Kinder und Partys

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.

Was haltet ihr von Kindern an Goapartys

Mir egal!
10
15%
Finde ich guet.
10
15%
Finde ich absolut Scheisse!!!!!!!!
46
70%
 
Insgesamt abgegebene Stimmen: 66

Benutzeravatar
pilztraum
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 173
Registriert: Do 28. Aug 2008, 07:02
Wohnort: Hinter dem Hügel

Re: Kinder und Partys

Beitrag von pilztraum »

Ich finder erstens mal das umfrag leider e chli extrem isch, han darum leider kei stimm abgäh chöne. wel ich finde das es uf party achunt. Bin au scho mit 11 aner party gsi, het mir au nöd gschadet. wän möglich keit da isch das mer chan go schlafe, den isch scho ok. aso nöd grad hinderm dj pult. /bigs
Das gat doch gar nöd das mer es chind vo beruschte erwachsene beware chan? nur scho a de chilbi oder susch a grosse folksfäschter hätz unzähligi. es isch ja au früner gfäschted worde und chinde sind au debi gsi. ja es hät no kei so luti musig gä aber au kei ohropax.

so viel zu minere meinig 8)
Paracelsus: In allen Dingen ist ein Gift, und es gibt nichts ohne ein Gift. Es hängt allein von der Dosis ab, ob ein Gift ein Gift ist oder nicht!

Go G.O.(H).
stärNdli
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 54
Registriert: Fr 27. Jul 2007, 12:03
Wohnort: Zug

Re: Kinder und Partys

Beitrag von stärNdli »

Saphira hat geschrieben:
stärNdli hat geschrieben:
meli hat geschrieben:ich krieg die kriese- habt ihr auch mal neue themen auf lager?

und sonst: ustfse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ja lug wens die nid interessiert oder so den verpiss dich....
lug mich nimmts wunder! und will nid eifach nur die alte sache go dureläse...
eieiei such doch es thema wo die interessiert anstat dini ziet mit unnötige antworte z vertriebe..
=)



Könntet ihr bitte zuerst mal wieder kurz überlegen, wer ihr seid (erwachsene, respektvolle Menschen mit einem minimum an Intelligenz - nicht?) bevor ihr euch gegenseitig anflucht?

Sterndli ich glaube du kannst Psy-co nicht in die Erziehung seiner Kinder dreinreden, tut mir leid. Schau, dass du's bei deinen richtig machst, falls du mal welche haben wirst.

Und nun, go on - aber nicht wie im Kindergarten - sonst will ich euch nämlich alle nicht mehr an Goas sehen ;-) (auch nicht mit Mami und Papi)
jaa hesch ja recht...=) aber mich nimmts würkliii wunder... :-D
und wegem psy-co... er weis scho das ich ihm nie würd drie rede... isch ja schliesslich würkli sies kind!!!! ha nume diskutiert... wie ers schlussendlich macht das isch uf jede fall sini sach...
=)
aber isch guet das mer öber da hed wo luegt das mer aständig blibed!!! =D>

Freu mi uf jede fall über jedi meinig!!! Peace
salüüüü xD
stärNdli
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 54
Registriert: Fr 27. Jul 2007, 12:03
Wohnort: Zug

Re: Kinder und Partys

Beitrag von stärNdli »

pilztraum hat geschrieben:Ich finder erstens mal das umfrag leider e chli extrem isch, han darum leider kei stimm abgäh chöne. wel ich finde das es uf party achunt. Bin au scho mit 11 aner party gsi, het mir au nöd gschadet. wän möglich keit da isch das mer chan go schlafe, den isch scho ok. aso nöd grad hinderm dj pult. /bigs
Das gat doch gar nöd das mer es chind vo beruschte erwachsene beware chan? nur scho a de chilbi oder susch a grosse folksfäschter hätz unzähligi. es isch ja au früner gfäschted worde und chinde sind au debi gsi. ja es hät no kei so luti musig gä aber au kei ohropax.

so viel zu minere meinig 8)

