was sol am summer never end für musik laufen

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.

was sol am summer never end laufen ???

Dark psy/Psycore
45
16%
Progresiv
63
23%
Fullon
57
21%
Psychedelic
79
28%
Minmal /Elektro
27
10%
Breakcore
7
3%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 278

M!GuZ / Wasabidelux
dj
dj

Re: was sol am summer never end für musik laufen

Beitrag von M!GuZ / Wasabidelux »

@Dragonfly

also ich finde das Neelix besser mag die Guittarren riffs nicht aber ja ist halt
geschmackssache wenigstens ist das mit dem House jetzt mal geklärt

@pfuetze

ich weis nicht verkehre glaubs in anderen Szenn an den Progipartys wo ich bin gehen bei diesen off-Beats die Leute aber sowas von ab da herrscht jeweils emsiges Treiben auf dem Dancefloor und die Leute gehen quer über den Dancefloor ab
generell beobachte ich an Partys wenn mal so ein Pumpiger Beat kommt das die leuge ein Lachen im Gesicht haben und abgehen aber ja ich gehe ja glaub an die falschen partys ist ja nocht das ziel das alle fun haben an einer party sondern alle müssen über den sound motzen

verstehe jetzt auch nicht was an diesem Sound monoton sein soll

psy-co
Platin Member
Platin Member

Beitrag von psy-co »

/happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy /happy
ANTI-POP Productions

Antipop "Sea of Green" EP Free Dowload Here!!!!!

https://rapidshare.com/files/445700354/ ... _Green.rar
Modulator
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Modulator »

Wohooo!!! Das ist es, was ich an einer SNE höre will.....der rest naja....uaaa.... /stop
_NEED_WEED_
Silver Member
Silver Member

Beitrag von _NEED_WEED_ »

ke minimal wär maximal
Dragonfly

Beitrag von Dragonfly »

_NEED_WEED_ hat geschrieben:ke minimal wär maximal
Sehr richtig! I finde Minimal nid grundsätzlich scheisse, aber es isch meh Sound woni zum iischloofe würd lose und nid zum tanze. Wär eigentlich au logisch: Wennme emene Grüsch wo immer gliich isch ewig lang zuelost (zum Bispiu es Windrad wo au 2 Sekunde quietscht wie in "Spiel mir das Lied vom Tod"), denn wirdme irgendwenn schlöfrig. Gliich isches weni Minimal lose. Dadurch dass sich dr Sound übers Stück hinwäg äbe nume minimal änderet, wirdi ganz eifach müed und schloofe irgendwenn ii.
KeiFantasieFürName
Gold Member
Gold Member

Beitrag von KeiFantasieFürName »

jo aber miguz klar gönd die meischte druf ab, es esch halt au chli mainstream..
und klar gits immer no lüüt wo findet früener ischme ane goa und es isch es gmüetlechs zämesiih gsih, gueti gsprööch und lernprozäss. hüt ischs leider chli andersch, andere sound bringt au anderi lüüt ind szene. das ned jede das so chan hiinäh isch au verständlech ( ech liide mängisch au echli, wel mer vell dra liit e gueti atmosphäre a goas bizbhalte und ich seehr gern an schöne partys ben )

es isch halt scho so das festivals wie z.b summerneverends chöntet vell biträge d kultur echli ufrächt z'erhalte, gnue lüüt chömed einewäg und kasse stimmt! aber wer weiss obs SNE öberhaubt no längerfristig werd gäh, mages z bezwifle.

also ich bin serscht und letdschdmau dert gsih. hans zwar fridlech gha aber au nor so chli unter meines gleichen.
ich find progi gröschteteils eifach ned so asprochsvoll, viele fullon au ned und au gnue psy.. au dark---gueti musig esch au e kunst! ich für min teil gange ämu nümm a indoors :P

blub
Das Wort Religion stammt von Religio was bedeutet "finde zu dir selbst"
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member

Beitrag von 604freund/Psykas »

Dragonfly hat geschrieben:
_NEED_WEED_ hat geschrieben:ke minimal wär maximal
Sehr richtig! I finde Minimal nid grundsätzlich scheisse, aber es isch meh Sound woni zum iischloofe würd lose und nid zum tanze. Wär eigentlich au logisch: Wennme emene Grüsch wo immer gliich isch ewig lang zuelost (zum Bispiu es Windrad wo au 2 Sekunde quietscht wie in "Spiel mir das Lied vom Tod"), denn wirdme irgendwenn schlöfrig. Gliich isches weni Minimal lose. Dadurch dass sich dr Sound übers Stück hinwäg äbe nume minimal änderet, wirdi ganz eifach müed und schloofe irgendwenn ii.
also i bin au sehr lang dere meinig gsi, i lettschter zit machts mehr aber immer wie meh spass zum lose und fäschte und au tanze... i chans mer nid erkläre wiso... isch mer früener immer viiiil z'langsam gsi und das mitm iischloofe und em windrad :lol: chani durchuus verstah... weis nid ob sech de sound doch sehr gänderet het i lettschter zit oder wiso i plötzli meh spass becho han a minimal...? i müests mal na ganz nüechtern teschte, goa isch bis jetzt immer no dr einizig sound woni ganz ohni betäubigsmittel voll chan abgoh, au wenns halt mit par bierli na vil schöner isch... /wurm drum wörs mir sicher gfalle chli mnml in rona zghöre, natürli nid ufm mainfloor... 8) i loh mi überrasche...
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild
Pumpkin
dj
dj

