au ich has mehrfach probiert..und han leider gmerkt dass das für mich so eidütig ned gaht..wenni total nüechtern bin..also wüki ohni öpis..ned mal es Bier oder so..denn isches mir zimli gli relativ langwilig und fühle mi denn idere Mänschemasse wo freudig umehüpft sogar eher depressiv..truurig,ich weiss..
und s Mass hani leider au ned..weni eis zwei Bier anere Party trinke denn trinki immer meh und meh..so dassi de wüki so volle bi,dassi meistens au Blackouts han..und falls das öper ned kännt..ich säg eu..das isch ned schön!
jo, das gsehni öppe 99% genau so.
und doch...
isch es halt eifach immer no besser,
als die "normali" wält.
genau wie büecher und und und film, und eifach alles wo eim vergässe laht, dass mer inere *ç%&-Realität läbt, wo nur us zwang, unfründlichkeit und dummheit bestaht.
das mag ja villicht für einigi chli gar krass oder negativ würke, aber ich
ich trinke kei alk will ich glaube dadurch irgedwas z'verbessere (usser am afang villicht mini stimmig)
sondern wills eifach isch.
so unglaublich eifach, bier auf, ineleere und wegdrifte, all de muet, all das schöne im innere wo ja nöd nur verborge sondern geradezue zuegschüttet isch vo titelgschichte wo nöd öppe s'läbe sondern irgedwelchi zitigs aktiegsellschafte schriibed, zumindescht mal füren moment z'gspüre!!!
au wenn das dänn wieder kater und so mit sich bringt.
aber droge (wozu ich alk au zähle) sind letztendlich eifach nöd s'einzige. sondern au das gfühl, als mensch wahrgno zwerde. mängmal so gar so sehr, dass es mir angst macht. wenn au uf e gueti art. was für en widerspruch. und doch so wahr. will villi vo dene lüüt a so partys halt eifach GSEH chönd. das mag jetzt villicht e chli gar positiv töne... und doch bin ich dadevo zimmli felsefescht überzügt. aber das bringt halt au wieder es gfühl mit sich wie ne art unzuelänglichkeit. aber au e verbundeheit. mit de einte.
ok. ich höre mal uf.

isch ja au egal.
hauptsach - das bringt d'Lila guet ufe punkt: dass mer sich nöd kaputt macht. egal in wellere form...
ausserdem muss ich mal noch loswerden: JEDESMAL wenn Elias was schreibt hab ich einfach das gefühl habe, er könnte in mich hineingucken und genau das herausholen, von dem ich glaubte es erfolgreich versteckt zu haben vor mir selbst und allen anderen.
und de vollständigkeit halber, sötti au no erwähne, dassi i letzter ziit sehr selte a partys gahne. eifach us de gliche gründ wie d'Lila scho ufgführt hät und au de Elias. aber würklich glücklicher bini dur das au nöd unbedingt...
Das was wir brauchen, das was wir geben - das sind wir.