oldschool goa?
-
piraña
Re: oldschool goa?
...wer zieht da was über mein lieblings-label???
...da verstehe ich weder sarkasmus noch ironie...
...da verstehe ich weder sarkasmus noch ironie...
deva.indra hat geschrieben:Düstere Sound: Darshan (und s meist uf Flying Rhino Rec.)
http://www.discogs.com/label/Flying+Rhino+Records
oooooh, geile sound!
wem das gefällt, der sollte auch in releases von elektrik orgasm reinhören!
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
musik und so
http://www.bufta.ch
- Cat
- Platin Member

@ pirana
=; ...also ich fühl mich da au grad echli piggiert vo Dinere Uusaag: ...das ist wohl das schlimmste, dreckigste label der flying uk ära...
Nöd über Dini Meinig, jedem das Seine *hehe*, wie bim Sex...
Aber: C'est le ton, qui fait la musique, trotz Dim Smiley hinedra, hani nöd chönne lächle über die Wort.
Also mir persönlich g'fallt Darshan ungemein und wird immer eine vo mine Favorite bliibe, Brainfuck pur, vor allem so Tracks wie: Nexus plexus, Kyma, Duck/Navigator und allne voraa natürli Sun probe
Label hin oder här, bi zwar au eini wo gärn nach Labels luegt, wänni uf dä Suechi nach bestimmtem Soundstyle bin, aber mer sött miner Meinig na nie en Artist nur uf es Label reduziere und umgekehrt genauso...
Es heisst nöd umesust: Au ä blindi Sou find emal ä Eichle.
=; ...also ich fühl mich da au grad echli piggiert vo Dinere Uusaag: ...das ist wohl das schlimmste, dreckigste label der flying uk ära...
Nöd über Dini Meinig, jedem das Seine *hehe*, wie bim Sex...
Aber: C'est le ton, qui fait la musique, trotz Dim Smiley hinedra, hani nöd chönne lächle über die Wort.
Also mir persönlich g'fallt Darshan ungemein und wird immer eine vo mine Favorite bliibe, Brainfuck pur, vor allem so Tracks wie: Nexus plexus, Kyma, Duck/Navigator und allne voraa natürli Sun probe
Label hin oder här, bi zwar au eini wo gärn nach Labels luegt, wänni uf dä Suechi nach bestimmtem Soundstyle bin, aber mer sött miner Meinig na nie en Artist nur uf es Label reduziere und umgekehrt genauso...
Es heisst nöd umesust: Au ä blindi Sou find emal ä Eichle.
"It's not reality, it's just the way you feel." Mark Knopfler
-
( (( {-_{-_-}_-} )) )
- Platin Member

also bitte, nicht gleich auf dem zähnefletschenden fisch rumhacken... ich glaub man darf die ironie in piranas post nicht übersehen
... oder lieg ich da falsch?
anyway, as a child i could walk on the ceiling at the speed of thought... muahahaaaaa ... uralt aber fetzt : )
anyway, as a child i could walk on the ceiling at the speed of thought... muahahaaaaa ... uralt aber fetzt : )
-
piraña
( (( {-_{-_-}_-} )) ) hat geschrieben:also bitte, nicht gleich auf dem zähnefletschenden fisch rumhacken... ich glaub man darf die ironie in piranas post nicht übersehen... oder lieg ich da falsch?
...ändlich öpper, wos schallt
...gwüssi lüt losid doch erscht dri, wenn mer ihne seit: finger weg!!!
...nie im läbe würdi i ... hei, fo wem isch eigentli di fätzig cover-version fom wolk on...
...die lauft die ganz ziit ade partys, und verarscht mi jedes mal - aber schlächter as s original isch si sicher au nid...
- Cat
- Platin Member

*hehe* so 'nen Fischchopf animiert doch gradzue, zum drufhacke... Mhhh....
Vilicht hani drum grad es Fischrezäpt postet, wer weiss?!?
Jaaa, händ ja rächt, ich weiss ja, dass es nöd böÖös g'meint xi isch, und ich bi ja ehrlich xeit au kän Fän vom Rhinolabel ansich, trotzdem hät mer die Wortwahl nöd g'falle, bi da wohl halt chli bünzlig...
Und ich lieäbe Darshan
Vilicht hani drum grad es Fischrezäpt postet, wer weiss?!?
Jaaa, händ ja rächt, ich weiss ja, dass es nöd böÖös g'meint xi isch, und ich bi ja ehrlich xeit au kän Fän vom Rhinolabel ansich, trotzdem hät mer die Wortwahl nöd g'falle, bi da wohl halt chli bünzlig...
Und ich lieäbe Darshan
- Cat
- Platin Member

