Laby polizeilich geschlossen...
- Silversurfer604
- Gold Member

:-)
Nun das nennt man auch Diskussion, und wenn man gleich so düpiert reagiert hat man ja was zu verbergen ( Achtung Ironie)
-
lusmeiteli
@psymäleon
sind wir ja schon zwei
ich denke nicht, dass dies etwas mit patriotissmus oder svp zu tun hat. ich kann beide seiten nachvollziehen. eigentlich sind die polizisten die armen schweine, sie machen nur ihre job. der befehl kommt von ganz wo anders, von oben, die leidtragenden und ausführenden sind dann die polizisten. und eben, die befolgen nur anweisungen.
ob es nun gut ist drogen im eigenen laden zu verkaufen oder nicht sei dahingestellt.....
sind wir ja schon zwei
ich denke nicht, dass dies etwas mit patriotissmus oder svp zu tun hat. ich kann beide seiten nachvollziehen. eigentlich sind die polizisten die armen schweine, sie machen nur ihre job. der befehl kommt von ganz wo anders, von oben, die leidtragenden und ausführenden sind dann die polizisten. und eben, die befolgen nur anweisungen.
ob es nun gut ist drogen im eigenen laden zu verkaufen oder nicht sei dahingestellt.....
Re: :-)
Klar ich bin ein Polizeispitzel und Präsident der Jung-SVP...Silversurfer604 hat geschrieben:Nun das nennt man auch Diskussion, und wenn man gleich so düpiert reagiert hat man ja was zu verbergen ( Achtung Ironie)
Und wenn man jemanden gerade persönlich angreifen muss (wenn mich jemand in die SVP-Schublade steckt, fühle ich mich doch etwas angegriffen), dann hat man keine greiffenden Argumente... (Achtung, auch Ironie
Es ist nicht wenig Zeit die wir haben. Sondern viel Zeit, die wir nicht nutzen.
Buh... Bullendfreund... (Achtung, viel Ironielusmeiteli hat geschrieben:eigentlich sind die polizisten die armen schweine, sie machen nur ihre job. der befehl kommt von ganz wo anders, von oben, die leidtragenden und ausführenden sind dann die polizisten. und eben, die befolgen nur anweisungen.
So, lassen wir's mit dem Thema.
-
Kollegoli
- Platin Member

dass uf filz keis füür chasch lösche, hät doch genau relativ überhaupt nüüt mit clubs und de verantwortig vo de bsitzer ztue? und scho gar nöd mitem laby, schliesslich händs ja nöd 5000 trips gfunde, sondern da die andere sache.
halt öpe genau so viel wie dass schengen was mit arbet verlüüre ztue hät

bedüütet de rückzuug jetz, dass ich damit und die andere mit em patriot.ch vollkomme recht händ? so im sinn vo "nei ich bin beleidigt ich gah hei und nimm de bölle mit"
dass uf filz keis füür chasch lösche, hät doch genau relativ überhaupt nüüt mit clubs und de verantwortig vo de bsitzer ztue? und scho gar nöd mitem laby, schliesslich händs ja nöd 5000 trips gfunde, sondern da die andere sache.
halt öpe genau so viel wie dass schengen was mit arbet verlüüre ztue hät

