hed dene guet daah, füürli mache, spille und die hend sech sehr frei gfühlt und d lüüt händ au froid gha!
eis chind hed metem mammi chai tee köchelet und nacher für en stuz pro tassli verchauft, es anders chind hed mit mir zäme holz im wald gsuecht und ja - alles in allem esch das e sehr schöns tägli gsih für alli. ich find super wenns id natur gönd, es git sovill chind wo ide stadt ufwachset ond de ganz stress metbechömed, oder nomer diheime hocked und mama und papa lueget färnseh, und denn ide schuel chönds nid grad sitze, und scho chunsch vom schuelpsycholog chli pharmaka öber..

ech glaub mami und papi goaner send im gröschteteil verantwortigsbewussti mönsche.. han bis jetzt nonie müesse säge okay die party/ziit/ort/lüüt esch ungeeignet fürs chend

*wenn i mal chind anre party xeh denn isch die party meischtens fröhlich und guet
be scho a ned so schöne partys gseh aber dört häds au ke chind gha
Das Wort Religion stammt von Religio was bedeutet "finde zu dir selbst"
Benutzeravatar
pilztraum
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 173
Registriert: Do 28. Aug 2008, 07:02
Wohnort: Hinter dem Hügel

Re: Kinder und Partys

Beitrag von pilztraum »

Aber Indigo da chönd die arme chind doch nüt defür. Und ich glaube das so eltere au wo anderst ned besser uf ihri chinde luged [-( .
Muss aber scho zugä das es einigi party git wo nöd chinder früntlich gstaltet sind Bild
Paracelsus: In allen Dingen ist ein Gift, und es gibt nichts ohne ein Gift. Es hängt allein von der Dosis ab, ob ein Gift ein Gift ist oder nicht!

Go G.O.(H).
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Re: Kinder und Partys

Beitrag von Kollegoli »

gnau!

well gwüssi eltere unfähig sind, find ich au, dass chind generell nöd a partys ghöred. au nöd wenn sie absiits zelted mit de eltere und det spiele oder was au immer mache chönnd.

ich find au hünd dörfed uf kein fall a partys. well alli hünd zwingend, völlig egal wie de halter uf sie luegt, viel zluter musig usgsetzt sind. ich han au scho hünd gseh, wo voll verwirrt ufm dancefloor umegrennt sind. völlig klari schlussfolgerig: ich gseh paar mal (oder vo mir us au immer wieder) en verwirrte hund anere goa = en hund isch anere goaparty zwingend (d.h. i jedem fall) verwirrt und wird gschädigt.

ich find au das hanf söll ilegal sii, well ich han scho lüüt gseh, oder vo söttnige ghört, wo ihres lebe voll versifft und schade vo cannabis devo treit händ.

ich find me sött alkohol verbüüte, well es gid oft schlegereie weg alkohol.

ich find me sött autos verbüüte. mensche sterbed regelmässig wege autos. tragischi schicksal ereignet sich. völlig unschuldigi lüüt werded regelmässig ztod oder invalid karred.

ich find me sött skifahre verbüüte, well bem skifahre werded regelmässig lüüt ernsthaft verlezt.

ich find me sött brutali film verbüüte, well das be gwüssne chind aggressivs verhalte, wenn nöd sogar ernsthafti traumata uslöst.


eigentlich söttme alles gföhrliche bzw. potentiell schädliche igendwie wegmache/verhindere. dann wird dwelt besser. niemertem cha meh öpis passiere.
generell find ich au, dass chind vo jedem schlechte zuestand i eusre welt so lang wie möglich söttet fernghalte werde, so dass sie gar nöd mitüberchömmed, dass evtl. öpis uf dem planet au nur bizli nöd stimme chönnt. so dass wenns dann mal selber denke chönd (was mir i dem fall alli nöd hoffe wänd), grausam ufd welt und die volli ladig uf eimal überchömed.
abraxas
administrator
administrator
Beiträge: 1934
Registriert: Di 4. Nov 2003, 13:43
Kontaktdaten:

Re: Kinder und Partys

Beitrag von abraxas »

drum lueged mir au überhaupt nöd wänn mir parties mached. wänns e schlegerei git, denn sägemers no de striizis im club näbedraa, damits au chli chömed cho driichlöpfe. bringt ja nüt, wämmer immer alles wegmacht. au d'wcs putzed mer nümme, warum au, nume damit niemer merkt was für soi mir eigentlich sind? mir ruumed au sprütze nöd weg, und schänked de bsoffne amigs no en extra schluck vodka ii. volli dosis realität. wer nöd demit chan umgaa isch sälber schuld.
verantwortig? söll jede sälber träge...

