Remember Goaparty

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.

Interesse an einer remember Party

Super Idee!! Bin sofort dabei und helfe auch gerne mit!!
57
50%
Super Idee!! Bin sofort dabei, aber nur als Gast!!
30
27%
Warum nicht...
9
8%
Nööö... Muss nicht sein...
17
15%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 113

Dawn

Beitrag von Dawn »

@Zauberhäxli: Stimmt du hesch absolut rächt. "Music is the Drug" isch natürlich no besser.. :) Darum bini äbe frühner au ah Parties. Totale usglich zum suschtige Büroalltag.. :P

Ich han Hara Gobi (au mit de Giftgrüene E-Gitarre) in Lungere ghört. Die hend mega viel Lüt erwartet,sind denn aber doch nöd soooo viel cho und isch au genial abgange.
... Oder wo mer döt ob mal ame Morge en Indoor zure Outdoorparty umbaut hend (Cosmosis & Subconsicious Mind isch döt gsi). DAS isch für mich halt no Goa..
( (( {-_{-_-}_-} )) )
Platin Member
Platin Member

Beitrag von ( (( {-_{-_-}_-} )) ) »

Dawn hat geschrieben: Ich chan nöd verstah wisos hützutags fascht nur no Proggi oder Dark Psy (für mich en nättere Name für Proggi, au wenn das chli bös isch) Parties git.
komisch, ich mach was falsch... wo genau sind denn die progi/darkpsy parties? ich hör zu 80% kitschige neo-fullon... dark und progi sind ja oftmals wenigstens psychedelisch und insofern für mich viel mehr mit altem spirit und alter musik verbunden... aber darüber müssen wir ja jetzt nicht diskutieren, denn wir wollen ja nur eins: ALTEN SOUND!

also hara gobi fänd ich au genial :)

aber hmmm.. wenn wir noch live-acts haben wollen, dann wirds halt schon wieder ins geld gehen und wer möchte/kann dieses geld vorlegen?
dann doch lieber djs, die die alten platten auflegen und vielleicht nicht mal geld wollen...
Dawn

Beitrag von Dawn »

Ja solche Sound Disskusionen könen sich echt ins unendliche ziehen. Ich persönlich habe nichts gegen treibenden - aber trotzdem melodiösen Sound (im Gegenteil), aber ich kann oft nicht verstehen wenn ich bei einem Track den "Aufbau" höre (also die langsame Steigerung des Tracks), und nacher alles voll abflacht und nur noch monotones Bum-Bum kommt und dann noch alle jubeln. Solchen Sound habe ich damals zumindest nicht oft gehört.. Natürlich jedem das seine :)

Ja Hara Gobi wäre wohl nicht gerade günstig, deswegen hast du absolut recht mit der Forderung mehr auf die DJ's zu setzen. Gib ja wirklich ein paar ganze gute CH-DJ's... Gerade Tarabas habe ich letztens im Tonight gehört. Sein Set war genial, leider waren wir nur etwa 8 Leute.. Immerhin hat mal di ganze Location das Tanzbein geschwungen und niemand ist noch auf seinen 5 Buchstaben gesessen.

Gruss,
Dawn
Conclusion
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Conclusion »

Dawn hat geschrieben: Ich chan nöd verstah wisos hützutags fascht nur no Proggi oder Dark Psy (für mich en nättere Name für Proggi, au wenn das chli bös isch) Parties git. Kenn au viel Lüt wo gern no de alti Sound würed ghöre.
vorewäg: han mich eigentlich ned wölle driimische will ich eh nüd vo rememberparties halte.

aber do chan ich mich eifach ned zrugghalte.
dawn: de unterschied vo proggy zu darkpsy isch tempomässig um die 10-20 bpm! das isch e enorme underschid. d'basslinie sind komplett anderscht ufbaut und au de inhalt vo de tracks sowie d'charakter vo de tön.
da chammer eifach ned säge das darkpsy es schöners wort isch für proggi.