Merciii für dini Meinig...
jaja die frage.... ja has vilicht scho grad chli egstremi möglichkeite gwählt...=)
Ich find es macht nüd wen es kind nur so en stund ane party gaht...
aber wen es kind den so 6 stund oder meh anere sonere party isch... lug i dere ziet gsesch du scho grad echli viel... und ja lug ich konsumiere droge... das gib ich au zu... und wen den hine grad so zwei kindli umeränned chunds mir scho chli strub ihne... find eifach würklii kind müend nid so früeh mit so sache konfrontiert werde... de scheiss lerneds ja scho gnueg früeh den känne... naja isch halt scho es endlos thema /bigs

liebs grüessli
salüüüü xD
Benutzeravatar
juerg
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 935
Registriert: Di 1. Aug 2006, 12:36
Wohnort: agra

Re: Kinder und Partys

Beitrag von juerg »

stärNdli hat geschrieben: Ich find es macht nüd wen es kind nur so en stund ane party gaht...
aber wen es kind den so 6 stund oder meh anere sonere party isch... lug i dere ziet gsesch du scho grad echli viel... und ja lug ich konsumiere droge... das gib ich au zu... und wen den hine grad so zwei kindli umeränned chunds mir scho chli strub ihne... find eifach würklii kind müend nid so früeh mit so sache konfrontiert werde... de scheiss lerneds ja scho gnueg früeh den känne... naja isch halt scho es endlos thema /bigs

liebs grüessli[/color]
isch ja lustig das du s drogekonsumiere als scheiss betitlisch...unds denn selber machsch...

Wie schomal gschriebe...es stört d konsumente meh (wie ja au du zuegisch), sich druff vor chind z zeige...
als dchind druffnis zgseh...
wenn öpper sini "druffheit guet lebt"..chas ja au lustig sii,die/de zbeobachte :lol:
und wenn eine zvill ghaa hett, isch er es guets bispiel zum am chind z erchläre, dass substanze nöd immer lustig sind...

Anyway, die wos als problem alueged...händs denn au :lol: selberschuld, sorry...
und fast alli chind won ich a partys gseh han, händ sich immer amusiert /happy eifach öppis mit ihne underneh, pois,frisbee etc. und sie nöd elei lah...
In den Momenten, in denen es uns gelingt, zu sein, was wir sind, ohne zu fragen,
was wir sein sollten, funkelt unser Lebenslicht wie ein heller Stern.

Liebe das Leben
aber lebe die Liebe.

***G L O B A L I Z E *** LOVE
Benutzeravatar
Elias
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 757
Registriert: So 13. Aug 2006, 08:34
Wohnort: da

Re: Kinder und Partys

Beitrag von Elias »

Gits überhaubt erwachsni a Partys :-#
http://www.vimeo.com/elfilmias
http://www.youtube.com/elfilmias

Wage du, zu irren und zu träumen! Hoher Sinn liegt oft in kind'schem Spiel.
(Schiller)
abraxas
administrator
administrator
Beiträge: 1934
Registriert: Di 4. Nov 2003, 13:43
Kontaktdaten:

Re: Kinder und Partys

Beitrag von abraxas »

täglich grüsst das murmeltier.
danke übrigens saphira, es freut mich dass auch andere mal den zeigefinger hochheben :)

zum thema: an unseren parties lassen wir keine kinder rein. da sind wir uns alle einig.
es ist ein schwieriges thema, und schlussendlich muss jeder erziehungsberechtigte selber wissen, was er seinem kind zumutet, was ok ist und was nicht. da kann man nicht einfach dreinreden. aber bevor jemand fragt, wie das denn zusammenpasst, wenn ich sage wir lassen keine kinder rein - in dem moment in dem wir was veranstalten übernehmen wir auch eine verantwortung. und da fühle ich mich auch in der lage bestimmen zu dürfen (dasselbe würde auch für hunde gelten).