(nö, mir händ no nie müese sprütze wegruume bi euisne parties. hani aber au scho gsee. zum glück scho sehr lang her!)


und no ernsthaft: für mich isch d'gränze döte, wo anderi zu schade chömed. und chind därf und mues mer mängisch beschütze. was ander a ihrne parties mached isch mir glich. aber bi euis wännd mir das nöd, und das empfind ich nöd nur als euises rächt, sondern als euisi pflicht.
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
---------------------------------------
feriraver
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 73
Registriert: Fr 21. Nov 2008, 13:53
Wohnort: di hei....

Re: Kinder und Partys

Beitrag von feriraver »

Ich find au dasmer chind scho gar nid inelaht... eb jetz outdoor oder indoor eb chinderfründlich oder nöd...
es git soooooooooooo viel sache womer mit sine chind chan unterneh und das au i de natur usse... ich bin au scho mit mim chline und 2 andere eltere in wald go grillierä und mer hend au chli goa glosed das isch ja nid schlimm ..aber he e party isch minere meinig na was für erwachsni ( guet hät ja au immer meh na halb chinde debi ). das isch eifach e anderi stimmig au wen sie guet isch aber ich müessts au den nid ha das min sohn scho so druffi mensche gseht. und wen den eltere ihri chind na eifach so ällei lönd zum sälber umeflüüügä den chenti chotzä. wen ich ane party gange den wot ich abschalte wot de sound gnüsse uf mini art und au so das min sohn das nie mitüberchunt wil er di hei bim papi isch und eifach chan chind si. und früe gnueg is bett chan .
Benutzeravatar
Indigo
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 982
Registriert: Mi 3. Okt 2007, 13:59
Wohnort: funkytown, nähe winti-summi

Re: Kinder und Partys

Beitrag von Indigo »

- edit sry -.

ein schwieriges thema ... . soll jede/r selbst entscheiden. ich jedenfalls bin klar dagegen. n-smile_1203.gif
Zuletzt geändert von Indigo am Di 9. Jun 2009, 14:18, insgesamt 1-mal geändert.
"Der intuitive Geist ist ein heiliges Geschenk und der rationale Geist ein treuer Diener.
Wir haben eine Gesellschaft erschaffen, die den Diener ehrt und das Geschenk vergessen hat."

(Zitat von Albert Einstein)

e qui i miei piccoli "fratelli":

- http://www.youtube.com/watch?v=Rp1eOqYF ... re=related
- http://www.youtube.com/watch?v=D3HwnYbU_1A
- http://www.youtube.com/watch?v=49e9rYk5FyI
- http://www.youtube.com/watch?v=zM_MEAijeu0
Benutzeravatar
juerg
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 935
Registriert: Di 1. Aug 2006, 12:36
Wohnort: agra

Re: Kinder und Partys

Beitrag von juerg »

ich bin für partys wo hauptsächlich eltern mit ihren kindern hingehen /happy
würde ev. vielen "erwachsenen" helfen über ihre "verknorkstheit zu springen"
und ihnen ermöglichen, das auf der strecke gebliebene und vernachlässigte innere kind, wieder anzunehmen und auszuleben :-k

Für eine, meineserachtens schönere,verspieltere,fröhlichere und buntere art des zusammenlebens, können wir momentan mehr von kindern lernen, als umgekehrt 8)
(lieber das no drugs durchziehen als das no children :-k denn wenn eine party nichts für kinder sein soll ist es doch auch nichts um substanzenerfahrungen zu sammeln...von wegen set and setting... :-k )


@Kollegoli =D>

höremer doch mal uf e heili welt wele vorztüsche wos gar nöd git :-k
und lebemer ihne en anderi art vo "zämesii" vor O:)
ich finds eifach wichtig, das me allne frage wo eim s chind stellt, offe und ehrlich antwortet...
In den Momenten, in denen es uns gelingt, zu sein, was wir sind, ohne zu fragen,
was wir sein sollten, funkelt unser Lebenslicht wie ein heller Stern.

