uNser seNf der dU biSt iN eHren

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Saphira
Platin Member
Platin Member

Re: uNser seNf der dU biSt iN eHren

Beitrag von Saphira »

und noch was, etwas, dass ich verdammt nochmal schon lange sagen wollte:

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH !!!!!

:-D
-(°_o)/¯ ┐(-。ー ┌ ヽ(´ー`)ノ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩͡[๏̯͡๏]۶ ͡๏_͡๏ ٩(●̮̮̃•̃)۶ ≧△≦ 凸'へ'凸 ☽ (°ロ°)☝ ε(●̮̮̃•̃)з
satropa
Platin Member
Platin Member

Beitrag von satropa »

:lol:
Hörst du zu, lernst du meistens etwas.
Drachenherz

Beitrag von Drachenherz »

Hmm... Saphira...

Dann musst Du jetzt aber auch noch BEEEEEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHh
sagen, gell!

Denn wer A sagt... öhm... ja... nein... vielleicht auch nicht. *chichichi*
piraña

Re: mEin seNf

Beitrag von piraña »

Saphira hat geschrieben:Und da hab ich noch zu jemandem gesagt "schau, es wird eh wieder Wellen schlagen, wenn ich was sage". Und nicht anders ist es gekommen. Ich will niemandes Lieblingsuserin sein, wenn ich auf meinem Mund sitzen soll.

Aber wieso nur wird man immer gleich missverstanden... Und wieso fühlst du dich angegriffen Serge, wenn ich doch noch extra erwähnt habe, dass dies keine Anspielung auf dich sein soll. Ich weiss ja, dass du nur deinen Namen ändern willst!

Es gibt aber solche Menschen, mit einem erhöhten Aufmerksamkeitsverlangen, die solche Aktionen bewusst benutzen um sich nebenbei her noch zu vermarkten. Und es gibt eben auch User, die diese Menschen ins Herz geschlossen haben und denen gegenüber ist es nicht ganz fair. (VORSICHT! Forenübergreifend!) Und ja, ich glaube es war nicht falsch von mir, dies auch mal ausgesprochen zu haben. Wer sich davon angesprochen fühlt, darf sich ruhig mal selbst an der Nase nehmen.

Zugegeben, Serge, dein Thread "Abschied" war wahrscheinlich Stein des Anstosses für diesen hier. (Edit: Es war Drachis-Thread, wie ich grad nachträglich gelesen habe) Mehr aber auch nicht. Ein Anreiz mal wieder darüber zu diskutieren, wieso so viele aktive Forumuser bereits das Weite gesucht haben (und eben evt. später doch wieder zurückgekehrt sind). Weil ich verstehe es eben auch nicht. Besonders wenn man hier doch sehr persönlich von sich schreibt, aber denn Grund des Gehen-wollens dann nicht mehr erwähnen kann.

Nun, ich weiss nicht was ich machen soll, ich möcht mich nicht immer bei jedem etwas kritischeren Beitrag 10 Seiten lang rechtfertigen müssen. Bitte lest einfach mal, was da steht, und intepretiert nicht so viel hinein.

So und jetzt klick ich einfach mal auf senden, ohne mir das nochmal durchzulesen, extra! :lol:

saphira: (ich hoff, di fründ liest das nid 8-[ ) *knuddel*
Melliandra
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Melliandra »

Hm... ich han jetzt nid alles da inne gläse.

Isch es nid so, dass de Nick-Name eifacht es Wort isch, zum gseh, wer de Bietrag gschriebe hed? Ich han mer au scho überleid
no en zweite Nick z'mache. Aber ich glaube, ich würd ja mit dem genau glich schriebe wie mit Melliandra. Weiss nid wie ier das
chön, en Nick lösche und denn anderscht schriebe. Klar macht mer en Wandel dure, mer änderet sini Meinig aber werum chan
das nid mit em gliche Nick bassiere?

Ja es isch nid real und ich chan mich au anderscht usdrucke bim schriebe, aber das hed was mit schriebe oder rede z'due und
nid mit schriebe under em eine Nick, oder em andere.....

Wenn das für gwüssi Lüüd es Ritual isch, will sie sich wirklich krass gänderet händ, ja denn selled die Lüüd das mache. Hehe ich
glaub ich müesst denn alli paar Mönet mien Nick ändere. =o)

Mini Meinig, nämed das Forum nid zu ernscht, oder ebe nämeds Ernscht. Ich für mich han nie verstande wiemer im Internet, dur
en gwüssi Anonymität chan en Charakter ah näh, womer denn verkörpered und au so schriebt. Das wär für mich die logisch
Schlussfolgerig, werum das öber wet en Nick verabschiede....

Eifacht so schriebe wie eim de Schnabel gad gwachse isch, das isch doch zZiel? Es isch ja scho gnueg Anonymität oder Verfälschig
da, will mer ja Texte lang chan schriebe, sie wieder ändere, nomal drüber läse.