am beschte mol i so typische darkpsysounds und proggisounds inelose :)

gruess vom dauernörgeler ;)
Dawn

Beitrag von Dawn »

Wie gseit das isch chli bös gsi.. ;) Git sicher au guete Sound i die Richtig (wies das i jedi Soundrichtig git), aber wie gseit ich han scho ZU viel so Sound ghört. Immerhin han ichs so gschafft nüm di ganz Zit ah Goa-Parties zgah.. :P Hesch natürlich technisch scho rächt... So jetzt fertig mit Sound-Diskussion, halte mich i däre Hisicht jetzt zrug.. (au wenns schwär fallt).

Aber äbe en Remember wär scho Hammer :)
hobicht
Platin Member
Platin Member

Beitrag von hobicht »

jaaaja... sobald äs widermal um remember gad mischt sich de hobicht widermal i.... dänked sicher ez die einte ](*,)

woni de frädd duregläse han bini fascht chli verläge worde wo öpper mansura erwähnt hed, isch ja au scho es ziitli här sids üs nüm so aktiv gid und überhaupt... vilicht erwachemer irgendeinisch wider usem laange winterschlaf...

au ich mues am dawn grad rächt gä, denn ich hamer die überlegig au scho mängisch gmacht, wiso d'lüt nüm so uf de alti sound stönd. bi nämli au zu dem schluss cho dass vorwiegend die scheiss pülverlidroge verantwortlich defür sind. isch hald s'leid vo dere konsumgsellschaft, dass me hald wott zuepappt wärde mid meh oder weniger vorkautem sound. (erkänntnis vo mir als nichtdrogenkonsument!)

vom sound här isch mir persönlich 2002 scho viil z'jung, da ich under remember meh de sound vo 1992 bis 99 verstah!!!
würd au widermal gärn min alte sound zum bestä gä, aber momentan üeb ich nidmal me i mim proberum, usserd no ab und zue. denn wenn d'nachfrag nid da isch....
würd mich aber sicher über es booking freue, denn wird min vinylhuufe widermal abgstaubt....
...chääsrööschti... ...REMEMBER... ...honigchryter...
Manu
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Manu »

jupa, wären also auch dabei und würden Tatkräftig helfen, wenn jemand lust hat auf Remeber Sound mit Didgeridoo (ist ja auch zimelich Remember Instrument O:) ...

Auch helfen würden wir gerne

Alles gute kommt im Herbst (?)

auf bald
manu
wuchenendbefürworter

Beitrag von wuchenendbefürworter »

Ich bin zwar no nöd so en 40 jährige Opa*hust,hust*, würd aber gern mal wüsse, wie die Partys gsi sind, won ich mis "Gschäft" nonig a de Partys gmacht han, sondern id Windle.

Usserdem hät mer de Sound am Morge bim Schnirkel würkli u huere gfalle. Das isch doch Remember gsi, oder?*naive, ahnigslose Jünglingsblick* 8-[

Chan mer öpper mal no es paar gueti Remember-DJ-Näme ufschribe??? Känn mi da chli z wenig us...
freaxx

Beitrag von freaxx »

hmm, bitz schwirig, chan mi nur no an wenigi erinnera wo dazumal so ufglait händ (97-00)...
min dazumaliga absoluta faforit: Cosmix, soundet hüt no... Cosmix Myspace
au nid z'vergässa:
Tony & Guido
Teknee
creator
xv kilist
usw... (uii mis gedächtnis....)