Liebe das Leben
aber lebe die Liebe.

***G L O B A L I Z E *** LOVE
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Re: Kinder und Partys

Beitrag von Kollegoli »

naja klar ischs jedem partyverastalter sis recht, chinde ade party "zverbüüte". gege das recht und au dagege, dass das einigi durreziehnd, spricht ja nüt.

dennoch findich dussag "chind ghöred nöd an partys" völlig indifferenziert und blöd.
dass chind nöd ane indoor, wo voll vollgstopft isch, ghöred; klar.
aber was isch mit partys wos viel platz hät verusse? wo sie chönd absiits sii, oder vo mir us au ufm dancefloor, so dass sies lustig findet. ich hans als gueti erinnerig, wo ich früener a partys (sind kei goas gsi) mit mine eltere gsi bin und ha chöne tanze (under anderem en grund, wieso ich jetz en wilde und liideschaftliche tänzer bin und es sehr guets rhythmusgfühl han, was für mich öpis sehr wichtigs im lebe isch). chind an party "nicht gleich" chind wo nebed de boxe staht und die volli dröhnig abüberchunnt.

ich find eifach, dassme muss unterscheide, und drum findich dmeinig, dass chind generell nöd a goas ghöred, scheisse. es gid vieli goas, det ghöred chind uf kein fall hii. wer det sis chind mitnimmt isch schlichtweg es arschloch. es gid aber au vieli goas, wo sehr wohl chinderfründlich sind, sofern deltere ufpassed. es isch doch eifach völlig unlogisch, zdenke, dass es chind zwingend schade vonre goa devo treit. genau so wies völlig unlogisch wär, zdenke, dass goas für chind zwingend e geils erlebnis sind. mit sonre art vom denke schlaht me sich immer uf e siite, unds einzig wo sicher isch, isch dassmer oft falsch liit.

es hängt nunmal vo de party und vo de eltere ab, ob e goa für es chind es negativs, es neutrals oder es guets erlebnis isch. a dem sött sich doch au euses handle und denke orientiere.

und braxi:

ich verstah nöd, was schlegertype und verschisseni wcs mit dem thema ztue händ. schlegereie und scheisse sind nunmal schlichtweg scheisse. das händ mir als eusi soziale norme, wo wohl igendwie us menschliche grundbedürfnis resultiered, so definiert. da gids nöd gross wenn und aber. chind a partys isch e völligs anders thema, wo viel relativer isch.

es gid sache die mussme wegmache und sache die mussme nöd wegmache. me sött aber mit wegmache vorsichtig sii. wegmache, im sinn vo verbot, bedüütet oft e ischränkig vo freiheit (klar, paar mal isch das notwendig). aber drealität gseht so us, dass zum öpis schütze, oft öpis verbote wird. so hat das zur folg, das eusi freiheit immer meh igschränkt wird (das ja sehr viel gföhrlichi sache gid, vor dene mer igendöper schütze muss). und das isch ultragiga gföhrlich, da das eus a eusre entfaltig hindert (und entfaltig isch wohl notwendig; es menschlichs bedürfnis. ohni entfaltig isch es würklich glücklichs lebe minre meinig nach nöd möglich). es wird scho gnueg weggmacht, scho so viel, dass das massivi und langfristigi negativi konsequenze für eus all und vor allem au für eusi chind hät. es einzelns nöd unbedingt notwendigs verbot isch ja egal. was aber würklich es ernsthaftsproblem isch, isch dsumme vo sehr sehr seeehr vielne chliine verbot.
ich finde verbot öpis heftigs, öpis massivs. so söll mer au sehr verantwortigsvoll demit umgah.
Antworten