bedüütet de rückzuug jetz, dass ich damit und die andere mit em patriot.ch vollkomme recht händ? so im sinn vo "nei ich bin beleidigt ich gah hei und nimm de bölle mit"
-
lusmeiteli
Es geht mir nicht mal um das von dir angesprochene Argument, Oli. Es ist viel mehr der Fakt, dass wenn man auch nur ein gutes Haar an den Polizisten lässt, oder sich vielleicht mal ein wenig kritisch gegenüber Drogen äussert, dann bekommt man hier sofort den Stempel mit den drei schönen Buchstaben aufgedrückt. Wir haben ja eine sehr ähnliche Diskussion zu einem anderm Thema bereits geführt, deshalb mag ich mich nicht mehr dazu äussern.
Auso I hans fast nid chöne glaube....was isch au das für än Dubbel wo soo vill Droge bi sich diheime ufbewahrt...nei sorry Lavelle. Für das dass scho so lang idä Partyszene bisch sötsches eigentli besser wüsse. Klar isch aber scho immer gsi sitte Übergab, dass sLaby immer meh Schwirigkeite übercho hed. Im alte Laby mite vorherige Bsitzer hets so Sache eifach nid geh.
Ich persönlich findes enorm schade, dass Laby zuegange isch. Isch für mich no dä einzig ahgnämi Club gsi in Züri. Immer hammer Sound und super offni Lüüt. Für mich jedesmal wider än spezielli Erfahrig gsi. Klar....äs isch zum Teil rächt abgange det inne....aber hallo Ihr da wo so schlächt redid über dä Club. Gahts dän annere Goa würkli besser zue und her?!!? Glaubes doch nid würklech. Gange jetzt bereits sit 7 Johr a Goaparties und is Laby....und usser dass sLaby halt än Homo-Schuppe isch.....nid würklich vill anders erläbt.
Naja....Findes uf jedefall eifach nume Schade und hoffe, dass es irgendwie uf än ändlichi Art wider mal sowas wird geh.
Ä schöös Tägli wünschi
Ich persönlich findes enorm schade, dass Laby zuegange isch. Isch für mich no dä einzig ahgnämi Club gsi in Züri. Immer hammer Sound und super offni Lüüt. Für mich jedesmal wider än spezielli Erfahrig gsi. Klar....äs isch zum Teil rächt abgange det inne....aber hallo Ihr da wo so schlächt redid über dä Club. Gahts dän annere Goa würkli besser zue und her?!!? Glaubes doch nid würklech. Gange jetzt bereits sit 7 Johr a Goaparties und is Laby....und usser dass sLaby halt än Homo-Schuppe isch.....nid würklich vill anders erläbt.
Naja....Findes uf jedefall eifach nume Schade und hoffe, dass es irgendwie uf än ändlichi Art wider mal sowas wird geh.
Ä schöös Tägli wünschi
-
Kollegoli
- Platin Member

1. kritik isch in erster linie da dra gläge, die ganzi partyfiggerei für gerechtfertig zerkläre. dass dpolizei das scho fascht zwangswiis muess mache, um dpolitik dehinder nöd völlig unglaubwürdig dastah zlah, isch logisch. au klar isch, dass öper wo so gross umedealt gfiggt wird.die leidtragenden und ausführenden sind dann die polizisten. und eben, die befolgen nur anweisungen.
jedoch das ganze als guet zbezeichne und im sinn vo " ja das gscheht dene rächt" isch aber es anders thema. finde das rächt härt und chaltherzig, schliesslich hät det niemert öper anderem gschadet, sondern höchstens sich selber. erwachseni lüüt söttet nunmal dmöglichkeit ha, amene ort wie det, ihri sache zmache, soferns nöd anderne schadet. um nomal zruggzgriife, fändeders au richtig wenn amene dorfbierfescht (gömer mal devo us, dass det kei alkaholbedingti wuetusbrüch würded stattfinde) würded dbulle ifahre, dlüüt bestrafe und wie verbrecher und somit wie schlechti mensche behandle?
2. dbulle füered nu ihri befehl us? da mussi doch wieder uf verschiedeni "bsunders dunkli kapitel" vo de mänschheit verwiise. die sind au nur zustande cho indem lüüt ihri befehl befolgt händ. wenn en chinesische bull en tibeter verprügelt, befolgter wohl au nur sini befehl und isch völlig unschuldig? sind nazis völlig unschuldig gsi, sie händ ja nur befehl befolgt?
ja isch chli en zu härte vergliich, das stimmt scho, ich bin au defür dass es polizei gid und dass die au befehl befolged, ich halte sie au nöd alli für schwerverbrecher, dennoch isch deswege no lang nüt gerechtfertig und sie sind zumindescht zume chliine teil mitschuldig/verantwortlich be allem was sie mached. das simer alli.
oder simer chli äähhm määäähmääähh