ich hab schon kinder an parties gesehen, denen hat es richtig freude gemacht. das war aber immer tagsüber, und mit relativ nüchternen eltern (nicht verpeilter als sonst an einem samstag mittag beim brätle oder so). ich finde es kommt aber sehr auf die party und die stimmung an. wir machen unsere parties auch meistens indoor, da kann ich mir ein kind auch tagsüber nicht vorstellen...

und ich hab aber auch schon kinder an parties gesehen, das war traurig! und jetzt wo ich selber welche habe tut es richtig weh wenn ich daran zurückdenke. manchmal muss man die kids auch vor den eltern schützen, und wenn man die leute nicht kennt ist es unmöglich zu beurteilen was ok ist und was nicht. dann lieber gar nicht erst reinlassen.

einmal nach der streetparade am sonntag in der roten fabrik, da war eine - nicht besonders attraktive -- also eher richtig versifft, so alki-mässig - die tanzte alle typen an und war extrem aufdringlich. es war allen sehr unangenehm, ausser wenigen zugesoffenen typen. irgendwann stand sie nur noch in den unterhosen da. und plötzlich kommt ihr kleiner stöpsel angerannt. das war echt zuviel, sowas dürfte nicht sein. da finde ich dann wie der staat, lieber 10 eltern ihre party ungerechtfertigt vermiesen als einem kind sowas zuzumuten.
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
---------------------------------------
feriraver
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 73
Registriert: Fr 21. Nov 2008, 13:53
Wohnort: di hei....

Re: Kinder und Partys

Beitrag von feriraver »

aso ich bin sälber mami :-D
han au mini ziitä dure gmacht crazyeye crazyeye
gan jetz ab und zue na gern mal ane goa /happy /happy
aaaaaaaaber ich finds voll scheisse wen det chind sind sory...
chind händ a so partys eifach nüt zuechä . das sind erfahrigä und idrück was minere meinig na es chind nanig gseh und gspüre muen /stop /stop
find ich eifach doof und scheisse wen da eltäre ihri chind a goas mitnämed ne ne gar nid guet sägi da [-X [-X [-X [-X [-X [-X
daniels
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 64
Registriert: Di 15. Jan 2008, 12:09
Wohnort: Uri

Re: Kinder und Partys

Beitrag von daniels »

Psy-co hat geschrieben: Find den schlimmer wemmer vo de Kind Kifft und Sufft!!! A ja und Mami vo mim sohn hed au gse es nimt mal mit a en Goa eifach unter Tag !!!
Gruss grunz grunz



Psy-co!! was hesch zgfühl dass a partys dlüt nid kiffet und suffet!!?? ](*,)
Benutzeravatar
pilztraum
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 173
Registriert: Do 28. Aug 2008, 07:02
Wohnort: Hinter dem Hügel

Re: Kinder und Partys

Beitrag von pilztraum »

Aso ebe bi indoor gat das gar nöd usert i de kulti oder so went öbert känsch wo es zimmer oder en wage het und mit ohropax!! aber das mit diedrück dänkich mal das das nöde so schlimisch da es chind ja nie würd bis am 04:00 wach blibe und den isch es e so müed das es rächt lang mag schlafe aso isch es i de heickle ziit im näscht. da dünd mir dhünd me leid die göhred ja viel viel besser alls mir aaaaa das muss doch mega schmerzhaft sie.
Paracelsus: In allen Dingen ist ein Gift, und es gibt nichts ohne ein Gift. Es hängt allein von der Dosis ab, ob ein Gift ein Gift ist oder nicht!

