kinder an parties

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
shirin
Beiträge: 5
Registriert: Mi 12. Mär 2008, 15:28

kinder an parties

Beitrag von shirin »

han mal öppis wöllä loswärdä =D>
äs staht amigs no vill uf flyers das chind und hünd nöd erlaubt segäd a parties, aber ich gsehn a fascht jederä outdoor hünd (was mich überhaupt nöd schtört),aber chan ich jetzt, numä will ich nöd abtribä han, wiä anderi "goanerinnä", nümä an parties gah?????
ich find da muäs jedä selberwüssä was er sim chind wetti zuämuätä=gsundä mänschäverstand :-)
anä chlini kaputti partie wör ich mini tochter niä mitneh, aber ä grossi feini outdoor uf em berg, wiso nöd?
wür mi echt wunder neh wiä ihr das so gsehnd?

peace
Benutzeravatar
dalamascus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1031
Registriert: Mo 25. Jun 2007, 15:02
Wohnort: Zürich

Re: kinder an parties

Beitrag von dalamascus »

bei so viel liebe zu deinen Kinder erwarte ich noch ein wenig Liebe gegenüber den Hunden..!!!

Das Hörvermögen des Hundes ist wesentlich größer als das des Menschen. Das menschliche Hörvermögen liegt etwa zwischen 16 000 und 20 000 Schallschwingungen pro Sekunde; der Hund kann Töne zwischen 70 000 und 100 000 Schwingungen wahrnehmen. Die lautlose Hundepfeife im Ultraschallbereich funktioniert auf Grund dieser Fähigkeit. Ein Hund hat 17 Muskeln, um sein Ohr zu bewegen, und Hunde mit natürlichen Stehohren können diese wie Radarschirme zur Ortung von Geräuschen verwenden.


wiso ist eine kleine Party "kaputt" und eine grosse feine in den Bergen nicht...??
ninash
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 57
Registriert: Fr 28. Dez 2007, 08:41
Kontaktdaten:

Re: kinder an parties

Beitrag von ninash »

genau die frage sind i mir au uuftaucht..ich nimm min hund nie meh mit ane party..hans zweidreimal versuecht aber het ihre ned gfallä-völlig verstört im züüg umegrännt..
es git hünd die verträged das würklich und anderi ned..ich glaub mit chind ishs au so..wenns unbedingt wodsh mitneh denn mach das aber frag wies ihre pässled hät!wil mir "grosse"gönd ja freiwillig und dis chind müesst eifach meh oder weniger mittaggele..mir fallt bi vielne dä egoistishi zug uf wenns sie ihres chind oder au hüünd däbii hend..aber so allgemein dodäzue äs statement abzgä wär ziemli stier..und das bini nöd.. [-( O:)

*suvate*
wir kehren morgen mit neuem besen
und werden neue zeitungen lesen.

morgen ist alles anders als heute.
eine andere welt für dieselben leute..............................
Benutzeravatar
isis mondkind
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 153
Registriert: Sa 21. Jul 2007, 16:01

Re: kinder an parties

Beitrag von isis mondkind »

...numä will ich nöd abtribä han, wiä anderi "goanerinnä", nümä an parties gah?????

ähmm. hallo? finds chli krass was du da schriibsch!
chund mir fast so vor als würer die "andere goanerinne" alli abtriibe, nume wills witer a partys wend gah.
und überhaupt, finds nid so schlimm wenn mer sich als eltere entscheided sin pfupf mal ane party mitznäh aber ich finde au das mer doch gschiiter en babystiier organisiert als die chline chnöpf i dem junge alter scho mit so "orgie :-& " konfrontiert...

aber schlussendlich muess es jede sälber wüsse was s beste für sis chind isch.
ninasch

Re: kinder an parties

Beitrag von ninasch »

also...ich gang mit mine chind nöd a partys..aber letschti hemmer am ne weekend welle in wald go brötle und wie hemmer gstuunet wo grad a eusem uuserkorne brötliplatz e party im gang gsi isch...mim grössere (4i) passts überhaupt nöd..isch em vill z'luut...aber man staune..mini chli 15 monatig wär am liebste blibe...
mir sind denn wiiter und hend nöd wiit ewäg e brötlistell gfunde... s'bumbum het mer na ghört und die chli bohne het nüt bessers gwüsst wies s'mami quer dur de wald zrugg zur party zfüehre*lach*...jaja das wird mal e party nudle..sie het freud gha a de musig und a de lüüt...allerdings bini nachere viertelstund glich wieder zrugg mitere go esse...
also du gsehsch me cha nöd eifach verallgemeinere.. de einte chind gfallts de andere nöd...