Beitrag von Pumpkin »

KeiFantasieFürName hat geschrieben:jo aber miguz klar gönd die meischte druf ab, es esch halt au chli mainstream..
Hmmmm, wie du wahrschinlich selber scho gmerkt hesch, so grossi Events wie s SNEF läbed vo mainstream. Isch halt leider so.
604freund/Psykas hat geschrieben:
also i bin au sehr lang dere meinig gsi, i lettschter zit machts mehr aber immer wie meh spass zum lose und fäschte und au tanze... i chans mer nid erkläre wiso... isch mer früener immer viiiil z'langsam gsi und das mitm iischloofe und em windrad :lol: chani durchuus verstah... weis nid ob sech de sound doch sehr gänderet het i lettschter zit oder wiso i plötzli meh spass becho han a minimal...?
Luschtig, das han ech am Afang woni mit dem Sound i Kontakt cho bin au gha. Inzwüsche leggi das uf. Hed sech zu minere Liideschaft entwickled. Ha chli s Gfühl, dass mer sis Ghör muss a Minimal gwöhne, ja, mer muss es scho fascht schuele dass mer die chline Fiinheite wo de Sound so hörenswärt möched überhaupt ghört. Mer lehrt plötzlech, uf was es druf a chund, was de Sound zu Musig macht.

Esch vellecht wie met em Bier trinke. S erschte womer trinkt esch meeeega grusig, oder mindestens komisch. Aber mer gwöhnt sech dra. Und mer lehrts liebe.

Aber jedem das seine. Chönnt mer vorstelle, dass es mit em Dark ähnlech esch, dass mer plötzlech d Musig us em Schübel useghört. Aber da han ech au ke Luscht, das solang z lose, bis ech das ghör. Darum verstohn ech dass es vellne Lüt z blöd esch Minimal solang z lose bis es ihne gfallt.

Geschmäcker sind nunmal verschieden.
Bild
Die Freiheit der Rede hat den Nachteil, dass immer wieder Dummes, Hässliches und Bösartiges gesagt wird. Wenn wir aber alles in allem nehmen, sind wir doch eher bereit, uns damit abzufinden, als sie abzuschaffen....
Whinston Churchill
BuddhaNature
Platin Member
Platin Member

Beitrag von BuddhaNature »

Pumpkin hat geschrieben:Hed sech zu minere Liideschaft entwickled.
das märkt mer ond chond guät öbere, dän vermuätli esch das de grond wänni am ändi aube reflektiäre ond mues fechschtstelle das das de grond gsih werom ech mech meh im säidflor ufghalte han.
ond wäg diner stetigkäit odr konschtanz ladets be mier ned zom schlofe sondärn eher zom schäike ihh /happy

e chli minimal esch maximal :)

aber wiä gsäit, das esch gschacksach

das chont scho guät, doh mach ech mer käi sorg
GEH DEN WEG DES HERZENS

604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member

Beitrag von 604freund/Psykas »

BuddhaNature hat geschrieben:
das märkt mer ond chond guät öbere, dän vermuätli esch das de grond wänni am ändi aube reflektiäre ond mues fechschtstelle das das de grond gsih werom ech mech meh im säidflor ufghalte han.
ond wäg diner stetigkäit odr konschtanz ladets be mier ned zom schlofe sondärn eher zom schäike ihh /happy

denn dörf ich dich demfal nid verpasse a de neggschte partys... O:)
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild
Pumpkin
dj
dj

Beitrag von Pumpkin »

604freund/Psykas hat geschrieben:
BuddhaNature hat geschrieben:

denn dörf ich dich demfal nid verpasse a de neggschte partys... O:)
:oops: Danke für die Blumen..... Next time @ Mystica.... freu mi etz scho! /bigs
Bild
Die Freiheit der Rede hat den Nachteil, dass immer wieder Dummes, Hässliches und Bösartiges gesagt wird. Wenn wir aber alles in allem nehmen, sind wir doch eher bereit, uns damit abzufinden, als sie abzuschaffen....
Whinston Churchill
Tikalism
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Tikalism »

Hallo zäme...

ich hätt noch ein vorschlag:
wieso nicht mal am samstag nachmittag bisschen goa/psy? nix gegen den hammer geilen progi vom letztem jahr (samstagnachmittag) aber wär abwechslungsreich...
Und soundmässig wär DELIRIOUS NOON voll edel, Mr. PECULIAR (wurde schon vorgeschlagen) auch gradios...
Aber eben, nur mein senf...
Wird so oder so GEIL! Freue mich...

Gruzz
“Life must be a preparation for the transition to another dimension.” - Terence McKenna
_INTER_
Silver Member
Silver Member

Beitrag von _INTER_ »

Ich hätt eigentlich nüt degege wenn mer vo allem chli öpis bringe würd. Usserd Minimal :roll:
Es git vo jedem Stil Artiste wod Lüüt dezue abgönd. Usserd Minimal /grim

Guete Proggi:

bis Dark Psy (de erinneret jetzt halt meh ah Fullon, ich wott eu ja nöd verschrecke):
Coookieees!
laserflip
Gold Member
Gold Member

Beitrag von laserflip »

alles vo sich i dem hellgraue fläck befindet :-D

Bild
Xotix
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Xotix »

psy/oldschool

höret mal uf mit dem minimal güsel. -.- dark ishc au easy aber ned zvil. mainfloor psy/oldschool und chillout udn den nu en dark.
miaumiau
Antworten