Autovermietung in den USA

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Antworten
Ogetron
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 217
Registriert: Fr 25. Aug 2006, 20:57
Wohnort: Tsüri

Autovermietung in den USA

Beitrag von Ogetron »

Hey Lüüt,

Ich will nächstens mal id USA und den chli quer dur d Staate browse mit em Auto. Ich suäch e Autovermietig wo möglichst günstig isch natürli, und wo mer s Auto a me andere Ort chan abgeh wie mers gfasst hät.
Weiss scho d USA isch nöd grad s Traumziel für Goapeople, aber viellicht hät glich scho mal öper guäti Erfahrige gmacht.
Als uswäg würdi sogar eis poste, aber so als Tourist isch das wohl schwer wege Versicherig und so.

Würd mi freue über jede Tip.

Edit: Uppps hans eigentli is Allgemein Forum wölle ine schriebe. ](*,)
Tribalis
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 204
Registriert: Mi 1. Mär 2006, 14:47
Wohnort: Affoltern a.A

Re: Autovermietung in den USA

Beitrag von Tribalis »

Saluti

Also s günstigste, fasch gratis, isch wen de Rückfüerigsauto chasch ha. Das heisst, wen zum Biespiel es Mietauto in Chicaco stoot und eigentlich sin Platz in Los Angeles het. De muesch nur d Spritchoste zahle, kei Mieti /bigs Allerdings bechunsch en Marschplan, wie lang de Ziit hesch für die Strecki um z Auto z überfüehre. Im Algemeine isch s Auto Miete i de USA günstiger als Busfahre #-o

Wende s ober Freakygste Festival wotsch erläbe wos uf däm Planet git, muesch as http://www.burningman.com /yo
Hilf dr gärn bim organisiere mit tips und tricks für's Burningman.

Greez
Ogetron
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 217
Registriert: Fr 25. Aug 2006, 20:57
Wohnort: Tsüri

Re: Autovermietung in den USA

Beitrag von Ogetron »

Ja vom Burningman han i ghört, und mir händs eus au überleit. Eusi Route staht nonig fest, Start San Francisco, Ende New York,. hm

Und wo chunt mer so es Rückfüährigsauto über?? Tönt ja traumhaft, aber muss mer wohl Glück ha!
Rusty
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 135
Registriert: Mo 21. Aug 2006, 11:01
Wohnort: Zug

Re: Autovermietung in den USA

Beitrag von Rusty »

also ich kann dir den ALAMO empfehlen. Als ich dort war hat das alles gut geklappt, und die waren sogar schnell mit der abfertigung. Kilometer oder meilen interessieren die jungs nicht. Als wir unseren wagen nach 2 wochen und mit 7000 km mehr auf dem buckel abegegben haben, hat das keine sau interessiert. Ich weiss allerdings nicht wo dass der überall seine fillialen hat. In Kalifornien ist er allerdings sehr stark vertreten. Flughafen aussteigen --> go alamo bus--> und 20 min später sitzt du im auto. Ich fands gut.
Das Leben ist zu kurz für schlechte Soundsysteme.
Antworten