Wc`s

Alles was Du über Psy-CH zu berichten weisst

würdest du für ein sauberes Wc 50Rp bezahlen?

Ja...
37
79%
Nein...
9
19%
mich störts nicht wenn das Wc dreckig isch...
1
2%
 
Insgesamt abgegebene Stimmen: 47

Benutzeravatar
Traumtänzer
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 274
Registriert: Mo 16. Aug 2004, 15:17
Wohnort: Bärn
Kontaktdaten:

Beitrag von Traumtänzer »

Zauberhäxli hat geschrieben:@altered

Dini Idee mit dä teilwis kostäpflichtigä WC`s aber diä eintä trotzdem no gratis find i nöd schlecht, so chamer sälber wähle wie suber oder ebä dräckig mä s`WC will!!! Ich dänk aber das so äs System no schwirig z`handhabe isch, mängisch häts ja au nur eis WC.

Ä kostäpflichtigs WC find i grundsätzlich scho ä gueti Idee (han mi nämli scho paarmal gruset). Ich hoffä dänn eifach das i gnueg Münz im Sack han. 50 Rappe für ä subers WC find ich o.k., aber meh därfs minere Meinig nah nöd si.
Auso teilwis chostepflichtigi WCs wäre würk nid so schlächt. Aber finges angerersits o huerä schad das d Lüt nidmau fähig si, d Toilette imene haubwägs aständige Zuestands hingerlah und me über söttigs überhoubt muess diskutiere. I meine bi mir daheime (generell, nid ufem WC meineni!! :wink: ) gsehts ja o nid grad immer super ufgrumt us aber sone Dräck gits auso nid. Und am Linie schrisse ufem WC chas ja chum lige das me sini bruchte Tampons nid cha aständig furtgheie?!?!
(\__/)
(O.o )
(> < ) <-- This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

http://www.discogs.com/user/Tatsu
Bild
Antworten