Go G.O.(H).
makau
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 142
Registriert: Di 13. Jun 2006, 10:17
Kontaktdaten:

Re: Kinder und Partys

Beitrag von makau »

pilztraum hat geschrieben:da dünd mir dhünd me leid die göhred ja viel viel besser alls mir aaaaa das muss doch mega schmerzhaft sie.
nei ebe nöd. (au scho zum 3. oder so i dem forum)
niemmert macht sound für hünd. de sound isch am menschliche ohr apasst.
dass heisst alles was e mänsch eh nümme ghört (also gaaanz höchi frequenze und gaaaanz tüüfi frequänze) wird abgschnitte. de hund hät jo d'fähigkeit so höchi tön z'ghöre wo de mänsch nöd ghört..... es git ja die berüemte hundepfiife wo du als mänsch nöd ghörsch. aber ebe i de musig sind settig tön schlicht nöd vorhande.
de hund ghört anere party genau s'gliiche wie mir.
würd aber trotzdem de hund nöd ane party näh scho nur wäg dem seich wo immer umeliit. chasch jo au nöd immer kontrolliere waser id schnorre nimmt.
Benutzeravatar
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1011
Registriert: Mi 24. Mai 2006, 13:14
Wohnort: Affoltere am schöne Albis
Kontaktdaten:

Re: Kinder und Partys

Beitrag von Melliandra »

Saphira hat geschrieben:
stärNdli hat geschrieben:
meli hat geschrieben:ich krieg die kriese- habt ihr auch mal neue themen auf lager?

und sonst: ustfse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ja lug wens die nid interessiert oder so den verpiss dich....
lug mich nimmts wunder! und will nid eifach nur die alte sache go dureläse...
eieiei such doch es thema wo die interessiert anstat dini ziet mit unnötige antworte z vertriebe..
=)



Könntet ihr bitte zuerst mal wieder kurz überlegen, wer ihr seid (erwachsene, respektvolle Menschen mit einem minimum an Intelligenz - nicht?) bevor ihr euch gegenseitig anflucht?

Sterndli ich glaube du kannst Psy-co nicht in die Erziehung seiner Kinder dreinreden, tut mir leid. Schau, dass du's bei deinen richtig machst, falls du mal welche haben wirst.

Und nun, go on - aber nicht wie im Kindergarten - sonst will ich euch nämlich alle nicht mehr an Goas sehen ;-) (auch nicht mit Mami und Papi)
Äm so viel ich weiss sind sStärndli und de Psy-co dEltere vom gliche Chind. =o) :-# Oder bin ich da jetzt total falsch...? Den müend er
entschuldige.

Zum Thema:
Also die zwei Knirpse wo am Morge sRiitiseili blokiert händ, han ich kännt. Oder ich han die zwei Erwachsene kännt wo dezue ghört händ.
Und ja, also die sind am Morge uf die 8i cho, sind bis ca. am 14:00 bliebe und denn wieter an Neueburgersee go zälte oder so. Also
isch es für die zwei Chind, en Pfingschtusflug gsie, womer für 5-6 Stund anere Goa gsie isch, wos en Spielplatz gha hed. Meh nid.

Ich bin eigendlich au immer degäge gsie, dass mer Chind und Hünd mit ane Party nimmt. Mitlerwiele glaubi, dass Chind und Hünd sehr
viel meh möged verträge als mier Erwachsnige. Was ganz wichtig isch das ihri Bezugspersone nüechtern sind und das ganz krass. Sie
müend wüsse wos hie chönd wenn en Frag ume isch und sie müend öber ha wo uf sie ufpasst. Denn find ich das oke. Klar, wenn mer
wiklich anes Festival gad, womer au bliebt, denn isch sowas wie Samuna sicher z'empfele. Wens aber en Usflug isch, denn findi chanmer
das mache, aber ebe sicher nid i de Nacht.
*poink*
Benutzeravatar
psyfreak
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 848
Registriert: Mo 11. Jul 2005, 10:43
Wohnort: planet earth
Kontaktdaten:

Re: Kinder und Partys

Beitrag von psyfreak »

Melliandra hat geschrieben: Zum Thema:
Also die zwei Knirpse wo am Morge sRiitiseili blokiert händ, han ich kännt. Oder ich han die zwei Erwachsene kännt wo dezue ghört händ.
Und ja, also die sind am Morge uf die 8i cho, sind bis ca. am 14:00 bliebe und denn wieter an Neueburgersee go zälte oder so. Also
isch es für die zwei Chind, en Pfingschtusflug gsie, womer für 5-6 Stund anere Goa gsie isch, wos en Spielplatz gha hed. Meh nid.