*rofl*@ pirana ...da lauft aber nur 64bit Amiga-düdeli-sound... Uuuuuralt... oder langwiilige Progi.
Manchmal kann es von Vorteil sein, wenn man nicht bekommt, was man sich wünscht ;o)
(Dalai Lama)
Danke für dä Lacher!
Manchmal kann es von Vorteil sein, wenn man nicht bekommt, was man sich wünscht ;o)
(Dalai Lama)
Danke für dä Lacher!
-
piraña
...also, mir isch din kopfhörer eigentlich egal...und was droff z ghöre wär au...fo mir us chöntsch en au wägloh, so egal isch er mir...und mängisch bechomt mer au meh, als mer sich gwünscht het...
hoff das het no niemr postet :
slinky wizard (vorallem das hammer album und die voragehendi maxi uf flying rhyno)
slinky wizard (vorallem das hammer album und die voragehendi maxi uf flying rhyno)
- Cat
- Platin Member

Flying rhino... pass uf Psylorg, sust laufsch au na drii...
-
piraña
psylorg hat geschrieben:hoff das het no niemr postet :
...also, slinky mit barker, biggs, manchmal posford, lamb, das war und bleibt musik...
...flying rhino ist genial, aber was dachten die sich, als si darshan die chance gaben
...das werde ich echt niemals verstehen
hier noch eine kleine auswahl älterer interpreten (viele noch heute aktiv):
man with no name
man made man
paul taylor
tsuyoshi suzuki
x-dream
digitalis
california sunshine
pigs in space
astral projection
mark allen (später quirk und heute hopefiend)
psyco disko
(juno reactor)
prana
transwave- helium
c.h.i.a.d.
etnica
und viele mehr:)
man with no name
man made man
paul taylor
tsuyoshi suzuki
x-dream
digitalis
california sunshine
pigs in space
astral projection
mark allen (später quirk und heute hopefiend)
psyco disko
(juno reactor)
prana
transwave- helium
c.h.i.a.d.
etnica
und viele mehr:)
-
Cosinus
- Platin Member

und wo bleibt Synchro,oder Organic Noise???
@ All wo da so fliessig ufliisted...merci
aber ich wür mi meh freue zu dere musig a partys z tanze
wenn ich so i de letschte ziit d party reports lise motzed d Lüüt ja meistens über d musig wo gloffe seg
han zwar bi dene wenige remember sets won ich s letscht jahr ghört han au bemerkt,
dass sehr wenig bi dere musig mitchömed-abgönd...
liits echt dra dass d psychedelik wo teilwies no vorhande gsi isch, uf de hüt meistens konsumierte substanze,nüm "verfolgbar" isch
oder wills echt die Reis wome dur so musig cha mache eifach nonie erlebt hennd
Die Erfahrig sött me sich nöd entgaa laa
Music is the nicest Drug
Wieder a Partys gaa weg de Party
und um sich gmeinsam vo de Djs uf Reise "befördere" laa 
aber ich wür mi meh freue zu dere musig a partys z tanze
wenn ich so i de letschte ziit d party reports lise motzed d Lüüt ja meistens über d musig wo gloffe seg
han zwar bi dene wenige remember sets won ich s letscht jahr ghört han au bemerkt,
dass sehr wenig bi dere musig mitchömed-abgönd...
liits echt dra dass d psychedelik wo teilwies no vorhande gsi isch, uf de hüt meistens konsumierte substanze,nüm "verfolgbar" isch
oder wills echt die Reis wome dur so musig cha mache eifach nonie erlebt hennd
Die Erfahrig sött me sich nöd entgaa laa
Music is the nicest Drug
Wieder a Partys gaa weg de Party
In den Momenten, in denen es uns gelingt, zu sein, was wir sind, ohne zu fragen,
was wir sein sollten, funkelt unser Lebenslicht wie ein heller Stern.
Liebe das Leben
aber lebe die Liebe.
***G L O B A L I Z E *** LOVE
was wir sein sollten, funkelt unser Lebenslicht wie ein heller Stern.
Liebe das Leben
aber lebe die Liebe.
***G L O B A L I Z E *** LOVE