oldschool goa?

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
mäsi
Silver Member
Silver Member
Re: oldschool goa?

Beitrag von mäsi »

ui ui ui....han da ja grad es paar ganz geili sache entdeckt....

hed also es paar ganz cooli typs da drin

also ich ha eigentli nume nu ganz wenig witerfüehrige

das wäri mal:

Anthias "what`s in your fantasie" so heisst ds album glaubs

und den sicher au mal Tristan mit em Audiodrome- album

oder Abnormal, Exotonic, Power Source, Endora, Kundalini, Kayseri, Hallucinogen, miranda, Chi Ad

Rainbow Spirit, Sheyba

mir persönlich gfallet halt au die alte sache vo etnica, astral projection, cydonia, kox box und juno reactor...
aber es git eigentli nu sovill...mer gfindet immer wieder ganz geile hammer sound vo früener...

und ich ha hie en chline gheimtip: isch zwar neue Sound, findi aber hammerhammer geil: FILTERIA "Heliopolis" also für mich isch das Album es wahrs Kunstwerk!
http://www.facebook.com/#!/psyradio

Nehmen füllt die Hände - Geben füllt das Herz.

Der Geist der WAHRHEIT und der Geist der Lüge
ringen miteinander im HERZEN des Menschen,
mit WEISHEIT und Dummheit.
Und wenn ein Mensch WAHRHEIT erwirbt,
so wird er die Dunkelheit meiden.
Dragonfly

Beitrag von Dragonfly »

Auso weni mi itz so chli dür die youtube-Links düreklicke denn muesi irgendwie zimlech stuune.....i meine, oldschool goa isch jo hützutags chuum me aktuell, hingäge chunnt wini ghört ha immer meh das Darkpsy-Gehämmere uf. Nüt gäge Darkpsy, cha zwar nid viu drmit afo, aber wäms gfaut....aber die Hochblüete vom Goa isch jo so zwüsche 94 und 98 gsi und dä Sound vo denn isch itz eifach "verautet".....aber irgendwie findi dä Sound het so viu meh Würze, grad dür das dases vilicht no äuteri Synthies si und irgendwie no e Art "Dräck" im Sound drin isch, überchunnter e wahnsinnig schöne Klang. Und hützutags isch dr Sound scho so perfekt dases eifach längwilig wird....
Wie söu me sich die Entwicklig vo gfühlsvollem, schönem, mystischem, melodiösem Goa zu monotonem, aggressivem Darkpsy erkläre? Macht für mi irgendwie kei Sinn..... :-s
Zauberhäxli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Zauberhäxli »

Du sprichts mir aus dem Herzen Dragonfly!!!
Man muss noch Chaos in sich haben, um einen tanzenden Stern erschaffen zu können
Zauberhäxli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Zauberhäxli »

Ich bin halt chli nostalgisch veranlagt, was nöd heisst das mir nöie Goa nöd gfallt...
Man muss noch Chaos in sich haben, um einen tanzenden Stern erschaffen zu können
piraña

Beitrag von piraña »

...ich liebe lüüt, wo gnau änelueget&losed...
...ganz egal, welli ziit si "verpasst" hend...
...wenn mer so lüüt ihri adrässene per pn schicket, dene würd i sogar so züüg brönne, und heischicke :wink:
Dragonfly

Beitrag von Dragonfly »

I ha bishär nume neue Goa kennt und das hetmer am Aafang irgendwie au gfaue, am Aaafang hani sogar Darkpsy sehr toll gfunde. Aber da ig eigentlich eher uf Melodie aus uf Gehämmere stoh, hani denn je länger je meh in Richtig Fullon tendiert und itz vor 2 Wuche ungefähr hani dä "Urgoa" entdeckt und merke: das isch no e Wäut für sich, das isch irgendwie no ganz öbbis anders und sehr genials was damals in Goa säuber entstande isch (bi nid drbi gsi, aber nimes mou aa 8-[ ). Und do merktme würklech dr Iifluss vor traditionelle indische Musig. Und die indische Melodie mit däm urchige elektronische Sound und däne triibende Beats...das isch eifach umwärfend mitriissend findi!!!
Cat
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Cat »

"It's not reality, it's just the way you feel." Mark Knopfler
Cat
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Cat »

Dragonfly hat geschrieben: Und hützutags isch dr Sound scho so perfekt dases eifach längwilig wird....
Word! Tönt viles gliich, 08/15, Masseproduktion, Labeldruck, Liferigstermine iihalte, husch-husch, Mainstream 8-[
Isch leider zun ere sehr churzläbige Szene worde. All wänd immer nur na 's nöist und am liebste na bevors all andere händ. En Monet spöter frögt kei Sau meh drnah... Git leider nur na wenigi nöii Schiibene, wo so individuell sind, dass sie d'Chance händ zun ere Jahrhundertschiibe z'werde.
Dragonfly hat geschrieben:Wie söu me sich die Entwicklig vo gfühlsvollem, schönem, mystischem, melodiösem Goa zu monotonem, aggressivem Darkpsy erkläre? Macht für mi irgendwie kei Sinn..... :-s
Mir läbed in ere andere Ziit, ganz eifach... Ebe, schnäll, nöi, bekannt, das isch wichtig hüt...
Sich profiliere um fast jede Priis. Chönne säge, ich bin au debi.
Und minere Meinig na, au wänn mir vil Lüütli immer wieder widerspräched, händ da au die nöie, oder vo mir us au, die wieder modernere Droge en g'waltige Iifluss.
Pülverli und Pilleli :-k Uufputsche muesses, aatriibe, glücklich mache, gschnäll iifahre und eifach z'händle sii.
Nur die wenigste sind na uf dä Suechi nach innere Erfahrige, hüt isch mer nur na uf dä Flucht vor em Alltag. 's gaht nüme ums Uusbräche, sondern um's Abschalte. Und am Mäntig muess mer ja wieder fit sii, zum chönne sich wiiter behaupte im ständige Druck vom Pruefs- und Alltagsläbe. Aber für das git's ja au wieder Pilleli *hehe*
Andere Zeiten - andere Sitten - andere Musik
Cat
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Cat »

P.S.