Ich bin eigendlich au immer degäge gsie, dass mer Chind und Hünd mit ane Party nimmt. Mitlerwiele glaubi, dass Chind und Hünd sehr
viel meh möged verträge als mier Erwachsnige. Was ganz wichtig isch das ihri Bezugspersone nüechtern sind und das ganz krass. Sie
müend wüsse wos hie chönd wenn en Frag ume isch und sie müend öber ha wo uf sie ufpasst. Denn find ich das oke. Klar, wenn mer
wiklich anes Festival gad, womer au bliebt, denn isch sowas wie Samuna sicher z'empfele. Wens aber en Usflug isch, denn findi chanmer
das mache, aber ebe sicher nid i de Nacht.
=D> =D> =D>

super gschrebe! be au dere meinig!
ech gang uf jedefall mit mim Chline (und sim Mami) a Grillplausch (http://www.mysticalforum.ch/viewtopic.php?f=21&t=12557) es paar stöndli go grilliere und spass ha!
min chli esch ''erscht'' 6i, aber er kennt d'musig, esch sech as ''starchi Zigerette'' dreie und rauche beobachte gwönt und wiso söll mer
öberhaupt vor sine chind sowas wie Goa-Partys verheimliche!?! chind chönd vil me erträge als mir ''erwachsene''! ond wenns ne ned passt,
sends immer no die erschte wo au traued z'säge, dass si wend go!
aber en wechtigi Vorussetzig fendi also scho, dass d'Eltere nüechtern sind!

ond das met de hönd; naja; outdoor okey, indoor absolut degäge! (und so ''outdoor''-plätz wie Mesocco sind au tabu för hönd!)
Bild Bild and Bild
Benutzeravatar
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1011
Registriert: Mi 24. Mai 2006, 13:14
Wohnort: Affoltere am schöne Albis
Kontaktdaten:

Re: Kinder und Partys

Beitrag von Melliandra »

No was. Min Vater hed inere Bluegras-Band (Country) gspielt und als chline Knirps simer viel a so Festivals gange, mit em Toyota-Büsli. =o)

Ich han das immer mega kuul gfunde. Viel anderi Chind, die Erwachsne wo nid so ernscht gsie sind und natürlich bini mega stolz
gsie, wenn mien Papi det obe uf de Büni gspielt hed.

Ich weiss das isch nid s'gliche wie en Goa, aber au dete wird viel drunke und sicher au kifft. Ich han das nie mitbecho. Isch mer
au relativ egal gsie. Ich han freud gha irgendwo i de Natur zie und chöne irgendwo mini Wulledechi us z'breite und dete i de
Wise chöne z'hocke. Die Erwachsnige hämmer gar nid war gno.

Was viellicht isch, dass wenn mer miteme Chind ane Goa gad, denn hed das für mich als Eltere sicher nid die glich bedüütig, wie wenn mer
eleige gad. Es isch denn nid en Goa-Party, sonder en Usflug mit de Chind in Wald, oder uf de Berg oder suscht wo ane. Mer muess genau
glich was z'trinke mitnäh, Windle, Spielzüg oder ich weiss doch nid was.

Darum isch für mich ehnder dFrag, will ich mier das "a due" als Eltere? Will denn Party definitv anderscht isch, als wenni ohni Chind gang.

Bezüglich de Drüffnis. =o) Hehe überlegged mal ganz genau, störz würklich sChind, dass es so viel Drüffnis hed, oder störz Drüffnis, dass
dChind ume sind und sie sGfühl händ sie müend sich denn "benäh"? =o) Klar, mer chan säge hej ich gange det hie go blöd due und will mich
denn nid müesse zäme näh, nur wills Chind ume hed. Aber ganz ehrlich am Chind sind mier doch glich. Das lachd eus ehnder us, als dass
es Angscht hed. =o) Immer devo usgange, dass dEltere oder dBezugspersone nüechtern sind.