Aber wie gseid, en Forums- Nick oder allgemein en Identität i dere Wält empfindet wohl jede anderscht.

PS: Bezüglich em schriebe imene Forum. Hm... chan verstah dass mer plözlich gnueg hed. Werum denn nid eifacht en Usziet näh? Resp. HALLO
ES ISCH ES FORUM! Mier sind die Lüüd da inne au sehr wichtig, aber ich glaube es chratzt chum öber wenni nümme schriebe... so wie ich
au jedem sRächt zuegstah, wenn er plötzlich nümm will schriebe.

:-s oder verstah ich jetzt öbis völlig falsch?? 8-[
*poink*
Titali
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Titali »

hm, also ich ha mich ja au scho mal glöscht und ich ha damals mehreri gründ gha!
ich bin nach fast 6 mönet reise und forumpause denn heicho und ha eifacht gmerkt,
dass das forum echt luft dusse gsi isch und absolut kei gueti stimmig meh gha het!
när sind no es paar persönlechi gründ derzu cho *oldstoriesofthisforum* :oops:
und das het mir den au grad dr räste ghä und ha wölle abschliesse mit mim name
und zyt im däm forum!

has ja denn aber nid eso lang usghalte und bin wieder back cho!
und au stimmig isch wieder besser worde im forum und mittlerwile fühl ich ich doch
wieder sehr wohl unter öich allne :-D

klar, wenn ich alti bitrag vo mim alte account lise, stuune oft sälber, dass ich das
sälber mau gschrieb han, ja ich ha mich sehr verändert!
ich schrieb hüt viel anders als damals! wott au nüme so offe schriebe wie denn,
wüe mich eifacht zvieli persönlech kenne und ich mich ja nid geng mag wiederhole,
wüe ich doch mini meinige und standpünkt oft scho frücher mau erklärt han...
so entwicklet sich jede witer, was ja au guet isch!

soviel vo mir und titali bliebt mir tröi :)
Zuletzt geändert von Titali am Mo 3. Mär 2008, 11:00, insgesamt 1-mal geändert.
The Drums don't Stop... Bild
Melliandra
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Melliandra »

TiTaLi hat geschrieben:hm, also ich ha mich ja au scho mal glöscht und ich ha damals mehreri gründ gha!
ich bin nach fast 6 mönet reise und forumpause denn heicho und ha eifacht gmerkt,
dass das forum echt luft dusse gsi isch und absolut kei gueti stimmig meh gha het!
när sind no es paar persönlechi gründ derzu cho *oldstoriesofthisforum* :oops:
und das het mir den au grad dr räste ghä und ha wölle abschliesse mit mim name
und zyt im däm forum!

has ja denn aber nid eso lang usghalte und bin wieder back cho!
und au stimmig isch wieder besser worde im forum und mittlerwile fühl ich ich doch
wieder sehr wohl unter öich allne :-D

klar, wenn ich alti bitrag vo mim alte account lise, stuune oft sälber, dass ich das
sälber mau gschrieb han, ja ich ha mich sehr verändert!
ich schrieb hüt viel anders als damals! wott au nüme so offe schriebe wie denn,
wüe mich eifacht zvieli persönlech kenne und ich mich ja nid geng mag wiederhole,
wüe ich doch mini meinige und standpünkt oft scho frücher mau erklärt han...
so entwicklet sich jede witer, was ja au guet isch!

soviel vo mir :)
Und du dänksch, dass das bizeli "verschlüsse" nid au mit diem alte Nick gange wär?
Es isch ja nur en Name. Und ich hoffe schwär dass ja jede dehinter autentisch isch.
Öb mer jetzt meh oder weniger persöndlich schriebt isch ja glich aber das womer
schriebt isch mer ja sälber.... *verwirrt bin*

IER BRINGED JA GAD MIES GANZE FORUMS-BILD DURENAND!!!! *grosse Augen mach* :-s
*poink*
Titali
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Titali »

ehm melliandra, chume jetzt nid ganz drus *bitteerkären* :)
Melliandra
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Melliandra »

=o) ja du hesch ja gseid du hesch dien Nick gwächslet? Oder hani das falsch interpretiert?

Hesch du dien Nick glöscht und nacher de glich wieder eröffnet?
*poink*
meli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von meli »

mann, i ha jz grad e mega text gschriibe und mache e fähler- tuttiquanti glöäscht! gange jz z'ersch ga ässe und schriibe de es angers mau, warum i mi us dem forum zrüggzoge ha...

Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
Titali
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Titali »

also, ich ha alte account loh lösch bim 990 bitrag!
när nach ca. emene monet hani es nöis account gmacht gha mitemne
andere name *schäm* und nach es paar wuche, ha ich mich den gouted
und ha das account wieder in titali umgänderet!!!

ha ca. 3 biträg mitemne andere name damals gschriebe gha!
äbe, finde so sache au nid toll, drum bin ich de au wieder zrugg cho :)

soRRy for that, aber ha den e ziemliche krise gha und hät am liebste
nöi wölle afo, aber meh cha sini vergangheit nid uslösche!