...känne paar Lüüt, wo säged, die alti "Goa"musig isch Scheisse xi, ebe wil's halt eifach produziert's Gedudel isch, bös xeit, aber dazumal händ's ja au nanig die technische Mittel g'ha wie hüt. Hüt cha sich drfür dä Hans und dä Heiri es Musigprogramm zue tue und druflos komponiere. Dazumal hät mer doch vilicht nachli meh müesse verstah vo dere ganze Prozedur, zum überhaupt öppis hörbars anez'bringe.
Aber öppis muess doch dra xi sii, a dem "Gedudel" :-o sust wür das hüt ja niemert meh lose. Und es fröit mi ungemein, dass es doch na einigi git, wo hüt na dä alti Sound plötzlich für sich entdecket. Mal luege, wie mänge so in 10-15 Jahr na nach dem Sound fröged, wo hützutags a Parties g'spillt wird... Da bini ächt g'spanne und hoffe schwär, dass ich 's na därf erläbe :lol:
Anditronik
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Anditronik »

hehe chätzli da kommt mer doch mega bekannt vor
känne do au de eint oder ander gäll sissi-klaus :-"
für mich isch halt das alte züegs en erinnerigs wert woni ned misse wot
woni no a partys gange bi wäg em sound!
dazumal ischs halt ned besser gange mitde techn. mittel und grockt hets anderst
vode guete alte ziete schwärm.......
wird ändlich wieder mal ziet füren alteschule pooarddy

p.s. i 15 johr loose mer all numme na d.i.s.c.o-k.l.a.u.s.i :kiff:
und denkt daran wir müssen vor nichts Angst haben,ausser das uns der Himmel auf den Kopf fällt!

Blacklightdeco http://www.facebook.com/pages/BlackLigh ... 3965168421
Musik http://www.beatport.com/release/voices- ... ban/979108
LED GROW Uv lights -> http://www.ct-lighting.ch
Videos/SoundS -> http://www.youtube.com/user/Anditronik
Dragonfly

Beitrag von Dragonfly »

I 15 Johr steut me anstell vomene DJ eifach e Bauarbeiter miteme Presslufthammer vorne häre.
Cat
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Cat »

Dragonfly hat geschrieben:I 15 Johr steut me anstell vomene DJ eifach e Bauarbeiter miteme Presslufthammer vorne häre.
*ganz-luut-usegröööööhhhhl*
Danke vilmal Dragonfly, für dä Lacher a somene chalte, näblige Sunntig. Genau das hani jetzt bruucht...

http://i138.photobucket.com/albums/q274 ... 30_126.gif

@ anditronik
*schiiheilig-mitpfiif* :-" ...wie seit er amigs so schön: 64bit Amigagedudel? :lol:

"wird ändlich wieder mal ziet füren alteschule pooarddy"

Tue D'r bloss känn Zwang aa, bi sicher die erst wo uf dä Matte staht, und chume au vo Härze gärn go hälfe. Weisch ja jetzt wo D' mi findsch...
piraña

Beitrag von piraña »

...man soll nicht über das alte herziehen - denn ohne, hätte es das neue auch nie gegeben...

...auch soll man nicht über das neue herziehen - denn ohne, würde ich das alte nicht so schätzen...

...es gibt bei neu und alt sachen, die gut oder sehr gut sind...

...das heisst, mir gefallen, oder nicht...

...der unterschied liegt für mich daran, dass es früher weniger auswahl gab, jedoch trotzdem mehr brauchbares zu finden war, als in der heutigen, unvergleichlich riesigen auswahl...

...früher hatte das ganze irgendwie mehr spirit, heute ist es dafür umso tanzbarer - manchmal zu durchschaubar tanzbarer...

...also, ich werde weiterhin am neuen und am alten meine helle freude haben, denn an beide sind schöne erinnerungen gekoppelt, und beide sounds lösen etwas in mir aus...
Jones
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Jones »

da fallt mer gad de cosmosis ih, mit sim album "Psychedelica Melodica" modern, abr glich mit de alte melodie, er het das sehr schön gmacht..
°°Dance Into The Neverland°°

Wenn du was haben willst was du noch nie gehabt hast, dann musst du auch bereit sein etwas zu tun was du noch nie gemacht hast... - Mach die Augen auf und fange an zu verändern!
Dragonfly

Beitrag von Dragonfly »

Oder äbe: Innerpolarity vo Vox (==> siehe CD-Kritik-Thread). Dür das bini eigentlich ersch ufe oldschool-Trip cho. :-)
Ektoplazm isch sowieso e geniali Site, au die beide Golden Vibes hei sehr glungni oldschool-Tracks druffe. [-o<
Antworten