PS: Ich han no kei Chind und das isch alles reini Theorie wo ich da vor mich hie brable. =oDDDD
*poink*
Benutzeravatar
Voodooman
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 107
Registriert: So 4. Mai 2008, 18:35
Wohnort: Züri City

Re: Kinder und Partys

Beitrag von Voodooman »

de hund ghört anere party genau s'gliiche wie mir.
Falsch, hünd händ es dütlech bessers Ghör als mier, höchi und tüüfi frequenze mal usglah.
Für en Hund isch dMusig um einiges lüter als für üs mensche.

Tier ghöred eifach nöd vor dBoxe wo so luuti musik lauft, ich han de Hund in Niederbipp gseh und er het nöd zfride usgseh.

▲ ▲
Benutzeravatar
BuddhaNature
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1484
Registriert: Fr 6. Mär 2009, 17:14
Wohnort: Luzern

Re: Kinder und Partys

Beitrag von BuddhaNature »

Melliandra hat geschrieben:PS: Ich han no kei Chind und das isch alles reini Theorie wo ich da vor mich hie brable. =oDDDD
Ich kann Dir davon etwas bestätigen. Ich habe 2 Kinder beide unter 6j.

Ich hab die Kids bis dato noch nie mitgenommen, da ich Möglicherweise diesbezüglich zu egoistisch bin, und mir das gar nicht antun möcht. Kann mich dem Beat ja gar nicht richtig widmen, wenn ich stets die Augen offen halten muss um die Kids zu beobachten.

Ich sehe aber eigentlich kein Problem die Kids mitzunehmen aus Sicht der Kinder aus. Ich find's eigentlich sogar gut, wenn sich jung und alt durchmischen.
Und ich rede aus Erfahrung wenn ich sage Kinder haben es in dieser Gesellschaft nicht wirklich immer einfach und sind oft ausgegrenzt, nicht willkommen.
Ohne jetzt wertend zu sein, gibts Länder wo Kinder sich mehr mit der Bevölkerung durchmischen, diese sogar ein Teil der Erziehung übernehmen.
Hier bei uns müssen die Lehrer (ups aussterbende Spezies -> dh. neu Lehrerinnen) sich hüten und fürchten, dass wenn sie mal zuviel Authorität ausüben (zumindest im Auge der jeweiligen Eltern) dass sie keine Strafanzeige riskieren. Und wer kompensiert heutzutage mangelndes Verantwortungsbewusstsein? Kinder suchen, fordern und brauchen Grenzen.

Und Väter....ja wir Väter sind in dieser Gesellschaft sowieso nicht anerkannt. Ich schäme mich diesbezüglich ein Schweizer zu sein, und versuche aktiv etwas zu verändern:
http://www.gecobi.ch/

Und Eltern sein, heisst primär elterliche Verantwortung zu tragen. Kann man sich jetzt fragen was besser ist, die Kids draussen mitzunehmen oder Zuhause vor die Glotze setzen.

Und jeder Party Besucher sollte eigene Verantwortung tragen können. Und dies gelingt ihnen auch meistens unter Drogeneinfluss noch. Ausser vielleicht bei Alkohol. Aber Alk ist ja anscheinend keine Droge und gesellschaftlich etabliert.

Ich glaube hierbei haben es auch Eltern im Beisammensein der Kids ein wenig easyer:
http://www.outinthekraut.ch/

PS: Ich glaub ich spür den Vollmond ;) und hau noch eins drauf ... -> Toll wenn dieses Thema schon in alten Threads durchgekaut wurde. Danke auch für die Link's. Doch das ist Schnee von Gestern. Alles ist sehr schnell im Wandel. Auch mein Posting ist, wenn ihr es lest... schon wieder alt.... und ich hab womöglich meine Meinung dazu bereits Grunderneuert /bigs

edit... ohh und wegen der Abstimmung... enthalte mich -> zu kleine Auswahl
GEH DEN WEG DES HERZENS

Antworten