Wais zwar nid ob alli vo dena no remember-sets machend aber villi vo dena händ scho bi Retronics ir kulti gsoundet....

git do im mysticalforun no an tread mit fliers vo alta partys http://www.mysticalforum.ch/viewtopic.php?t=5384

Witzig isch au goabase.de unter frühere partys, dia erscht vor schwiz döt dinn isch vom okt. 96....

ma müesst dia lüüt halt mol froga obs derbii wäerend mit sounda....

hach erinneriga an vergangeni ziita *schwelg* *schwelg* :-D :-D :-D .....
Psydog
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Psydog »

freaxx hat geschrieben: min dazumaliga absoluta faforit: Cosmix, soundet hüt no... Cosmix Myspace
Du seisches! Miina au. :wink:
Kömmend miar grad Scardanal und Val Sumvitg in Sinn. 2 ganz spezielli Partys!
Human
artist
artist
Beitrag von Human »

Hey Zauberhäxli ;)

Super Idee! =D>
Also ich wür uf jede Fall go uflegge cho wänns nöd z'chalt isch (d.h. wänn sie nöd zwüsched Oktober und April stiigt, ich bin eifach kein Chälte-Mänsch) :-({|=
So 1998-2001 isch öppe miini Lieblingsziit gsii Soundmässig ;)

Shaaaaaaaakraaaaaaaaaaaaaaaa & Co. :De2

Unbedingt ufem laufende halte ;)
° °
°° °°
https://m.soundcloud.com/dj_human
°° °°
° °
trilobyte
Platin Member
Platin Member

Beitrag von trilobyte »

jep old scool goa, da währ ich doch dabei!

mein tip: nur 2 plattenspieler ans mischpult schliessen. so gibts ne natürliche auslese bzgl der musik ,-))
hobicht
Platin Member
Platin Member

Beitrag von hobicht »

HA!!!
findi aso au, dass nume 2 plattespieler anes mischpult ghöred und kei cd-pitcher und scho gar kei mp3 und so komischs züg [-X

hät da auno ganz en schwetti vinyl im "kochstudio"
alles so vo 92 bis allerijüngstens 99

:jump:
...chääsrööschti... ...REMEMBER... ...honigchryter...
Cat
Platin Member
Platin Member
Re: Remember Goaparty

Beitrag von Cat »

*hm* ...und jetzt? Isch da na öppis g'loffe oder im Sand verloffe???
"It's not reality, it's just the way you feel." Mark Knopfler
Secret Circle

Re: Remember Goaparty

Beitrag von Secret Circle »

Ganz klar si hütigi Partys nüm mit de Träffe vo früener zvergliche ; ) @ Dawn ;z Internet und vorallem sPulver [-X het`s total veränderet und minere Meinig au d Istellig vo de Lüt Psychedelischi Sache öffne eifach dAuge ...so ums Millenium ume is total gsi als würd es neues Zitalter beginne (make Love not War) ich weiss no wievil mal hani gfragt obi eigentlich total gaga bin numme will da es paar Djs... uf dem Flyer stöhnt stundelang durch en dunkle Wald ztschalpe so a la :ghörsch nid au de Bass ?!? meinsch würkli das die Party stattfindet?!? nach 5 minute good Vibes ufem Dancefloor und der 10the Umarmig hani gwüsst ja das isch es eifach =D> so süess chönti z läbe si........ . So fertig gschwelget :ich wett die Lüt vo früener alli nomal gseh di meischte chönne sich mit der hütige Szene eifach nüm identifiziere. Wer kennt Lüt va Mansura , Werkraum INFX (Zaubertanz im Felsenkranz...), Kokopelli ,Akasha ,Grinsekatz die erschte Nandans oder au die früenere Happy People Partys (z.B in Niouc Hängebrügge) Please PN....... Isch eifach en uuuu chrampf en Party z organisiere n-smile_329405437.gif
Ich /mier werde eu no persöhnlich schribe und zur gegebene Zit öffentlich ins Forum schriebe.

Wege Djs ganz klar müend die öppis Kohle ha aber es sötti eifach um d`Sach an sich ga.:dja

Time will show.

http://www.myspace.com/djsecretvision

http://rapidshare.com/files/79478338/Se ... -Raven.mp3

http://rapidshare.com/files/79602401/Se ... Future.mp3

http://rapidshare.com/files/79445682/Se ... otion_.mp3
Keep the Secret!
Antworten