I ha da mau, nur so us reinäm interässä, ä chlini frag :
Wär wo vor het a d' Dance out MoneyMania z ga geit ...
* ...wiu är/si di Politischä asichtä teilt wo d' Organisatorä verfolgä u deshaub wot ga Demonstriärä?
*...wiu är si chli wot dür Bärn rockä / tänzlä / stämpfälä / scheikä / minimalistälä / auäs mitänang
*...us angärä Motivationä
(sorry ha chlei freud a au denä kunterbunntä smiles i weis)
Mit vortschreitendem Alter, werd' ich zunehmends zu faul so zu tun als nehme ich keine Psychoaktiva!
,,Pilzchen sag',was ist 'die Wahrheit'? Sag's doch - nur zu;" -
,,Wie soll ich's dir sagen? Ich bin ein Pilz. Denken - das tust du!" LARINX
If you don't have a plan, you become part of somebody else's plan.
Wenn du keinen Plan hast, wirst du Teil des Planes von jemand anderem. Terence McKenna (16.November 1946 – 3.April 2000)
The truth is a pathless land
Die Wahrheit ist ein unwegsames Land Jiddu Krishnamurti (11.May 1895 – 17.February 1986)
Morn gang i vorallem wäge kolege wo muuuusi mache und natürlich zum tanze isch e eimaligi glägeheit z bääärn z soo schöne beeatz chli z hüpfe.
Natürlich, i verfolge die ganz politischi gschicht rund ums WEF scho sit joore. Nur isch mir mit all dene Repressione vo de letschte joor so ziemli d lust vergange z demonstriere. Euse liebe Polizeistaat het'z gschaft, dass vieli wo früener aktiv gsi sin sich uf düüütsch gseit, nüm uf d stroos getraue wels angst hän us heiterem himmel verhaftet z wärde.
Drumm, lieber lustig und gsellig umehüpfe z bärn. Und sobald me s gfühl het em staat passt das nid, halt wieder hei.......
Dance out WEF: gägä z WEF diräckt ga demonstriärä isch mir us däm grund chlei suspäkt
wiu ig immär no d'hoffnig ha das diä, bi denä themä wosi diskutiärä (armuät i dä 3. Wäut usw), filich doch besträbt si ä besserig herbi z füärä,uf jedäfau machä si nüt tümmärs (was si im endefekt würkläch für ziu verfolgä weis i ja nid)
vo däm här u wiui mi vilich doch chlei zweni guät uskennä
!!!STÄMPFÄLÄ!!!
Dance out MoneyMania: I ha viu gläsä übär d'usbüttig vo Armä Ländär dür Coca-cola (Verschmutzig vo Wassär i dä dr fabrik umligändä dörfer in Indien, trinki deshaub niä), Puma, Addidas (hani aui chleidär scho vo chli uf boikodiärt/kapputt gmacht wemi d'Eutärä zwunngä hei sä z tragä, woni ghört ha das Addidas di fuäsbäu wo si hiä für hundärti vo Fr. verchoufä in 3.wäutländär vo strassächind lö la machä. U denä zahlä si de nidmau 1Rp.pro stund! Das het übrigens zu diversä strittereiä mit minä eutärä gfüärt wiu immer widär chleidär uf wundärsämi wiis komplett zerleit gsi si )
vo däm här ca. 50% STÄMPFÄLÄ / 50% DEMONSTRIÄRÄ
Mit vortschreitendem Alter, werd' ich zunehmends zu faul so zu tun als nehme ich keine Psychoaktiva!
Wenn du keinen Plan hast, wirst du Teil des Planes von jemand anderem. Terence McKenna (16.November 1946 – 3.April 2000)
Die Wahrheit ist ein unwegsames Land Jiddu Krishnamurti (11.May 1895 – 17.February 1986)
Ich gang ans Danceout zum Droge frässe, schaufänschter demoliere und dänn als Dessert gits no e gepflegti strasseschlacht mit der Bullerei.
Das macht mir spass, bhaltet mich fit und ich füehl mich debi so richtig schön alternativ.
I versuächä das z verstah wiä das cha si dasmä gägä gwaut wot demonstriärä indäm mä gwaut awändät und umgekehrt gwaut mit gwaut wott bekämpfä so wi dazumau in Rostock u haut ou bi viunä ANTIFA Demos i dr Schwitz.
Erstunä tuät mi eigätläch nur das genau söttigi lüt sprüch lö la gheiä wi:
"bombing for freedom is like fucking for virginity"
da geit mir de widär nid uf.
umgekehrt muäsmä abär ou sägä das gad di dütschi schmiär z gfüäu het mit harter Presänz meh z erreichä aus mit mönscheverstand und Parlamentär
dass das Provokannt würkt... okey... fillich
ha abär me z gfüau das dert villi mittleufer drbi steckä wo nur uf gwaut us si u sich gägäsittig u gägä d'schmiär aheitzä bisäs kracht.
da red mä ir bevöukärig bekanntläch meh übär d gwaut wo di demonstrantä verbreitä u schüttlät unverständig dr Chopf aus dasäs zumä umdänkä arregt auso:
kei verständniss!!!
wemä wott sinnlos ga gwaut uslah söttmä eher zurä Hooligen-party bi sich im hintärgartä usrüäffä,
mini Meinig