Der Anfigg- und Pöbelthread
Re: Der Anfigg- und Pöbelthread
mhm prinzenrolle 

häähähäh. xD
achja nomal en ufreger...:
gwüssi lüt wo meined si seged die obercheckers und "bruched kei ufmerksamkeit" aber wend s mysticalforum gar nid zuemache und schribeds is fb au nur zum ufmerksamkeit kriege jaaja. und meined denn: ich ha gnue ufmerksamkeit hününününü.
die hemer gern hähähähähähähähähähähä.
schribed über eim und krieged bestätigung vo irgendwelche fotze wo sowieso nur ufs eine scharf sind oder ihrne super kollege jajajajaaaa xD
und die wo mich nid kenned und bi ihm über mich schribed sind no die bessere die stelled sich gat selber es armuetszügnis us die vollidiote.
oder zeiged ihre neid. echt geil.
ich frög mich au wieso mer wemmer über 31 isch immerno single isch wemmer selber alles so guet im griff het so erfolgrich isch und eich d wiiber eim z füesse liged xD jaaaaaaa mer macht sicher nix falsch. nei.
ich bin sones chind und ich liebe ufmerksamkeit, ich bi en scheiss teenie und ich lerns nieee und wird nie erwachse und stolz druf bini auna!!!
und e böösi bööösi hure, nid z vergesse. passed bloss alli uf xD
fazit:
franzose sind scheisse
mir sind all idiote
ich stah gern im mittelpunkt, liebendgern xD
i dem forum nimm ich und mich niemert ernst
LOOOOS
achja nomal en ufreger...:
gwüssi lüt wo meined si seged die obercheckers und "bruched kei ufmerksamkeit" aber wend s mysticalforum gar nid zuemache und schribeds is fb au nur zum ufmerksamkeit kriege jaaja. und meined denn: ich ha gnue ufmerksamkeit hününününü.
die hemer gern hähähähähähähähähähähä.
schribed über eim und krieged bestätigung vo irgendwelche fotze wo sowieso nur ufs eine scharf sind oder ihrne super kollege jajajajaaaa xD
und die wo mich nid kenned und bi ihm über mich schribed sind no die bessere die stelled sich gat selber es armuetszügnis us die vollidiote.
oder zeiged ihre neid. echt geil.
ich frög mich au wieso mer wemmer über 31 isch immerno single isch wemmer selber alles so guet im griff het so erfolgrich isch und eich d wiiber eim z füesse liged xD jaaaaaaa mer macht sicher nix falsch. nei.
ich bin sones chind und ich liebe ufmerksamkeit, ich bi en scheiss teenie und ich lerns nieee und wird nie erwachse und stolz druf bini auna!!!
und e böösi bööösi hure, nid z vergesse. passed bloss alli uf xD
fazit:
franzose sind scheisse
mir sind all idiote
ich stah gern im mittelpunkt, liebendgern xD
i dem forum nimm ich und mich niemert ernst
LOOOOS

- Modulator
- Gold Member
um wa geits eigentlech? bisch nid mysticalforumkorekt? Party? F....? D....?
mir eigentli glich.... aber irgenwie intressierts mi ebe scho
fb?^^ sozialnetworkfuck?
mir eigentli glich.... aber irgenwie intressierts mi ebe scho

natürlich fb nimm mich ah.Modulator hat geschrieben:um wa geits eigentlech? bisch nid mysticalforumkorekt? Party? F....? D....?
mir eigentli glich.... aber irgenwie intressierts mi ebe schofb?^^ sozialnetworkfuck?
--> sky zef bootmaker.
xD
loos.
- Modulator
- Gold Member
nenene fb isch nur für fam
sorry, usser wotsch mitglied werde.... 

- Modulator
- Gold Member
stohsch scho druf, immer voll im rampeliecht? aber en hüpschi bisch...sexy....mhmhhm und böse dezue? eieiei muess glaub use schnell....wie alt? ABER NOMOLé, WAS SÖLL DE MISCHT DO INE?
logisch stohni druf.Modulator hat geschrieben:stohsch scho druf, immer voll im rampeliecht? aber en hüpschi bisch...sexy....mhmhhm und böse dezue? eieiei muess glaub use schnell....wie alt? ABER NOMOLé, WAS SÖLL DE MISCHT DO INE?
xD
danke ich weiss. arrogant bini au.
Am schlimmsten sind immer noch die Zürcher...Sky hat geschrieben:franzose sind scheisse

Es ist nicht wenig Zeit die wir haben. Sondern viel Zeit, die wir nicht nutzen.
Schloh drih!Psymäleon hat geschrieben:Am schlimmsten sind immer noch die Zürcher...Sky hat geschrieben:franzose sind scheisse

Zachariel Drachenherz hat geschrieben:Schloh drih!Psymäleon hat geschrieben:Am schlimmsten sind immer noch die Zürcher...Sky hat geschrieben:franzose sind scheisse
Von einem kleinen Drachilein hatte ich noch nie Angst. Kannst mich auch Drachentöter nennen!
Es ist nicht wenig Zeit die wir haben. Sondern viel Zeit, die wir nicht nutzen.
Pfff... Drachenherz allein, das war einmal... ich streck Dich mit meinem Zachariel-Feuerschwert nieder!Psymäleon hat geschrieben:Zachariel Drachenherz hat geschrieben:Schloh drih!Psymäleon hat geschrieben:Am schlimmsten sind immer noch die Zürcher...Sky hat geschrieben:franzose sind scheisse
Von einem kleinen Drachilein hatte ich noch nie Angst. Kannst mich auch Drachentöter nennen!
aber s afigge langet ja nöddass viele Leute ein gesteigertes Anfigg- und Pöbelbedürfnis haben.

ich streck Dich mit meinem Zachariel-Feuerschwert nieder!

aber ich cha di weg dem, trotzdem nöd aafigge...eher e liebevolli umarmig schicke

In den Momenten, in denen es uns gelingt, zu sein, was wir sind, ohne zu fragen,
was wir sein sollten, funkelt unser Lebenslicht wie ein heller Stern.
Liebe das Leben
aber lebe die Liebe.
***G L O B A L I Z E *** LOVE
was wir sein sollten, funkelt unser Lebenslicht wie ein heller Stern.
Liebe das Leben
aber lebe die Liebe.
***G L O B A L I Z E *** LOVE
Figg Di.jürg hat geschrieben:aber s afigge langet ja nöddass viele Leute ein gesteigertes Anfigg- und Pöbelbedürfnis haben.jetzt wird ja din innere sauhund scho zum mörder....
ich streck Dich mit meinem Zachariel-Feuerschwert nieder!![]()
aber ich cha di weg dem, trotzdem nöd aafigge...eher e liebevolli umarmig schicke

Edit: weisch, immer schön on topic bliibe.

Zachariel Drachenherz hat geschrieben:Psymäleon hat geschrieben:Am schlimmsten sind immer noch die Zürcher...Sky hat geschrieben:franzose sind scheisse
FIST OF SKY
winsel um gnade, baby. oder psymäleon x.
Und sei leise wenn Zürcher reden.
xD