(aso nüt geg schaf, aber...)
- Melliandra
- Platin Member

lusmeiteli
i würd ou nid säge "säuber tschuld" und no drüber lache und schadefröidig si. z risiko isch haut eifach da weme so sache macht as me irgendwenn ou pickt wird. u das wüsse ja aui wo serigs mache!
und ja,das isch sehr e krasse verglich!! wiu wenn d polizei chunnt wiu bi dir grad ibroche worde isch und du darfsch der schade agäh und berchunnsch gäud, oder was weis ig, wenn der eine i arsch gfahre isch oder so, de bisch ja ou froh as d polizei d "befähl" duet befolge.
aber isch haut scho immer trurig wenne schuppe zue geit. sigs wäge droge oder angerne mängle. aber i würd haut säge no risk no fun. da isch haut der schuss hinger use.
und ja,das isch sehr e krasse verglich!! wiu wenn d polizei chunnt wiu bi dir grad ibroche worde isch und du darfsch der schade agäh und berchunnsch gäud, oder was weis ig, wenn der eine i arsch gfahre isch oder so, de bisch ja ou froh as d polizei d "befähl" duet befolge.
aber isch haut scho immer trurig wenne schuppe zue geit. sigs wäge droge oder angerne mängle. aber i würd haut säge no risk no fun. da isch haut der schuss hinger use.
-
Kollegoli
- Platin Member

tuet mer leid, aber sargument, dass keis füür meh uf filz chasch lösche, isch doch nunmal es typisches svp-argument, oder nöd? wenns drum gah würd, ob lsd-hippys sölled be de füürwehr ufgnoh werde, chanis ja verstah, aber wenns umd frag gaht, ob dsicherheit (aso dsicherheit am gebaäude und füürpolizeitechnische sache) no gwährleisted isch, dann isch das fü mich es svp-agument, und kei beschriibig wär au nur anähernd so träffend. han mich übrigens au scho präventiv fürd pauschalisierig entschuldigt, aber dennoch triffts fü mich voll und ganz zue.viel mehr der Fakt, dass wenn man auch nur ein gutes Haar an den Polizisten lässt, oder sich vielleicht mal ein wenig kritisch gegenüber Drogen äussert, dann bekommt man hier sofort den Stempel mit den drei schönen Buchstaben aufgedrückt.
-
Conclusion
- Platin Member

Mann Oli, Du driftisch jo völlig ab!
Also grundsätzlich sind Droge ilegal, das lehrt mer scho i de Grundschuel.
Wenn dich d'Bulle verwütsche bisch am Arsch.
So, jetzt chunnt dezue das d'Betrieber halt au mit Droge was am Huet gha hend. Drum Schuppe closed. that's it.
Für mich völlig nohvollziehbar, so usemene nüechterne Blickwinkel.
Weiss gar ned was es do z'diskutiere git.
Schad für's Laby und Clubkultur, aber für mich nid verwunderlich.
Also grundsätzlich sind Droge ilegal, das lehrt mer scho i de Grundschuel.
Wenn dich d'Bulle verwütsche bisch am Arsch.
So, jetzt chunnt dezue das d'Betrieber halt au mit Droge was am Huet gha hend. Drum Schuppe closed. that's it.
Für mich völlig nohvollziehbar, so usemene nüechterne Blickwinkel.
Weiss gar ned was es do z'diskutiere git.
Schad für's Laby und Clubkultur, aber für mich nid verwunderlich.
Zuletzt geändert von Conclusion am Mo 6. Nov 2006, 13:33, insgesamt 1-mal geändert.
-
Kollegoli
- Platin Member

ja colclusion, das sägi ja au, es isch logisch, nahvollziehbar, und wahrschiinlich zerwarte gsi.
wenn aber lüüt da findet, dass das dene recht gscheht, gids sehr wohl sehr viel zdiskutiere.
und weiss nöd, aber e dskussion wo nöd wiit usgholt wird, isch nu e halbi diskussion. und es bezieht sich ja im verlauf devo nöd alles ufs afangstopic. so verlaufed diskussione nunmal.
wenn aber lüüt da findet, dass das dene recht gscheht, gids sehr wohl sehr viel zdiskutiere.
und weiss nöd, aber e dskussion wo nöd wiit usgholt wird, isch nu e halbi diskussion. und es bezieht sich ja im verlauf devo nöd alles ufs afangstopic. so verlaufed diskussione nunmal.