äbe, bin still here! O:)
Indigo
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Indigo »

hello, amigas y amigos :-)

verstehe die aufregung nicht ganz ... . ist doch wie eine alte jeans in den mottenkeller zu versorgen oder für einen guten zweck weiterzugeben, weil sie einfach nicht mehr "schön sitzt" oder mann/frau auf einen anderen geschmack gekommen ist.

bei deren entsorgung schreit kein hahn nach rechtfertigung! kaum aber ändert hier jemand den "nick-name" oder hat das gefühl einen neustart in angriff nehmen zu wollen, "tschäderets us allne löcher". hehe, völlig überflüssig. denn das forum lebt gottseidank weiter und blüht immer wieder neu auf! UPS & DOWNS kennen alle hier. machen wir das beste daraus. es gibt weit grössere probleme.

nick = a new brick in THE WALL.

besitos con coraçon.
Zuletzt geändert von Indigo am Mo 3. Mär 2008, 11:56, insgesamt 1-mal geändert.
"Der intuitive Geist ist ein heiliges Geschenk und der rationale Geist ein treuer Diener.
Wir haben eine Gesellschaft erschaffen, die den Diener ehrt und das Geschenk vergessen hat."

(Zitat von Albert Einstein)

e qui i miei piccoli "fratelli":

- http://www.youtube.com/watch?v=Rp1eOqYF ... re=related
- http://www.youtube.com/watch?v=D3HwnYbU_1A
- http://www.youtube.com/watch?v=49e9rYk5FyI
- http://www.youtube.com/watch?v=zM_MEAijeu0
blaues hufeisen
Platin Member
Platin Member

Beitrag von blaues hufeisen »

ich änderte meinen Nick nicht einfach so. sondern war nach meinem Umzug ein paar monate weg vom internet und als ich als spacerabbit wiedereinloggen wollte, hatte ich das passwort der email sowie dieses vom MF vergessen.

somit eröffnete ich ein neues email: r32mk2@gmx.ch (glaube ich...) und ein neuer nikito und konnte wieder drauflos schreiben.

zuerst hiess ich einfach r32 und nach einer weile änderte ich diesen sehr unpersönlichen Nick r32 auf blaues hufeisen, weil es zu meinem leben passt.

privat habe ich auch schon mehrmals mein leben "ge-ändert" (was für eine blöde aussage)

ich bin seit den Anfängen meiner "age-terrible" um das doppelte älter und nun kacke nur noch ich mir selber auf den kopf! darum ist es mir nun möglich, mein leben so zu führen, wie ich es für richtig halte und auch dafür einzustehen, falls es bitter nötig wird. ich meine: irgendwann, lassen einem die menschen einfach in ruhe und differenzieren. damit kann ich gut leben - besser als wenn ich ständig von überall hören musste, was ich machen soll und was gut oder schlecht gewesen wäre.
take your dress, burn it and come to me. let me be your skin, feel your dream come true, inside you
Melliandra
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Melliandra »

hm... ja ich verstah ja scho, dass es diversi Gründ gid, werum dass mer en Nick löscht, oder sich usem Forum zrug zied,
aber wie Titali so schön gschriebe hed, dVergangeheit ghört ja au zu eim.

Ich glaube eifacht drah, dass wemer en Nick löscht um miteme andere wieter z'fahre, das nid ganz ehrlich isch.
Zumal mer ja sehr schnell wieder gsehd, wer hinder dem Nick stahd. Was bringts? Klar mier muess es ja nüd bringe,
sonder dem wo das gmacht hed.

sEinzige wo mich jetzt scho biz nachdänklich stimmt. Wie ächt sind denn dLüüd da inne, wens öbis alts chönd lösche
und mit öbis neuem ufdauche? Das lad mich überlegge. 1. Spieled die Lüüd en Rolle hinderme Nick? 2. Wenn nid,
denn chund ja de glich Charakter bim zweite Nick wieder dure und was bringts denn de alt z'lösche?

Aber ja eigednlich isch das sowas vo egal! =o) Aber ich diskutier so gern. *schäm-grins*
*poink*
Indigo
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Indigo »

alles orange- und blautön-avatars i dem thread. sehr heiss, da mini absolute lieblingsfarbe. danke.
"Der intuitive Geist ist ein heiliges Geschenk und der rationale Geist ein treuer Diener.
Wir haben eine Gesellschaft erschaffen, die den Diener ehrt und das Geschenk vergessen hat."

(Zitat von Albert Einstein)

e qui i miei piccoli "fratelli":

- http://www.youtube.com/watch?v=Rp1eOqYF ... re=related
- http://www.youtube.com/watch?v=D3HwnYbU_1A
- http://www.youtube.com/watch?v=49e9rYk5FyI
- http://www.youtube.com/watch?v=zM_MEAijeu0
Antworten