lg ninasch
Benutzeravatar
dalamascus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1031
Registriert: Mo 25. Jun 2007, 15:02
Wohnort: Zürich

Re: kinder an parties

Beitrag von dalamascus »

:lol:
ah de geburi party vom pirana ihm wald zbülach..?
ninash
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 57
Registriert: Fr 28. Dez 2007, 08:41
Kontaktdaten:

Re: kinder an parties

Beitrag von ninash »

hmmm..muesh glaubs dini formulierig chli ändere liebi shirin.chunnt chli falsh a dini frag sush..dunkts mich uf all fäll...
Zuletzt geändert von ninash am Mi 12. Mär 2008, 19:25, insgesamt 1-mal geändert.
wir kehren morgen mit neuem besen
und werden neue zeitungen lesen.

morgen ist alles anders als heute.
eine andere welt für dieselben leute..............................
ninasch

Re: kinder an parties

Beitrag von ninasch »

ja genau...wieso? bisch öppe au det gsi?? :lol:
Benutzeravatar
dalamascus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1031
Registriert: Mo 25. Jun 2007, 15:02
Wohnort: Zürich

Re: kinder an parties

Beitrag von dalamascus »

höhö... ja den hend sich eusi.... weg demfall schomal krüüüzt... :lol:
piraña

Re: kinder an parties

Beitrag von piraña »

kinder a partys? hani no nie gmacht :-k

hünd und chind chönd schomol a partys mitgno wärde, aber please mit gnue abschtand vom zlute sound. au sett mer als eltereteil dopplet so guet luege, wie susch. so einisch - zweimal im johr isch das nid so schlimm, und i kenne e paar lüüt, die ihri chind gnue offe erziehend, um ihres goa-dasi nid vor ihne müesse versueche z verheimliche. nor will mer eltere-teil worde isch, heisst das nid, das mer uf partys verzichte muess.

ät ninasch: hihi - ich ha mer dänkt, du würsch mir irgendwie bekannt vorcho, als du plötzlech ufem wäg gschtande bisch samt chinderwägeli und chind im schlepptau. han aber i dem momänt au ghofft, das nid grad chämsch go motzte. und wägem töchterli: de öpfu gheit nid wiit vom stamm :-) (und entschuldige uns bitte, für das beschlagnahmen deiner feuerstelle ;) )

wenni sälber chind hätti, chönnt mini ischtellig mit de ziit anderi forme anä, aber ich würd schüsch mini chind weder schone, no ihne irgend en heili wält vorgaukle - was nid heisst, dass i nid gnueg uf sie wür luege. und wenns nor chorz am tag mal ade party wäred, und nid die ganz ziit, de fändi das nid würkli schlimm.
Benutzeravatar
wallaby
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 602
Registriert: Mi 5. Apr 2006, 21:56
Wohnort: ZH-Highlands

Re: kinder an parties

Beitrag von wallaby »

Kinder in den Laufstall, Hunde in den Kochtopf !

bon appetit
ninasch

Re: kinder an parties

Beitrag von ninasch »

@piranha Klar hemmer gmotzt*lol*, die huere Goaner wieder...*lach*
Nei, ehrlich gseit wäremer am liebste grad blibe... hend ja sogar na es paar Lüütlis kennt... aber au wenns em Söhnchen au gfalle het, hettemer döt nöd brötlet...

@dalamascus Demfall simmer scho chli ufgfalle so mit chind und chegel... chan i vo dir allerdings nöd behaupte.. ;-)
Benutzeravatar
dalamascus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1031
Registriert: Mo 25. Jun 2007, 15:02
Wohnort: Zürich

Re: kinder an parties

Beitrag von dalamascus »

bin ebe no real underground.. ;)
ninasch

Re: kinder an parties

Beitrag von ninasch »

:lol: haha..ich würd segä dir het so öppis entscheidends wie en chinderwage gfehlt zum uuffalle...
Antworten